gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak Winn :)

Da vi kørte hjem fra arbejde i går, sagde T pludseligt at jeg altså skulle sørge for at finde en kjole som jeg følte mig gudesmuk i, og så finder vi nok ud af det på en eller anden måde. Jeg blev en anelse chokeret, for vi har jo hele tiden været enige om at holde budgettet langt nede for at kunne bruge pengene på rejsen. Jeg gravede lidt mere i det, fordi det var da en pudsig ting at sige, men han kender mig jo den gode mand. Han ved udmærket at jeg ikke ville have det godt med at bruge 10.000 for en kjole til kun én dag. Han tør godt give mig frit lejde, fordi jeg er som jeg er, men samtidig mener han også, at skulle jeg falde for en kjole der er dyr, men som giver mig det selvværdsboost jeg har behov for, for at overleve dagen, så er det penge godt givet ud. Dejlig mand jeg får <3

0

Del dette indlæg

Mange tak! Forventningens glæde er stor, T fik et ganske særligt udtryk i øjnene da jeg fortalte om gevinsten.

Jeg ved ikke om det måske var nyheden om gevinsten der fik ham i det generøse, betænksomme hjørne :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billeder af Søstrene Grene køb og bryllupskuffert

Det er vist på tide jeg får de billeder af mine ureglementerede Søstrene Grene køb og den kort omtalte bryllupskuffert op.

Kufferten er en gammel sag, som T's mor har brugt at rejse i. Man kan ikke se rigtig noget af den på billedet, men pointen er jo også netop indholdet.

Jeg har mange hobbyting, som jeg har enten købt eller fået til forskellige formål, og det jeg vil med kufferten er at samle de ting jeg køber og har liggende, som passer i farver eller lignende til brylluppet, i den. Så er der lidt mere samling på det, i stedet for, når jeg skal i gang med at lave noget at jeg skal lede 14 forskellige steder for at finde det. Det er nok ikke alle tingene, som kommer til at indgå, men nu har jeg det i hvert fald i kufferten, så jeg ved hvor jeg skal lede efter de ting jeg har i de farver...

post-68857-0-14309600-1380998715_thumb.j

post-68857-0-11858200-1380998728_thumb.j

post-68857-0-12238400-1380998747_thumb.j

Redigeret af gybbelgobbel
0

Del dette indlæg

Nye korte kjoler fra Lilly

Lilly har fået sine 2014 modeller på hjemmesiden, og det gælder også deres nye korte kjoler. Der er et par stykker, som jeg synes ser ret fine ud.

08-3240-CR:

08-3240-CR_1_medium.jpg

Jeg kan godt lide asymmetrien i folderne på denne. Og billig er den også - 1850kr!

08-3246-CR:

08-3246-CR_1_medium.jpg

Denne kan jeg godt lide form og udskæring på - og enkelheden. Den koster 2.850kr

08-3244-CR:

08-3244-CR_1_medium.jpg

Denne her kan jeg godt lide detaljerne på! Blondedelen er ret fin! Denne koster 2.999kr.

0

Del dette indlæg

Er da VILD med den sidste! Nuujjj den er fiiiin :happy:

Det er faktisk også min favorit. Den har lidt af den stil jeg forelskede mig i ved Justin Aleanders 8465 model - den voldsomt populære tea-length...

Den skal helt sikkert prøves på. :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg også Lilly kataloget hjem, og det var fedt lige at se på lidt større billeder af kjolerne. Det kommer jo ikke op i nærheden af Justin Alexander, men de er bestemt virkelig fine. T fik også lige ytret sine tanker om et par stykker, meget fint at få en bedre føling for hvad han kan lide. Efter et par gange hvor jeg nævnte prisen efter vi var blevet enige om at en bestemt var fin udbrød han "Glem nu bare den pris altså". Jeg er ikke sikker på han ville sige det samme hvis det var Justin Alexander priser *fnis* men han er nu sød ham min elskede.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt, at du vandt konkurrencen! Tillykke med det :biggrin:

Og totalt gode påfuglefarver du har gang i, det bliver jo vildt flot!

Og kjolerne er superfine, jeg er særligt vild med nr. 2, men jeg har vist også en ting med de der sweetheart-udskæringer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt med sådan en kreabryllupskuffert! :) jeg har ryddet toppen af vores kommode til bryllupsting :)

Synes bestemt også den sidste kjole ser fin ud, men er også selv vild med blonder og tyl ;)

0

Del dette indlæg

Jeg valgte kufferten, fordi den kan lukkes. Jeg er jo i rigtig god tid, da vi nok først skal splejses sammen om 1,5 år...

Og så har jeg optur over de tabletter jeg tager for at få sundere negle.. Jeg har en interessant følgevirkning: Mine neglebånd vokser ikke i samme grad ind over mine negle længere.. Meget mystisk.. De skal nok blive pæne til sidst de negle.

Redigeret af gybbelgobbel
0

Del dette indlæg

Jeg valgte kufferten, fordi den kan lukkes. Jeg er jo i rigtig god tid, da vi nok først skal splejses sammen om 1,5 år...

Og så har jeg optur over de tabletter jeg tager for at få sundere negle.. Jeg har en interessant følgevirkning: Mine neglebånd vokser ikke i samme grad ind over mine negle længere.. Meget mystisk.. De skal nok blive pæne til sidst de negle.

Det er nok fordi de vokser hurtigere og det ikke kan nå at sætte sig fast. :wink:

Så har vi snakket datoer og er blevet enige om at satse på den forsigtige dato, som hedder 28.03.2015. Jaaaaa, vi har endelig besluttet noget!

Stort Tillykke med beslutningen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi snakket datoer og er blevet enige om at satse på den forsigtige dato, som hedder 28.03.2015. Jaaaaa, vi har endelig besluttet noget!

Uuuuh hvor dejligt for jer... :)

Tillykke du søde... :)

0

Del dette indlæg

Taaaaaaaak! Det er rart med lidt afklaring. Det kommer også til at passe godt med opsparing, vi kan måske endda bumpe budgettet et par tusinde op, så det hedder ca. 20.000kr frem for 10-15.000kr.

Og ham min dejlige bliver ved med at være i det generøse hjørne, for han mener bestemt ikke vi skal spare på hår og make-up til mig, søde skatten. Men jeg har nu en plan på den konto. Min kusine er uddannet frisør og er ved også at blive kosmetolog eller noget i den retning, så det kan hun evt. stå for, mon ikke hun giver rabat? Jeg vil nemlig have at han får et skræddersyet jakkesæt som han kan bruge også efter brylluppet. Vi skal såmænd nok få ham pimpet op så han er ekstra fin på vores dag alligevel :)

Hvis nu stylisten til boudoir shootet rammer noget jeg er vild med, kan jeg give min kusine billederne fra den dag og bede hende sigte efter noget lignende?

0

Del dette indlæg

Hvor har du bare tænkt over mange ting allerede og du har så lang tid til at forberede, hvor er det skønt :wink:

Hvor har din H2B god stil, fede hansker, men sig det ikke til ham, hi hi... Han er jo ikke til at skyde igennem, hvis han igen får det at vide....

Glæder mig til at følge dig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak søde Trine! Ja, idéer er der mange af, men med vores vægelsind er det nok meget godt at have god tid, så vi kan skifte mening et par gange inden vi får stress.

Handskerne har besluttet at jeg skal have, jeg sagde jo i sin tid at jeg ville købe dem hvis jeg vandt boudoir session og det gjorde jeg jo, så de skal hentes hjem. Jeg køber dog nok også et andet par derfra, i Ivory, så hvis jeg får en kjole hvor dem T har valgt bliver for beskidte ved siden af, så har jeg et par lyse også.. De er ikke helt lige så fine i blonden, men de er ok :)

Han har bestemt god stil med mange ting, og det booster hans selvværd at I kan lide det, det er ret kært faktisk. <3 Har også en video han bad mig dele med jer, må lige se at komme på fra en rigtig computer på et tidspunkt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer