gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Problemet med min medicin er at den skal tages på bestemte måder og de må ikke tages samtidig. Den ene slags skal tages til et måltid og helst flere timer enten før eller efter de andre. De andre skal tages enten på tom mave om morgenen (hvad der giver sindssyg kvalme) eller lige inden sengetid, og helst ikke sammen med andet, heller ikke mine p-piller som jeg normalt tager når jeg har børstet tænder om aftenen. Det er lidt af et puslespil...

Prøv evt.

http://www.apoteket.dk/~/media/Brochure/huskehaefte/Huskehaefte.ashx

Og eller

http://www.apoteket.dk/SmsService.aspx. Det koster kun SMS takst ved tilmelding/afmelding ellers ikke

Eller spørg apoteket når du alligevel henter medicin om de har andre forslag...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik nogle stærke D-vitamin piller fra apoteket af min svigermor som ville være flink. Jeg lider frygteligt af vinterdepressioner, så derfor... Desværre var jeg på daværende tidspunkt ved at undersøge mig selv for laktoseintolerans, og anede ikke kalk og D-vitamin havde det samarbejde, så tog ikke kalk sammen med og indtog ingen fødevarer hvor kalk naturligt indgik i. Jeg er ret sikker på det er derfor jeg fik reaktionen, men det var meget skræmmende, og væmmeligt, for hold da op hvor det kløede! Jeg tager dem der hedder kalk + dobbelt D og så omega 3 6 9. Hvad det er der specifikt virker på neglene ved jeg ikke, men de vokser i hvert fald hurtigere end de plejer og hele området omkring neglene er langt finere, så det er jo fint.

Både min mor og mormor har/havde knogleskørhed, så det er nok godt nok jeg tager lidt ekstra kosttilskud..

Jamen så må jeg da prøve at tilføje fiskeolie 3 6 9 også det kan jo være det er kombinationen der så gør det. Og burde nok også tage fiskeolie, jeg kan nemlig ikke spise fisk. Men det gør jo så at jeg er lidt tilbageholdende for jeg frygter jo at jeg reager på samme måde som når jeg spiser fisk. Men et forsøg skader aldrig ;)

0

Del dette indlæg

Billeder af Søstrene Grene køb og bryllupskuffert

Det er vist på tide jeg får de billeder af mine ureglementerede Søstrene Grene køb og den kort omtalte bryllupskuffert op.

Kufferten er en gammel sag, som T's mor har brugt at rejse i. Man kan ikke se rigtig noget af den på billedet, men pointen er jo også netop indholdet.

Jeg har mange hobbyting, som jeg har enten købt eller fået til forskellige formål, og det jeg vil med kufferten er at samle de ting jeg køber og har liggende, som passer i farver eller lignende til brylluppet, i den. Så er der lidt mere samling på det, i stedet for, når jeg skal i gang med at lave noget at jeg skal lede 14 forskellige steder for at finde det. Det er nok ikke alle tingene, som kommer til at indgå, men nu har jeg det i hvert fald i kufferten, så jeg ved hvor jeg skal lede efter de ting jeg har i de farver...

He he det virker bedre end min metode det pt består af opbevaring af diverse på spisebordet. Startede med en plastikkasse (tænk bedroller bare i lille) men det virker ligesom ikke. Men kunne da godt se fornuftigen i det kommer ned i den kasse igen og så må jeg supplere mere en kasse mere eller finde en større. Har også en flad papkasseæsketing jeg modtog en pakke i, den kan bo under sengen og der ligger alle mine kagebagepynteting klar til jeg skal i gang med den del. Så kan kun støtte op omkring det og ønske at jeg kan finde ud af set også ;)

0

Del dette indlæg

Min kære mor

Jeg har en lidt prækær situation med min mor. Jeg er oprindeligt fra Jylland, men flyttede til KBH kort før min 19 års fødselsdag, dvs. for 9 år siden i august. I al den tid jeg har boet herovre, har jeg kun haft besøg af mine forældre en enkelt gang. Det var til min ekskærestes 30 års fødselsdag i 2007, og jeg har efterfølgende fundet ud af at de udelukkende kom efter pres fra min ældste søster, som mente at de var forpligtede til at komme, når nu deres - daværende - "svigersøn" gerne ville have dem med.

Min far hyggede sig storartet, blev alt for fuld og fjollet. Min mor brugte hele aftenen på at være sur og tvær, og jeg kan ikke huske ret meget af den dag andet end at den ikke var specielt hyggelig for mig.

Jeg har siden spurgt flere gange om de ikke nok ville komme på besøg og min far virker som om han rigtig gerne vil, men min mor... Hver gang jeg inviterer til noget konkret, er der altid undskyldninger for, hvorfor de ikke kan komme. Både min gamle bedstefar og hunden er blevet brugt som undskyldning. Nu er bedstefar flyttet på plejehjem og hun død, og der er ligesom ikke rigtig flere undskyldninger tilbage.

Da jeg ringede hjem, ca. en uge efter vi var blevet forlovet, for at fortælle det, får vi meget varme lykønskninger. Men da T råber i baggrunden: "Jeg håber I kommer til brylluppet" svarer min mor "Nu må vi se, det kommer jo an på hvornår det er og om der kommer noget i vejen.." Det var enormt hårdt at hun sagde sådan, men ikke desto mindre havde jeg forventet det, fortiden taget i betragtning.

Med til historien hører, at jeg flere gange har nævnt for min mor at det ville gøre mig vildt glad hvis de kom og besøgte mig, og jeg har også skrevet hende et langt brev på et tidspunkt omkring forskellige ting, men hvor jeg også fortæller hende at jeg er meget ked af at de ikke har været herovre. Min mor reagerer meget voldsomt negativt på kritik ansigt til ansigt, derfor valgte jeg at skrive et brev. Det brev har hun valgt fuldstændigt at ignorere.

Jeg tror hun må have en eller anden fobi imod at sove ude, for hun har det fint med at tage på lange 1 dags ture med min far, men jeg ved også at hun af og til sover hos min 2. ældste søster, når hun passer den yngste af hendes børn. Hun er dog begyndt oftere og oftere at tage ham med hjem, fordi hun siger hun ikke kan sove hos min søster - larm udefra, siger hun. Mine forældre bor på landet, min søster i en forstad til Esbjerg.

Et spinkelt håb

Min lillesøster bor stadig hjemme. Jeg sendte hende et billede i sidste weekend af den Lilly-kjole der er min favorit - uden at have prøvet nogen endnu. Min lillesøster ringede så i tirsdags og fortalte mig, at hun havde vist kjolen til min mor, og fortalte at min mor synes det er en rigtig fin kjole. Min lillesøster havde så sagt til min mor, at hun glædede sig til at se mig i en brudekjole. "Det gør jeg også" svarede min mor. Min lillesøster siger så, "Ja, jeg er ligeglad med jer - jeg SKAL altså med til det bryllup!" og så havde min mor sgu svaret: "Det skal jeg også" (hun er bare så fantastisk den pige, hun siger tingene som hun ser dem helt uden filter over for vores mor, og er den eneste der kan slippe af sted med det uden at få the silent treatment). Tror I lige jeg blev chokeret da jeg hørte det?

Men nu er der så længe til, så jeg vil ikke sætte forventningerne alt for højt.

Men som jeg har sagt før i denne tråd: Håbet er lysegrønt!

Hvordan er jeres forhold ellers? Besøger du dem hjemme? Snakker i sammen i telefonen? For så er det som du nævner måske noget som bunder i at hun skal forlade hjemmet - og ikke noget med dig at gøre. Og så tænker jeg netop at du ikke kan gøre andet end at vente og se hvad der sker. Også når din far virker som han gerne vil besøge dig. Altså der tænker jeg jo også hvorfor kommer han så ikke bare selv og besøger dig, men ved godt det ikke er så simpelt. Har selv komplicerede familieforhold og nogle mennesker som er sværere at snakke med en andre. Og så er det nogen gange en god ting med en lillesøster der siger tingene som de er. Det var også en mulighed at du på et tidspunkt forsøger at snakke lidt ok det. Altså jeg ville måske fortælle om at man havde gang i nogle planer, om hun/de havde nogle forslag eller input. Fx i forhold til hvad i eventuelt kunne gøre for at de havde lyst til at komme. Ikke fordi de skal have lov at diktere hvordan jeres bryllup skal foregår. Men du kan heller ikke tage hensyn hvis ikke du ved hvad hun ønsker. Og du går udfra der er en grund til det aldrig lykkedes for dem at komme og besøge dig. Og det bare er særligt vigtigt for dig at de er med den dag og derfor vil du netop gerne have input. Håber du forstår hvad jeg mener, det er lidt svært for mig at sige det med ord... Jeg tænker også for mig vil det måske også være en fordel at få det smidt på bordet, og være bevidst om at gøre det på en måde som ikke misforstås som kritik af hende. Ja det kan være det eksploderer i hovedet på dig, men der er også mulighed for det ender på en helt anderledes og positiv måde. Og alt andet lige vil jeg så i hvert fald have ro i at jeg havde forsøgt at gøre noget og ikke spilde kræfter på at gå og spekulere og håbe osv. Hvis det må en eller anden måde giver uro er det måske også en fordel at få det overstået for så er der god tid til hun kan blive god igen... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så nåede jeg hele vejen igennem og vil ikke spame dig mere i dag ;) men man kan jo ikke lade være med at kommentere lidt undervejs. Nu "kender" jeg dig i hvert fald lidt bedre og glæder mig til at følge med og se hvad du finder på og får lavet. Det er jo skønt med alt den inspiration man finder rundt omkring og at kunne snakke og blive inspireret af folk der er helt modsat sig selv. Og at se der er andre der næsten ligeså hurtigt til at komme på nye ideer ;) jeg er tosset, mærkelig og skide stolt af det! (Og det skal endelig ikke misforståede eller opfattes som kritik eller sammenligning med dig eller andre)

0

Del dette indlæg

Problemet med min medicin er at den skal tages på bestemte måder og de må ikke tages samtidig. Den ene slags skal tages til et måltid og helst flere timer enten før eller efter de andre. De andre skal tages enten på tom mave om morgenen (hvad der giver sindssyg kvalme) eller lige inden sengetid, og helst ikke sammen med andet, heller ikke mine p-piller som jeg normalt tager når jeg har børstet tænder om aftenen. Det er lidt af et puslespil...

Prøv evt.

http://www.apoteket.dk/~/media/Brochure/huskehaefte/Huskehaefte.ashx

Og eller

http://www.apoteket.dk/SmsService.aspx. Det koster kun SMS takst ved tilmelding/afmelding ellers ikke

Eller spørg apoteket når du alligevel henter medicin om de har andre forslag...

Tak :) Det vil jeg se på.

Altså, nu henter jeg faktisk ikke andet end p-piller på apoteket, min øvrige medicin får jeg udleveret gratis på Rigshospitalet. Men jeg kunne jo godt snakke med dem næste gang jeg henter p-piller...

Min kære mor

Jeg har en lidt prækær situation med min mor. Jeg er oprindeligt fra Jylland, men flyttede til KBH kort før min 19 års fødselsdag, dvs. for 9 år siden i august. I al den tid jeg har boet herovre, har jeg kun haft besøg af mine forældre en enkelt gang. Det var til min ekskærestes 30 års fødselsdag i 2007, og jeg har efterfølgende fundet ud af at de udelukkende kom efter pres fra min ældste søster, som mente at de var forpligtede til at komme, når nu deres - daværende - "svigersøn" gerne ville have dem med.

Min far hyggede sig storartet, blev alt for fuld og fjollet. Min mor brugte hele aftenen på at være sur og tvær, og jeg kan ikke huske ret meget af den dag andet end at den ikke var specielt hyggelig for mig.

Jeg har siden spurgt flere gange om de ikke nok ville komme på besøg og min far virker som om han rigtig gerne vil, men min mor... Hver gang jeg inviterer til noget konkret, er der altid undskyldninger for, hvorfor de ikke kan komme. Både min gamle bedstefar og hunden er blevet brugt som undskyldning. Nu er bedstefar flyttet på plejehjem og hun død, og der er ligesom ikke rigtig flere undskyldninger tilbage.

Da jeg ringede hjem, ca. en uge efter vi var blevet forlovet, for at fortælle det, får vi meget varme lykønskninger. Men da T råber i baggrunden: "Jeg håber I kommer til brylluppet" svarer min mor "Nu må vi se, det kommer jo an på hvornår det er og om der kommer noget i vejen.." Det var enormt hårdt at hun sagde sådan, men ikke desto mindre havde jeg forventet det, fortiden taget i betragtning.

Med til historien hører, at jeg flere gange har nævnt for min mor at det ville gøre mig vildt glad hvis de kom og besøgte mig, og jeg har også skrevet hende et langt brev på et tidspunkt omkring forskellige ting, men hvor jeg også fortæller hende at jeg er meget ked af at de ikke har været herovre. Min mor reagerer meget voldsomt negativt på kritik ansigt til ansigt, derfor valgte jeg at skrive et brev. Det brev har hun valgt fuldstændigt at ignorere.

Jeg tror hun må have en eller anden fobi imod at sove ude, for hun har det fint med at tage på lange 1 dags ture med min far, men jeg ved også at hun af og til sover hos min 2. ældste søster, når hun passer den yngste af hendes børn. Hun er dog begyndt oftere og oftere at tage ham med hjem, fordi hun siger hun ikke kan sove hos min søster - larm udefra, siger hun. Mine forældre bor på landet, min søster i en forstad til Esbjerg.

Et spinkelt håb

Min lillesøster bor stadig hjemme. Jeg sendte hende et billede i sidste weekend af den Lilly-kjole der er min favorit - uden at have prøvet nogen endnu. Min lillesøster ringede så i tirsdags og fortalte mig, at hun havde vist kjolen til min mor, og fortalte at min mor synes det er en rigtig fin kjole. Min lillesøster havde så sagt til min mor, at hun glædede sig til at se mig i en brudekjole. "Det gør jeg også" svarede min mor. Min lillesøster siger så, "Ja, jeg er ligeglad med jer - jeg SKAL altså med til det bryllup!" og så havde min mor sgu svaret: "Det skal jeg også" (hun er bare så fantastisk den pige, hun siger tingene som hun ser dem helt uden filter over for vores mor, og er den eneste der kan slippe af sted med det uden at få the silent treatment). Tror I lige jeg blev chokeret da jeg hørte det?

Men nu er der så længe til, så jeg vil ikke sætte forventningerne alt for højt.

Men som jeg har sagt før i denne tråd: Håbet er lysegrønt!

Hvordan er jeres forhold ellers? Besøger du dem hjemme? Snakker i sammen i telefonen? For så er det som du nævner måske noget som bunder i at hun skal forlade hjemmet - og ikke noget med dig at gøre. Og så tænker jeg netop at du ikke kan gøre andet end at vente og se hvad der sker. Også når din far virker som han gerne vil besøge dig. Altså der tænker jeg jo også hvorfor kommer han så ikke bare selv og besøger dig, men ved godt det ikke er så simpelt. Har selv komplicerede familieforhold og nogle mennesker som er sværere at snakke med en andre. Og så er det nogen gange en god ting med en lillesøster der siger tingene som de er. Det var også en mulighed at du på et tidspunkt forsøger at snakke lidt ok det. Altså jeg ville måske fortælle om at man havde gang i nogle planer, om hun/de havde nogle forslag eller input. Fx i forhold til hvad i eventuelt kunne gøre for at de havde lyst til at komme. Ikke fordi de skal have lov at diktere hvordan jeres bryllup skal foregår. Men du kan heller ikke tage hensyn hvis ikke du ved hvad hun ønsker. Og du går udfra der er en grund til det aldrig lykkedes for dem at komme og besøge dig. Og det bare er særligt vigtigt for dig at de er med den dag og derfor vil du netop gerne have input. Håber du forstår hvad jeg mener, det er lidt svært for mig at sige det med ord... Jeg tænker også for mig vil det måske også være en fordel at få det smidt på bordet, og være bevidst om at gøre det på en måde som ikke misforstås som kritik af hende. Ja det kan være det eksploderer i hovedet på dig, men der er også mulighed for det ender på en helt anderledes og positiv måde. Og alt andet lige vil jeg så i hvert fald have ro i at jeg havde forsøgt at gøre noget og ikke spilde kræfter på at gå og spekulere og håbe osv. Hvis det må en eller anden måde giver uro er det måske også en fordel at få det overstået for så er der god tid til hun kan blive god igen... ;)

Vores forhold til dagligt er såmænd udmærket. Men jeg har en del frustrationer over hende, fordi hun fraholder mig information, som jeg kan blive ked af, og når hun så endelig beslutter sig for at der er noget jeg skal have at vide kan hun finde på at fortælle mig det over telefonen selvom jeg har sagt jeg er ude i byen, så kan jeg ellers stå der midt på strøget og få et sammenbrud.... Og så er jeg endda stadig taknemmelig for overhovedet at have fået besked...

Håbet er lysegrønt; min far og lillesøster snakker om at komme over til os til jul, og kommer de, så kommer min mor også med. Så kan vi invitere Thomas' mor og bedsteforældre også, og kommer de, så kan de lige hilse på hinanden forud for brylluppet, og det er måske meget godt..

Så nåede jeg hele vejen igennem og vil ikke spame dig mere i dag ;) men man kan jo ikke lade være med at kommentere lidt undervejs. Nu "kender" jeg dig i hvert fald lidt bedre og glæder mig til at følge med og se hvad du finder på og får lavet. Det er jo skønt med alt den inspiration man finder rundt omkring og at kunne snakke og blive inspireret af folk der er helt modsat sig selv. Og at se der er andre der næsten ligeså hurtigt til at komme på nye ideer ;) jeg er tosset, mærkelig og skide stolt af det! (Og det skal endelig ikke misforståede eller opfattes som kritik eller sammenligning med dig eller andre)

Vi synes sgu nok alle sammen vi er tossede på visse punkter, jeg kan i hvert fald godt se herinde, at selvom jeg har det meget anderledes end flertallet mht. bryllup, så er her stadig andre der har det lige som jeg, og det er egentlig rart...

0

Del dette indlæg

En ring - ikke bryllupsrelateret.

Jeg var for nyligt et smut i Jylland, fordi min ene bedstefar (på min biologiske fars side) er meget syg og trængte til at se mig. Vi var meget tæt på at miste ham, og ved godt at vi med stor sandsynlighed mister ham indenfor det næste års tid, men for denne gang fik vi lov at beholde ham og der blev lindret lidt på nogle smerter. Hvis han kan holdes smertefri vil vi blot glæde os over den tid vi har med ham, for han er da et af de mest fantastiske mennesker i verden, får han så ondt igen, som han havde da jeg kom derover, så ønsker vi os alle at han må få fred.

Anyways, jeg bor så hos min mor og far (papfar) mens jeg er der, for at min bedstemor ikke skal have for meget om ørene, og min mor spørger mig så, om jeg ved hvor man kan sælge sit guld. Ja, det kan man sikkert mange steder. Hun spørger så om jeg ville gide gøre det for hende, for hun vil ikke sende det ind til et eller andet sært sted, og heller ikke til den lokale guldsmed, da denne er dyr og negativ i sin tilgang til folks forespørgsler. Det kan jeg da godt, siger jeg, idet jeg ved der er et sted i Hvidovre hvor man kan sælge det og de har et rigtig godt omdømme. Så jeg har fået en lille pose gamle smykker med hjem, lidt blandet guld og sølv. Så deler vi værdien. Dog var der bland smykkerne en af min oldemors gamle ringe med en smuk blå sten - aner ikke om det er en safir eller bare en zirkonia, men det er egentlig også underordnet. Den er meget tyndslidt og skærer ind i fingeren, men åh så fin. Lige nu er den i 14karat guld, og det er som sådan dens eneste minus for mig. Den er smuk, men jeg er ikke til guldsmykker. Jeg er derfor i korrespondance med Ege Art, om at få ringen rekonstrueret i sølv. Jeg bruger så noget sølv fra min mormor og fra min far (pap) og ringen fra originalen og får så en fantastisk ring i en stil fra da min oldemor var ung. At værdien falder betragteligt, er helt uden betydning, ved at få den rekonstrueret i min størrelse i sølv, bliver noget af det brugt frem for bare solgt og smeltet om, og det sætter min mor faktisk større pris på, siger hun. Havde midler og materialer været underordnede havde jeg måske fået den lavet i hvidguld, men det må blive næste gang. Er på telefonen så må lige se om jeg kan få et link til et billede af den.

I den forbindelse vil jeg godt - ligesom de andre herinde som har benyttet Ege Art - rose Jørgen for hans facon. Han er behagelig og meget serviceminded. Og har man alle materialer selv, er prisen også overkommelig. Jeg opstillede forskellige scenarier, og alle scenarier kostede det samme, så længe jeg selv havde materialerne.

Glæder mig til at få sendt sølv og ring af sted!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEG HAR VUNDET!

Jeg har sgu vundet! Jeg vinder ellers sjældent noget, men har altså vundet et boudoir photoshoot med fantastiske Charlotte Tripetti!

Jeg er allerede nu genert ved tanken, men det er da en vægttabsmotivation der vil noget!

Jeg fik også lavet en foto serie til min mand, det var en sød pige der tog billederne og jeg var overhoved ikke genert eller noget, jeg tænkte ... jeg har vel ikke noget hun ikke har set før, så jeg lå og "vred" mig med al min kampvægt og resultatet blev rigtigt godt... så gå bare til den, der er ikke noget at være genert over :-) og tillykke med gevinsten :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig fin ring! Kunne godt forestille mig, at jeg vil synes den er pænere i sølv! Så det bliver spændende at se resultatet:)

Normalt er jeg sådan lidt... afvisende over for guldsmykker, for de er bare ikke mig. Men denne er så bleg i guldet at jeg faktisk bruger den, selvom den er lidt for stor, helt tyndslidt og skærer ind i fingeren, fordi jeg bare elsker designet og den blå sten. Så jeg GLÆDER mig til at sende den ind og få den retur i rigtig størrelse i sølv! :loveshower:

JEG HAR VUNDET!

Jeg har sgu vundet! Jeg vinder ellers sjældent noget, men har altså vundet et boudoir photoshoot med fantastiske Charlotte Tripetti!

Jeg er allerede nu genert ved tanken, men det er da en vægttabsmotivation der vil noget!

Jeg fik også lavet en foto serie til min mand, det var en sød pige der tog billederne og jeg var overhoved ikke genert eller noget, jeg tænkte ... jeg har vel ikke noget hun ikke har set før, så jeg lå og "vred" mig med al min kampvægt og resultatet blev rigtigt godt... så gå bare til den, der er ikke noget at være genert over :-) og tillykke med gevinsten :cheerleader3:

Tak! Iiiih det er godt at høre fra andre der har været det igennem. Jeg er i fuld gang med træning, så jeg kan blive strammet lidt op inden. :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Hej Britsen,

Ja det kan jeg godt se, med svigermor, det er faktisk helt samme situation :/ Det er åbenbart mere udbredt end man skulle tro...

Tak for krammet og tilbuddet, det er rigtig sødt af dig, kan være jeg tager dig op på det på et tidspunkt :)

Det er det desværre nok... :(

Du skal være velkommen... :)

0

Del dette indlæg

Virker dette link til billede af ringen? Eller skal I have instagram for at kunne se det? http://instagram.com/p/gDbeplJxXD/#

Det lyder som en rigtig god ide. Og ringen og så i sølv i stedet er lige mig. Og især hvis det er mormors sølv der bliver brugt. Så glæder mig da til at se resultatet.

0

Del dette indlæg

JEG HAR VUNDET!

hvor fandt du i øvrigt lækkert lingeri at vride dig i? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virker dette link til billede af ringen? Eller skal I have instagram for at kunne se det? http://instagram.com/p/gDbeplJxXD/#

Det lyder som en rigtig god ide. Og ringen og så i sølv i stedet er lige mig. Og især hvis det er mormors sølv der bliver brugt. Så glæder mig da til at se resultatet.

Det bliver det. Mormors og farmands. Han er godt nok ikke min biologiske far, men han er den mand der har været med til at forme mig og opdrage mig og ved ham, ja så er jeg fars pige! Så det bliver skønt at få ham med i ligningen. :)

0

Del dette indlæg

I skal nok få den at se! Jeg skal bare lige have vejet sølv af, sendt det hele af sted og så vente... Det bliver ikke sjovt at skulle undvære den, men jeg glæder mig til at få den retur i sølv! Jeg regner med at sende det afsted på mandag, så kan jeg nemlig have ringen retur inden jul! Tre uger siger han det vil tage, men vil gerne være på den sikre side, så kan min mor se den hvis de kommer til jul!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg sendt ring og sølv af sted! I kan tro jeg GLÆDER mig. Det er lidt sært at have sendt den af sted, for jeg har jo haft ringen på siden min mor overlod den til mig sammen med de andre ting, så nu føles fingeren helt nøgen.

0

Del dette indlæg

Så har jeg sendt ring og sølv af sted! I kan tro jeg GLÆDER mig. Det er lidt sært at have sendt den af sted, for jeg har jo haft ringen på siden min mor overlod den til mig sammen med de andre ting, så nu føles fingeren helt nøgen.

Det kan jeg godt forstå. Håber den snart kommer igen. Har du fået tiden at vide?

0

Del dette indlæg

Det kan jeg godt forstå. Håber den snart kommer igen. Har du fået tiden at vide?

ca. 3 uger :)

0

Del dette indlæg

Hehe så når du lige at vænne dig til den nøgne finger, så du skal vænne dig til ringen igen :wink:

0

Del dette indlæg

Hehe så når du lige at vænne dig til den nøgne finger, så du skal vænne dig til ringen igen :wink:

Ja det er helt sikkert... men det overlever jeg! Glæææææææææder mig!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer