gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Årh en skøn manner du har dig der altså.... ååårh.... :loveshower::7himmel:

Ja, hvis du bare kan skyde på hvor høje de er, og den der ruskind hvordan den er... :)

Ja han er dejlig!! Også i dag :)

Will do :)

0

Del dette indlæg

Årh en skøn manner du har dig der altså.... ååårh.... :loveshower::7himmel:

Ja, hvis du bare kan skyde på hvor høje de er, og den der ruskind hvordan den er... :)

Ja han er dejlig!! Også i dag :)

Will do :)

Thank you darlin'.... :)

Ja han er godt nok cute..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svar fra sælger:

Har fået svar fra Etsy sælgeren af min kjole:

Hi,
Thank you for your message.

I would be more than happy to make my dress for you. :)

I put cups in the bust part of my wedding dresses.
When you receive your dress and try on, if you still feel that you need more support, then you can use invisible type bra, or other kind.

I would need about 6-8 weeks to finish your dress but I suggest to not leave your order till the last moment.

Uden at der overhovedet skrivet noget om det, lader det til at sælger ikke er meget for at lave ændringer på kjolen, for der tales lidt uden om. Jeg må prøve at skrive igen at jeg altså ikke får støtte nok fra hverken indbyggede skåle eller usynlige bh-er. Jeg vil altså rigtig gerne kunne have en ordentlig bh på under.

0

Del dette indlæg

Svar fra sælger:

Hi,

When you receive your dress and try on, if you still feel that you need more support, then you can use invisible type bra, or other kind.

I would need about 6-8 weeks to finish your dress but I suggest to not leave your order till the last moment.

Uden at der overhovedet skrivet noget om det, lader det til at sælger ikke er meget for at lave ændringer på kjolen, for der tales lidt uden om. Jeg må prøve at skrive igen at jeg altså ikke får støtte nok fra hverken indbyggede skåle eller usynlige bh-er. Jeg vil altså rigtig gerne kunne have en ordentlig bh på under.

Ja der er ikke rigtigt svar på det du spørger om med stropperne og kanterne. Men det er da lidt mærkeligt hvis hun ikke skulle være interesseret i at lave den efter dine ønsker, hvis hun alligevel syer den pr bestilling.

0

Del dette indlæg

Uh - jeg er vild med dit nye moodboard!

Det er helt helt fantastisk look - og hvis vi ikke havde nogle store legebørn gemt i os alle ville livet sgu være for kedeligt. Jeg synes det er fantastisk at man tør finde det frem og udnytte hele dets potentiale.

Et lidt underligt svar som sælger skriver (lidt som om hun ikke forstår spørgsmålet)... Men på med vanten og skær det ud i pap! :pokey:

Redigeret af Signemin
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svar fra sælger:

Hi,

Det var da et fesent svar... Synes bestemt du skal efterlyse de tykkere stropper igen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://www.bridalshoes.com/color/purple/royal-purple?fSelects=Heel+Height%3E2%22+-+3%22&&&pageNo=1

Prøv lige at tjekke den her side ud... Der er godt nok meget forskelligt i mange forskellige højder og stile og FARVER!!

0

Del dette indlæg

Ja ja, det er øjnene man først bliver blind på.........

Da pantone spurgte om det var en Kina-sælger tænkte jeg "Det mener jeg ikke, men hvor var det nu lige det var fra.....?" og gik på etsy for at tjekke.... Det viser sig at mit svar slet ikke var fra den sælger, men fra sælgeren af min første kjoleforelskelse, som aldrig svarede da jeg i sin tid skrev til dem om hvor meget støtte der var til brysterne i deres kjoler.... Og der er sælger netop fra Kina :rolleyes: og har så svaret nu, hvor jeg sidder og venter på svar om en helt anden kjole... Jeg havde ikke forventet svar fra dem overhovedet, så lagde slet ikke mærke til at svaret var fra den forkerte sælger.... :floejt::oops:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://www.bridalshoes.com/color/purple/royal-purple?fSelects=Heel+Height%3E2%22+-+3%22&&&pageNo=1

Prøv lige at tjekke den her side ud... Der er godt nok meget forskelligt i mange forskellige højder og stile og FARVER!!

Hold da op!!! Desværre er det jo altid med stilethæl, og den er jeg altså ikke gode venner med... Jeg er en klodsmajor med hybermobile ankler, så det bliver nok de andre, med lavere - og kraftigere - hæl...Som også er lukket... og med snører...

Jeg er faktisk helt overrasket over at jeg overhovedet har fundet nogle der er SÅ tæt på at være perfekte, med alle de krav jeg har, og så endda at finde et par, hvor jeg kan vælge mellem om jeg vil have dem i lilla eller teal (indrømmet, den teal er lidt blå i det, men stadig fin)......

Forresten - skoene fra Kvickly: Materialet er ret lækkert og blødt, farven er mørk og ikke pang, men rigtig flot synes jeg! Pilles billeder rammer farven ret godt. Hælhøjden svarede ca. til min pegefinger, jeg gætter på ca. 7 cm - måler lige pegefingeren, når jeg engang kommer forbi en lineal eller mit målebånd, men målt på slump (hvor mange gange kan min finger ligge på den korte side af et a4 ark, som jeg ved er 21 cm), så passer det ca. med 7cm. Relativt høje i hvert fald :) Rigtig flot ruskindssko (om det er rigtig ruskind glemte jeg dog at tjekke).....

0

Del dette indlæg

Hold da op!!! Desværre er det jo altid med stilethæl, og den er jeg altså ikke gode venner med... Jeg er en klodsmajor med hybermobile ankler, så det bliver nok de andre, med lavere - og kraftigere - hæl...Som også er lukket... og med snører...

Jeg er faktisk helt overrasket over at jeg overhovedet har fundet nogle der er SÅ tæt på at være perfekte, med alle de krav jeg har, og så endda at finde et par, hvor jeg kan vælge mellem om jeg vil have dem i lilla eller teal (indrømmet, den teal er lidt blå i det, men stadig fin)......

Forresten - skoene fra Kvickly: Materialet er ret lækkert og blødt, farven er mørk og ikke pang, men rigtig flot synes jeg! Pilles billeder rammer farven ret godt. Hælhøjden svarede ca. til min pegefinger, jeg gætter på ca. 7 cm - måler lige pegefingeren, når jeg engang kommer forbi en lineal eller mit målebånd, men målt på slump (hvor mange gange kan min finger ligge på den korte side af et a4 ark, som jeg ved er 21 cm), så passer det ca. med 7cm. Relativt høje i hvert fald :) Rigtig flot ruskindssko (om det er rigtig ruskind glemte jeg dog at tjekke).....

Ej det er da også for dårligt... ha ha.... Ned i kvickly med dig igen.,... ha ha.... Men ellers lyder det ret fint... Ville nu gerne se dem selv....

Der var også "bridal flip flops" :)

OG de sender til Danmark...

0

Del dette indlæg

Det med hælen og pegefingeren var i øvrigt målt på indersiden af hælen, ved ikke om jeg burde have målt ydersiden??? Hvor plejer man at måle hælhøjde henne? Hilsen drengepigen, der skal lære at være pigepige...

0

Del dette indlæg

Ej det er da også for dårligt... ha ha.... Ned i kvickly med dig igen.,... ha ha.... Men ellers lyder det ret fint... Ville nu gerne se dem selv....

Der var også "bridal flip flops" :)

OG de sender til Danmark...

Bridal flip flops går ikke så godt hverken til mit ønske om lukkede sko eller til den planlagte årstid. :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Gud, det er da klart du ikke har forventet andet end svaret på kaninkjolen som du ventede mest på.

Men flot de andre kom ud af skabet, trods ventetiden.

Håber snart kaninkjole-svaret kommer til dig Gybbel:-)

0

Del dette indlæg

Åh Gud, det er da klart du ikke har forventet andet end svaret på kaninkjolen som du ventede mest på.

Men flot de andre kom ud af skabet, trods ventetiden.

Håber snart kaninkjole-svaret kommer til dig Gybbel:-)

Ja, det er trods alt et halvt års tid siden jeg skrev til de andre såååååh.... :pokey:

Jeg håber også der snart kommer svar!

0

Del dette indlæg

Hvor er du slem at sætte det link ind. Nu kan jeg se de sko jeg har kig på fra Etsy i alverdens farver. Jammen der er jo også 117 andre muligheder.. altså.. :wink: Tak fordi du delte linket. :biggrin:

Da pantone spurgte om det var en Kina-sælger tænkte jeg "Det mener jeg ikke, men hvor var det nu lige det var fra.....?" og gik på etsy for at tjekke.... Det viser sig at mit svar slet ikke var fra den sælger, men fra sælgeren af min første kjoleforelskelse, som aldrig svarede da jeg i sin tid skrev til dem om hvor meget støtte der var til brysterne i deres kjoler.... Og der er sælger netop fra Kina :rolleyes: og har så svaret nu, hvor jeg sidder og venter på svar om en helt anden kjole... Jeg havde ikke forventet svar fra dem overhovedet, så lagde slet ikke mærke til at svaret var fra den forkerte sælger.... :floejt::oops:

Haha jamen det var da "gode" nyheder. Jeg håber snart at den rette sælger svarer dig også. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hi hi...

De øjne - de øjne - og ens egen engagement gør at det ind imellem går lidt hurtigt... Jeg synes nu også lidt det lignede et "google-translate"-svar, men selv om sælger boede i US kunne de jo godt være mindre gode til engelsk...

Så krydser vi fingre for at du snart får svar fra den rigtige sælger!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer