Misjal

M & D - 30.05.2015 - Something Blue :)

182 indlæg i dette emne

Ih faldt lige over din spændende tråd. Stort tillykke med det kommende bryllup (kan altså godt forstå du ser det her, som det rigtige. Nu når det andet mest var af praktiske årsager, så i ikke ville ende i fænglset eller sån noget dernede)

Rigtige fine inspirations billeder du har, og er vild med den første std magnet :-)

Ser frem til at følge endnu en brud, nu når jeg må vente med min egen tråd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih faldt lige over din spændende tråd. Stort tillykke med det kommende bryllup (kan altså godt forstå du ser det her, som det rigtige. Nu når det andet mest var af praktiske årsager, så i ikke ville ende i fænglset eller sån noget dernede)

Rigtige fine inspirations billeder du har, og er vild med den første std magnet :-)

Ser frem til at følge endnu en brud, nu når jeg må vente med min egen tråd.

Mange tak - og i lige maade!! :biggrin: Ja, faengsel i Dubai er ikke noget man umiddelbart har lyst til. Og hvem siger nej til muligheden for at holde to bryllupper :wink:

Er faktisk ogsaa ret glad for de STD magneter vi endte med. Nu er jeg bare spaendt paa at se hvordan de bliver i levende live - vi har trods alt bestilt 100 stks :tunge:

Tiden flyver jo bare afsted, selvom 2016 virker langt vaek :) Men hvorfor ikke bare starte din egen inspirationstraad? Det er jo altid rart at have samlet alle de smukke billeder et sted og det ville da vaere en skam at glemme noget af inspirationen :wink:

0

Del dette indlæg

Her har jeg vist ikke været forbi før. Tillykke med brylluppet, sikke en masse fin inspiration du allerede har fået samlet.

Mange tak! :) Jeg kan jo slet ikke styre mig med alle de smukke billeder der ligger omkring paa internettet - lidt skidt at man allerede er blevet en bridezilla selvom der stadig er over halvandet aar til! :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sko sko sko - inspiration

Der findes SÅ mange smukke sko i denne verden og jeg har lidt svært ved at begrænse mig :oops:

Umiddelbart vil jeg ikke have hvide sko da jeg gerne vil bruge dem efter brylluppet - men nude, sølv, my something blue???

attachicon.gifSko1.jpg

attachicon.gifSko2.jpg

Nogen vil måske genkende disse VIDUNDERLIGE sko fra Twilight (lidt teen crazy vil man vel altid være... :wink: )

attachicon.gifsko3.jpg

attachicon.gifsko4.jpg

attachicon.gifsko5.jpg

attachicon.gifsko6.jpg

Mht sko, så tror jeg at du har ret i at bevæge dig lidt væk fra den klassiske "hvid satin" model, for den får du nok ikke brugt meget efterfølgende. Men de blå sko er helt fantastiske! Bare farven i sig er virkelig smuk! Hvad er alternativet i forhold til blåt? Ville skoene ende med at tage pladsen fra noget andet blåt du havde i tankerne?

Hmm, jeg er ikke helt sikker om jeg har formået at gøre det der quote noget, så mit svar kommer til at stå det rigtige sted, men nu må vi se :)

0

Del dette indlæg

Inspiration til billeder der skal tages paa dagen

Det er godt det hvor alle gæsterne står i en hjerteformation! Og det er der da garanteret et sted på kroen man kan. Et af mine farvoritter er altså også det hvor Daniel komme til at hoppe et par gange med en paraply :)

Haha - ja nu maa vi se, han var ikke vanvittig positiv da jeg naevnte paraplyer... :td: Om end ikke andet kan man vel altid tage den med "hvis nu det skulle regne" :wink:

0

Del dette indlæg

Sko sko sko - inspiration

Der findes SÅ mange smukke sko i denne verden og jeg har lidt svært ved at begrænse mig :oops:

Umiddelbart vil jeg ikke have hvide sko da jeg gerne vil bruge dem efter brylluppet - men nude, sølv, my something blue???

attachicon.gifSko1.jpg

attachicon.gifSko2.jpg

Nogen vil måske genkende disse VIDUNDERLIGE sko fra Twilight (lidt teen crazy vil man vel altid være... :wink: )

attachicon.gifsko3.jpg

attachicon.gifsko4.jpg

attachicon.gifsko5.jpg

attachicon.gifsko6.jpg

Mht sko, så tror jeg at du har ret i at bevæge dig lidt væk fra den klassiske "hvid satin" model, for den får du nok ikke brugt meget efterfølgende. Men de blå sko er helt fantastiske! Bare farven i sig er virkelig smuk! Hvad er alternativet i forhold til blåt? Ville skoene ende med at tage pladsen fra noget andet blåt du havde i tankerne?

Hmm, jeg er ikke helt sikker om jeg har formået at gøre det der quote noget, så mit svar kommer til at stå det rigtige sted, men nu må vi se :)

Jeg synes det er imponerende du fandt ud af det :wink: Det ser i hvertfald rigtig nok ud her fra :)

Nu kan man jo sagtens have mere end en blaa ting :biggrin: Men jeg er lidt i tvivl i forhold til farven, den kommer vist nok ogsaa i 3 eller 4 andre farver og det blaa passer maaske ikke saa godt til det jeg havde forestillet mig med buket og andet tilbehoer. Men de er bare saa smukke...

Derudover er jeg ogsaa lidt i tvivl mht bunden - Manolo Blahnik (de blaa) er som regel ret tynde i bunden og kan meget hurtigt blive traelse at gaa i. Hvis man derimod fik noget med lidt plateau er det som regel lidt rarere at have paa i laengden. Selvom shoes are for fashion, not function :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kasteskyts???

Jeg er lidt i tvivl om hvad vi skal finde paa at kaste med efter brylluppet. Vi fik jo ris efter vores foerste bryllup (og med den maengde vi fik faar vi da helt sikkert 100 boern...) men det er jo hyggeligt og traditionelt. Dog har jeg laenge vaeret ret vild med ideen om at bruge rosenblade og/eller saebebobler da det ville give nogle vildt fede effekter paa billeder.

Og saa var det at jeg den anden dag sad og sumpede paa Pinterest og faldt over det her billed:

post-66793-0-84777100-1379998969_thumb.j

Sprinkles!! - det skulle give de fedeste billeder som jo egentlig lidt er det jeg er ude efter. MEN jeg er dog lidt nervoes for hvor meget man kan risikere at de laver farve paa kjolen...

Decisions, decisions...

Redigeret af Misjal
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Projekt vaegttab!

Bum! Saa ramte virkeligheden godt nok :blink: Jeg har bestemt mig for at ville tabe 20 kg til vores bryllup. Derfor begyndte jeg i gaar paa et nyt loebeprogram hvor jeg meget gerne skulle vaere i stand til at loebe 5 km (uden at gaa) indenfor 2 maaneder. Det lyder ikke af det store, men for daelen hvor faar man bare ingen motion i en by som Dubai. Vi bor bogstaveligtalt 3 mins gang fra min arbejdsplads hvor jeg gerne tilbringer 10 - 12 timer dagligt, saa motion har ikke lige vaeret oeverst paa dagsordenen og det betaler jeg saa for nu.

Men det stopper her! :) Saa sideloebende med loebeprogrammet bliver kosten ogsaa lagt helt om, vaek med kulhydrater og ind med protein og sunde fedtstoffer. Med de nu efterhaanden 10 forskellige kure jeg har proevet maa jeg da kunne kombinere det til et eller andet der virker...

Dag 1 - 0 kg tabt, 20 kg to go...

0

Del dette indlæg

Hvor har du fundet de flotte lilla kjoler henne??? De er så fine.... :)

Nu er jeg jo en sucker for Pinterest, saa det er der jeg finder de fleste billeder :wink:

Nogle af kjolerne er fundet her: http://www.newdress2014.com/occasion-dresses-us63/p20 desvaerre er jeg ikke sikker paa hvor resten er fra, men hvis jeg falder over dem et andet sted skriver jeg med det samme :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil du ikke dele dit løbe program. Jeg plejer at cykle på harbejde har 10 km hver vej, men nu flytter vi 35 km væk fra min arbejdsplads, og det er alligevel lige langt nok. Der i mod kører jeg så hver dag forbi det dejligst sø hvor der er en godt rute, jeg er bare ikke den store løber, hvis du ville dele ville jeg blive glad :) Og GO FOR IT med dit vægt tab

0

Del dette indlæg

Vil du ikke dele dit løbe program. Jeg plejer at cykle på harbejde har 10 km hver vej, men nu flytter vi 35 km væk fra min arbejdsplads, og det er alligevel lige langt nok. Der i mod kører jeg så hver dag forbi det dejligst sø hvor der er en godt rute, jeg er bare ikke den store løber, hvis du ville dele ville jeg blive glad :) Og GO FOR IT med dit vægt tab

Ja det kan du tro. Den er lavet til at man mere eller mindre ikke er i form naar man starter og saa stille og roligt arbejder sig op. Jeg har proevet den en gang tidligere (men fortsatte selvfoelgelig ikke...) og der gik det super godt. Jeg kan desvaerre ikke faa lov til at laegge den ind, men hvis du sender min din email vil jeg meget gerne sende den til dig :)

Redigeret af Misjal
0

Del dette indlæg

Det er altså nogle skønne inspirations billeder du har. Er helt vild med de lilla kjoler, og fede frisure :-)

Held og lukke med mission vægttab, er sikker på det nok skal lykkedes :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukke øreringe. 3 er min favorit med dråbeformen :)

Ja dem er jeg ogsaa ret vild med! Hun laver bare saa smukke smykker, og naar man bor saa langt vaek fra Danmark, betyder det bare lidt mere at det er en dansk designer :)

Redigeret af Misjal
0

Del dette indlæg

Haarpynt

Her har jeg ingen ide om hvad jeg mest er til - en kam, birdcage, blomst eller noget helt fjerde...

post-66793-0-02336100-1380451851_thumb.j

post-66793-0-99733600-1380451861_thumb.j

post-66793-0-83811600-1380451872_thumb.j

post-66793-0-63785900-1380451883_thumb.j

Men nu kan man jo ikke sige haarpynt herinde uden at taenke paa SoBridelicious og Miss Lena - saa faldt over disse enormt smukke pieces :loveshower:

post-66793-0-93743300-1380457060_thumb.j

post-66793-0-36259900-1380457074_thumb.j

Redigeret af Misjal
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer