gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg er også imponeret at dine forsøg udi monogrammer - godt lavet!

Smukke kjoler du har fundet. Og handsker er nice, på sådan en fin 80'er måde ;-)

Tak! Og ja, handsker er altså lidt fine :)

Er vild med din cykeltaxa!

Og lækre lækre kjoler.

Det var aldrig selv faldet mig ind hverken at vi skulle have særlig kørsel, eller at det lige skulle være cykeltaxi, men når nu manden selv tilbyder sig, så synes jeg faktisk det var en rigtig fed idé :)

Ja de er lækre de kjoler, men desværre i en prisklasse der overstiger det budget jeg umiddelbart havde forestillet mig til kjolen... Men man kan jo være heldig enten at de er rædsomme til mig (yeah right) eller at finde dem på tilbud/udsalg/brugt...

Håbet er lysegrønt..

0

Annonce ♥

Justin Alexander

Jeg må vist erkende, at Justin Alexander er min første brudekjoledesignerforelskelse (elsker I ikke også bare sammenskrivninger på dansk - det giver sådan nogle fantastiske lange ord).

Her er en tea length fra hans 2014 kollektion:

17ecdfb496f8eaab302485ecba8bd96b.jpg

Så fin :loveshower: Men den finder nok ikke lige hverken brugt eller nedsat :help:

Sincerity 2013

Men så er der jo et par fra Sincerity 2013 også:

bce68986bfe106b431be271b3273358a.jpg

Den er også super fin :a1221:

327996cfcccf0b4fdf141fbd9d1a8adf.jpg

Denne ligeledes :)

Man ser ikke mange, som kun er knælange - det er jo ellers det jeg helst vil. :pokey:

Edited by gybbelgobbel
0

Jo! Faktisksåmegetsåjegkanfindepådetnårmanikkemå!! :cheerleader3::tunge:

1 og 3 af de sidste kjoler er decideret himmelske :7himmel:

Jadetkanværesværtatstyresignårmanførstkommerigang! :tunge:

Ja Justin ka altså bare det der med kjolesnit... Så er der noget andet med priserne han slet ikke har forstået :happy:

Ja, det har du helt ret i! En eller anden må se at få banket fornuft ind i knolden på manden!

0

Annonce ♥

:a1221::c166: Dejlig tråd at læse. Elsker de kjoler og ville faktisk lidt ønske jeg havde fået øjnene op for dem inden jeg købte min. Men elsker min kjole så meget jeg ikke vil bytte... :cheerleader3:

Det jeg kan se af din kjole i din tråd så er den da også vildt lækker - og super flot vægttab i øvrigt, det er flot, håber jeg kan gøre dig kunsten efter!

0

Jeg kan godt forstå at du er helt vild med JA og Sincerity, deres kjoler er simpelthen så smukke! Jeg mener at have læst, at det faktisk er samme familie eller designere der står bag JA, Sincerity og Sweetheart..

0

Annonce ♥

Justin Alexander

Jeg må vist erkende, at Justin Alexander er min første brudekjoledesignerforelskelse (elsker I ikke også bare sammenskrivninger på dansk - det giver sådan nogle fantastiske lange ord).

Så fin :loveshower: Men den finder nok ikke lige hverken brugt eller nedsat :help:

Sincerity 2013

bce68986bfe106b431be271b3273358a.jpg

327996cfcccf0b4fdf141fbd9d1a8adf.jpg

Man ser ikke mange, som kun er knælange - det er jo ellers det jeg helst vil. :pokey:

Den første kjole er über fantastisk efter min mening!!

0

Forresten nr 2 kjole i indlæg nr. 20 har jeg i en kopi-udgave i guld i str. 40 (ca.) Jeg ved ikke hvilken str. du er, men hvis du er interesseret i den, kan jeg godt finde på at sælge :wink:

Jeg er lige omkring en str. 42 lige nu, men skulle gerne tabe mig en del kg inden vi skal spaltes sammen - i guld? Jeg er ikke så meget til guld, men jeg vil da hjertens gerne se et billede af den inden jeg bestemmer mig? Gerne et hvor du (eller en model) har den på, så er det lidt nemmere at fornemme pasformen.

Justin Alexander

Sincerity 2013

Den første kjole er über fantastisk efter min mening!!

Jaaaaa, den er møglækker og lidt Audrey Hepburn i stilen, jeg er dog lidt i tvivl om hvorvidt mine :b223: kommer til at syne ekstra store i den, når den er så "lukket" foroven. Nå ja og så er den jo fra 2014 kollektionen og slet ikke inden for mit prisleje... men men, det kommer jo alt sammen an på hvornår vi skal giftes om man kan nå at finde den brugt eller nedsat, hvis vi nu først tager springet i 2015, så kan det måske godt lade sig gøre...

0

Tillykke med frieriet og det forestående bryllup! Vi har heller ikke en fast dato endnu, men glæder mig til at følge dig :cheerleader3:

Taaaak - jeg er også selv lidt spændt på hvad det ender med :)

Jeg kan godt forstå at du er helt vild med JA og Sincerity, deres kjoler er simpelthen så smukke! Jeg mener at have læst, at det faktisk er samme familie eller designere der står bag JA, Sincerity og Sweetheart..

Aha - det forklarer jo en del! Tak for den info! Det må jeg da lige undersøge nærmere.

0

Annonce ♥

Den er da fin! Det kunne da godt tænkes at jeg gerne vil prøve den, når du engang er færdig med den :) Vi har venner i Odense, så vi kommer jo nok derover på et eller andet tidspunkt, så kunne jeg komme forbi :)

0

Annonce ♥

Det er ikke den jeg skal giftes i og jeg har tabt mig, så den er faktisk for stor til mig nu, så du skal være velkommen :wink:

Jeg er lidt usikker på farven, men det er altid svært at bedømme på et billede synes jeg :) Skal vi ikke aftale at jeg skriver en pb til dig, næste gang vi skal besøge vennerne i Odense - og du kan jo også skrive til mig hvis du skal forbi KBH/Hvidovre egnen og har mulighed for at have den med. :D

0

Handsker

Jeg er - som nævnt lidt vild med idéen om handsker. Noget jeg ikke har indviet min kære forlovede i, før vi i dag ligger i sengen og browser etsy på hans tablet, som har en meget velfungerende og dermed meget farlig etsy-app. Han er ved at vise mig de forskellige kategorier, hvor han så falder over disse som han synes er vildt fantastiske:

il_570xN.498582068_s1rm.jpg

Og kigger på mig med et sigende blik. Jeg må jo så erkende, at jeg faktisk har overvejet handsker, men nok selv var mere ovre i rigtige handsker med fingre i, men han er altså helt skudt i disse, som også er meget fine, men jeg ved ikke om det bliver for pyntet til mig.

0