gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg fik vist moodboardet til Thomas inden vi gik i seng i går, og han synes det så rigtig godt ud! Men har en eller anden sjov idé om at lilla slips ikke er pænt til nogen (sære fordomme de har af og til de mænd), så han valgte siden med lilla skjorte og teal slips :)

Det passer mig fint og er det jeg tror bliver pænest til ham, men havde bare ikke troet jeg kunne få ham i en lilla skjorte, men åbenbart hellere det end lilla slips, sært nok...

Men jeg er glad! Meget glad!

:super: Det er også pænest med lilla skjorte og teal slips ud fra billedet,- hvilken farve af skørt vælger du så?:)

0

Del dette indlæg

Uh, fede farver til manden :) Du er altså god til det der med sammensætning af farver :)

Og så vil jeg lige tilføje, at jeg udmærket kan forstå at du ikke vil have børn. Det vil jeg egentlig heller ikke, men manden vil (og gerne mange) så kompromiset hedder max 2. I jeres tilfælde behøver I heldigvis ikke et sådan :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han bliver så lækker ham Thomas! Og ja Oxy, han er heldigvis relativt modig, indenfor hvad han synes er rimeligt. Hvis det er pænt og pænt til ham, så er det ok nemt at overtale ham, han holder meget af at jeg synes han ser godt ud nemlig :)

Pernille - jeg synes jo personligt ikke at der er et ordentligt kompromis mellem at få børn eller ej, det skulle da lige være at få hund *fnis* Det skal vi til gengæld have på et tidspunkt :)

1

Del dette indlæg

Så nåede jeg endelig forbi din tråd - og selvom jeg kun er nået ca. halvvejs, må jeg lige sende dig en hilsen :)

Først og fremmest - sikke en sød og sjov historie om hvordan I blev kærester - den er der med garanti ikke mange der kan gøre jer efter *grin*

Nr. 2 - lidt sjov går min mor med min oldemors ring, som er næsten identisk med din oldemors oprindelige ring - dog med en rød sten i stedet for en blå :)

Nr. 3 - det gør mig virkelig ondt med din bedstefar - min elskede farmor havde en hjerneblødning for et par uger siden og ligger nu uden at kunne tale og lam i den ene side - så jeg tror ikke der går længe.. pointen er - jeg forstår virkelig hvor hårdt det er for dig og derfor skal du have et kæmpe kram selvom det er nogle uger siden du sagde farvel, for den slags går ikke bare væk på et par uger *kram*

Nr. 4 - det med din mor - ved første øjekast blev jeg lidt vred på hende, men så tænkte jeg lidt mere over sagen og med de ting du skriver om din egen angst for brylluppet og alt omkring det, så tænker jeg at din mor måske selv har en angst - og du ved jo fra dig selv hvor lammende den slags kan være.. Jeg bider mærke i at din mor både lader dig få sine hatte og smykker - ting med affektionsværdi - selvom du har søskende.. det vidner for mig om at hun elsker dig og genre vil dig :) Jeg håber at I kan finde ud af det sammen og at hun trodser sin angst og kommer til brylluppet :)

KRAM - og stort tillykke med at tør kaste dig ud et bryllup og at du ser ud til at få en mand der virkelig vil DIG - selvom dine ønsker omkring dette er markant anderledes end hans egne ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg igennem ;)

Jeg er virkelig ked af at I også skulle igennem endnu et tab, morfars fald og problemer med dine søstre :(

Jeg er vild med påfuglefarverne og kaninkjolen er super sød og minder bestemt om det billede jeg har fået af dig efter at have læst din tråd :)

Mht. skoene, så hold bare fast i El Naturalista - du har jo god tid endnu og hvis du prøver at læse i min tråd, så finder du netop en succes historie om El Naturalista :)

0

Del dette indlæg

Fedt nok … Det bliver da nice.. Det er da mega fedt at han er med på den :) Han bliver en flot fyr … :tunge:

Ja, han bliver en gedigen lækkerbidsken!

Så nåede jeg endelig forbi din tråd - og selvom jeg kun er nået ca. halvvejs, må jeg lige sende dig en hilsen :)

Først og fremmest - sikke en sød og sjov historie om hvordan I blev kærester - den er der med garanti ikke mange der kan gøre jer efter *grin*

Nr. 2 - lidt sjov går min mor med min oldemors ring, som er næsten identisk med din oldemors oprindelige ring - dog med en rød sten i stedet for en blå :)

Nr. 3 - det gør mig virkelig ondt med din bedstefar - min elskede farmor havde en hjerneblødning for et par uger siden og ligger nu uden at kunne tale og lam i den ene side - så jeg tror ikke der går længe.. pointen er - jeg forstår virkelig hvor hårdt det er for dig og derfor skal du have et kæmpe kram selvom det er nogle uger siden du sagde farvel, for den slags går ikke bare væk på et par uger *kram*

Nr. 4 - det med din mor - ved første øjekast blev jeg lidt vred på hende, men så tænkte jeg lidt mere over sagen og med de ting du skriver om din egen angst for brylluppet og alt omkring det, så tænker jeg at din mor måske selv har en angst - og du ved jo fra dig selv hvor lammende den slags kan være.. Jeg bider mærke i at din mor både lader dig få sine hatte og smykker - ting med affektionsværdi - selvom du har søskende.. det vidner for mig om at hun elsker dig og genre vil dig :) Jeg håber at I kan finde ud af det sammen og at hun trodser sin angst og kommer til brylluppet :)

KRAM - og stort tillykke med at tør kaste dig ud et bryllup og at du ser ud til at få en mand der virkelig vil DIG - selvom dine ønsker omkring dette er markant anderledes end hans egne ;)

#1: Ja, det en kende specielt :tunge: Men det er en god historie!

#2: Ej hvor sjovt! Hvis du kan få sneget dig til et billede af den på et tidspunkt kunne det da være sjovt at se den! De er nok fra samme tidsalder! :cheerleader3:

#3: Mange tak! Og i lige måde :hug: Det er simpelthen så hårdt.

#4: Jeg ved godt der nok er noget angst inde over, men mængden af dårlige undskyldninger den kvinde kan komme på frem for at sige hvad der trykker, er nedslående. Men hun var her til jul. Det var min far og lillesøster der tog initiativ til det, så nu har hun været her, så jeg er mere forhåbningsfuld... Hun kommer nok. :sm:

#5: Han er virkelig fantastisk og hjælper mig med at overvinde forskellige fobier og komme ud af min komfortzone på en god og ordentlig måde. Han har forvandlet mig fra en pige der skyede svømmehaller og vand i det hele taget fordi jeg var vandskræk, til en vandhund, der elsker at svømme. :iloveyou: Så brylluppet er også lidt en "udfordring". :hug:

Så kom jeg igennem ;)

Jeg er virkelig ked af at I også skulle igennem endnu et tab, morfars fald og problemer med dine søstre :(

Jeg er vild med påfuglefarverne og kaninkjolen er super sød og minder bestemt om det billede jeg har fået af dig efter at have læst din tråd :)

Mht. skoene, så hold bare fast i El Naturalista - du har jo god tid endnu og hvis du prøver at læse i min tråd, så finder du netop en succes historie om El Naturalista :)

Imponerende at du fik læst det hele igennem! Jeg finder lige din tråd og ser om jeg kan gøre dig kunsten efter!

Morfar har det bedre. Han sad op i en kørestol da vi kom i dag, kunne snakke mere sammenhængende, selvom han havde svært ved at konstruere sætninger og var rigtig glad for at se os. Han kan slet ikke huske alle de andre gange vi har været der, men sådan er det jo, når vi jo først kan komme efter arbejde i hverdagene og han kun har energi om morgenen. Og sidste weekend havde han været utilpas og havde kastet op lige inden vi kom, så der registrerede han os heller ikke, fordi det at kaste op havde taget al hans energi. Så han var helt vildt glad i dag. Og vi var rigtig glade for at se ham vågen, og i stand til at snakke lidt.

0

Del dette indlæg

Moodboard - parret sammen

Så, lover det bliver sidste moodboard med tøjet i noget tid nu! Men synes bare det kunne være sjovt at lave et samlet for både mig og Thomas...

post-68857-0-66121400-1391376854_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så, lover det bliver sidste moodboard med tøjet i noget tid nu! Men synes bare det kunne være sjovt at lave et samlet for både mig og Thomas...

attachicon.gifsamlet-moodboard.jpg

HEY ! Det ser da total nice ud … Jeg er helt solgt.. :)

Det er virkelig :BKSTREET: ….

I bliver uden tvivl et lækkert ()() - jeg er helt vild med farve kombinationen… Kaninkjolen og Tylskørtet er da også helt fantastisk .. :) Ja Bogen er jo også mega sej… Jeg er uden tvivl vild med det hele … :):tunge::respekt::toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svar fra den RIGTIGE sælger!

Jeg skrev i går og prikkede til etsy sælgeren :pokey: og spurgte om hun havde haft mulighed for at tænke over mine spørgsmål, og jeg har fået svar i dag! Her er hvad hun skriver:

Hi Daisy!

1. The straps can be a little wider, sure no problem. I just take a little bit of the satin and make a strap out of it and trim it on both sides with the lace trim.
2. I usually don't recommend changing the color of the lace trim because it corresponds with the color of the illustration print, and changing that will mean changing the color of the print as well - which in turn will lose some of the visual effect in my opinion.
3. A princes corset top - is a classic sartorial cut for a corset that is very flattering to most shapes and sizes. it has no stiffeners, and is very comfortable to wear.

When is your big day? :)

Congratulations and i hope i answered all of your questions, feel free to ask me anything else.

Thank you,
Jul

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svar fra den RIGTIGE sælger!

Jeg skrev i går og prikkede til etsy sælgeren :pokey: og spurgte om hun havde haft mulighed for at tænke over mine spørgsmål, og jeg har fået svar i dag! Her er hvad hun skriver:

Hi Daisy!

1. The straps can be a little wider, sure no problem. I just take a little bit of the satin and make a strap out of it and trim it on both sides with the lace trim.

2. I usually don't recommend changing the color of the lace trim because it corresponds with the color of the illustration print, and changing that will mean changing the color of the print as well - which in turn will lose some of the visual effect in my opinion.

3. A princes corset top - is a classic sartorial cut for a corset that is very flattering to most shapes and sizes. it has no stiffeners, and is very comfortable to wear.

When is your big day? :)

Congratulations and i hope i answered all of your questions, feel free to ask me anything else.

Thank you,

Jul

Skønt med svar.

:-)

0

Del dette indlæg

Jeg er ret så vild med de "påfugle-faver" i går efter. Glæder mig til at se kjolen når du får den, er den bestilt??

Fedt moodboard. Jeg føler mig næsten alt for almindelig i mine valg i forhold til, misforstå mig ikke. Jeg er også vil med den stil mit eget bryllup får.

Det er spændende at følge dig/jer

0

Del dette indlæg

Nr. 2 - lidt sjov går min mor med min oldemors ring, som er næsten identisk med din oldemors oprindelige ring - dog med en rød sten i stedet for en blå

Nr. 4 - det med din mor - ved første øjekast blev jeg lidt vred på hende, men så tænkte jeg lidt mere over sagen og med de ting du skriver om din egen angst for brylluppet og alt omkring det, så tænker jeg at din mor måske selv har en angst - og du ved jo fra dig selv hvor lammende den slags kan være.. Jeg bider mærke i at din mor både lader dig få sine hatte og smykker - ting med affektionsværdi - selvom du har søskende.. det vidner for mig om at hun elsker dig og genre vil dig Jeg håber at I kan finde ud af det sammen og at hun trodser sin angst og kommer til brylluppet

#1: Ja, det en kende specielt Men det er en god historie!

#2: Ej hvor sjovt! Hvis du kan få sneget dig til et billede af den på et tidspunkt kunne det da være sjovt at se den! De er nok fra samme tidsalder!

#3: Mange tak! Og i lige måde Det er simpelthen så hårdt.

#4: Jeg ved godt der nok er noget angst inde over, men mængden af dårlige undskyldninger den kvinde kan komme på frem for at sige hvad der trykker, er nedslående. Men hun var her til jul. Det var min far og lillesøster der tog initiativ til det, så nu har hun været her, så jeg er mere forhåbningsfuld... Hun kommer nok. :sm:

#5: Han er virkelig fantastisk og hjælper mig med at overvinde forskellige fobier og komme ud af min komfortzone på en god og ordentlig måde. Han har forvandlet mig fra en pige der skyede svømmehaller og vand i det hele taget fordi jeg var vandskræk, til en vandhund, der elsker at svømme. :iloveyou: Så brylluppet er også lidt en "udfordring". :hug:

Så kom jeg igennem ;)

Imponerende at du fik læst det hele igennem! Jeg finder lige din tråd og ser om jeg kan gøre dig kunsten efter!

Morfar har det bedre. Han sad op i en kørestol da vi kom i dag, kunne snakke mere sammenhængende, selvom han havde svært ved at konstruere sætninger og var rigtig glad for at se os. Han kan slet ikke huske alle de andre gange vi har været der, men sådan er det jo, når vi jo først kan komme efter arbejde i hverdagene og han kun har energi om morgenen. Og sidste weekend havde han været utilpas og havde kastet op lige inden vi kom, så der registrerede han os heller ikke, fordi det at kaste op havde taget al hans energi. Så han var helt vildt glad i dag. Og vi var rigtig glade for at se ham vågen, og i stand til at snakke lidt.

#2 Jeg skal prøve :)

#4 Jeg ved præcis hvad du mener - men hvor dejligt at hun var der til jul :) Jeg tror på projektet :)

#5 Hvor fantastisk :) Det minder meget om mit og M's forhold, men det er en længere historie som hører til i min egen tråd eller over en kop eventuelt ;)

#6 Hvor skønt at høre :) Håber det fortsætter den rigtige vej :)

attachicon.gifsamlet-moodboard.jpg

Hvor er det fint sat sammen :) Jeg er jo autodidakt grafisk designer i min fritid og jeg ville ønske jeg havde tiden til at lave noget lignende, men nu får vi se - det er i hvert fald nogle dejlige farver og skønne ting du har fundet :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer