Rialie

Mutual Weirdness Forever- Beretning: Eftermiddag

681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

TAK for alle lykønskningerne!

Vi havde den mest fantastiske, skønne, romantiske og dejlige dag nogensinde! Den var så fuld af kærlighed, glæde, tårer, grin og skønhed! Jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre dag, og der er ikke noget jeg ville have gjort anderledes :) Det er så vildt fantastisk og dejligt at vi nu er gift!!!!!

Der har været så mange indtryk, bl.a. Var der utrolig mange indslag, så nu skal vi lige straks afsted på bryllupsrejse og bruge en masse tid på at fordøje det hele! Der skal også indhentes noget søvn, bl.a. Fik vi vist kun sovet lidt over to timer inden vi stod og til morgenmaden søndag :) Så den hemmelige bryllupsrejse står lige for døren, og jeg finder ud af hvor vi skal hen engang i eftermiddag - hold nu op, hvor jeg glæder mig!

Det har bare været en hvirvelvind af oplevelser de sidste par dage, og jeg er slet ikke nået herind. Så jeg må skrive lidt mere om det hele senere, nu vil jeg bare nyde at være på vej på bryllupsrejse lige om lidt : D

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

- TILLYKKE - TILLYKKE - TILLYKKE -

Spændende - sidder her med sommerfugle i maven over hvad der venter jer :cheerleader3:

Nyd turen og nyd hinanden - vi venter i spændning på en beretning når I er velankommet til DK igen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Bryllupsrejsen!

Tak skal i have alle sammen :)

Jeg ved, der er nogle der er spændte på hvor vi er på bryllupsrejse henne, det var jeg i hvert fald selv! Så det er med glæde at jeg kan afsløre at vi lige nu er på bryllupsrejse i.................. Sri Lanka!

Her er ikke det bedste internet altid og jeg sidder med en ipad så jeg kan ikke lige formindske billedet, men jeg kan da lige dele et billede af udsigten fra det hotelværelse vi boede på først:

post-67487-0-60762800-1408107579_thumb.j

Her er virkelig lækkert og varmt. De første to dage blev brugt på afslapning og badning og det var bare rigtig skønt! Igår tog vi så videre til et andet hotel og på safari i en af deres nationalpark, hvor vi både så elefanter, påfugle, aber og bøfler. Idag er vi så kommet op i bjergene hvor vi skal være de næste par dage. Så der sker noget, og det er til tider lidt hektisk med alle de indtryk, men det er så dejligt bare at være afsted os to :) Der ligger også spændende oplevelser på programmet forude, bl.a. Skal vi se og ride på elefanter, besøge templer, på markeder og andet jeg ikke kan huske pt. :) De sidste dage slutter vi så ferien af med at dase på et hotel ved stranden.

Jeg vil nok sige, at jeg blev temmeligt overrasket over at vi skulle til Sri Lanka da det overhovedet ikke er noget jeg forbinder med bryllupsrejse... Men bryllupsrejser kan jo holdes overalt, og jeg synes det er rigtigt fedt at komme ud og opleve noget helt andet! Så jeg glæder mig til resten af turen! Men jeg kan også mærke at det er mange indtryk ovenpå de mængder af indtryk vi har fra brylluppet samt dagen før og efter. Så nogle gange føles det lidt som om hjernen er på overarbejde med alle de indtryk, og så er det virkelig guld værd, når vi bare kan slappe af og hygge os sammen :)

0

Del dette indlæg

waaauw hvor er det et fantastisk sted at tage hen, elsker selv alt der er anderledes, og det er da sååå meget blær at kunne sige at man har været på honeymoon i sri lanka og ikke bare thailand eller ægypten som så mange andre!!

Hav en helt igennem fantastisk tur og nyd hinanden, oplevelsen og ferien :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjemme fra bryllupsrejse og sneakpeak

Så kom vi hjem fra bryllupsrejse onsdag aften. Det har været en helt vild tur, med sindsygt mange oplevelser, jeg kan knap huske dem alle! Det er helt sikkert en ferie jeg aldrig glemmer :) Vi har oplevet den Sri Lankanske kultur, set utrolig smuk natur, set en masse overordentligt søde elefanter... Der har også været plads til at komme ud og spise og drikke vin med min mand (!) og vi har også daset ved stranden. Jeg har slet ikke fordøjet alle oplevelserne fra den fine bryllupsrejse, og sådan har jeg det faktisk også med brylluppet. Der har bare været så mange smukke oplevelser, så det tager nok lidt tid endnu inden det helt synker ind.

Jeg sidder pt. og skriver speciale, det er lige slutspurten de næste par uger... Så jeg ved ikke lige hvornår beretningen kommer, fordi jeg bare har så travlt. Og vi venter stadig på fotografens billeder, dem glæder jeg mig bare så meget til!!

Men i skal da ikke snydes for et lille sneak peak eller to (jeg har faktisk kun fået billeder fra mine forældre og et enkelt fra en veninde, så der er virkelig mange billeder ude at svæve som vi skal have samlet ind det næste stykke tid):

post-67487-0-76808300-1409305034_thumb.j

post-67487-0-28417500-1409305039_thumb.j

1

Del dette indlæg

Gud i skuret hvor er du bare smuk - sikke et flot par.

Dejligt at høre i har haft en god tur, lyder jo også helt fantastisk. Jeg ser frem til din beretning - skal også selv i gang med min:-)

Pøj pøj med specialet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud i skuret hvor er du bare smuk - sikke et flot par.

Dejligt at høre i har haft en god tur, lyder jo også helt fantastisk. Jeg ser frem til din beretning - skal også selv i gang med min:-)

Pøj pøj med specialet.

Aj, men du får mig jo helt til at rødme! :blush: Hvor er du sød! Jeg glæder mig også til din beretning, det er så hyggeligt med alle de beretninger der triller frem herinde lige for tiden :)

Iiih så fine I er!

Wauuuuuu - hvor er I dejlige at se på :happy:

Fine billeder af jer :)

Velkommen hjem!

Tusind tak, piger! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I fine :-)

Tak skal du have! Det er mærkeligt at brylluppet er i datid nu, men det var en skøn dag! :)

hvor er du smuk i din kjole og damn i fik mange ris

Hvor lyder det som en lækker bryllupsrejse :loveshower::loveshower::loveshower: glæder mig til at hører meget mere

Tak! Jeg skal love for at vi fik mange ris, vi opgav helt at få dem ud af mit hår, der var bare så mange! :lol: Jeg håber også at vi snart får nogle billeder og at jeg får tid til at begynde på en beretning :)

0

Del dette indlæg

Beretning!

Så har vi endelig fået billeder og jeg har lidt mere tid og overskud, så nu starter jeg på min beretning.

Ugen op til havde vi begge fri til at ordne bryllupsting og det var en god beslutning. Jeg havde planlagt det således at vi havde styr på det meste inden, så vi ikke skulle styrte rundt og arbejde i døgndrift ugen inden. Det var jeg så glad for, for der var alligevel nok at lave, syntes jeg :) Vi havde ting der skulle laves hver dag, og der var overraskende mange små ting der skulle købes ind hele tiden. Selv om vi ikke var fuldstændig fortravlede i ugen op til, kunne jeg sagtens mærke at bryllupsplanlægningen tog på kræfterne - jeg havde ingen problemer med at sove og følte mig generelt ekstra træt.

Mandag: var store printedag. Vi fik printet salmehæfter til vielsen og de sidste skilte til kagebuffeten. Jeg var generelt rigtig tilfreds med hvordan alt det grafiske endte med at se ud, og glad for at vi nåede det hele. Mandag fik jeg også lavet vores velkommenposer færdige og stillet dem køligt i vores kælder. Jeg havde jo egentlig droppet at lave dem, men så kunne jeg alligevel ikke lade være, og jeg synes det var rart at kunne forkæle de overnattende lidt, selv om posernes indhold var rimelig basic. Svigermor var heldigvis åndsværende nok til lige at tage et billede af dem, det havde jeg slet ikke tænkt på!!

post-67487-0-95655200-1410864399_thumb.j

post-67487-0-36613500-1410864404_thumb.j

Mandag fik vi også færdiggjort bordplanen, der havde været under utallige revideringer. Jeg tror vi til sidst endte med at blive så træt af den at vi bare valgte noget, og her bagefter kan jeg godt tænke at vi skulle have finpudset den lidt mere - men jeg tror nu at langt de fleste var glade for hvor de sad.

Tirsdag: fik vi pakket al pynten om i kasser til de forskellige rum. Der var f.eks. en kasse med pynt til festsalen, en med pynt til barrummet, en til køkkenent osv. Det tog lidt tid at pakke dem om, og min mand (!) syntes nok at det var lidt overflødigt. Men da vi kom op til feststedet fredag eftermiddag var jeg så glad for at jeg ikke skulle bruge tid på at sortere det hele, for der var rigeligt at se til. Så det er klart et råd jeg vil give videre: pak tingene snedigt ned, så de er lette at gå til når i skal stille op og pynte!

Jeg havde for længst sat mig for at tirsdag aften var date night :) Jeg havde læst et sted at det var en god idé at sørge for at få en kæresteaften ind kort før brylluppet, så det råd tog jeg til mig, og jeg kan kun give det videre! Vi tog i biografen og så en sjov film, og det var bare så fedt at komme væk fra bryllupsforberedelserne og lave noget helt andet, bare os to... Det er altså værd at afsætte tid til :a1221:

Onsdag: blev der bagt vores bidrag til bryllups-kagebuffetten. Det var nu mest Morten der bagte, mens min svigermor ordnede mine negle. Hun er ret god til det med at lakere negle, og jeg gør det aldrig selv, så hun havde tilbudt at hjælpe. Vi skulle nok havde lavet et prøveforsøg langt tidligere, for den farve vi fik lagt på først, fortrød jeg, og så måtte vi starte forfra -ups... Men det ville hun heldigvis gerne, og så endte jeg med en fransk manicure i en farve der matchende min brudekjole.. Neglene var meget neutrale, men det var jeg faktisk rigtig glad for, når jeg nu ikke bruger neglelak til daglig.

Torsdag: var dagen, hvor vi måtte indse, at det efter al sandsynlighed kom til at regne meget på vores bryllupsdag. Vejrudsigten havde været dårligt i et par dage, men vi havde alligevel opretholdt en vis optimisme. Nu var det så tæt på bryllupsdagen, at vi måtte indse, at det altså ville regne :( Det var ret surt, og vi havde lidt nedtur over det... Vi endte med at tage ned i byen og købe nogle bloklys, fordi vi så aftale at bruge en masse levende lys, når vielsen nu blev nødt til at være indendørs. Det dårlige vejr var altså noget af en skuffelse både torsdag og fredag, men om lørdagen var det slet ikke noget jeg tænkte over. Der var det en detalje, og det var slet ikke det der var vigtigt.

Torsdag blev ellers brugt på at pakke til brylluppet og til bryllupsrejsen. Jeg nåede desværre ikke at få pakket til bryllupsrejsen (som vi tog afsted til allerede mandag) og det fortrød jeg lidt søndag. Men det var nu okay.. Torsdag aften kørte vi den times kørsel der er op til feststedet med de fleste drikkevarer, fordi vi frygtede at de ikke ville kunne være i traileren om fredagen. Det viste sig så at de sagtens kunne have været der. Men det endte faktisk med at være meget hyggeligt at være på tur sammen - det var dejligt bare at sidde og snakke uden at der var noget praktisk man skulle ordne hele tiden. Så den tur føltes også lidt som en pause :) Det var også fedt at komme op og se feststedet bare os to inden det hele gik løs fredag :happy:

Jeg har faktisk ikke nogle billeder fra ugen op til, men de ville nok heller ikke have været så interessante. Det var bare så vildt, at nu var det virkelig nu, og man var bare så meget i det hele, at jeg slet ikke overvejede hverken billeder, bryllupsklar eller at kigge på andre bryllupsblogs. :biggrin: Men jeg tror nu også at det har været fint at slippe alt det og bare være i oplevelsen, det er jeg i hvert fald glad for at jeg gjorde. Jeg tog mit kamera med op til feststedet, men fik ikke taget et eneste billeder - det er slet ikke det man tænker på! :lol: Gudskelov for vores fotograf :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Rialie
0

Del dette indlæg

Jay, beretning!! Og har da vist i travlheden op til mit eget bryllup ikke fået kommenteret på sneak peak og bryllupsrejse! Men gud hvor er i smukke!! Og det ser helt fantastisk ud med den bryllupsrejse! Vi var kun 4 dage afsted, men syntes faktisk det var rigeligt - trængte til at komme hjem og snakke bryllupsdagen igennem med venner og familie. Tror vi begge lidt følte vi havde oplevet dagen gennem vat! :) Men vi blev så ikke kun forfulgt af regn på selve dagen, den tog jo med os til Italien mens det blev sommer igen i DK. Så det var jeg lidt bitter over!! :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jay, beretning!! Og har da vist i travlheden op til mit eget bryllup ikke fået kommenteret på sneak peak og bryllupsrejse! Men gud hvor er i smukke!! Og det ser helt fantastisk ud med den bryllupsrejse! Vi var kun 4 dage afsted, men syntes faktisk det var rigeligt - trængte til at komme hjem og snakke bryllupsdagen igennem med venner og familie. Tror vi begge lidt følte vi havde oplevet dagen gennem vat! :) Men vi blev så ikke kun forfulgt af regn på selve dagen, den tog jo med os til Italien mens det blev sommer igen i DK. Så det var jeg lidt bitter over!! :lol:

Tusind tak! Vi havde også en dejlig rejse, men jeg kan godt kende det med bare at have lyst til at snakke det hele igennem med venner og familie! Da vi så endelig kom hjem, havde vi dårligt tid til alt det, så det er først nu her, vi har fået tid til at snakke med folk og få billeder osv. Det er så hyggeligt at snakke med folk, få deres perspektiv på det hele og høre små historier fra dagen som man ikke selv oplevede :) Surt med vejret, det var da også bare øv at det ovenikøbet skulle følge efter jer til Italien :td:

0

Del dette indlæg

Beretning - Fredag formiddag

Fredag stod vi tidligt op for at låne svigermors bil. Derefter tog vi ned og hentede min brors kæreste som heldigvis havde sagt ja til at have ansvaret for blomsterne. Et par uger forinden havde vi lavet nogle prøveblomster, så vi havde en god ide om hvad vi skulle ud efter. Vi kørte alle tre ud til billigblomst i Hasle, og det kan altså godt anbefales. De har en masse blomster til meget få penge.. Vi hamstrede en masse hvide blomster, brudeslør, hortensia, nelliker og nogle flere blomster som jeg ikke ved hvad hedder, samt noget pyntegrønt. De havde ikke helt de samme blomster som da vi var ude et par uger forinden, men det var fint nok fordi jeg var rimelig large med hvilken type blomster vi brugte, så længe det blev holdt i hvidt og grønt.

Desværre havde de meget få hvide roser, så vi fortsatte til den nærmeste føtex for at tjekke hvad de havde af roser. Her havde de hvide roser, men lidt dyre. Da vi alligevel skulle ned i centrum af Århus, besluttede vi os for at vente med at købe hvide roser til vi kom derned. Da vi kom derned, til blomsterhandleren på gågaden, havde de rimeligt billige roser, men ikke så mange, så vi købte dem der var. Efter et par ærinder i Århus, kørte vi videre. Vi fik sat min svigerinde af, og så kørte vi igen forbi Føtex og købte lidt flere roser, så vi følte at vi havde nok. Vi havde virkelig mange smukke blomster til sidst som vi fik stillet i spande med vand i vores kølige kælder. Det var ret vildt hvor mange blomster vi kunne få, der var virkelig mange, og vi brugte ikke mere end ca. 500-600 kr.

Jeg tænkte slet ikke på at tage billeder af dem samlet, så i får lige det her billede fra senere på dagen, det giver et godt indtryk af de forskellige blomster:

post-67487-0-48535200-1410874966_thumb.j

Da vi kom tilbage til vores lejlighed efter den lidt hektiske formiddag, kunne vi heldigvis nå at slappe lidt af. Jeg fik printet min tale og pakket det sidste ned inden vi skulle afsted til feststedet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer