Misjal

M & D - 30.05.2015 - Something Blue :)

182 indlæg i dette emne

Invitationer

Nu er jeg jo godt nok blevet enig med mig selv om (og H2B) hvordan vores invitationer skal se ud, men hold nu fast hvor synes jeg disse er smukke!!

attachicon.gifInvitation1.jpg

De er helt vildt smukke! Havde vi ikke allerede været igang med at klippe og klistre, kunne jeg godt finde på, at vise disse til min hubby :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I forhold til træningsmotivation så har H2B og jeg netop meldt os ind i det lokale fitness center og jeg synes bare det er så meget nemmere at komme afsted når vi tager afsted sammen. Så det ved jeg ikke om det var noget i kunne overveje

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og det er helt sikkert en god ide med at traene sammen. Vi har aftalt af vi skal i gang med tennis og squash da min h2b er lidt af en oern til det og jeg er en total boldspasser. Han er nemlig god til at hundse rundt med mig paa saadan en bane. :wink:

Men rigtig godt nytaar allesammen!! :balloon: Her i oerkenen holder vi desvaerre ikke fri, men de har alligevel sat sig for at saette ny rekord med det laengste fyrvaerkeri show nogensinde, saa det skal nok blive sjovt med arbejde i morgen tidlig kl 08.00 :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej det kom jo foerst til at taenke paa det med tolden efter vi havde faaet det sendt til Danmark. Men mon ikke vi kan tage det med til Dubai og faa tolden retur I lufthavnen som vi goer med alt andet. :wink: Under alle omstaendigheder er jeg MEGET spaendt paa at se hvordan det hele er, men maa vaebne mig med taalmodighed da vi skal hjem til Danmark paa torsdag naar vi ikke at vaere der saa laenge at det kan blive leveret. Saa det maa ligge hos mine foraeldre til vi kommer hjem naeste gang I august :)

0

Del dette indlæg

Efter en uges skiferie i Østrig og nogle dage i iskolde Danmark er vi nu igen tilbage i varmen. Der var heldigvis også lidt tid til bryllupsrelaterede ting såsom møde med stedet hvor festen skal holdes - her fik vi styr på hvilke madmuligheder der er til receptionen, hvordan vi arrangerer morgenmad til alle gæsterne dagen efter, hvornår vi kan få lov at pynte op (yes - dagen før!) og en hel masse andre ting. Vi havde min bror og mine forældre med oppe og spise frokost på kroen i forbindelse med mødet, og så var det jo også rart at få min brors godkendelse af maden i og med han jo er kok :wink:

Derudover var der også ankommet en hel masse af de ting vi har bestilt og jeg var faktisk rigtig godt tilfreds med det hele - især fordi det ser ud som om vi slap for moms og told på tingene fra Kina :biggrin:

Og så er det faktisk allerede 6 mdr siden vi blev gift på rådhuset i morgen - hold nu fast tiden flyver!!

Personlige servietter:

post-66793-0-84214600-1391265318_thumb.j

Slikposer til slikbuffetten:

post-66793-0-82598300-1391265346_thumb.j

Sugerør:

post-66793-0-94738500-1391265375_thumb.j

Poser til sukkermandler (favours):

post-66793-0-11349200-1391265418_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, I må godt sende lidt varme til DK :biggrin: Flotte køb! De er så søde de sugerør!

Jeg sender alt det jeg kan :balloons:

Jeg er også totalt tosset med de sugerør - så det ender nok med vi også bestiller en bunke nu når vi skal holde h2bs 30 års fødselsdag her i august :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Musikken

Vi har nu besluttet os for at en DJ for hele aftenen er den rigtige løsning for os. Valget er derfor faldet på Hans Lynnerup fra Limelight Disco i Nordjylland. Jeg er meget spændt på hvordan det bliver, men han virker meget kompetent og har en super fair pris.

Hvis der er nogen som skulle have hørt ham tidligere, vil jeg meget gerne høre om jeres erfaringer :biggrin:

0

Del dette indlæg

Musikken

Vi har nu besluttet os for at en DJ for hele aftenen er den rigtige løsning for os. Valget er derfor faldet på Hans Lynnerup fra Limelight Disco i Nordjylland. Jeg er meget spændt på hvordan det bliver, men han virker meget kompetent og har en super fair pris.

Hvis der er nogen som skulle have hørt ham tidligere, vil jeg meget gerne høre om jeres erfaringer :biggrin:

Jeg kendte ham for 15 år+ siden og må sige han er KANON! Du har intet at bekymre dig om. Dengang spillede han som afløser i Jomfru Ane gande som afløser og jeg lærte ham at kende gennem en anden DJ . Det var da han var i færd med at opstarte limelight. Han er så sød og så dygtig. Han spillede på Hr. Nielsen bla. så han er dygtig.

Jeg har siden da ikke haft kontakt med ham, men jeg forventer bestemt at intet har ændret sig. :wink::biggrin:

0

Del dette indlæg

Musikken

Jeg kendte ham for 15 år+ siden og må sige han er KANON! Du har intet at bekymre dig om. Dengang spillede han som afløser i Jomfru Ane gande som afløser og jeg lærte ham at kende gennem en anden DJ . Det var da han var i færd med at opstarte limelight. Han er så sød og så dygtig. Han spillede på Hr. Nielsen bla. så han er dygtig.

Jeg har siden da ikke haft kontakt med ham, men jeg forventer bestemt at intet har ændret sig. :wink::biggrin:

Fedt! Tusinde tak for feedback :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Opdatering

Her sker ikke saa meget bryllupsrelateret for tiden, men alligevel lidt -

Jeg har i dag faaet bestilt tid til den foerste brudekjoleproevning (selvom jeg er ude i enormt god tid) saa skal jeg den 5. august besoege Jesper Hoevring og jeg glaeder mig som et lille barn! Jeg har ingen ide om hvad jeg skal forvente da jeg aldrig har vaeret i en brudekjole eller brudekjolebutik tidligere, men har set mig lun paa en del af hans designs saa tror det bliver lidt fedt at faa lov at proeve dem i virkeligheden :happy:

Operation vaegttab er ogsaa saa smaat kommet videre med minus 6 kilo, 6 cm i taljen og 8 cm paa maven siden 1. januar. Der er lang vej hjem host 18 kg host, men heldigvis ogsaa stadig tid tilbage :)

Ellers saa handler det hele her i varmen for tiden om min mands 30 aars foedselsdag paa fredag hvor vi bliver invaderet af en flok drenge og en enkelt pige som kommer og hjaelper med at fejre ham :) skoent at man har saa fantastisk familie og venner som gider at tage hele turen herned :)

0

Del dette indlæg

Efter en uges skiferie i Østrig og nogle dage i iskolde Danmark er vi nu igen tilbage i varmen. Der var heldigvis også lidt tid til bryllupsrelaterede ting såsom møde med stedet hvor festen skal holdes - her fik vi styr på hvilke madmuligheder der er til receptionen, hvordan vi arrangerer morgenmad til alle gæsterne dagen efter, hvornår vi kan få lov at pynte op (yes - dagen før!) og en hel masse andre ting. Vi havde min bror og mine forældre med oppe og spise frokost på kroen i forbindelse med mødet, og så var det jo også rart at få min brors godkendelse af maden i og med han jo er kok :wink:

Derudover var der også ankommet en hel masse af de ting vi har bestilt og jeg var faktisk rigtig godt tilfreds med det hele - især fordi det ser ud som om vi slap for moms og told på tingene fra Kina :biggrin:

Og så er det faktisk allerede 6 mdr siden vi blev gift på rådhuset i morgen - hold nu fast tiden flyver!!

Personlige servietter:

attachicon.gifservietter.JPG

attachicon.gifslikposer.JPG

Sugerør:

attachicon.gifsugerør.JPG

attachicon.giforganzaposer.JPG

Elsker personlige detaljer. Det er så gennemført

0

Del dette indlæg

Tusinde tak Marie og mms :)

Vi har tyvstjaalet ideen fra mms og bestilt dem paa: http://www.romanceshop.dk/ (ej at forveksle med den der slutter paa .com - det er en HELT anden slags romance... som jeg fandt ud af da vi skulle vise svigerforaeldrene hvad vi havde bestilt ved middagsbordet - PINLIGT!!! -HAHA- )

Men servietterne er super god kvalitet om end en smule pebrede...

0

Del dette indlæg

Personlige servietter:

attachicon.gifservietter.JPG

attachicon.gifslikposer.JPG

Sugerør:

attachicon.gifsugerør.JPG

attachicon.giforganzaposer.JPG

Super fine detaljer!

Det bliver så spændende at se det alt sammen samlet på den store dag...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer