gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Endnu engang tak for alle jeres kram og varme tanker! Jeg har været - og er stadig - trukket ind i mig selv for at bearbejde den del af sorgen, som ikke lytter til fornuften i at han har fred nu, er fri for smerter osv. En meget trist lille pige indeni, er overbevist om at alle hans fysiske smerter er delt ud til os i familien, som psykisk smerte og frem for alt et hul og et savn, som aldrig helt forsvinder.

Vi ved ikke endnu hvor længe det kommer til at tage før urnen så kan komme i jorden.

I København tager det omkring en uge, indimellem lidt hurtigere, indimellem lidt langsommere.

Han skal brændes i Esbjerg, gad vide om det holder stik der også?

Snøft. Har lige været igennem det samme i september måned hvor jeg mistede min farfar. Det var så hårdt.... :(

Så jeg sender lige en masse kram din vej. :)

( er desværre på iPad så ingen ikon )

Tak, og i lige måde. Det må også være hårdt for dig at blive mindet om det... Kram tilbage til dig! :hug::bearhug:

Det var faktisk også min farfar, men mine bedsteforældre frabad sig i sin tid titlerne "farmor og farfar" som de synes lød kolde og distancerede, så de har altid bare været "bedstemor og bedstefar".

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Gybbel jeg tænker sådan på dig hver gang jeg ser noget som helst i retningen af påfugle. Lige u kigger jeg indkøb fra amazon.co.uk Jeg vil lige anbefale dig at kigge på deres smykker i dag mens de er billige.

Bare farven er rigtig tænker jeg GYBBEL haha.. Se her f.eks http://www.amazon.co.uk/Fiery-square-earrings-Sterling-Silver/dp/B00EBUUJJW/ref=sr_1_498?s=jewelry&ie=UTF8&qid=1385727523&sr=1-498

0

Del dette indlæg

Endnu engang tak til alle jer der står klar med kram og tanker - jeg er ked af hvis jeg har gjort nogen kede med min fortælling, selvom det var en benhård dag, så fik han så smuk en afsked, at det i fremtiden er en dag jeg vil tænke tilbage på som et godt sidste minde!

Gybbel jeg tænker sådan på dig hver gang jeg ser noget som helst i retningen af påfugle. Lige u kigger jeg indkøb fra amazon.co.uk Jeg vil lige anbefale dig at kigge på deres smykker i dag mens de er billige.

Bare farven er rigtig tænker jeg GYBBEL haha.. Se her f.eks http://www.amazon.co.uk/Fiery-square-earrings-Sterling-Silver/dp/B00EBUUJJW/ref=sr_1_498?s=jewelry&ie=UTF8&qid=1385727523&sr=1-498

OMG Line de er jo gudesmukke i farven!!!! Hvor er det sødt af dig at tænke på mig! Det er jo faktisk også mest farverne jeg stiler efter - det kan jo også blive for meget med påfugle og ditto fjer over det hele :blink:

0

Del dette indlæg

Endnu engang tak til alle jer der står klar med kram og tanker - jeg er ked af hvis jeg har gjort nogen kede med min fortælling, selvom det var en benhård dag, så fik han så smuk en afsked, at det i fremtiden er en dag jeg vil tænke tilbage på som et godt sidste minde!

OMG Line de er jo gudesmukke i farven!!!! Hvor er det sødt af dig at tænke på mig! Det er jo faktisk også mest farverne jeg stiler efter - det kan jo også blive for meget med påfugle og ditto fjer over det hele :blink:

Hvor er jeg glad for du kan lide dem. Jeg synes også de er virkelig smukke. Og så sladrer jeg jo haha. Det er meget individuelt hvad man kan lide af smykker jo, men jeg synes altså det er værd at kigge lige præcis med black friday i dag. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sko-problemer

Som så mange andre synes jeg det er problematisk at finde sko. Modsat de fleste andre jeg har læst om herinde, er det dog ikke fordi jeg ikke kan vælge mellem det utal af smukke sko jeg finder... For jeg finder faktisk ufatteligt få der bare i en eller anden grad lever op til mine ønskesko... drømmeskoene... som tilsyneladende ikke eksisterer....

Jeg leder efter noget i stil med denne Ecco Prestoria model:

ec351113_pavement_01159.jpg

Som jeg synes er smuk! Også i den farve, men den er ikke 100% i skabet farvemæssigt og måske også en tand for høj at have på en hel dag, selvom jeg ved mine fødder elsker Ecco...

Farvemæssigt er det jeg leder efter meget dybe farver i blå (påfugleblå), petroleumsfarvet (dark teal evt.) eller lilla. Helst blå eller lilla..

Skomæssigt leder jeg efter en lukket sko (idet brylluppet bliver i slut marts). Meget gerne med snørebånd.

Højdemæssigt ikke meget mere end 5-6 cm og det skal være en solid hæl - ingen stilethæle til mig!

Snuden skal være rund og ikke hverken spids eller firkantet - skoen vist ovenfor er det mest spidse jeg kan lide.

Det har vist sig at være svært at finde.

Men jeg giver ikke op - ikke endnu (har trods alt over 1 år mere at lede i!)...

0

Del dette indlæg

Nej det har jeg ikke, men jeg er skudt i den sådan helt generelt, særligt hvis den - som på billedet - er blålig og ikke ren grå... Farven hedder "pavement" og det aner jeg sgu ikke lige hvad er.... Men ja, den er skøn ikke? Hvis den havde været mørkeblå, havde den siddet lige i skabet. Men finder jeg ikke andet ender det med at blive den. Så skifter jeg måske snøren ud med overdimensioneret satinbånd i en af mine farver... Så der kommer en dramatisk sløjfe på. Der skal ske lidt på de fødder, når nu kjolen bliver kort - ikke?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg ved godt pavement er fortov, men det giver ikke altid mening indenfor farvelære, for hvem har lige besluttet at "petrol" i USA er en dyb blå med hint af grøn og i Danmark er langt mere grønlig og lysere som udgangspunkt? Mere i retning af den de i USA kalder dark teal? Det er mere det jeg er i tvivl om. Eccos øvrige sko med betegnelsen "pavement" er alle blålige på billederne nemlig :)

Men ja, logisk set ville jeg også sige at det burde være grå, men...

0

Del dette indlæg

Nej det har jeg ikke, men jeg er skudt i den sådan helt generelt, særligt hvis den - som på billedet - er blålig og ikke ren grå... Farven hedder "pavement" og det aner jeg sgu ikke lige hvad er.... Men ja, den er skøn ikke? Hvis den havde været mørkeblå, havde den siddet lige i skabet. Men finder jeg ikke andet ender det med at blive den. Så skifter jeg måske snøren ud med overdimensioneret satinbånd i en af mine farver... Så der kommer en dramatisk sløjfe på. Der skal ske lidt på de fødder, når nu kjolen bliver kort - ikke?

Jeg er ret sikker på at jeg har set den farve på nogle af deres andre sko, og den ER mere blå end den er grå! Så jeg synes bare du skal finde et sted, hvor du kan få prøvet dem ;)

0

Del dette indlæg

Jeg er ret sikker på at jeg har set den farve på nogle af deres andre sko, og den ER mere blå end den er grå! Så jeg synes bare du skal finde et sted, hvor du kan få prøvet dem ;)

Great! Det må jeg på jagt efter! Der er jo meget passende en kæmpe Ecco butik på Strøget :)

0

Del dette indlæg

Og så har den også "H2B stamp of approval", han synes nemlig også den er fin :)

Men er stadig ikke sikker på det er bryllupsskoen ;)

Selv hvis det ikke er SKOEN, så er de jo stadig ret fede! Hvilket jo heldigvis betyder, at man bare kan bruge dem til hverdag i stedet for :D

Hvis du ikke kan finde dem i flagship store'n inde på strøget, så ved jeg der ligger en ret velassorteret ecco forretning lige ved trianglen :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer