Misjal

M & D - 30.05.2015 - Something Blue :)

182 indlæg i dette emne

Jeg er vild med de øreringe på billede fire... De er fantastiske.. Hvor fandt du dem??

Held og lykke med projekt vægttab.. Jeg mangler selv 15 kg... Puuuha....

De er ogsaa fra Julie Sandlau - de hedder Mermaid og kan findes lige her :)

Og mange tak! Synes godt nok der er landt igen naar nu man er saa glad for roedvin, ost og hvidt broed som jeg er :blush: Og ogsaa held og lykke til dig! Vi maa hjaelpe hinanden lidt herinde :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukke øreringe. 3 er min favorit med dråbeformen :)

Ja dem er jeg ogsaa ret vild med! Hun laver bare saa smukke smykker, og naar man bor saa langt vaek fra Danmark, betyder det bare lidt mere at det er en dansk designer :)

Det kan jeg godt forstå du synes betyder meget. Og herhjemme i iskolde Danmark *Brrr* kigger vi mod eksotiske steder for at finde det unikke haha. Jeg kan godt huske hvor meget man savner lille Dannevang ude i den store verden - og omvendt hvor meget man savner den store vide verden når man er hjemme. Jamen det er da pudsigt :lol:

0

Del dette indlæg

helt sikkert det første hårpynt.. Men så skal du måske overveje om du også skal have slør....

Praecis! Kan ikke helt bestemme mig om jeg synes det bliver for meget med sloer til, eller om det er helt okay. Jeg synes jo for eksempel at det saa rigtig fint ud til Miss Lena med baade sloer og haarpynt, men det kommer jo ogsaa meget an paa den kjole man vaelger - godt jeg har lang tid endnu :biggrin:

0

Del dette indlæg

Smukke øreringe. 3 er min favorit med dråbeformen :)

Ja dem er jeg ogsaa ret vild med! Hun laver bare saa smukke smykker, og naar man bor saa langt vaek fra Danmark, betyder det bare lidt mere at det er en dansk designer :)

Det kan jeg godt forstå du synes betyder meget. Og herhjemme i iskolde Danmark *Brrr* kigger vi mod eksotiske steder for at finde det unikke haha. Jeg kan godt huske hvor meget man savner lille Dannevang ude i den store verden - og omvendt hvor meget man savner den store vide verden når man er hjemme. Jamen det er da pudsigt :lol:

Praecis!! Vi danskere er aldrig til at goere tilfredse :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bordkort

Jeg faldt over det her billede da jeg sad og sumpede paa Pinterest og jeg synes det kunne vaere rigtig fint at bruge som bordkort, kombineret med et seperat menu kort eller lign.

post-66793-0-52510300-1380452483_thumb.j

0

Del dette indlæg

Jeg er vild med de øreringe på billede fire... De er fantastiske.. Hvor fandt du dem??

Og mange tak! Synes godt nok der er landt igen naar nu man er saa glad for roedvin, ost og hvidt broed som jeg er :blush: Og ogsaa held og lykke til dig! Vi maa hjaelpe hinanden lidt herinde :wink:

Med den pris så kan jeg godt forstå de er fine.... Hold da op for en pris.. hihi...

Ja jeg er en sucker for hvidt brød og god mad... Og et glas hvidvin... eller to... sådan engang imellem... hmmmmm..

Ja vi må... hihi.. Vi er de eneste der kender til presset at skulle i kjolen.. griner...

helt sikkert det første hårpynt.. Men så skal du måske overveje om du også skal have slør....

Praecis! Kan ikke helt bestemme mig om jeg synes det bliver for meget med sloer til, eller om det er helt okay. Jeg synes jo for eksempel at det saa rigtig fint ud til Miss Lena med baade sloer og haarpynt, men det kommer jo ogsaa meget an paa den kjole man vaelger - godt jeg har lang tid endnu :biggrin:

Ja, hendes kombi er jeg også helt vild med.. Og jeg har allerede købt sløret.. Men er i tvivl om det skal være sådan en som på dit første billede, eller "bare" en kam,... :huh:

0

Del dette indlæg

Med den pris så kan jeg godt forstå de er fine.... Hold da op for en pris.. hihi...

Ja jeg er en sucker for hvidt brød og god mad... Og et glas hvidvin... eller to... sådan engang imellem... hmmmmm..

Ja vi må... hihi.. Vi er de eneste der kender til presset at skulle i kjolen.. griner...

Ja, hendes kombi er jeg også helt vild med.. Og jeg har allerede købt sløret.. Men er i tvivl om det skal være sådan en som på dit første billede, eller "bare" en kam,... :huh:

Begge dele kan vaere enormt flotte - jeg tror det kommer mest an paa hvad man selv er til. Men hvis frisuren og sloeret "tillader" det og ikke har for mange detaljer, saa er den foerste jo bare gudesmuk!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad hedder den slags hårpynt egentlig?? Kan ikke finde det... :(

Du kan finde den lige her :wink:

Jeg kunne nemlig heller ikke finde det igen, saa jeg gemte linket I min bryllupsmappe paa min desktop :wink:

Redigeret af Misjal
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå dig, jeg er selv rigtig meget i tvivl omkring smykker og hårpynt

Ja det er enormt svaert at bedoemme naar man ikke har helhedsindtrykket med kjole, frisure etc. Der er ikke noget for end at vi maa ud og investere I lidt af hvert og saa proeve os frem (bonus for ekstra shopping!) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kan godt forstå dig, jeg er selv rigtig meget i tvivl omkring smykker og hårpynt

Ja det er enormt svaert at bedoemme naar man ikke har helhedsindtrykket med kjole, frisure etc. Der er ikke noget for end at vi maa ud og investere I lidt af hvert og saa proeve os frem (bonus for ekstra shopping!) :thumbsupsmileyanim:

Jeg er ved at prøve at finde frem til hvilken frisure jeg kunne tænke mig, for når man ved det må man da kunne regne sig frem til hvilket hairpiece der vil matche. Tror du ikke :)

0

Del dette indlæg

Jeg er ved at prøve at finde frem til hvilken frisure jeg kunne tænke mig, for når man ved det må man da kunne regne sig frem til hvilket hairpiece der vil matche. Tror du ikke :)

Du siger noget... :) det må have et forsøg. Så må jeg komme op med en anden undskyldning for at shoppe lidt mere ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke nogle fine opsætninger...

Og bare rolig - du er ikke den eneste der er i tvivl med hensyn til hårpynt og slør... Jeg har ingen idé - ud over at vide hvad jeg ikke vil have, men der findes jo så mange smukke hairpieces, slør osv., så jeg har besluttet at vente til jeg får min kjole i starten af det nye år... Så kan jeg måske bedre se det for mig...

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fine opsætninger...

Og bare rolig - du er ikke den eneste der er i tvivl med hensyn til hårpynt og slør... Jeg har ingen idé - ud over at vide hvad jeg ikke vil have, men der findes jo så mange smukke hairpieces, slør osv., så jeg har besluttet at vente til jeg får min kjole i starten af det nye år... Så kan jeg måske bedre se det for mig...

Ja det taenker jeg ogsaa - det hele kommer jo, i hvertfald for mig, an paa kjolen, og der er det jo ikke det hele der passer til afhaengig af hvilken stil man vaelger :)

Men det er da godt jeg stadig har over 1 aar og 7 maaneder, for jeg skifter mening om hvad jeg synes er flottest saadan ca hver anden dag :tunge:

0

Del dette indlæg

Bordpynt og kort

Bordkortene maa meget gerne vaere simple og taenker at saadan noget som det her maaske kunne vaere fint:

post-66793-0-76750200-1381909869_thumb.j

Ellers er der jo ogsaa masser af muligheder for det generelle bordpynt:

post-66793-0-19516500-1381909877_thumb.j

post-66793-0-77240500-1381909883_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer