gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 posts in this topic

Ej hvor fedt at han har opdaget bryllupssektionen på etsy - kan man mon sende ens H2B i boot-camp hos din?? :wink:

Ej hvor fedt at han har opdaget bryllupssektionen på etsy - kan man mon sende ens H2B i boot-camp hos din?? :wink:

Min kæreste siger han har adgangskrav til sin bootcamp: Alle kursister skal inden bootcamp start anlægge eller påtegne George Michael skæg.

Han har det godt nok ikke selv, men han er også et naturtalent udi Etsys bryllupssektion, så han behøver ikke skægget. Hehe...

-HAHA--HAHA--HAHA-:griner:-:griner:-:griner:-

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Min kæreste siger han har adgangskrav til sin bootcamp: Alle kursister skal inden bootcamp start anlægge eller påtegne George Michael skæg.

Han har det godt nok ikke selv, men han er også et naturtalent udi Etsys bryllupssektion, så han behøver ikke skægget. Hehe...

HAHA :griner:-:griner:- det kan jeg sagtens lokke min kæreste til - han eksperimenterer altid med skægget når han barberer sig - først George Michael skægget, så western skæg (overskæg med lange sider), så overskæg og så hitler skæg.. :rolleyes:

0

:a1221::c166: Dejlig tråd at læse. Elsker de kjoler og ville faktisk lidt ønske jeg havde fået øjnene op for dem inden jeg købte min. Men elsker min kjole så meget jeg ikke vil bytte... :cheerleader3:

Det jeg kan se af din kjole i din tråd så er den da også vildt lækker - og super flot vægttab i øvrigt, det er flot, håber jeg kan gøre dig kunsten efter!

Tak det var rigtig sødt skrevet... :7himmel:

0

Justin Alexander

Jeg må vist erkende, at Justin Alexander er min første brudekjoledesignerforelskelse (elsker I ikke også bare sammenskrivninger på dansk - det giver sådan nogle fantastiske lange ord).

Her er en tea length fra hans 2014 kollektion:

17ecdfb496f8eaab302485ecba8bd96b.jpg

Så fin :loveshower: Men den finder nok ikke lige hverken brugt eller nedsat :help:

Sincerity 2013

Men så er der jo et par fra Sincerity 2013 også:

bce68986bfe106b431be271b3273358a.jpg

Den er også super fin :a1221:

327996cfcccf0b4fdf141fbd9d1a8adf.jpg

Denne ligeledes :)

Man ser ikke mange, som kun er knælange - det er jo ellers det jeg helst vil. :pokey:

Jeg faldt først i megatotaldyb forelskelse med Justin Alexander! De er så flotte, men lige nu hitter alle Sinceritys brudekjoler. Vil have dem allesammen!

Jeg synes de kjoler, som du har kigget på er så flotte!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe. Det må være sådan man kommer helskindet igennem!

Hold da op det går stærkt med de der titler man får, synes da ikke der er så længe siden at jeg stod som nyt medlem :oops:

Her her klart tegn på man bruger for meget tid herinde :P jep har det selv på samme måde ;)

0

Annonce ♥

Hehe. Det må være sådan man kommer helskindet igennem!

Hold da op det går stærkt med de der titler man får, synes da ikke der er så længe siden at jeg stod som nyt medlem :oops:

Her her klart tegn på man bruger for meget tid herinde :P jep har det selv på samme måde ;)

Det er sådan et rart online miljø, folk er søde og hjælpsomme. Meget bedre forum end alle mulige andre fora jeg har frekventeret. <3

0

En forsigtig dato

Jeg har kigget lidt på påsken 2015 i forhold til at holde bryllup og rejse til Japan efterfølgende, og så ser 28.03.2015 umiddelbart ud som bedste bud. Så det siger vi.. Indtil videre.

Edited by gybbelgobbel
1

Annonce ♥