gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Uret er kommet!

Og det er SÅ fint!

attachicon.gifWP_20150227_006_Fotor_Collage.jpg

Ej hvor er det fint! Hvordan er kvaliteten?

Umiddelbart synes jeg kvaliteten er rigtig god! Det virker robust og låsen går på ingen måde op af sig selv! De enkelte led virker robuste og frem for alt - det niver ikke!

0

Del dette indlæg

Nej hvor er det fint!

Hvis jeg må have lov at sige det, så synes jeg da faktisk at det er endnu flottere i virkeligheden end på salgsbilledet. Når du har det på ser det mørkere og mere 'vintage' ud. :thumbsupsmileyanim:

Udover det kommer det virkelig til at se fint ud til kjolen synes jeg!

0

Del dette indlæg

Nej hvor er det fint!

Hvis jeg må have lov at sige det, så synes jeg da faktisk at det er endnu flottere i virkeligheden end på salgsbilledet. Når du har det på ser det mørkere og mere 'vintage' ud. :thumbsupsmileyanim:

Udover det kommer det virkelig til at se fint ud til kjolen synes jeg!

Enig, det er mørkere i virkeligheden, det studsede jeg lige lidt over da jeg åbnede det, men synes slet ikke det gør noget. Tværtimod, som du også siger, så ser det mere antikt ud. Det ligner antikt sølv selvom det er stål, det har de altså lavet ret godt. Jeg skal dog måske have gjort det mindre. Der var et ekstra led i låsen man kunne tage af uden problemer, men det er stadig lidt stort til mine spinkle håndled.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uret er kommet!

Og det er SÅ fint!

Hold nu helt fast, hvor er det flot... altså det var pænt på billedet, men WOW :loveshower:
And I can tell you this: Even my photos don't do it justice! Det er endnu finere "live".
0

Del dette indlæg

Hvor er det ur bare møj fedt i virkeligheden :loveshower: :loveshower: love it .... er vild med at det er lidt mørkt, robust samt er det vild vintage :loveshower: :loveshower:

Jeg har slet ikke lyst til at tage det af! :a1221:

0

Del dette indlæg

Uret er kommet!

Og det er SÅ fint!

Hold nu helt fast, hvor er det flot... altså det var pænt på billedet, men WOW :loveshower:
And I can tell you this: Even my photos don't do it justice! Det er endnu finere "live".

Ej hvor fedt!! Det vil bare passe så fint til din kjole... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uret er kommet!

Og det er SÅ fint!

Ej hvor er det fint! Hvordan er kvaliteten?

Umiddelbart synes jeg kvaliteten er rigtig god! Det virker robust og låsen går på ingen måde op af sig selv! De enkelte led virker robuste og frem for alt - det niver ikke!

Så godt altså - Du bliver SÅ smuk!!! :cheerleader3:

Elsker når man bestiller noget hjem man har forelsket sig i og det så bare viser sig at være endnu bedre end forventet :a1221:

0

Del dette indlæg

Ok - vil I lige høre noget sært? Jeg har - som så mange andre herinde - en nedtællingsapp til den store dag. Min har nedtælling helt ned til sekundet, så da jeg skulle oprette brylluppet skulle jeg taste et tidspunkt ind også. Jeg tastede noget tilfældigt ind og har så ikke tænkt mere over det siden. Her den anden dag får vi så vores bekræftelse fra Københavns Kommune, vi skal giftes den. 2. maj kl. 11.00. Lige her før kommer jeg så i tanke om nedtællingsappen og vil rette tidspunktet, så det stemmer. Men da jeg i sin tid har tastet det ind har jeg tastet kl 11. ind selv om jeg egentlig helst ville have haft en senere tid! Det er sgu da lidt sjovt og sært.

0

Del dette indlæg

Ok - vil I lige høre noget sært? Jeg har - som så mange andre herinde - en nedtællingsapp til den store dag. Min har nedtælling helt ned til sekundet, så da jeg skulle oprette brylluppet skulle jeg taste et tidspunkt ind også. Jeg tastede noget tilfældigt ind og har så ikke tænkt mere over det siden. Her den anden dag får vi så vores bekræftelse fra Københavns Kommune, vi skal giftes den. 2. maj kl. 11.00. Lige her før kommer jeg så i tanke om nedtællingsappen og vil rette tidspunktet, så det stemmer. Men da jeg i sin tid har tastet det ind har jeg tastet kl 11. ind selv om jeg egentlig helst ville have haft en senere tid! Det er sgu da lidt sjovt og sært.

Meant to be, honey :wink::a1221:

0

Del dette indlæg

hvor sjovt, men der må jo ha været en mening med det alligevel også selv om det var ret tilfældigt :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløjsa - et billede af hele outfittet!

Så fik jeg lige et lille billede af mig i kjolen, hvor det ikke er en selfie!

attachicon.gifWP_20150228_003.jpg

Hvor ser det bare mega fint ud! Det er virkelig et godt outfit, du har sat sammen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløjsa - et billede af hele outfittet!

Så fik jeg lige et lille billede af mig i kjolen, hvor det ikke er en selfie!

attachicon.gifWP_20150228_003.jpg

Hvor er det bare helt igennem gennemført og SUPER flot. Jeg elsker det look og du er da HAMMER smuk i det :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer