gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja vi kunne nok få over 4 par af de ringe vi har købt for samme pris som de sko koster :tunge: Men farven og materialet ser bare så lækkert ud! :a1221:

Men de er alt for høje :pokey: Alt for dyre :shooter: og en kende for spidse til min smag :blush:

0

Del dette indlæg

Nyt tema? Samme farver!

Den der kaninkjole, som jeg faktisk bliver mere og mere solgt på, skubber mig væk fra de pompøse påfugle og over imod et mere legende tema. Og da vi er to store børn, passer det måske også meget godt.

Moodboardsene irriterede mig lidt, uden jeg kunne sætte en finger på hvad det var. Men Lena ramte noget af det jeg selv havde følt men ikke fået formet til en tanke endnu... Tilbehøret passer ikke rigtig til. Fjertaskerne kan godt bruges, men de bliver for dyre og de er heller ikke helt i øjet, og så skal det altså bare ikke være. Jeg topelsker de fjertasker og tror jeg skal have en engang, men det bliver ikke en del af brylluppet. Og halskæderne, som jo også er supersmukke, er også for pompøse til den kjole, som er så dejlig legende og langt mere i tråd med noget jeg ville føle mig tilpas i.

Men hvad skal man så finde på? Jo jeg har jo hele tiden gerne ville inkorporere noget origami værk fordi vi skal til Japan, og det samtidig er en af mine hobbyer. Og jeg har også gerne ville lave det af bogsider, fordi jeg altid har læst meget, og af noder, fordi både Thomas og jeg holder meget af musik og af og til synger sammen eller for hinanden.

Så jeg laver en masse origami liljer af bogsider at lave en buket af til mig selv. Og ligeledes til at pynte med på bordene. Egentlig synes jeg jo det er lidt synd for de gamle bøger, men på den anden side, så er der bare en masse bøger som ikke bliver læst og som bare skrottes, så vil jeg hellere lave noget af dem.

På et tidspunkt var der en herinde (Var det Oxy? Namak? Dorte S.?) der linkede en taske, lavet af en bog. Og sådan noget lignende har jeg tænkt mig at lave! En clutch af en gammel bog!

Hvad bliver det til når man lægger det sammen? Det bliver "drømmebryllupet" :tunge:

Både rejsen til Japan, bøgerne og musikken handler om drømme. Japan er en drøm der går i opfyldelse og musik og bøger handler er de drømmeverdener vi begiver os ind i. Der skal laves nye moodboard!!!!

0

Del dette indlæg

Det lyder da som en vildt god ide med origamibuketter.. Det glæder jeg mig til at se resultatet af! Jeg fandt nogle lilla stiletter (ved ikke om det er "stiletter") i Kvickly og kom til at tænke på dig.. Jeg har taget et billede af dem, som jeg lige kan ligge ind senere - hvis du stadigvæk tænker i de lilla baner :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er så fint at skifte tema undervejs, for du har jo stadig tid til at rette det nye til så det passer jer.

Jeg har ikke skrevet min mening om farverne, men hmm det er fordi jeg er splittet. Jeg elsker lilla, en den teal er jo lige så fed, så hvad svarer man så? hmm mit kedelige input er øøøh?

Jeg husker også bog tasken, men jeg kan heller ikke komme på hvem det var der havde linket den. Jeg Husker tilgengæld noget om at den var at finde på etsy.

0

Del dette indlæg

Pille-pigen: Jeg har det ikke godt med stilethæle, men jeg vil vildt gerne se dem alligevel! Hvis ikke jeg kan bruge dem kan det jo være britsen eller en anden der kører lilla kan!

Ja jeg kan også godt huske det var fra etsy, og de var vildt fede! Jeg tror sagtens jeg kan lave en selv med noget af det jeg har liggende i hobbyrummet... Jeg har før bundet bøger fra bunden, nemlig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hælen er lige lidt mere spinkel end jeg umiddelbart havde tænkt mig mine sko skulle have, men vil se om vores Kvickly har dem, så jeg lige kan prøve dem på. Det kunne være fedt at få sine bryllupssko til 150 kr!!!!

0

Del dette indlæg

Det billede har jeg også set, ja, men fandt lige i Oxys tråd frem til at det var JosephineL der linkede til denne: https://www.etsy.com/dk-en/transaction/151926901?ref=fb2_tnx_title

Jeg laver nu nok mere noget i stil med den du viser, som rent faktisk bruger kanten af siderne i bogen og "bare" er udhulet i midten. Det er en top lækker idé og jeg GLÆDER mig til at lave den, når jeg finder en passende bog :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fede sko i fed lilla! Og til 150 kr. Wow! Godt spottet. Det er sgu så sødt af folk herinde og hjælpe og huske på hvad hinanden søger:-)

Oooooog den der clutch er for fed, gad godt selv at være SÅ kreativ:-)

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke om I kan se disse albums fra min facebook side Hyggerier - Det er en mappe og en bog jeg selv har lavet fra bunden af. Ikke bare ombetrukket. :) Det tager tid, men er hyggeligt.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.592357054108159.1073741827.503567732987092&type=3

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.573699965973868.1073741826.503567732987092&type=3

0

Del dette indlæg

Det billede har jeg også set, ja, men fandt lige i Oxys tråd frem til at det var JosephineL der linkede til denne: https://www.etsy.com/dk-en/transaction/151926901?ref=fb2_tnx_title

Jeg laver nu nok mere noget i stil med den du viser, som rent faktisk bruger kanten af siderne i bogen og "bare" er udhulet i midten. Det er en top lækker idé og jeg GLÆDER mig til at lave den, når jeg finder en passende bog :)

Jeg har en lækker og rustik (læs laset) Shakespears samlede værker på engelsk.

post-67849-0-30542800-1390594883_thumb.j

Den ville blive en FED clutch. Men nænner det bare ikke. Elsker bare at læse hans tekster.

"O Romeo, Romeo! Wherefore art thou Romeo? Deny thou father and refuse thy name; Or, if thou wilt not, be but sworn my love, And I'll no longer be a Capulet"

Kan varmt anbefale genbrugsforretninger og loppemarkeder. Leder man længe nok, er der guld at finde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en lækker og rustik (læs laset) Shakespears samlede værker på engelsk.

attachicon.gifShakespear.jpg

Den ville blive en FED clutch. Men nænner det bare ikke. Elsker bare at læse hans tekster.

"O Romeo, Romeo! Wherefore art thou Romeo? Deny thou father and refuse thy name; Or, if thou wilt not, be but sworn my love, And I'll no longer be a Capulet"

Kan varmt anbefale genbrugsforretninger og loppemarkeder. Leder man længe nok, er der guld at finde.

Smuk smuk bog du har, og du har ret, den ville være en FED clutch, men jeg forstår så UDMÆRKET at du ikke nænner det. Det ville jeg nok heller ikke :wink:

0

Del dette indlæg

Hælen er lige lidt mere spinkel end jeg umiddelbart havde tænkt mig mine sko skulle have, men vil se om vores Kvickly har dem, så jeg lige kan prøve dem på. Det kunne være fedt at få sine bryllupssko til 150 kr!!!!

Ellers må du lige sige til - så kan jeg evt. køre i Kvickly igen og købe for dig :)

0

Del dette indlæg

Ellers må du lige sige til - så kan jeg evt. køre i Kvickly igen og købe for dig :)

Hvor er det sødt af dig! Tak! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det sødt af dig! Tak! :)

Det var da så lidt… :biggrin: Kan se på billedet, at jeg huskede forkert.. De koster 199,95. Men, stadigvæk billigt for et par bryllupssko :wink:

0

Del dette indlæg

Hvor er det en fed idé med en bogtaske. Ser virkelig godt ud.

Jeg tror at det vil være rigtigt lækkert! :)

Tak, det tror jeg også og det er lige mig! Hyggeligt sådan at hoppe mellem hinandens tråde lidt :)
0

Del dette indlæg

Tak, det tror jeg også og det er lige mig! Hyggeligt sådan at hoppe mellem hinandens tråde lidt :)

Haha ja, og til tider lidt forvirrende. for hvor var det nu, at man så hvad :blink:

0

Del dette indlæg

Haha ja, og til tider lidt forvirrende. for hvor var det nu, at man så hvad :blink:
Rigtig nok! Og desværre er søgefunktionen her på foraet ikke den bedste :rolleyes:
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer