AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en dejlig afslutning på beretningen. Og skønne skønne billeder! Wauw hvor er i et smukt par. Vi skal også have en photobooth, men jeg er i tvivl om hvad vi skal gøre med lyset. En ellet anden form for lampe vel? Hvordan gjorde i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kan slet ikke få nok billeder!!!

Billederne er altså også virkelig gode, så jeg kan virkelig godt forstå, at du er glad for jeres valg af fotograf.

Du er j mega smuk, så soam endelig med flere billeder med dig og din søde mand - LOOOVE IT :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha hvor er det bare super fantastisk dejlige billeder. Det er helt imponerende!

Du er godt nok smuk, og i er bare et flot par.

Dejlige detaljer i har rundt omkring.

Tak for den flotte beretning du har givet os andre:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, der er vist flest billeder af mig selv, ups :lol:

Men du er jo også så smuk i den kjole og med fint opsat hår ❤️ Smukke billeder af et smukt og lykkelige ægtepar

Tusinde tak, hvor er du sød :) Vi er også så glade for de gode billeder.

Sikke en dejlig afslutning på beretningen. Og skønne skønne billeder! Wauw hvor er i et smukt par. Vi skal også have en photobooth, men jeg er i tvivl om hvad vi skal gøre med lyset. En ellet anden form for lampe vel? Hvordan gjorde i?

Ihh, tusinde tak :) <3 Vores photobooth var meget lavpraktisk, men det fungerede rigtig fint. Vi havde vores spejlrefleks kamera på et stativ og refleksen på kameraet var fint nok. Baggrunden var en ladeport og så lige med en guirlande som dem, vi havde i loftet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt med en så flot afrunding på din beretning! Herinde kan der vel egentlig ikke komme FOR mange billeder 😄 Hvor er de smukke billederne, kan virkelig godt forstå at I er glade for dem!

Tusinde tak! Og nej, herinde bliver man vel hurtigt tilgivet for at billede-spamme :lol: Der kommer en portion mere, når jeg lige har fået gjort dem mindre.

Vi kan slet ikke få nok billeder!!!

Billederne er altså også virkelig gode, så jeg kan virkelig godt forstå, at du er glad for jeres valg af fotograf.

Du er j mega smuk, så soam endelig med flere billeder med dig og din søde mand - LOOOVE IT :loveshower:

Tak søde Josephine! <3 :) Bliver helt genert over alle de komplementer! Og nu er det bare så snart jeres tur!! GLÆDER mig til din beretning!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt med en så flot afrunding på din beretning! Herinde kan der vel egentlig ikke komme FOR mange billeder Hvor er de smukke billederne, kan virkelig godt forstå at I er glade for dem!

Tusinde tak! Og nej, herinde bliver man vel hurtigt tilgivet for at billede-spamme :lol: Der kommer en portion mere, når jeg lige har fået gjort dem mindre.

Vi kan slet ikke få nok billeder!!!

Billederne er altså også virkelig gode, så jeg kan virkelig godt forstå, at du er glad for jeres valg af fotograf.

Du er j mega smuk, så soam endelig med flere billeder med dig og din søde mand - LOOOVE IT :loveshower:

Tak søde Josephine! <3 :) Bliver helt genert over alle de komplementer! Og nu er det bare så snart jeres tur!! GLÆDER mig til din beretning!

Jaaaaah, det er os lige om straks.

Jeg er så spændt og glæder mig til at dele dagen med jer herinde efter. Lover masser af billeder :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh, hvor er det fine billeder! Det gjorde lige min regnvejrsdag meget, meget bedre :)

Nu glæder jeg mig bare endnu mere til vi får vores :)

Jaaaa! Det kan jeg godt forstå! Vi fik vores efter 5 uger, men allerede efter 2 uger fik vi et 10 min slideshow med et udsnit af billeder fra hele dagen. Det var virkelig fedt at se og meget nemt at dele med familie og venner, så vi ikke selv skal sortere i billederne til en start. Tror alligevel de færreste orker at se 1350 billeder igennem :lol:

fantastiske billeder :loveshower::loveshower:

Tusinde tak!! :heart:

Uha hvor er det bare super fantastisk dejlige billeder. Det er helt imponerende!

Du er godt nok smuk, og i er bare et flot par.

Dejlige detaljer i har rundt omkring.

Tak for den flotte beretning du har givet os andre:-)

Tusinde tak!! Og tak for komplimenterne :blush: Det er dejligt I vil læse med! :)

Trods nogen virkelige smukke billeder af dig/jer, er mit ynglings billede, billedet af din far, da han ser dig i kjolen for første gang. Det er PRICESLESS. Hans ansigtsudtryk siger bare ALT:-)

Ja, er det ikke fint? :) Elsker det også! Han havde bare et kæmpe smil på hele dagen!

Hold nu FEST! Hvor er det nogle lækre billeder - I er gudeskønne og du er SÅ smuk! Tak for dejlig læsning og fordi vi måtte følge dig på vejen til din store dag :loveshower:

Tusinde tak!! Og mange tak fordi du vil læse med :heart:

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer