Rialie

Mutual Weirdness Forever- Beretning: Eftermiddag

681 indlæg i dette emne

Dejligt med det link til poserne... Jeg tror vist lige jeg skal igang...

Jeg har ledt efter poser i den rette størrelse til mine underholdningsposer til børnene, men har hverken været tilfreds med størrelser, udseende eller farve... Nu kan jeg jo bare lave dem helt perfekte selv :wink:

Billige vand kan du vist få i Aldi.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøveopsætning og DIY makeup (selfie-alert!)

Hurra! :loveshower: Så var jeg til den nye frisør og få lavet en prøveopsætning og det var bare meget bedre!! Med lidt få ændringer (lidt mere volumen på hovedet og der var vist også en anden lille ting?) så er jeg virkelig tilfreds. Føler at det er meget mere mig end den anden frisure jeg havde fået lavet ved den knap så heldige frisør.. Så nu er der tjek på det punkt! Samtidig øvede jeg mig også på brudemakeuppen, som jeg skal lægge selv. Jeg synes selv at jeg er sluppet hæderligt fra det :happy:

Derudover har jeg skiftet lidt mening med hensyn til mit hairpiece, men det kommer vel ikke som en overraskelse for nogen (i hvert fald ikke for mig selv). :tunge: Jeg tænkte, at når nu jeg ikke skal have blomster i håret, men et hairpiece i stedet, så kan jeg lige så godt gå all in og lave et større et. Så her har jeg leget lidt med begyndelsen til et. Det mangler stadig en masse perler, pynt, sten, og et større guldbånd med sten i i stedet for den lille guldsnor... Men hvad synes i om faconen? Jeg føler det er lidt specielt og kan ikke helt beslutte mig for om det er galt eller genialt. Jeg hælder dog mest til genialt :floejt::lol:

Det er altså mest faconen på den indtil videre man kan se, alle de fine detaljer må komme bagefter..

Hvad synes i?

Redigeret af Rialie
0

Del dette indlæg

Jeg synes det bliver rigtigt fint det hairpiece....

Mht velkomstposer så kommer der følgende i vores (alle gæster skal overnatte):

33 cl vand (Aqua d'or laver nogen små)

Hj.lavet fodbadesalt med lavendel til de trætte dansefutter

Hj.lavet flowerbombs

Hj.bagt cookie

Mini chipspose

Mini slikpose

Engangsvaskeklud til chipsfingre

Mini tictac

En pakke minilakridspastiller

2 panodiler til dagen derpå

Ørepropper

Dørskilt og velkomstbrev

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Go for it!!

Det er et super fint headpiece og både du og frisuren kan bære det.

Din make-up er virkelig fin, afdæmpet og klæder dig super godt. Jeg lægger også min make-up selv, men skal lige have købt et par småting mere inden jeg kan teste det hele.

0

Del dette indlæg

Hj.lavet flowerbombs

Hj.bagt cookie

Mini chipspose

Mini slikpose

Mini tictac

Ørepropper

Dørskilt og velkomstbrev

Øj, nogle lækre velkommenposer!! :smiley-eatdrink026: Mine bliver nok ikke helt så vilde, men der er rigtig god inspiration, tak for det! :) Jeg må igang...

Og tak for din mening med hairpiecet, det er dejligt at høre :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hj.lavet flowerbombs

Hj.bagt cookie

Mini chipspose

Mini slikpose

Mini tictac

Ørepropper

Dørskilt og velkomstbrev

Øj, nogle lækre velkommenposer!! :smiley-eatdrink026: Mine bliver nok ikke helt så vilde, men der er rigtig god inspiration, tak for det! :) Jeg må igang...

Haha...ja de er blevet ret vilde efterhånden...men hvad pokker, det er kun en gang og vores gæster skal forkæles ;-)

0

Del dette indlæg

Du er virkelig smuk med det hår og den make-up (og sikkert også uden;). Synes det er godt klaret, at du har lagt den make-up selv!! Og tror det bliver rigtig godt det headpiece - stemmer for genialt ;)

hvor ser det fantastisk godt ud :loveshower::loveshower: du bliver da en lækkerbisken når dagen kommer for døren

Ja jeg stemmer med i koret, du er virkeligt fin.

Mega sejt gået med din make-up, og det er en meget sød frisure.

Jeg syntes klart du skal have headpiecce:-)

Go for it!!

Det er et super fint headpiece og både du og frisuren kan bære det.

Din make-up er virkelig fin, afdæmpet og klæder dig super godt. Jeg lægger også min make-up selv, men skal lige have købt et par småting mere inden jeg kan teste det hele.

Hvor er i søde, piger! Tusind tak :blush: Det er dejligt at høre..

Jeg er selv rigtig tilfreds med frisuren, og føler mig tryg ved at det nok skal blive rigtigt godt. Jeg tænker at det også nok skal gå med makeuppen, men det er stadig lidt nervepirrende selv at skulle lægge den, må jeg sige. På den anden side giver det mig noget alenetid på dagen inden det hele går løs (jeg kan overhovedet ikke lægge makeup hvis andre kigger :huh: ) og det er nok meget godt lige at slappe af og være sig selv.

Jeg er glad for at høre at i synes om hairpiecet, jeg tror at det kan blive rigtigt flot med nogle perler. Så jeg skal i panduro og shoppe lidt og ellers venter jeg bare utålmodigt på at mine ebay-bestillinger af guldtråd kommer hjem!! :)

0

Del dette indlæg

Hj.lavet flowerbombs

Hj.bagt cookie

Mini chipspose

Mini slikpose

Mini tictac

Ørepropper

Dørskilt og velkomstbrev

Haha...ja de er blevet ret vilde efterhånden...men hvad pokker, det er kun en gang og vores gæster skal forkæles ;-)

Heldige gæster, der skal til dit bryllup :) Jeg forestiller mig virkelig at gæsterne må kunne mærke og sætte pris på at blive forkælet på den måde :) Det må da sætte en god stemning!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil da også lige stemme i og sige, at jeg synes den anden frisure er blevet super flot :) Boheme-agtig på den lækre måde :)

Tak skal du have! Jeg har ikke tænkt på den som bohemeagtigt, så det er fedt at få andres meninger :) Jeg kan i hvert fald mærke at jeg ikke længere spekulerer og bekymrer mig for frisuren, så det er skønt!

0

Del dette indlæg

Hj.lavet flowerbombs

Hj.bagt cookie

Mini chipspose

Mini slikpose

Mini tictac

Ørepropper

Dørskilt og velkomstbrev

Heldige gæster, der skal til dit bryllup :) Jeg forestiller mig virkelig at gæsterne må kunne mærke og sætte pris på at blive forkælet på den måde :) Det må da sætte en god stemning!

Jeg synes det er såååå hyggeligt hvis der er velkomstkurv fra hotellet når man tager på ferie og det her er så en lidt mere personlig udgave :-)

0

Del dette indlæg

Styr på blomsterne!!

Wee, nu er der styr på hvordan blomsterpynten skal være til vores bryllup, det er jeg da helt oppe og køre over :lol: Min skønne svigerinde, som har sagt ja til at hjælpe og ordne blomsterne, og jeg lavede en prøveomgang blomster idag. Det var temmelig sjovt og vi fandt en rigtig god løsning til sidst.

Egentlig havde vi en ide om nogle få større buketter, så det startede vi med at afprøve. Det lykkedes da også nogenlunde, men det var alligevel som om det ikke rigtigt spillede helt:

post-67487-0-15648300-1405786304_thumb.j

Vi havde sideløbende sat et par enkeltblomster i små syltetøjsglas, som vi forestillede os kunne fylde pladsen mellem de større buketter. Vi synes simpelthen at de var så fine, at vi lavede en hel stribe af de små i stedet:

post-67487-0-38729300-1405786308_thumb.j

post-67487-0-63642400-1405786313_thumb.j

post-67487-0-76100200-1405786319_thumb.j

post-67487-0-23068900-1405786324_thumb.j

Jeg ved ikke om billederne helt yder blomsterne retfærdighed, men de små glas med små blomster var simpelthen så meget finere end de store opsætninger, så vi var helt solgt! De store buketter er hermed og droppet og vi skal nu have en masse små blomster i små syltetøjsglas i stedet! Jeg synes virkelig at det ser flot ud, glassene kommer virkelig til deres ret sammen med vandet og blomsterne er så smukke enkelvis. Der skal så være fyrfadslys rundt omkring også, så jeg tror det bliver så stemningsfuldt. Og vores guld-cirkel-løbere kommer så til at være i midten af de rå træborde,under blomster og stearinlys.

Jeg synes at denne løsning ligger godt op ad vores tema, og jeg er glad for at vi helt sikkert får brug for alle de små glas jeg har samlet sammen det sidst år (eller to, jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg startede :) ?) Så nu skal jeg bare have talt hvor mange jeg egentlig har, så der er nok. Ekstra bonus er, at den her blomsteropsætning er både lettere at købe ind til, hurtigere og lettere at lave og billigere! Win-win!! :loveshower: Det skulle da bare lige deles, dejligt når noget kommer på plads og det endda blev bedre end forventet :wink:

0

Del dette indlæg

Styr på blomsterne!!

Wee, nu er der styr på hvordan blomsterpynten skal være til vores bryllup, det er jeg da helt oppe og køre over :lol: Min skønne svigerinde, som har sagt ja til at hjælpe og ordne blomsterne, og jeg lavede en prøveomgang blomster idag. Det var temmelig sjovt og vi fandt en rigtig god løsning til sidst.

Egentlig havde vi en ide om nogle få større buketter, så det startede vi med at afprøve. Det lykkedes da også nogenlunde, men det var alligevel som om det ikke rigtigt spillede helt:

attachicon.gifførste forsøg.JPG

Vi havde sideløbende sat et par enkeltblomster i små syltetøjsglas, som vi forestillede os kunne fylde pladsen mellem de større buketter. Vi synes simpelthen at de var så fine, at vi lavede en hel stribe af de små i stedet:

attachicon.gifblomster.JPG

attachicon.gifblomster2.JPG

attachicon.gifblomster3.JPG

attachicon.gifblomster4.JPG

Jeg ved ikke om billederne helt yder blomsterne retfærdighed, men de små glas med små blomster var simpelthen så meget finere end de store opsætninger, så vi var helt solgt! De store buketter er hermed og droppet og vi skal nu have en masse små blomster i små syltetøjsglas i stedet! Jeg synes virkelig at det ser flot ud, glassene kommer virkelig til deres ret sammen med vandet og blomsterne er så smukke enkelvis. Der skal så være fyrfadslys rundt omkring også, så jeg tror det bliver så stemningsfuldt. Og vores guld-cirkel-løbere kommer så til at være i midten af de rå træborde,under blomster og stearinlys.

Jeg synes at denne løsning ligger godt op ad vores tema, og jeg er glad for at vi helt sikkert får brug for alle de små glas jeg har samlet sammen det sidst år (eller to, jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg startede :) ?) Så nu skal jeg bare have talt hvor mange jeg egentlig har, så der er nok. Ekstra bonus er, at den her blomsteropsætning er både lettere at købe ind til, hurtigere og lettere at lave og billigere! Win-win!! :loveshower: Det skulle da bare lige deles, dejligt når noget kommer på plads og det endda blev bedre end forventet :wink:

Det er så fint, synes faktisk mange gange at enkeltblomster kan være mere dekorative end store opsætninger
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så fint, synes faktisk mange gange at enkeltblomster kan være mere dekorative end store opsætninger

Tak! Ja, det overraskede også mig, men vi synes begge at det bare var så meget finere end den store buket vi kunne mønstre! Så det er dejligt! Der er også noget meget let og sommerligt over de små glas med enkelte blomster i - og nu skal jeg ud at finde guldbånd til at binde om nogle af dem, så det er også fint :)

0

Del dette indlæg

Jeg vil da også lige stemme i og sige, at jeg synes den anden frisure er blevet super flot :) Boheme-agtig på den lækre måde :)

Tak skal du have! Jeg har ikke tænkt på den som bohemeagtigt, så det er fedt at få andres meninger :) Jeg kan i hvert fald mærke at jeg ikke længere spekulerer og bekymrer mig for frisuren, så det er skønt!

Kom lige til at se på kalenderen, og der er jo kun 3 uger til jeres bryllup! Så det er godt at du har fået styr på frisuren :) Mangler i ellers andet at få styr på?

0

Del dette indlæg

Kom lige til at se på kalenderen, og der er jo kun 3 uger til jeres bryllup! Så det er godt at du har fået styr på frisuren :) Mangler i ellers andet at få styr på?

Ja, for søren, det er faktisk præcist tre uger idag! Og det er så dejligt at frisuren er på plads :) de store ting er der vist styr på, men jeg synes at vi mangler en del småting, herunder færdiggørelse af bordkort, drinkskort, velkommenposer og skilte til buffeten... Det er mest en masse småting vi lige mangler at få styr på.. Min forlovede er ude af landet i forbindelse med arbejde den næste uge, så det sætter også en bremse for nogle af de planlægningsmæssige ting, så det er lidt trælst. Men ja, jeg synes vi mangler en masse småting, som der skal styr på. Men vi har også en lang liste, så jeg kan overhovedet ikke huske det hele :)

Men jeg kan sagtens mærke at det kommer tæt på og at det er nu tingene skal ordnes for ellers kan det ikke nås. Og det stresser mig lidt, så jeg prøver ikke at tænke alt for meget på det! :)

0

Del dette indlæg

Status her under 3 uger før!

Det er så vildt at der kun er tre uger til nu!! Jeg glæder mig rigtig meget, men det er også mærkeligt at tænke på at det virkelig er lige om lidt! Nu har vi gået og ventet så længe. Men jeg nyder den her tid, det er så dejligt at vi begge bare går og glæder os og er forelskede :a1221:

Rent praktisk er vi vist ok med, tror jeg ?!?! Min kæreste er udenlands denne uge på arbejde, så der bliver ikke planlagt en masse, men jeg forsøger at udnytte tiden til at få lavet en masse småting. Lige nu arbejder jeg på at lave en alternativ oplægning til min brudkjole, altså sådan at man kan tage slæbet op i løbet af dagen. Min ellers rigtigt gode skrædder har lavet en, men jeg synes ikke den får nok af slæbet med op (og synes måske heller ikke at det er den mest æstetisk flotte løsning) så nu prøver jeg en anden version selv... Den er inspireret af dette link (altså princippet i det): http://www.weddingbee.com/2010/08/25/ballroom-bustle-train-flip-how-to/#axzz386r4mrAV

Derudover får jeg klippet lidt bordkort og arbejder på velkomstposerne, som er det største projekt pt., så det er lige til at klare :)

Ellers mangler vi at få lavet følgende:

- færdiggøre bordplan

- færdiggøre musik-playlister

- aftale praktiske ting omkring vores kagebuffet

- færdiggøre bordkort

- lave skilte til kagebuffeten

- salmehæfter

- natmad

- lave en liste over billeder vi gerne vil have

.. og nok en del flere småting, men det er da til at overskue

Nå, ja, og så har jeg færdiggjort vores door hangers, der skal vise folk hvor de skal sove (og sådan at folk der kender hinanden kan finde hinandens værelser, hvis der skulle være noget):

post-67487-0-45943500-1405949817_thumb.j

post-67487-0-16720800-1405949821_thumb.j

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fedt skov tema og sikke mange fine ting I har fået lavet :)

Jeg er helt vild med gæstebogen, egernparret og layoutet på blandt andet inviten og sikke en fed ide med sommerfuglebuketten :)

Det bliver jo MEGET anderledes end mit bryllup, men jeg ville elske at være gæst med det tema - det kan jo så ikke lade sig gøre, da vi skal giftes samme dag, men jeg er som sagt vild med det hele og glæder mig til at se det hele færdigt :)

0

Del dette indlæg

Jeg er helt vild med gæstebogen, egernparret og layoutet på blandt andet inviten og sikke en fed ide med sommerfuglebuketten :)

Det bliver jo MEGET anderledes end mit bryllup, men jeg ville elske at være gæst med det tema - det kan jo så ikke lade sig gøre, da vi skal giftes samme dag, men jeg er som sagt vild med det hele og glæder mig til at se det hele færdigt :)

Tak, hvor er du sød! Dejligt med komplimenter og at høre at andre end en selv også kan fornemme temaet :) Jeg syes der er vildt mange flotte bryllupper herinde, hvor man gerne ville have været gæst (heriblandt også dit :) ), derfor er det jo fedt når man bagefter kan se billeder og fornemme hvordan det hele har været. :)

0

Del dette indlæg

Dejligt at læse, at der er så godt styr på det hele! :thumbsupsmileyanim:

I øvrigt: hvor lang tid gik der, før I fik billederne fra jeres connection meeting?

Ja, det er egentlig temmelig fedt :) Der endte nok med at gå en måneds tid før vi fik de billeder, selv om Kim havde givet udtryk for at det ville gå hurtigere. Hvor længe har i ventet på jeres efterhånden?

0

Del dette indlæg

Det er virkeligt nogle fine ting i har lavet. Er vild med teamet, og at det er så gennemgående.

Det er rigtigt godt - det bliver fedt at være gæst til jeres bryllup er jeg sikker på.

Dine doorhangers er meget fine:-) Og der er ikke lang tid til i skal giftes nu:-)

0

Del dette indlæg

Tak, hvor er du sød! Dejligt med komplimenter og at høre at andre end en selv også kan fornemme temaet :) Jeg syes der er vildt mange flotte bryllupper herinde, hvor man gerne ville have været gæst (heriblandt også dit :) ), derfor er det jo fedt når man bagefter kan se billeder og fornemme hvordan det hele har været. :)

Tak - hvor er du sød :) Ja det betyder sindssygt meget når andre kan se sammenhængen :) Det er så vildt og så fedt at vi snart er i mål, nu har vi været i gang så længe og det føles bare så surrealistisk at det nu snart er overstået... men jeg er sikker på at det bliver super fedt og så er jeg bare så glad for at vi både har fotograf og videograf på, så vi i det mindste kan fastholde en smule af stemningen og alt det vi har knoklet for :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer