Rialie

Mutual Weirdness Forever- Beretning: Eftermiddag

681 indlæg i dette emne

Det er virkeligt nogle fine ting i har lavet. Er vild med teamet, og at det er så gennemgående.

Det er rigtigt godt - det bliver fedt at være gæst til jeres bryllup er jeg sikker på.

Dine doorhangers er meget fine:-) Og der er ikke lang tid til i skal giftes nu:-)

Tak skal du have! Jeg tror også det hele bliver rigtig fint samlet :) Jeg håber netop at gæsterne føler at vi har gjort vores til at de skal føle sig godt tilpas. Jeg synes det er lidt svært at man både skal være brud og vært samtidig, f.eks. er jeg jo slet ikke med til at byde gæsterne velkommen når de ankommer inden vielsen. Jeg tror også at man er lidt mere "fraværende" som vært til sit bryllup, fordi man har travlt med at nyde at være gift - derfor tænker jeg at små ting som velkommenposer er en måde at taeg sig lidt af sine gæster :)

Dejligt at læse, at der er så godt styr på det hele! :thumbsupsmileyanim:

I øvrigt: hvor lang tid gik der, før I fik billederne fra jeres connection meeting?

Ja, det er egentlig temmelig fedt :) Der endte nok med at gå en måneds tid før vi fik de billeder, selv om Kim havde givet udtryk for at det ville gå hurtigere. Hvor længe har i ventet på jeres efterhånden?

Knap 3 uger - så ved ikke rigtig, om jeg skal rykke for dem eller ej......

Hmmm, jeg kan godt forstå du er utålmodig, vi tjekkede nok postkassen flere gange dagligt da vi ventede på vores billeder :lol: Jeg synes godt i kan maile ham og i hvert fald spørge hvornår han regner med at de er færdige og bliver sendt.?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fedt skov tema og sikke mange fine ting I har fået lavet :)

Jeg er helt vild med gæstebogen, egernparret og layoutet på blandt andet inviten og sikke en fed ide med sommerfuglebuketten :)

Det bliver jo MEGET anderledes end mit bryllup, men jeg ville elske at være gæst med det tema - det kan jo så ikke lade sig gøre, da vi skal giftes samme dag, men jeg er som sagt vild med det hele og glæder mig til at se det hele færdigt :)

Tak, hvor er du sød! Dejligt med komplimenter og at høre at andre end en selv også kan fornemme temaet :) Jeg syes der er vildt mange flotte bryllupper herinde, hvor man gerne ville have været gæst (heriblandt også dit :) ), derfor er det jo fedt når man bagefter kan se billeder og fornemme hvordan det hele har været. :)

Tak - hvor er du sød :) Ja det betyder sindssygt meget når andre kan se sammenhængen :) Det er så vildt og så fedt at vi snart er i mål, nu har vi været i gang så længe og det føles bare så surrealistisk at det nu snart er overstået... men jeg er sikker på at det bliver super fedt og så er jeg bare så glad for at vi både har fotograf og videograf på, så vi i det mindste kan fastholde en smule af stemningen og alt det vi har knoklet for :)

Jeg kan slet ikke forholde mig til at jeg skal giftes om næsten to uger..?!?! Det er så mærkeligt, vi har bare planlagt og ordnet ting og sager så længe, og nu er det bare lige om lidt. Jeg har lidt en følelse af at nu kan vi ikke nå at ændre noget eller finde på nye ting, nu bliver det bare som det bliver. Og det føles meget mærkeligt og endegyldigt når jeg nu har haft 2½ år til at gå og overveje og ændre mening. Jeg har lyst til lige at tage mig en uges ferie til at forberede mig mentalt, synes jeg :lol: Men jeg er jo nok ret godt forberedt, synes virkelig bare at det er så vildt og mærkeligt at det er lige om lidt vi skal giftes!!!

Og du har ret, det er rigtigt dejligt at blive bekræftet fra andre i ens ideer :)

0

Del dette indlæg

Super fedt skov tema og sikke mange fine ting I har fået lavet :)

Jeg er helt vild med gæstebogen, egernparret og layoutet på blandt andet inviten og sikke en fed ide med sommerfuglebuketten :)

Det bliver jo MEGET anderledes end mit bryllup, men jeg ville elske at være gæst med det tema - det kan jo så ikke lade sig gøre, da vi skal giftes samme dag, men jeg er som sagt vild med det hele og glæder mig til at se det hele færdigt :)

Tak, hvor er du sød! Dejligt med komplimenter og at høre at andre end en selv også kan fornemme temaet :) Jeg syes der er vildt mange flotte bryllupper herinde, hvor man gerne ville have været gæst (heriblandt også dit :) ), derfor er det jo fedt når man bagefter kan se billeder og fornemme hvordan det hele har været. :)

Tak - hvor er du sød :) Ja det betyder sindssygt meget når andre kan se sammenhængen :) Det er så vildt og så fedt at vi snart er i mål, nu har vi været i gang så længe og det føles bare så surrealistisk at det nu snart er overstået... men jeg er sikker på at det bliver super fedt og så er jeg bare så glad for at vi både har fotograf og videograf på, så vi i det mindste kan fastholde en smule af stemningen og alt det vi har knoklet for :)

Jeg kan slet ikke forholde mig til at jeg skal giftes om næsten to uger..?!?! Det er så mærkeligt, vi har bare planlagt og ordnet ting og sager så længe, og nu er det bare lige om lidt. Jeg har lidt en følelse af at nu kan vi ikke nå at ændre noget eller finde på nye ting, nu bliver det bare som det bliver. Og det føles meget mærkeligt og endegyldigt når jeg nu har haft 2½ år til at gå og overveje og ændre mening. Jeg har lyst til lige at tage mig en uges ferie til at forberede mig mentalt, synes jeg :lol: Men jeg er jo nok ret godt forberedt, synes virkelig bare at det er så vildt og mærkeligt at det er lige om lidt vi skal giftes!!!

Og du har ret, det er rigtigt dejligt at blive bekræftet fra andre i ens ideer :)

Åååh hvor kan jeg bare følge dig - vi har været igang med planlægningen siden juni 13, men i mit hoved har jeg været i gang i 10 år, siden vi blev hemmeligt gift på rådhuset, så det er bare vildt underligt at tænke på at det er fortid om 16 dage...

Jeg havde det også vildt underligt med at have været til polterabend og tanken om at folk (forhåbentlig) kører forbi på vejen og ser en æresport på MIT hus for MIG, det er altså bare vildt... SÅ underligt :wink:

Jeg har såmænd ikke lyst til at ændre noget, men jeg har da stadig et par ting jeg mangler at få gjort færdige og på mandag starter manden på arbejde igen efter ferien.. jeg har også et enkelt projekt som jeg er ret ærgerlig over at jeg nok må undlade på grund af tidspres, men nu får vi se :wink: Jeg føler bare ikke at vi har kunnet holde ferie sammen alle 4 i år og det er jeg lidt ked af, men det er altså svært at holde ferie så tæt på brylluppet, når vi ikke er færdige med alt.. så jeg håber vi kan holde lidt sensommer ferie istedet EFTER brylluppet. Jeg har heldigvis ferie fra studiet, så jeg kan slappe af og lade op - når projekterne er på plads :wink:

1

Del dette indlæg

Under to uger til brylluppet!

Det er godt nok vildt, at det er lige om lidt!! Jeg har ikke været så aktiv herinde de sidste dage, men jeg har med vilje skåret lidt ned på det, for ikke at stresse mig selv. Det er nok at se til, nok ting der lige skal ordnes, og jeg vil også gerne bare have tid til at nyde det hele :) Jeg har egentlig bare lyst til at slappe af og hygge og bare gå at nyde at vi skal giftes lige om lidt. Men jeg tror nu nok at der også bliver tid til det :happy:

Men der er vist egentlig rimelig godt styr på det meste tror jeg... Selv om jeg stadig kan føle at der er tusind ting der endnu skal ordnes, så har vi vist fod på det.

Kjolen er kommet hjem fra skrædderen, jeg har fået givet den et par ekstra blonder og lavet mit eget "ophæng" til slæbet. Jeg prøver den igen på onsdag, hvor vi lige afprøver det ophæng og tjekker at jeg stadig kan passe kjolen :)

Hairpiecet er blevet færdigt, det har fået en masse sten og perler, og jeg synes faktisk det er blevet rigtigt godt :) Jeg må lige se at få taget et billede og lægge det herind.

Jeg har arbejdet med min tale, og synes at den blev god. Men jeg lader den nok ligge et par dage og kigger så på den igen. Jeg havde for noget tid siden skrevet en tale, men da jeg så læste den igennem noget tid efter, syntes jeg slet ikke den var god og skrottede den :( Så jeg håber at jeg stadig kan lide den her, når jeg genlæser den om nogle dage! Morgengaven er der også ved at komme styr på, og vi har aftalt at det altså bliver søndag og ikke lørdag morgen at vi udveksler gaver. Så det synes jeg faktisk er dejligt, og det tager lidt presset af gaven, at man først giver den søndag morgen :)

Kagebuffetten som vi skal have om eftermiddagen bliver forhåbentlig rigtig lækker, det har vi lagt meget i de forskellige kagebageres hænder, så det bliver spændende at se hvordan den ender. Indtil videre har vi følgende kager:

- En lille bryllupskage + tilhørende små bryllupskage-cupcakes

- Banankage

- Ølkage

- Citronmåne (hjemmelavet, altså)

- Muligvis brownies

- lækre småkager efter min oldemors opskrift

- Brunsviger

- Kringle

- evt. små stykker kransekage

- to kager mere, som vi endnu ikke ved hvad bliver

Mmm, bliver helt kagesulten :lol:

Derudover er der stadig et par småting der skal laves og købes. Velkomstposerne mangler stadig at blive færdiggjort, men der er ikke lang vej igen.

Vi skal have printet en masse ting på et tidspunkt, både salmehæfter, "velkomst-sedler" til velkomstposerne, drinksskilte og skilte til kagerne. Men jeg har sådan set lavet dem alle, så de skal bare printes.

Så det er status lige nu, jeg glæder mig bare til at vi skal giftes lige om lidt :loveshower:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Morgengaven er der også ved at komme styr på, og vi har aftalt at det altså bliver søndag og ikke lørdag morgen at vi udveksler gaver. Så det synes jeg faktisk er dejligt, og det tager lidt presset af gaven, at man først giver den søndag morgen :)

Helt traditionsmæssigt, så blev morgengaver givet morgenen efter brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Morgengaven er der også ved at komme styr på, og vi har aftalt at det altså bliver søndag og ikke lørdag morgen at vi udveksler gaver. Så det synes jeg faktisk er dejligt, og det tager lidt presset af gaven, at man først giver den søndag morgen :)

Vi giver vores til morgenmaden dagen efter så gæsterne kan være med (jeg skal IKKE give boudoir billeder)

0

Del dette indlæg

uh - kender godt det med at forsøge at slappe af og samtidig nå alle de sidste ting, så jeg er heller ikke så meget herinde :wink: men nu blev jeg lige færdig med det næstsidste større projekt, så der kun mangler bryllupskagen og alle de sidste småting, så mon ikke jeg snart får tid til at opdatere min egen tråd *grin*

0

Del dette indlæg

Der kan man bare se:) Når vi har undersøgt det, virker det som om folk både giver lørdag og søndag, og oprindeligt havde vi tænkt lørdag, men har så nu ændret det til søndag. I hvert fald tror jeg faktisk at vi bliver gladere for det på den her måde :)

Vi giver vores til morgenmaden dagen efter så gæsterne kan være med (jeg skal IKKE give boudoir billeder)

Vi udveksler gaver om morgenen inden morgenmaden, så nok kort tid efter vi vågner, det tror jeg også bliver hyggeligt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uh - kender godt det med at forsøge at slappe af og samtidig nå alle de sidste ting, så jeg er heller ikke så meget herinde :wink: men nu blev jeg lige færdig med det næstsidste større projekt, så der kun mangler bryllupskagen og alle de sidste småting, så mon ikke jeg snart får tid til at opdatere min egen tråd *grin*

Ja, det er lidt skørt, man vil gerne både nyde det og glæde sig og har samtidig en masse ting der skal ordnes og klares her på falderebet :) Jeg ser i hvert fald frem til en opdatering fra dig også :) Hvad er det for et projekt du lige er blevet færdig med?

0

Del dette indlæg

Der kan man bare se:) Når vi har undersøgt det, virker det som om folk både giver lørdag og søndag, og oprindeligt havde vi tænkt lørdag, men har så nu ændret det til søndag. I hvert fald tror jeg faktisk at vi bliver gladere for det på den her måde :)

Du kan læse mere om morgengaver her: http://da.wikipedia.org/wiki/Morgengave

0

Del dette indlæg

Ja, det er lidt skørt, man vil gerne både nyde det og glæde sig og har samtidig en masse ting der skal ordnes og klares her på falderebet :) Jeg ser i hvert fald frem til en opdatering fra dig også :) Hvad er det for et projekt du lige er blevet færdig med?

Hæhæ - jeg skal nok lige tage mig sammen :wink:

Jeg blev færdig med kirkehæfterne i går og de holdt virkelig hårdt - det er ikke mere end en uge siden jeg lavede bordhæfter, så motivationen kunne ligge på et meget lille sted :wink: men nu er det overstået og jeg mangler som sagt kun småting ud over kagen, så det er rart :)

0

Del dette indlæg

Jeg blev færdig med kirkehæfterne i går og de holdt virkelig hårdt - det er ikke mere end en uge siden jeg lavede bordhæfter, så motivationen kunne ligge på et meget lille sted :wink: men nu er det overstået og jeg mangler som sagt kun småting ud over kagen, så det er rart :)

Dejligt at du blev færdig med den ting! Det mangler jeg stadig, men mangler dog "kun" at printe og skære dem til :lol: Men jeg føler efterhånden at vi er helt godt med, så det er bare skønt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at du blev færdig med den ting! Det mangler jeg stadig, men mangler dog "kun" at printe og skære dem til :lol: Men jeg føler efterhånden at vi er helt godt med, så det er bare skønt! :thumbsupsmileyanim:

Nu var jeg jo så overmodig at jeg valgte den med tyl og lommeletter og jeg kan godt sige dig at det tager lang tid at lave 100 stk :wink: jeg regnede ud at de tog ca. 7 min. at lave pr. stk. - og det var altså da de VAR printet og manden havde skåret kartonstrimlerne ud.. men jeg er også perfektionist, så de de blev trippel-falset og jeg var meget omhyggelig med de lige kanter :oops:

0

Del dette indlæg

2 dage før!

Jeg har ikke fået skrevet så meget de sidste par dage/uger, men det er også fordi der sker så mange ting :) Om to dage skal jeg giftes, og det er så dejligt at det snart er nu!

Vi har stadig nogle småting der skal ordnes, men heldigvis er det ikke fuldstændigt uoverskueligt, og det er jeg så glad for. Jeg har med vilje forsøgt at planlægge det sådan at vi ikke skal sidde med alt muligt lige op til, for jeg ved at det stresser mig. Ind til videre går det også meget godt og jeg er ikke særligt stresset, så hurra for det :lol:

Vejrudsigten er til gengæld ikke særlig god, så det er jeg lidt træt af. :td: Det er meget muligt at vi bliver nødt til at flytte vores udendørs vielse indenfor, og det er ret ærgerligt. Men vi har en nødplan, så selv hvis det bliver indenfor er det stadig rigtig flotte omgivelser og meget romantisk, så det prøver jeg at huske på. Men nu må vi se hvordan det bliver på lørdag, vejrudsigterne har svinget lidt de sidste par dage med hvor meget regne der skulle komme lørdag..

Idag skal vi ordne en del ting, bl.a. skal vi sørge for at vi har alt det vi skal have med til vores bryllupsrejse til et ukendt sted på mandag :) Det er virkelig dejligt at vi skal afsted lige efter brylluppet, på den måde er det hele ikke overstået på en dag.

Jeg ser om jeg får det vilde overskud og tid til at få lagt nogle billeder herind, men ellers må det vente til efter :)

Weeee, jeg skal giftes om to dage!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Det er for vildt at det er om to dage, det er virkeligt skønt:-)

Det er dejligt at høre du ikke er stresset og i har styr på det meste.

Jeg krydser fingre for godt vejr, men som du selv skriver er det dejligt i har et alternativ der er romantisk også - så skal det hele nok gå.

Meeeen solen SKAL da bare komme frem, er er mange der skal giftes:-)

Oven i hatten er det sgu da mega spændende hvor i skal hen på bryllupsrejse, det er for fedt din kæreste har lavet turen som en overraskelse.

Jeg glæder mig til at se billeder og høre din beretning:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiih sikke dejligt for jer at I har en backup plan bare just in case. Vejret er lidt omskifteligt fordi jeg ikke kan beslutte mig for om jeg vil have sol eller regn på min fødselsdag, undskyld :blush: haha.. Jeg skal nok beslutte mig for at det bliver tørt i det mindste.. :lol:

Så fedt at der sker lige om lidt. Jeg håber du er i stand til at holde hovedet koldt hele vejen. Jeg glæder mig så meget til at høre om bryllupsrejsen også. Spææææændene :cheerleader3::cheerleader3:

Stort Tillykke på forhånd. :loveshower:()():balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer