AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jubii!!!

:loveshower:

Fantastisk beretning - det lyder jo bare som den skønneste dag...

Og lækre skumringsbilleder i har fået taget :a1221:

Jeg skal vist ind og have undersøgt den app der lidt nærmere. Har også tænkt mig at lave et instagram hashtag til vores gæster så de kan samle billederne der.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det bare som en helt eventyrlig aften! Mere mere mere og smukke billeder!!!

Taaak!! Det var virkelig også en fantastisk aften :loveshower:

Jubii!!!

Jeg skal vist ind og have undersøgt den app der lidt nærmere. Har også tænkt mig at lave et instagram hashtag til vores gæster så de kan samle billederne der.

Tak!! :happy: Du skal helt klart tjekke app'en ud! Vi havde også overvejet et instragram hashtag, for der er jo så mange der har instagram i forevejen, men app'en blev faktisk modtaget rigtig godt af vores gæster. Da det er beregnet til at være et billede delings program, kommer billederne op i den størrelse/format som de er taget i. Og så er det kun dem, der abonnerer på brylluppet, som kan se billederne. Og alle kan se alles billeder. Med instagram kan man kun se ens venners billeder, medmindre deres profiler er åbne (i er jo nok venner med alle jeres gæster, men gæsterne er jo ikke nødvendigvis venner med hinanden). Hi hi, som du nok kan høre, er jeg meget begejstret for den app ;) Vi har netop bestilt print af alle billederne (det er meget nemt at downloade hele albummet til computeren).

0

Del dette indlæg

Indskudt bemærkning - takkekort!

Jeg vil lige dele et billede af vores takkekort! :) De er bestilt som postkort hos vistaprint i noget mat genbrugspapir, som jeg synes giver et rigtig fedt look. På bagsiden har vi skrevet "Tusinde tak fordi du/I var med til at fejre os og gøre vores dag helt perfekt!" og at billeder fra photobooth'en og fra fotografen vil komme på hjemmesiden. Og så er der ellers plads til personlig hilsen og tak for gaven. Det har taget 100!!! år at skrive de hilsener og adresser samt afsender på alle konvolutterne :pokey: Men de er blevet helt perfekte, og vi vil gerne sige ordentlig tak til folk for både gaven (vi pakkede først op, da vi kom hjem), taler, sange og evt. hjælp inden og på dagen.

Billedet er også taget af Therese Winberg.

post-65394-0-47919500-1411923232_thumb.j

Vi ser vist lidt blå ud på det her billede, men det er vi altså ikke på det rigtige :)

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg

Hvor lyder det bare som en helt eventyrlig aften! Mere mere mere og smukke billeder!!!

Taaak!! Det var virkelig også en fantastisk aften :loveshower:

Jubii!!!

Tak!! :happy: Du skal helt klart tjekke app'en ud! Vi havde også overvejet et instragram hashtag, for der er jo så mange der har instagram i forevejen, men app'en blev faktisk modtaget rigtig godt af vores gæster. Da det er beregnet til at være et billede delings program, kommer billederne op i den størrelse/format som de er taget i. Og så er det kun dem, der abonnerer på brylluppet, som kan se billederne. Og alle kan se alles billeder. Med instagram kan man kun se ens venners billeder, medmindre deres profiler er åbne (i er jo nok venner med alle jeres gæster, men gæsterne er jo ikke nødvendigvis venner med hinanden). Hi hi, som du nok kan høre, er jeg meget begejstret for den app ;) Vi har netop bestilt print af alle billederne (det er meget nemt at downloade hele albummet til computeren).

Jeg har også overvejet den app men kunne så alligevel ikke helt finde ud af om den var ubrugelig. Men det lyder som om den har været en stor succes for jer så jeg tror da liiige jeg vil overveje det engang til! Min tanke har været at skrive noget om den i invitationen, og igen nævne den i kirkehæftet, så folk kan nå at downloade den osv.

Jeg tænkte på at lave QR koder i invitationen så folk kan hente den via hhv. appstore og playbutik (android) og så igen nævne den i kirkehæfter og evt. takkekort.. Altså gøre det så nemt for folk som muligt :)

Indskudt bemærkning - takkekort!

Jeg vil lige dele et billede af vores takkekort! :) De er bestilt som postkort hos vistaprint i noget mat genbrugspapir, som jeg synes giver et rigtig fedt look. På bagsiden har vi skrevet "Tusinde tak fordi du/I var med til at fejre os og gøre vores dag helt perfekt!" og at billeder fra photobooth'en og fra fotografen vil komme på hjemmesiden. Og så er der ellers plads til personlig hilsen og tak for gaven. Det har taget 100!!! år at skrive de hilsener og adresser samt afsender på alle konvolutterne :pokey: Men de er blevet helt perfekte, og vi vil gerne sige ordentlig tak til folk for både gaven (vi pakkede først op, da vi kom hjem), taler, sange og evt. hjælp inden og på dagen.

Billedet er også taget af Therese Winberg.

attachicon.gifTakkekort.jpg

Vi ser vist lidt blå ud på det her billede, men det er vi altså ikke på det rigtige :)

Åhhh hvor er det er smukt takkekort! Et af de flotteste jeg har set (og jeg elsker pinterest :tunge: )!

Jeg må bare sige at jeg synes det er VIRKELIG god stil den måde I har lavet takkekort på. Det er (i min verden) den helt rigtige måde at tackle takkekort på.. At gøre dem personlige og ikke bare standardiserede "tak for opmærksomheden"-kort. Så kan du lige så sådan en her: :BKSTREET: ... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Middagen fortsat.. - Beretning del 9

Den næste taler var forloveren. Han er også fra kollegiet og ham og S plejede at gøre alt sammen. Han flyttede til Frankring lige inden S og jeg blev kærester og han jokede lidt med at han først havde fået et opkald om at "hende A er da meget sød" og det næste opkald havde været "vi har købt en lejlighed" :lol: S er en mand af få ord og vi gik også lidt hurtigt til værks med det hele. Men det var en rigtig fin tale og jeg blev blød om hjertet, selvom jeg havde været meget frustreret på ham over polter problematikker. Talen blev afsluttet med en sang, som de 4 der var med fra kollegiet opførte. De havde skrevet en sang på pokemon melodien om "Animon" (det blev vi døbt på kollegiet, det er en sammentrækning af vores navne). Den var så genial! De havde selv skrevet noder til og sang flerstemmigt og lavede selv musikken til ved "bam bam"-lyde :lol: Alle begyndte at klappe i takt til.

Derefter var det S's fars tur. Han holdt en virkelig fin og kærlig tale. Det er også en af de taler vi ikke har set video af endnu, så det står ikke helt klart i hukommelsen :wink: MEN de er da vist glade for at have mig som svigerdatter :lol: Talen sluttede med, at en sanger kom ind og sang to sange for os. Kan ikke huske den første sang, som vist heller ikke var en jeg kendte, men den anden var "Love me tender" og flere begyndte at synge med.

Og så kan jeg ikke helt huske rækkefølgen af resten.. Min bedste veninde siden børnehaveklassen holdt også en lille tale og havde lavet en fælles-sang. S's mor holdt en kort tale, hvor hun læste op af et digt om kærlighed og havde lavet en lille kasse til os, med en masse ting, hun ved vi kan lide, samt alt muligt med hjerter på og en kuvert med 2000kr! Og til vores store overraskelse holdt min lillebror også sin første tale nogensinde! Han absolut HADER at stå op og snakke foran folk og er meget genert, så det betød virkelig meget. Den var både kort og sjov og rørende, så det gjorde han bare virkelig godt. S's søstre holdt også en kort tale. De havde lavet en kasse til kort, som gæsterne skulle skrive en hilsen på, og som vi så får på vores 1-års bryllupsdag. Det glæder vi os rigtig meget til. S's lillesøster er også ret genert, men hun trumfede lige alle taler ved at komme med en lille historie: "Kan du huske M der altid drillede mig med at hendes storebror kunne banke min storebror? (ja, S har nok også altid været lidt tynd og nørdet :lol: ), men nu er min storebror blevet læge og gift med en rigtig smuk kone (hendes ord :biggrin: ) og M's storebror sidder i fængsel". Måske skulle man have været der, men folk skrald-grinede, det var sådan en sjov sidebemærkning.

Og her nærmede vi os vist allerede midnat!! Vi var færdige med alle tapasretterne og min far besluttede at vi måtte tage brudevals og fyrværkeri inden desserten. Så ud og danse, hvilket gik imponerende godt! Gulvet i laden er ret glat, så følte jeg skøjtede lidt rundt, men min mand holdt heldigvis godt fat i mig :a1221: Vi fik lov at danse rimelig længe, før gæsterne rykkede tættere på, og vi fik også lov til at give hinanden et langt kys, før S blev løftet op for at få klippet sokker. Jeg havde sagt til forloveren, at vi gerne ville have tid til at kysse i midten, og det havde han lovet at sørge for. Sokkerne blev heldigvis klippet uden at der røg nogle tæer, selvom det så helt farligt ud, sådan som de hoppede rundt med ham i takt til musikken. Vi havde ikke ønsket nogen sang efter brudevalsen, da vi vidste vi skulle direkte ud og se fyrværkeri og heller ikke lige "har en sang". Så da S var blevet sluppet fri igen (uden at få klippet boxershorts, hvilket forlover også havde lovet at sørge for ikke ville ske), kørte brudevals musikken stadig og vi nejede og bukkede lige for at afslutte :lol:

Vi står klar og venter på at gæsterne får dannet en cirkel - vi kan lige nå og minde hinanden om, hvem der bevæger hvilken fod først!

post-65394-0-66121700-1411925867_thumb.j

Og de næste to billeder taler vist for sig selv :)

post-65394-0-71188300-1411925918_thumb.j

post-65394-0-89498200-1411925926_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også overvejet den app men kunne så alligevel ikke helt finde ud af om den var ubrugelig. Men det lyder som om den har været en stor succes for jer så jeg tror da liiige jeg vil overveje det engang til! Min tanke har været at skrive noget om den i invitationen, og igen nævne den i kirkehæftet, så folk kan nå at downloade den osv.

Jeg tænkte på at lave QR koder i invitationen så folk kan hente den via hhv. appstore og playbutik (android) og så igen nævne den i kirkehæfter og evt. takkekort.. Altså gøre det så nemt for folk som muligt :)

Åhhh hvor er det er smukt takkekort! Et af de flotteste jeg har set (og jeg elsker pinterest :tunge: )!

Jeg må bare sige at jeg synes det er VIRKELIG god stil den måde I har lavet takkekort på. Det er (i min verden) den helt rigtige måde at tackle takkekort på.. At gøre dem personlige og ikke bare standardiserede "tak for opmærksomheden"-kort. Så kan du lige så sådan en her: :BKSTREET: ... :biggrin:

Ja, vi har i hvert fald været ret glade for app'en og en del gæster har også nævnt, at de synes det er fedt de kan se de andre gæsters billeder også. Og så kunne jeg også sende et link på mail til min mormor og morfar, som så kan se albummet på computer uden at behøve oprette en bruger. Man kan både tage billeder "gennem" app'en og uploade billeder senere, så det er selvfølgelig smart folk har downloadet den på forhånd, men de kan også altid gøre det senere. Vi nævnte det på hjemmesiden (men tror ikke så mange havde set det) og så på bagsiden af vores menukort. Når nu vi henviser til hjemmesiden igen, kan det godt være, vi lige skal skrive om app'en igen, så vi kan få de sidste billeder :wink:

Og tak!! Håber også folk bliver glade :loveshower: Vi sender også lidt billeder fra photo-booth'en ud til dem, der har besøgt den.

0

Del dette indlæg

Ja, vi har i hvert fald været ret glade for app'en og en del gæster har også nævnt, at de synes det er fedt de kan se de andre gæsters billeder også. Og så kunne jeg også sende et link på mail til min mormor og morfar, som så kan se albummet på computer uden at behøve oprette en bruger. Man kan både tage billeder "gennem" app'en og uploade billeder senere, så det er selvfølgelig smart folk har downloadet den på forhånd, men de kan også altid gøre det senere. Vi nævnte det på hjemmesiden (men tror ikke så mange havde set det) og så på bagsiden af vores menukort. Når nu vi henviser til hjemmesiden igen, kan det godt være, vi lige skal skrive om app'en igen, så vi kan få de sidste billeder :wink:

Og tak!! Håber også folk bliver glade :loveshower: Vi sender også lidt billeder fra photo-booth'en ud til dem, der har besøgt den.

Rigtig god idé med billeder fra photoboothen også! Det tror jeg da helt sikkert at jeres gæster vil synes er fedt at se :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Fyrværkeri - beretning del 10

Efter brudevalsen var det tid til fyrværkeri fra Trier festfyrværkeri (www.bryllupsfyrværkeri.com), som jeg havde vundet her på BK året inden! Vi havde ingen forventninger til det, da det nok aldrig var noget, vi selv ville have brugt penge på, men HOLD DA OP! Det var så vildt! Vejret holdt tørt (selvom Kbh var i gang med at blive druknet), og himlen var blevet klar. Vi kom ud som nogen af de sidste og kunne stille os foran alle gæsterne, så vi stod i første parket :wink: Det var simpelthen så vild en oplevelse. Der var helt stille ude på marken, men så kom der et par kæmpe "bang", så man nærmest følte jorden rystede lidt under sig, og det vildeste show gik i gang. De startede dog stille ud med lidt raketter hvor flabede S lige nåede at råbe bagud til gæsterne "og det var så 15.000kr", men så gik showet rigtigt i gang og der blev jublet og råbt "Tivoli go home" bag os. 15.000kr er rigtig rigtig mange penge, men vil faktisk sige, at det var ALLE pengene værd (Selv hvis man nu skulle betale for det :wink: ).

post-65394-0-77285800-1411932715_thumb.j

post-65394-0-01264300-1411932724_thumb.j

post-65394-0-14840700-1411932739_thumb.j

post-65394-0-52046800-1411932750_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg elsker det heeele!!! :a1221:

Jeg ville gerne kommenterer på det hele, men så bliver jeg da aldrig færdig.

Du er altså bare så smuk og du var helt fantastisk i din brudekjole.

Det glæder mig meget at læse, at du faldt helt til ro, da du så at alle virkelig hyggede sig og at du dermed virkelig gav dig selv plads og fred til at nyde aftenen.

Jeg forstår ikke helt det med kysserunderne? Må man ikke se, hvem der kysser en? :huh:

Jeres skumringsbilleder er så flotte. Jeg er vild med, hvor meget natur, som I har fået meget.

Jeg elsker især billedet på jeres takkekort - Det er et "Slør i vinden billede" Jeg er mega faaaan :loveshower:

14 indslag??? Det er jo bare vildt overvældende og så rørende, at der er så mange, som har haft noget på hjertet at sige til jer.

Fyrværkeriet?! :thumbsupsmileyanim: MEGA COOL!

Jeg glæder mig til alle fotografens billeder - eller i hvert fald dem, som du vil dele med os.

Jeg synes dem du har delt her er så flotte, men no wonder - I var smukke og I skabte bare et helt fantastisk bryllup :hug::heart:

0

Del dette indlæg

Bryllupskagen og resten af middagen - beretning del 10

Nå, men aftenen var jo langt fra slut endnu! Efter fyrværkeriet skulle vi ind og skære kagen for, hvor personalet i mellemtiden havde anrettet kaffe og kagebord. Det var jo oprindeligt meningen at vi skulle have haft 3 kager med hver deres smag (kagen vandt jeg på Gent and Beauty's bryllupsblog), men det hele gik lidt i vasken. Det er en lidt længere historie, men da vi havde fundet 3 kagefade (helt almindelige kagefade) og skrev diameteren til hende, som hun havde bedt os om, skrev hun tilbage at de var alt for store! - Hun ville lave 3 kager i ét lag, der alle havde en mindre diameter end en standard lagkage. Og så mente hun der var nok til 110 mennesker :blink: Da vi gerne ville have i hvert fald en af dem i lag, blev aftalen i stedet 2 kager i 2 lag. Og så havde jeg sat nogle veninder på arbejde med at bage noget ekstra, da jeg var rædselslagen for, at der ikke ville være nok - vi skulle jo bruge kagen som dessert. Det viste sig dog, at kagerne var kæmpe store, og vi endte faktisk med at have hele den ene kage og det meste af bunden på den anden kage tilbage. Til gengæld blev alt hjemmebaget spist. Det var ikke den mest spændende bryllupskage - vanilje sukkerkage bunde med smørcreme. I det øverste lag var der så chokolade creme, men vi troede aftalen havde været, at hele den ene kage skulle være chokolade - både bunde og creme. Nå, det er hvad det er. Men i forhold til hvad man kan få hos f.eks. La Glace for de samme penge (8000kr!) synes vi det var lidt en skuffelse. Men pæn var den i hvert fald!

Personalet havde misforstået, at der var tale om to kager og havde derfor stablet dem! :lol: Hvilket der slet ikke var afstivning nok i kagen til (de var tunge som ind i h******). Så da vi kom ind fra fyrværkeriet så det lidt faretruende ud, og kagen blev hurtigt døbt "Det skæve tårn i Havlsø" og en gæst skyndte sig at skille dem ad igen. Vi fik skåret for og personalet tog over og skar til gæsterne. Udover bryllupskage var der cirton kage, lemon-merengue tærte og sarah bernard kager. Mums! :smiley-eatdrink026:

post-65394-0-86287600-1411935043_thumb.j

post-65394-0-06025200-1411935123_thumb.j

Min far havde vist lidt et hyr med at få samlet gæsterne ved bordene igen. Men det lykkedes og han annoncerede at der stadig var 4 indslag på programmet :blink: Det var heldigvis nogle virkelig virkelig underholdene indslag, så tror folk morede sig gevaldigt og ikke tænkte over klokken. Mine gymnasieveninder holdt en lidt længere tale hvor de virkelig roste mig til skyerne så jeg blev helt genert :blush: Men de er nu dejlige! De jokede lidt med at præsten jo havde glemt at spørge dem i kirken, men de ville også godt sige ja til S, for de følger altså med mig, og nu slipper han heller ikke for dem til døden os skiller ad :lol: De sluttede af med en quiz som så til gengæld var meget til den pinlige side! Alle gæster og S havde fået kort med 1, 2 og 3 på, og så skulle de stemme på en ud af 3 valgmuligheder ved hvert spørgsmål. S skulle stå med ryggen til alle, så han ikke kunne se hvad der blev svaret. Puha, de husker alt for godt de piger! Der kom pinlige situationer frem, jeg selv havde fortrængt :o:floejt: Men som jeg sjovt nok har fortalt S om før eller siden, for han kunne i hvert fald alle svarene og kunne også efterfølgende genopfriske min hukommelse, der hvor jeg selv påstod at "det kendte jeg altså ikke noget til"! Ups!

post-65394-0-80076100-1411935057_thumb.j

Derefter havde mine studieveninder arrangerede den klassiske "hvem gør hvad - ræk en sko i vejret". Vi var enige i alt, undtagen hvem der har "bukserne på" derhjemme :lol: Der mente vi begge det var os selv. Men vi var enige om, at S er den der er mest skruk, og at jeg er den, der laver bedst mad :wink: Og en masse andre ting..

post-65394-0-02924000-1411935069_thumb.j

Så var det S's studievenners tur. Først dem han først mødte senere på studiet, som holdt en lille tale og havde lavet en fællessang. Den ene af drengene er muslim og ser også meget udenlandsk ud og fik lige lavet en joke med at han bare var helt vild med alt det krudt (fyrværkeriet), men at han ikke var på vej til nogen eksamen! Og derefter var det S's andre studievenner, som optrådte med en lille sang, hvor de stod og knipsede i takt og havde fine stråhatte på. Det var simpelthen så morsomt.

post-65394-0-45135400-1411935088_thumb.j

post-65394-0-52641100-1411935077_thumb.j

Vi er så vildt beærede over at have så fantastiske venner, der gider gøre så meget ud af det. Det var ren underholdning det hele og blev kun endnu bedre af, at alle lige var en tand berusede på det tidspunkt :lol: Og jeg havde været nervøs for, om der overhovedet ville komme nogen indslag - shame on me!!

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg

Sikke en fed præmie at vinde :-) Jeg vil også vildt gerne have fyrværkeri til vores bryllup :-)

Det var altså også en virkelig vild oplevelse. Sådan noget kan jo aldrig gengives helt på video og billeder. Nu var det den store pakke vi havde fundet, men tror de laver fyrværkeri-shows i alle prisklasser :)

Jeg elsker det heeele!!! :a1221:

Jeg ville gerne kommenterer på det hele, men så bliver jeg da aldrig færdig.

Du er altså bare så smuk og du var helt fantastisk i din brudekjole.

Det glæder mig meget at læse, at du faldt helt til ro, da du så at alle virkelig hyggede sig og at du dermed virkelig gav dig selv plads og fred til at nyde aftenen.

Jeg forstår ikke helt det med kysserunderne? Må man ikke se, hvem der kysser en? :huh:

Jeres skumringsbilleder er så flotte. Jeg er vild med, hvor meget natur, som I har fået meget.

Jeg elsker især billedet på jeres takkekort - Det er et "Slør i vinden billede" Jeg er mega faaaan :loveshower:

14 indslag??? Det er jo bare vildt overvældende og så rørende, at der er så mange, som har haft noget på hjertet at sige til jer.

Fyrværkeriet?! :thumbsupsmileyanim: MEGA COOL!

Jeg glæder mig til alle fotografens billeder - eller i hvert fald dem, som du vil dele med os.

Jeg synes dem du har delt her er så flotte, men no wonder - I var smukke og I skabte bare et helt fantastisk bryllup :hug::heart:

Ha ha, nej men altså, jeg går jo også helt amok med at skrive :lol: Når man først kommer i gang.... :wink:

Det med kysserunden var bare fordi, at hvis jeg drejede hovedet, for at prøve at se hvem der var næste, så ramte de jo bare min mund i stedet for min kind :lol: Så måtte holde blikket lige frem, hvis ikke der skulle opstå nogle sjove situationer!

Ja, det er et vildt godt billede - der var dog ikke noget vind, så det er mig selv der vifter det op og så med det samme prøver at se helt naturlig ud :lol: Det tog lige lidt tid at få det helt rigtigt. Men du skal nok få dit slør i "vinden" billede om det blæser eller ej! Så må du bare selv være vinden eller få nogen til at være det :wink:

Og ja, det er helt vildt så meget alle har gjort ud af deres taler! Det var helt overvældende! Og så skønt, at vi har det hele på video, for det er svært at suge det hele til sig på dagen. Vi har hygget os ret meget med at genopleve brylluppet herhjemme i sofaen.

Vil vildt gerne dele billeder med jer! Indtil videre har jeg jo kun slideshowet og få af billederne, som vi overvejede til takkekort. Er virkelig virkelig også fristet til at lægge et link til slideshowet herind, for synes jo selv, det er helt fantastisk, men har det lidt dårligt med at dele det, når der er en masse billeder af gæsterne. De har jo ikke valgt at være på nettet. Der er godt nok et par billeder med gæster på i mine indlæg nu, men har prøvet at gøre billederne så små, så man måske ikke lige kan genkende dem :):rolleyes:

0

Del dette indlæg

Synes altså I har været lidt uheldige med jeres leverandører... :huh:

Men alt er jo heldigvis endt godt og kagen er i hvert fald bare flot!!!

Jeg elsker den leg med skoene og håbe3r lidt, at nogen arrangerer den eller lignende for os :floejt:

Men jeg tvivler lidt, synes godt at mine veninder kan være lidt sløve... :blush: Det var ikke pænt sagt, men jeg mangler dem altså lidt i det her bryllup.

Ingen af mine brudepiger spørger til hvordan det går med planlægningen og min bedste veninde har lagt planer i de sidste weekender, så hun ikke kan ses inden brylluppet :(:huh:

Jeg har heldigvis sagt til hende, at hun skal med til brudekjoleprøvningen på torsdag, hvilket hun også har sagt ja til.

Men jeg er nu lidt skuffet over alle mine tre veninder, jeg mangler lidt interesse fra deres side. Jeg har andre veninder og kollegaer, som går mere op i brylluppet, end mine tre brudepiger og det gør sku lidt ondt.

Så nu fik bedste venindes altså lige en sms med besked om, at hun da godt kunne tage at reagerer, når jeg ringer eller skriver....

Om jeg så selv skal være vinden og koste rundt med mit slør, så skal jeg nok få billedet :D Haha. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op hvor er jeg gået glip af meget - har slet ikke fået kigget din tråd siden vores eget bryllup.

Det hele ser virkelig fantastisk ud! Er stadig helt vild med din kjole :loveshower:

Haha det er så sjovt det du beskriver med kysserunden for det er virkelig sådan det er. Jeg ville så gerne se hvem det egentlig var der kom, men det skal man passe på med. Og så skiftede de hele tiden kind så man vidste heller ikke hvilken side de kom på :lol:

Vi fik også den med skoene og var også helt enige pånær "hvem bestemmer derhjemme". Min mand var dog noget mere diplomatisk og rakte begge sko op (jeg valgte mig selv :blush: )

0

Del dette indlæg

Jeg elsker den leg med skoene og håbe3r lidt, at nogen arrangerer den eller lignende for os :floejt:

Men jeg tvivler lidt, synes godt at mine veninder kan være lidt sløve... :blush: Det var ikke pænt sagt, men jeg mangler dem altså lidt i det her bryllup.

Ingen af mine brudepiger spørger til hvordan det går med planlægningen og min bedste veninde har lagt planer i de sidste weekender, så hun ikke kan ses inden brylluppet :(:huh:

Jeg har heldigvis sagt til hende, at hun skal med til brudekjoleprøvningen på torsdag, hvilket hun også har sagt ja til.

Men jeg er nu lidt skuffet over alle mine tre veninder, jeg mangler lidt interesse fra deres side. Jeg har andre veninder og kollegaer, som går mere op i brylluppet, end mine tre brudepiger og det gør sku lidt ondt.

Så nu fik bedste venindes altså lige en sms med besked om, at hun da godt kunne tage at reagerer, når jeg ringer eller skriver....

Om jeg så selv skal være vinden og koste rundt med mit slør, så skal jeg nok få billedet :D Haha. :lol:

Ja, nogle af dem har vi været lidt uheldige med, men synes heldigvis vi fik sorteret meget godt ud i de brodne kar inden dagen! Maden og kokken var jo i hvert fald fantastisk!

Kan godt følge dig med dine brudepiger. Nu havde jeg jo ikke decideret brudepiger og var ret sen til at beslutte, hvem der skulle være her om morgenen, men ca. en måneds tid inden brylluppet sad jeg med samme fornemmelse - at alle mine veninder pludselig havde planer hele august og ikke kunne hjælpe med noget. Da vi kom lidt nærmere endte det dog alligevel med at de fleste af dem trådte til så meget de overhovedet kunne og var meget begejstrede over det hele. Men tror det var 1-2 uger inden brylluppet. Som om det først var, da det var rigtig tæt på, at de selv kom lidt op at køre over det også. Men jeg tror virkelig ikke, folk der ikke selv har holdt bryllup forstår, hvor vigtige de ting er for en. Jeg var også ret ked af at først den ene og så den anden veninde meddelte at hun hellere ville "sove ud og være frisk" end at være kl 9 hos mig. Også lidt provokerende, når man ikke selv har sovet mere end 4 timer om natten den sidste uge og stadig render rundt med sved på panden fredag aften mens beskederne tikker ind. Det gjorde av. Men tror simpelthen ikke de kunne se problemet - de gjorde det jo, fordi de gerne ville kunne feste hele natten med os og den tredje veninde var der jo.. (hun rendte så rundt og var i bad, pakkede en taske til mig, smuttede i netto for mig, talte penge op til tjenerne osv., så det var ikke fordi vi fik snakket så meget sammen). Ville helt klart selv have tænkt "selvfølgelig kommer jeg, så må jeg bare klare det og drikke noget mere kaffe", men det er måske også fordi jeg sidder med den viden, jeg har nu. Har ikke konfronteret nogen af pigerne med det. De gjorde alle en kæmpe indsats på andre måder i den sidste tid op til, og det hele endte jo godt. Håber dine brudepiger snart begynder at vise lidt mere interesse :)

Hold da op hvor er jeg gået glip af meget - har slet ikke fået kigget din tråd siden vores eget bryllup.

Det hele ser virkelig fantastisk ud! Er stadig helt vild med din kjole :loveshower:

Haha det er så sjovt det du beskriver med kysserunden for det er virkelig sådan det er. Jeg ville så gerne se hvem det egentlig var der kom, men det skal man passe på med. Og så skiftede de hele tiden kind så man vidste heller ikke hvilken side de kom på :lol:

Vi fik også den med skoene og var også helt enige pånær "hvem bestemmer derhjemme". Min mand var dog noget mere diplomatisk og rakte begge sko op (jeg valgte mig selv :blush: )

Ha ha ha, hvor er det sjovt :lol: Vi var så i det mindste lige udiplomatiske! :lol: Men det eneste rigtige svar er vel i virkeligheden begge sko :wink: Tror alligevel jeg ville tage det lidt som om, jeg er en strid mokke, hvis han med det samme havde rakt min sko op :lol: Og ja det kysserunder er sjove! Alle de skægstubbe kradsede mine kinder fuldstændig røde og så blev jeg drillet med at jeg rødmede af alle de kys! :lol:

0

Del dette indlæg

Fantastisk beretning virkeligt fin og beskrivende:-) Jeg elsker bare at læse beretninger, og de bliver kun bedre af gode billeder:-)

Perfekt, og det virker til i har haft en fabelagtig dag:-) Tak fordi du deler dagen med os:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, nogle af dem har vi været lidt uheldige med, men synes heldigvis vi fik sorteret meget godt ud i de brodne kar inden dagen! Maden og kokken var jo i hvert fald fantastisk!

Kan godt følge dig med dine brudepiger. Nu havde jeg jo ikke decideret brudepiger og var ret sen til at beslutte, hvem der skulle være her om morgenen, men ca. en måneds tid inden brylluppet sad jeg med samme fornemmelse - at alle mine veninder pludselig havde planer hele august og ikke kunne hjælpe med noget. Da vi kom lidt nærmere endte det dog alligevel med at de fleste af dem trådte til så meget de overhovedet kunne og var meget begejstrede over det hele. Men tror det var 1-2 uger inden brylluppet. Som om det først var, da det var rigtig tæt på, at de selv kom lidt op at køre over det også. Men jeg tror virkelig ikke, folk der ikke selv har holdt bryllup forstår, hvor vigtige de ting er for en. Jeg var også ret ked af at først den ene og så den anden veninde meddelte at hun hellere ville "sove ud og være frisk" end at være kl 9 hos mig. Også lidt provokerende, når man ikke selv har sovet mere end 4 timer om natten den sidste uge og stadig render rundt med sved på panden fredag aften mens beskederne tikker ind. Det gjorde av. Men tror simpelthen ikke de kunne se problemet - de gjorde det jo, fordi de gerne ville kunne feste hele natten med os og den tredje veninde var der jo.. (hun rendte så rundt og var i bad, pakkede en taske til mig, smuttede i netto for mig, talte penge op til tjenerne osv., så det var ikke fordi vi fik snakket så meget sammen). Ville helt klart selv have tænkt "selvfølgelig kommer jeg, så må jeg bare klare det og drikke noget mere kaffe", men det er måske også fordi jeg sidder med den viden, jeg har nu. Har ikke konfronteret nogen af pigerne med det. De gjorde alle en kæmpe indsats på andre måder i den sidste tid op til, og det hele endte jo godt. Håber dine brudepiger snart begynder at vise lidt mere interesse :)

Ha ha ha, hvor er det sjovt :lol: Vi var så i det mindste lige udiplomatiske! :lol: Men det eneste rigtige svar er vel i virkeligheden begge sko :wink: Tror alligevel jeg ville tage det lidt som om, jeg er en strid mokke, hvis han med det samme havde rakt min sko op :lol: Og ja det kysserunder er sjove! Alle de skægstubbe kradsede mine kinder fuldstændig røde og så blev jeg drillet med at jeg rødmede af alle de kys! :lol:

Jeg håber at mine veninder retter lidt op, når vi kommer tættere på

0

Del dette indlæg

Sidste del af beretningen.. Og billeder fra fotografen.

Har aldrig fået rundet min beretning af, men det vil jeg lige få gjort og så har vi fået MANGE billeder fra fotografen. 675 billeder alle i både farver og s/h, så der var 1350 billeder, der lige skulle kigges igennem :blink::loveshower: Men de er SÅ gode! Er bare så glad for, at vi valgte Therese Winberg som fotograf. Hun får også jævnligt vist "sine bryllupper" på forskellige blogs, så måske vi ender på sådan én en dag :lol:

Okay, det var den afrunding...

Efter middagen er aftenen/natten lidt mere sløret - efter jeg havde fået holdt min egen tale, havde jeg ikke holdt igen med den nøje udvalgte og meget lækre vin, og havde heller ikke fået så meget at spise... :floejt: Men kan huske at mange er gået i baren og vi går ud for at starte dansegulvet, der er helt tomt. Det trækker hurtigt folk til, og der er så her vores DJ får den smarte ide at sige i mikrofonen at "nu skal alle danse med bruden" og så spiller han en eller anden melodi, der går hurtigere og hurtigere. HADER virkelig sådan noget med at stå i midten af en cirkel og danse, mens folk står rundt om og klapper - i hvert fald, hvis det er mig selv, der er i midten af cirklen! Så nåede lige at sige til S "nej nej, det vil jeg slet ikke det her" før jeg blev hevet ud på dansegulvet. Det var nu heldigvis rimelig hurtigt overstået, da S også begyndte at hive kvinderne ud på dansegulvet og fotografen fik nogle sjove billeder af det. Men det var jeg altså ikke lige fan af (og havde aldrig overvejet, at det skulle være noget, man skulle huske at frabede sig). Derfra gik det lidt op og ned med dansegulvet. Nogle gange var det helt fyldt og andre gange helt tomt. Vi havde ikke fornemmelsen af, at der blev spillet særlig mange af de sange, gæsterne havde ønsket, og som vi havde sendt til DJ'en. Flere af gæsterne sagde, at de havde hørt "deres sang" spille under middagen, men ikke da dansegulvet var åbnet. Så det var lidt ærgerligt. Havde fornemmelsen af, at de ældre generationer lige så stille smuttede i seng, men klokken var jo også blevet mange der. Og nogen havde ønsket "satisfaction" af Benny Banesi, hvilket fik de fleste af de unge på dansegulvet, og så fulgte stilen derefter resten af aftenen. Det var okay, vi havde det sjovt, men måske ikke lige det musik, vi normalt ville have valgt :wink: Smed skoene tidligt og dansede rundt i bare tæer og med skørterne på den nu ca. 10cm for lange kjole godt løftet op. Havde jo købt en dansekjole, men da det kom til stykket, ville jeg slet ikke ud af min brudekjole. Også selvom det var lidt besværligt at have hænderne fulde af skørter!

Tror også der var godt gang i baren, men fik slet ikke selv noget at drikke efter middagen (nok meget godt egentlig) :tunge: . Var en enkelt gang oppe og lede efter en G&T, men der var vi løbet tør for tonic - eller det vil sige, der stod faktisk 3 rammer ude i køkkenet, men vi havde glemt at fortælle nogen, hvor drikkevarerne stod henne. Og tjenerne havde vi sagt kunne gå hjem efter natmaden, som vist kom på omkring kl. 2. Det var svigermors pølsehorn og pizza-snegle og det var vist et hit. Der var dog alligevel en af tjenerne, der blev til omkring kl. 4 og tog resten af opvasken og slukkede de 82 bloklys + mindst 70 stearinlys rundt omkring i laden, inden hun gik!

Photoboothen var et kæmpe hit og vi huskede også selv at komme derud - mest når nogen hev fat i os, men vi har da fået en masse gode billeder med venner og familie. Det var ikke noget vi havde arrangeret med fotografen - der havde hverken været tid til det og vi bryder os ikke så meget om de klassiske "parbilleder". Så photobooth er en genial måde at få en masse gode billeder af sine gæster. Men det er selvfølgelig ikke alle der har brugt den, og man skal også være forberedt på at få billeder af lidt af hvert :lol: Vi har sendt billeder fra photoboothen med ud med takkekortene, og det har virkelig fået meget positiv respons.

Vi troede vi gik i seng omkring kl. 4, men vi kan se, at vi har besøgt photoboothen på vej i seng, og der stod klokken på 4.52. Der var stadig omkring 15 gæster i gang der, men de sagde at dj'en gik kort efter og så slukkede festen vist. S gik omkuld med det samme vi kom ind på værelset - han nåede lige at mumle "ja ja, bare væk mig, når du er klar til at komme i seng" - skulle lige fjerne ca. 200 hårnåle og vaske mine ekstremt sorte og klistrede fødder :lol: Men da jeg endelig kom i seng var min kære mand ikke til at vække og gryntede som et surt barn, da jeg prøvede :lol::heart: Han havde vist heller ikke holdt igen i baren.

Omkring 3-4 timers søvn blev det til og så op og spise brunch med vores gæster. Det var virkelig hyggeligt og brunchen var lige som al andet mad, vi havde fået fra Rickys køkken, helt fantastisk. Og der var så MEGET! En del af gæsterne begyndte hurtigt at sige farvel, og jeg blev lidt stresset over alt det vi skulle nå at rydde op og pakke sammen. Mange af dem, der havde sagt "selvfølgelig giver vi lige en hånd" kom hen for at sige farvel og det meste af vores familie havde pludselig også meget travlt med at komme afsted... Men ret hurtigt fik min ene veninde lige arrangeret at "alle lige gav en hånd inden de gik". Tja, tror måske nogle af gæsterne syntes det var lidt irriterende, men det var en kæmpe hjælp. De fleste gæster var smuttet omkring kl. 11.30 og så var vi mine forældre, S's far og søstre og 6 venner tilbage til laden var klar til overdragelse kl. 13. Vi nåede det lige præcis. Vi havde nogle af de samme tjenere fra aftenen inden, som var kommet for at ordne morgenmaden og de blev også til kl 13 og ryddede op efter det. Er virkelig glad for, at vi ikke besluttede at stå for den del selv. Så havde jeg godt nok stresset.

Søndag eftermiddag kom vi så hjem til et oversvømmet København. Heldigvis var der ikke sket noget i vores ejendom. To proppede biler og en trailer blev læsset af i vores lejlighed og vi kunne næsten ikke se gulvet. Al slikket der var til overs fra receptionen, var også blevet sat hjem til os af nogen af vores venner (ca. 25kg!!). Vi fik hurtigt besøg af nogle børn fra opgangen, der havde set al slikket blive båret hjem til os :happy: De fik lov at blande en pose hver, og så kolapsede vi 2 timer på sofaen! Stadig helt groggy begyndte vi at pakke gaver op og tage et billede med os og hver gave. Dem sendte vi ud på mail til gæsterne om mandagen og skrev tak - nu havde de jo ikke set os pakke op. Vi blev indendøre og lå mest bare på sofaen, til vi tog afsted til Italien om tirsdagen. Synes tiden efter brylluppet var meget mærkelig og ret svær. Jeg var virkelig restløs og halv-deprimeret. Sådan får jeg det også altid efter en stor eksamen, når man har været helt oppe og køre på adrenalin og nul søvn, så havde lidt forventet at det ville komme. Men synes det var hårdt, for ville rigtig gerne have følt mig på en lyserød sky og vi havde jo den mest fantastiske dag. Er glad for vi kun tog på en lille ferie, for det mest fantastiske har været at snakke med vores familie og venner og genopleve dagen på den måde :) Vi har bare fået så meget ros for alle detaljerne og alt vi gjorde for gæsterne. Det hele har været det hele værd! :heart:

Her kommer lige et par billeder fra aller sidst på natten inden jeg går over til fotografens billeder!

post-65394-0-96184900-1413317274_thumb.j

post-65394-0-06903700-1413317282_thumb.j

post-65394-0-12214900-1413317289_thumb.j

0

Del dette indlæg

Billeder fra Therese Winberg

Ja, jeg beklager på forhånd, men det er så svært at vælge, så her kommer en storm af billeder :wink: Har prøvet primært at vælge billeder vi selv er på, da vores gæster jo ikke har valgt at være på nettet. Viskede lige min mors ansigt ud på et af de første billeder, men det ser alligevel lidt for mærkeligt ud, så mine forældre må lige overleve at blive offentliggjorte :lol: Men der er også virkelig mange gode billeder af vores gæster fulde af følelser.

post-65394-0-49393400-1413317404_thumb.j

post-65394-0-59918600-1413317505_thumb.j

post-65394-0-85866900-1413317513_thumb.j

post-65394-0-96034500-1413317522_thumb.j

post-65394-0-73461200-1413317530_thumb.j

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg

Endnu flere billeder fra Therese Winberg! Men ved jo I elsker billeder :lol:

post-65394-0-21134100-1413317843_thumb.j

Sløret kommer på

post-65394-0-79992600-1413317851_thumb.j

Blev godt nok lige liiidt irriteret over at videomanden havde stillet sig midt i midtergangen, som vi mente vi udtrykkeligt havde sagt, han ikke skulle. Men vi har da fået en rigtig god video, så må nok overleve at han er med på billederne af mig og min far.

post-65394-0-45543500-1413317859_thumb.j

post-65394-0-19075000-1413317868_thumb.j

post-65394-0-57083600-1413317876_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer