gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åhr altå, Gybbel! Du og Thomas får hermed et kæmpe kram :bearhug:

:( Også kram herfra!

Årh gybbel... sender dig kææææmpe krammer og til manden din også... <3

Kram - det er sgu hårdt:-(

Mange tanker og store kram fra mig også. Jeg håber at dit humør kan stige lidt, men det er jo altså en umulig opgave når livet giver een et stort spark lige der hvor det gør ondt. :hug:

Sender lige en masse varme tanker og håber på at i finder en løsning som gør jer begge glade! Det er aldrig rart at sige farvel til nogen.. :bearhug:

stort kram herfra :bearhug:

Tak alle sammen! For nu går det lidt op og ned - det ene øjeblik har hun det helt ad helvede til og det næste går det lidt bedre... Hun var dog blevet meget glad for at se Thomas i går, så han var glad for at han var taget derud, men mente fortsat ikke at jeg skal derud. Han ønsker ikke jeg skal se hende som hun ser ud, og det er selvfølgelig heller ikke min mormor... Men jeg tror han skåner mig unødigt, fordi han tror jeg ikke kan klare det. Hun bløder fra munden - hvorfor aner de ikke - men det betyder jo at hun har indtørret blod ned ad halsen... Hun producerer også for få røde blodceller... Hun får tilført blod som erstatning for det hun mister. Ud over det er hun pukkelrygget, har 4 brud på rygsøjlen, hun kan nærmest ikke gå længere, hun får mad igennem sonde og kan nærmest ikke snakke... Det er uværdigt.. Jeg synes faktisk hun ville have bedst af at sove ind. Men hun er på en eller anden måde stadig stærk og er kommet igennem mange indlæggelser i sit liv, men om hun kan overkomme denne... Nu må vi se...

0

Del dette indlæg

Det er skønt for mine knæ med svømning, men min mave bliver ikke mindre af det, så jeg løber. Mine knæ hader spinning, men kan godt holde løb ud - det plejer ellers at være omvendt for folk med dårlige knæ...

Derudover styrketræner jeg, med fokus på bryst og arme.

Jeg dur heller ikke til spinning.. Men super godt med løb og styrketræning.. Jeg synes det thumbs up at du holder det og gider. .. Send endelig lidt fitness vind mod mig :cheerleader3:

Jeg skal forsøge at sende noget fitnessvind i din retning, men jeg svarer ikke for lugten! :tunge:

Det er bare om at få sig selv af sted til at starte med. Nogen gange finder man glæden ved det, nogen gange bliver det ved med at være en sur pligt. Bliver det ved med at blive en sur pligt - ikke blot at komme af sted, men også mens du er i gang, så prøv noget andet. Det er vigtigt at det ikke føles som en straf.. Når du først har fundet glæden ved bevægelse ved én ting, er det nemmere at overføre til en anden motionsform. Jeg fandt først glæden ved motion, da jeg overkom min vandskræk, lærte at svømme og tog i svømmehallen 2 gange om ugen, og så fik vi sådan et kombiabonnement hos DGI hvor man kunne træne og svømme alt det man ville, og den der kombination af først at give den gas i træningscentret for derefter at trække i svømmetøjet og tage et par runder i det runde bassin - dét var fedt! For JO - ens muskler er ømme efter træning, og man er dvask og ugidelig, men vandet gør noget magisk og når du kommer op af vandet igen er man fuld af energi! :cheerleader3:

Nu træner vi så kun, for vores arbejde har - desværre - ikke et svømmebassin, og det er jo dejligt at spare pengene, selvom jeg savner at komme ud at svømme jævnligt, men jeg har stadig glæden og en del af energien. Og de to ting er vigtige, ellers nytter det ikke noget at træne!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Dejlig weekend trods alt

Tak :)

Regner med vi tager ud og ser til hende igen i morgen - denne gang tager jeg altså med!

Jeg faldt lige over denne kjole - og kunne ikke lade være med at tænke på dig :) Den er da egentlig meget sød...

Tak, ja den er faktisk ret fin! Kunne jeg bære den type skulle jeg have en som strandkjole! Desværre er det der rynkeelastik foroven alt andet end flatterende til mig :/

De har dog ret mange fine maxikjoler, så den bliver da bogmærket!!!

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak alle sammen! Vi tog begge ud for at se til hende i går. Thomas sagde hun så meget bedre ud end i torsdags, men hun er stadig meget afkræftet, hendes mund er helt sort af indtørret blod, hun får mad i sonde og har drop i begge hænder. Pga. Hendes ryg og hendes manglende kræfter, ligger hun på en luftmadras, der automatisk regulerer tryk og som skulle hjælpe til at hun ikke skulle få liggesår. Hun kan ikke snakke og laver bare lyde som man så må forsøge at tyde, men hun var glad for at se os.

Hun har mange smerter og får lidt morfin.

I går aftes blev vi så ringet op, at hendes vejrtrækning var meget svag. Vi blev dog kort efter igen ringet op, at det var fordi de var kommet til at give en smule for meget morfin, og at hun igen var stabiliseret. Det er hårdt sådan at være på konstant standby, og da jeg oven i har sovet dårligt i løbet af ugen, så gik jeg omkuld i en sækkestol i går før kl. 22, kom op i seng ved 2-3 tiden og ligger stadig i sengen nu, jeg har været vågen et par gange, men først her ved 10-tiden var jeg så vågen at jeg tænkte, nu skal jeg vist ikke sove mere..

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Sådan et forløb må være virkelig hårdt. Jeg har selv prøvet noget lignende med min ene bedstemor, men hun var kun indlagt i tre dage og så var det slut. Det andet her trækker jo pinen voldsomt ud for både hende og alle pårørende. Det lyder måske hårdt, men jeg håber I snart får en ende på det, så I har noget konkret at forholde jer til.

Og det er godt at høre at du/I har fundet glæden ved at træne, det kan blive guld værd både for jeres helbred, men også for at komme igennem jeres sorg over jeres bedsteforældre.

0

Del dette indlæg

Ja, for hvor hårdt det end er at miste, så synes jeg personligt det er endnu hårdere at stå som magtesløs vidne til at hun har det så dårligt! Situationen er uændret i dag... Jeg er til gengæld fuldstændig kvæstet - jeg har virkelig haft en øv dag, for hele sorgen over min bedstefar kom også lige tæskende ind over, samtidig med at jeg følte min weekend var forsvundet mellem hænderne på mig, og da jeg har ret travlt på jobbet for tiden, så har virkelig brug for mine weekender til afslapning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør mig ondt kære gybbel... tænk sig at miste to elskede familiemedlemmer indenfor så kort tid... Gør mig virkelig ondt. . Sender masser at tanker og kram.. Skriv hvis du har brug for noget... knus...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer