Rialie

Mutual Weirdness Forever- Beretning: Eftermiddag

681 indlæg i dette emne

Uh nu glæder jeg mig endnu mere til vores billeder! :-D Hvor er de fede! Smukke! Skønne! Autentiske! :-)

Og dejlig beretning :-)

Dejligt at du synes om dem! Vi er virkelig også glade for billederne, han har fanget så mange fine små øjeblikke, situationer stemninger og følelser :) Ved du mere om, hvornår i får jeres?

Kim har skrevet, at han har sat i morgen onsdag af til redigering af vores billeder - og jeg har sagt, at jeg gerne vil have dem senest til weekenden, så det krydser vi fingre for ! :)

I øvrigt: sej birketræskage! :)

Jeg krydser fingre! Jeg er sikker på, at i også bliver rigtig glade for jeres, det er vi i hvert fald! :)

mums, de kager ser godt ud, fedt lavet med jeres birke bryllupskage :loveshower::metteholm:loveshower:

Det jeg fik smagt af dem, smagte også lækkert! Så jeg siger tak på vegne af dem, der lavede den :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg krydser fingre! Jeg er sikker på, at i også bliver rigtig glade for jeres, det er vi i hvert fald! :)

Vi har fået vores her til morgen - nu skal jeg bare have dem pakket ud, før de kan bruges på BK :)

Men rigtige mange gode imellem! Må nok bare igen konstatere, at jeg ikke er den mest fotogene person :wink: Det kan Kim jo ikke gøre for! hehe

Dejligt at i har fået dem! Og godt at der er mange gode - man er nok altid sin værste kritiker, når det kommer til billeder, jeg synes også jeg selv ser lidt mærkelig ud på nogle af vores, mens min mand i mine øjne er meget mere fotogen end mig :) Jeg glæder mig også til at se nogle af jeres, jeg er sikker på at de er fine og i ser godt ud!

0

Del dette indlæg

Hvor ser det bare godt ud det hele!! Ville virkelig gerne have smagt den kage :lol: Den ser mega god ud!! Glæder mig til flere billeder!! :)

Tusind tak!! Kagen var så flot, det havde de gjort godt! Vi skar jo et stykke og spiste det, og det smagte vist ganske godt, jeg fik ikke selv smagt ordentligt efter på noget af maden den dag. Men de andre sagde at det smagte godt, så det stoler jeg på :lol: Det var bare som om der skete så meget den dag, og der var så mange indtryk man skulle absorbere, så smagssansen blev sat fuldstændig på standby.. Mærkeligt :blink::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lørdag middag - Gommens forberedelser

Jeg var jo ikke med i denne del af dagen, så det her bliver nok et kortere indlæg med et par billeder. For mig har det været rigtigt fedt efterfølgende at se billeder fra alt andet der foregik om formiddagen, da jeg bare selv var forvist til første etage hvor jeg havde travlt med at blive gjort klar.

Min flotte mand gjorde sig klar ovre i det mindre hus sammen med sin far og bror/forlover. Det ser ud som om de har hygget sig, men jeg ved også at min mand var temmelig nervøs :) Han havde jo valgt at ville have et jakkesæt med ens vest, i enten blå eller grå, og det var bare en total god beslutning! Vi endte (efter en laaang shoppedag i Hamburg) med at finde et mørkegråt sæt med tilhørende vest, og det var bare så flot til ham (man kan selvfølgelig ikke se at det er gråt og ikke sort på de her sorthvide billeder, men der kommer nok nogle farvebilleder senere :lol: ). Jeg er rigtig glad for at han ikke valgte et helt sort, jeg synes det klædte både ham og vores type bryllup rigtig godt.

post-67487-0-39563400-1411641553_thumb.j

post-67487-0-97524600-1411641559_thumb.j

post-67487-0-36008900-1411641564_thumb.j

post-67487-0-92109500-1411641570_thumb.j

post-67487-0-51959100-1411641590_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lørdag middag: Gæsterne ankommer

Som skrevet før, var der jo enkelte gæster der ankom tidligere i løbet af formiddagen, men de fleste ankom lidt inden kl 14. Vi havde på forhånd skrevet til de overnattende at de kunne ankomme mellem 13. og 14 og så stod min stedfar for at anvise dem deres værelse eller hvor teltene kunne sættes op. Jeg kunne høre gæsterne ankomme og snakke på gårdspladsen mens jeg var på mit værelse ovenpå. Da de ankom brugte gæsterne meget pejsestuen og frokoststuen, hvor de hang ud, og folk satte sig faktisk først ind i festsalen (hvor vielsen foregik) omkring fem minutter i to. Så der var det også fedt at der var nogle flere rum end bare den ene festsal. Morten stod og tog imod gæsterne sammen med forloveren.

På vej op til stedet var der en længere grusvej, hvor gæsterne blev mødt af disse hjerter på pinde, som jeg tidligere har lavet. Min yngste bror og morfar havde hygget sig med at gå og sætte dem op tidligere på dagen. En veninde har sagt at det var så hyggeligt at blive mødt af dem, men de blev vist temmelig hurtigt lidt fesne, fordi det regnede så meget og de altså bare var lavet af pap.. Oh, well :rolleyes:

post-67487-0-82967000-1411642605_thumb.j

post-67487-0-98802800-1411643158_thumb.j

Gæsterne blev ved hovedindgange mødt af denne fine æresport som vores søskende havde lavet sent aftenen inden:

post-67487-0-84609900-1411642627_thumb.j

post-67487-0-58485600-1411642649_thumb.j

post-67487-0-52468200-1411642656_thumb.j

post-67487-0-78850500-1411642660_thumb.j

post-67487-0-43703500-1411642667_thumb.j

Jeg elsker dette billede hvor præsten ankommer under paraplyen, det viser meget godt vejret den dag :) :

post-67487-0-72019300-1411642680_thumb.j

post-67487-0-25704800-1411642685_thumb.j

0

Del dette indlæg

Lørdag: Gæsterne ankommer fortsat

Billedfilerne kan ikke være i et indlæg, så jeg deler det op (håber ikke i har noget imod et par billeder mere, for jeg kan altså ikke begrænse mig helt :wink: )

post-67487-0-90822400-1411643397_thumb.j

post-67487-0-41345900-1411643419_thumb.j

De overnattende gæster blev mødt af velkomstposer på deres værelser. Jeg er så glad for at jeg endte med at lave dem, for jeg synes slet ikke at jeg fik taget mig nok af mine gæster og snakket nok med nogle af dem i løbet af dagen. Jeg havde også med vilje valgt at fokusere på det at jeg skulle giftes snarere end at jeg skulle være vært den dag. Hvis jeg havde koncentreret mig om at det hele skulle klappe og at jeg skulle tage mig af alle sammen, så tror jeg slet ikke at jeg havde nydt det, men var i stedet blevet stresset. Den eneste jeg følte at jeg nåede at snakke tilstrækkeligt med, var min nye mand, og det er vist også sådan det skal være :) I hvert fald var de her poser og al den anden planlægning også en måde at sørge for at gæsterne også havde en god dag, selv om jeg ikke fik snakket nok med hver især.

post-67487-0-24419700-1411643436_thumb.j

Fotografen fik snuppet det her billede, og det er jeg så glad for - når det skal regne på ens bryllupsdag er jeg glad for at der i det mindste kom en smuk regnbue: :lol:

post-67487-0-64534400-1411643403_thumb.j

post-67487-0-37616300-1411643425_thumb.j

Kvart i to mødtes jeg med mine to fædre - min far og stedfar - samt min mor i den øverste pejsestue. Her fik vi lige snakket lidt, og øvet hvordan vi alle tre skulle komme op ad det relativt smalle "kirke"gulv. Mændene var relativt fåmælte, men de virkede begge rigtig glade, og det var utroligt dejligt.

post-67487-0-93820900-1411643452_thumb.j

post-67487-0-21464000-1411643474_thumb.j

Mit håndlavede hairpiece:

post-67487-0-88738400-1411643458_thumb.j

post-67487-0-63098600-1411643463_thumb.j

1

Del dette indlæg

Hvor er de kager bare fine!!! :metteholm:thumbsupsmileyanim:

Tusind tak! :biggrin:

Var det dig der havde en slags guirlande i loftet?

I så fald hvor er de købt?

Nej, det er ikke mig, jeg havde bare bordløbere på bordet :) Det er nok AS2014, du tænker på, hun havde guld-cirkel-guirlander i loftet (men jeg mener, at de var hjemmelavede..?) :)

MMMMMMMHHHHHHHHHHHHHHHHHH lækker kage :metteholm:metteholm:metteholm:metteholm:metteholm:metteholm:metteholm

MUMS :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nysgerrig: hvorfor alle de forskellige flag? :)

Nå ja, godt spørgsmål: det er alle nationaliteterne der var til bryllupet. Jeg selv er halv færing, mens vi også har en stor del tysk familie (+en lille smule spansk). Så det havde de valgt skulle være temaet for æresporten :)

0

Del dette indlæg

Lørdag middag: Gæsterne ankommer

Jeg elsker dette billede hvor præsten ankommer under paraplyen, det viser meget godt vejret den dag :) :

attachicon.gifKKS_4424.jpg

attachicon.gifKKS_4396.jpg

Regn er enhver præsts mareridt at være ude i, for vand får kraven til at falde sammen og ligne jeg ved ikke hvad :tunge:

0

Del dette indlæg

Skønt billede med regnbuen...

Og stor ros til dit smukke hårsmykke - troede først det var et Sanne havde lavet

Tusind tak, skal du have! Det er dejligt med hårsmykke-ros fra netop dig! :) Jeg var rigtig tilfreds med det, det var fedt at lave lige præcis det jeg selv ville have - det kunne jeg godt finde på at gøre igen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder lige her i lufthavnen på vej hjem fra min bryllupsrejse og jeg NYDER din beretning. Jeg syntes det er så hyggeligt at i har stedet hele weekenden og i har puslet sådan med det hele alle sammen:-) Fedt!

Men altså hvor er du bare smuk, fedt billede af dig i din kjole der i døråbningen - så er du bare klar;-)

Og Gud ja, smukke kager. Den er godt nok herlig den træ-kage:-)

Jeg glææææædet mig til mere beretning.

0

Del dette indlæg

Jeg sidder lige her i lufthavnen på vej hjem fra min bryllupsrejse og jeg NYDER din beretning. Jeg syntes det er så hyggeligt at i har stedet hele weekenden og i har puslet sådan med det hele alle sammen:-) Fedt!

Men altså hvor er du bare smuk, fedt billede af dig i din kjole der i døråbningen - så er du bare klar;-)

0

Del dette indlæg

0

Del dette indlæg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TUSIND tak, hvo er du bare sød! Hvor er det dejligt at andre synes det er fedt at læse min beretning :happy: Og tak for komplimenterne, jeg var så glad for min kjole :) Jeg er på sagen med noget mere beretning snart :biggrin:

0

Del dette indlæg

Lørdag middag: brudekjolen

Nu springer jeg lige lidt tilbage i beretningen, for jeg har da glemt der, hvor jeg kommer i kjolen (jeg var så glad for min kina-kjole, så den skal da lige have sin egen post :) )

Jeg mener at vi havde aftalt at min mor skulle hjælpe mig med at komme i kjolen kvart i et, så der var rimelig god tid til vielsen kl to. Så min mor kom og hjalp mig med at komme i kjolen (hele brudekjoleprojektet har ligesom været et fælles projekt for os to) og det var rigtigt hyggeligt. Efter jeg var kommet i tøjet, smed jeg folk ud fra mit værelse :) og så havde jeg lige en halv times tid bare for mig selv. Her sad jeg bare og slappede af og lavede ikke noget. Jeg tænkte på alt det der skulle til at ske, og hvor meget jeg glædede mig til at se min kæreste. Jeg prøvede bare at forstå at nu var det lige om lidt, og det var godt nok stort og surrealistisk. Det var nok det tidspunkt på dagen hvor der egentlig faldt flest tårer for mit vedkommende, jeg var simpelthen så rørt over at det var nu og at jeg lige om lidt skulle giftes med min elskede kæreste :a1221:

post-67487-0-62372400-1411910519_thumb.j

post-67487-0-37724300-1411910523_thumb.j

post-67487-0-11054300-1411910534_thumb.j

post-67487-0-63491200-1411910551_thumb.j

post-67487-0-51184700-1411910555_thumb.j

post-67487-0-45970200-1411910560_thumb.j

post-67487-0-28506400-1411910545_thumb.j

post-67487-0-98415600-1411910565_thumb.j

0

Del dette indlæg

Du er så smuk i den kjole!! Og det headpiece blev bare helt perfekt :) Hvor er det dejligt at du havde så meget tid til at tænke tingene igennem og nyde øjeblikket. Og ja, følte også at jeg næsten ikke fik snakket med nogen til brylluppet, og var også rigtig glad for alle de ting vi havde gjort, for at forkæle vores gæster :)

0

Del dette indlæg

Du er så smuk i den kjole!! Og det headpiece blev bare helt perfekt :) Hvor er det dejligt at du havde så meget tid til at tænke tingene igennem og nyde øjeblikket. Og ja, følte også at jeg næsten ikke fik snakket med nogen til brylluppet, og var også rigtig glad for alle de ting vi havde gjort, for at forkæle vores gæster :)

Tusind tak skal du have! :) Det var rigtigt dejligt lige at have en halv time (eller hvor lang tid det nu var) til bare lige at sidde og slappe af og lade det hele synke lidt ind. Det kan jeg kun anbefale! Det er selvfølgelig ikke altid man lige har tid til det, og jeg var egentlig også lidt overrasket over at jeg selv havde tid til det, men jeg havde nok bare planlagt alt med tilstrækkelig buffertid.

Her bagefter synes jeg bestemt at der var alt for mange som jeg nærmest ikke nåede at tale med! Det er lidt mærkeligt, men altså, der skete jo bare så meget. Så jeg håber at de har hygget sig og haft en fest :)

Eej, din kjole er bare så smuk. Jeg kunne godt tænke mig noget i samme stil.

Jeg tror bare ikke jeg ville have modet til at bestille den på den anden side af kloden :unsure:

Mange tak skal du have! Det var også temmelig nervepirrende at vente på at kjolen kom, men det gik jo meget godt. Den endte også med at blive helt min egen, så det var meget fedt. Jeg var i hvert fald rigtig glad for at den blev lige som jeg gerne ville, med faconen, blonderne, stropperne, og den lidt anderledes farve (selv om den egentlig ser meget hvid ud på mange billeder)... Jeg kan i hvert fald godt anbefale det, hvis man bare laver en masse research på forhånd og har god tid.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer