AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Anine - Du kommer nok ikke forbi BK så tit mere, men håber at du måske stadig får besked når nogen skriver i din tråd :)

Jeg har lige siddet og kigget hele din (fantastiske!) planlægningstråd igennem, da jeg er meget inspireret af dine forskellige DIY projekter, bl.a. dine guldrammer med sorte skilte til fx bordplan, drinks og photobooth.

Mit store spørgsmål er: Hvordan har du lavet dem? Kan ikke helt finde ud af om det er sort karton som du har skrevet på med nogle specielle tusser (hvilke mon?) eller om det faktisk er tavler som du har brugt kridt til?

Håber meget på en opklaring så jeg kan få lavet vores lige så fine :help::bearhug:

Ih, tak, hvor er du sød! :) Er glad for, at jeg kan inspirere! Vi købte/fandt nogle gamle rammer og satte spånplader fra silvan i. Man kan få skåret pladerne på mål i Silvan. Inden vi satte dem i malede vi dem med tavlelak. Og ja, så har vi brugt sådan nogle kridt tuscher til at tegne med. De går ikke så nemt af med vand, så det gælder om at tegne rigtigt eller have noget særligt til at fjerne dem med;) Vi fandt ud af at man kan tegne med blyant først. Man kan godt hviske det ud, uden det skader tavlelakken og kridt tuschen (hvis man ikke har fået tegnet helt oven i). Det var en stor hjælp. Og overskrifterne printede vi ud på papir i næsten korrekt størrelse for bedre at kunne tegne efter. Det var min veninde, der er virkelig dygtig til at tegne, som hjalp mig med alle overskrifterne. Så skrev jeg selv navne til bordplanen og drinksopskrifterne efter en skrifttype der hedder Gatsby.

Spørg endelig hvis du har flere spørgsmål til noget :) Er faktisk stadig en del herinde, hi hi ;) Men er ikke så god til at få kommenteret og fulgt med i trådene mere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at søg p uni chalk markeres. Der opnår du kridteffekt, men med tusch præcision.

Dem overvejer vi at bruge.

Tak for tippet! :thumbsupsmileyanim:

Hej Anine - Du kommer nok ikke forbi BK så tit mere, men håber at du måske stadig får besked når nogen skriver i din tråd :)

Jeg har lige siddet og kigget hele din (fantastiske!) planlægningstråd igennem, da jeg er meget inspireret af dine forskellige DIY projekter, bl.a. dine guldrammer med sorte skilte til fx bordplan, drinks og photobooth.

Mit store spørgsmål er: Hvordan har du lavet dem? Kan ikke helt finde ud af om det er sort karton som du har skrevet på med nogle specielle tusser (hvilke mon?) eller om det faktisk er tavler som du har brugt kridt til?

Håber meget på en opklaring så jeg kan få lavet vores lige så fine :help::bearhug:

Ih, tak, hvor er du sød! :) Er glad for, at jeg kan inspirere! Vi købte/fandt nogle gamle rammer og satte spånplader fra silvan i. Man kan få skåret pladerne på mål i Silvan. Inden vi satte dem i malede vi dem med tavlelak. Og ja, så har vi brugt sådan nogle kridt tuscher til at tegne med. De går ikke så nemt af med vand, så det gælder om at tegne rigtigt eller have noget særligt til at fjerne dem med;) Vi fandt ud af at man kan tegne med blyant først. Man kan godt hviske det ud, uden det skader tavlelakken og kridt tuschen (hvis man ikke har fået tegnet helt oven i). Det var en stor hjælp. Og overskrifterne printede vi ud på papir i næsten korrekt størrelse for bedre at kunne tegne efter. Det var min veninde, der er virkelig dygtig til at tegne, som hjalp mig med alle overskrifterne. Så skrev jeg selv navne til bordplanen og drinksopskrifterne efter en skrifttype der hedder Gatsby.

Spørg endelig hvis du har flere spørgsmål til noget :) Er faktisk stadig en del herinde, hi hi ;) Men er ikke så god til at få kommenteret og fulgt med i trådene mere.

Dejligt du stadig er at finde herinde! :)

Åh ja nu giver det jo fin mening med spånplader osv. Brugte i de der Uni Chalk til at tegne med?

Fandt du en måde at kopiere Gatsby skriften over på tavlen eller skrev du bare efter i fri hånd?

Tak for hjælpen! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at søg p uni chalk markeres. Der opnår du kridteffekt, men med tusch præcision.

Dem overvejer vi at bruge.

Tak for tippet! :thumbsupsmileyanim:

Hej Anine - Du kommer nok ikke forbi BK så tit mere, men håber at du måske stadig får besked når nogen skriver i din tråd :)

Jeg har lige siddet og kigget hele din (fantastiske!) planlægningstråd igennem, da jeg er meget inspireret af dine forskellige DIY projekter, bl.a. dine guldrammer med sorte skilte til fx bordplan, drinks og photobooth.

Mit store spørgsmål er: Hvordan har du lavet dem? Kan ikke helt finde ud af om det er sort karton som du har skrevet på med nogle specielle tusser (hvilke mon?) eller om det faktisk er tavler som du har brugt kridt til?

Håber meget på en opklaring så jeg kan få lavet vores lige så fine :help::bearhug:

Ih, tak, hvor er du sød! :) Er glad for, at jeg kan inspirere! Vi købte/fandt nogle gamle rammer og satte spånplader fra silvan i. Man kan få skåret pladerne på mål i Silvan. Inden vi satte dem i malede vi dem med tavlelak. Og ja, så har vi brugt sådan nogle kridt tuscher til at tegne med. De går ikke så nemt af med vand, så det gælder om at tegne rigtigt eller have noget særligt til at fjerne dem med;) Vi fandt ud af at man kan tegne med blyant først. Man kan godt hviske det ud, uden det skader tavlelakken og kridt tuschen (hvis man ikke har fået tegnet helt oven i). Det var en stor hjælp. Og overskrifterne printede vi ud på papir i næsten korrekt størrelse for bedre at kunne tegne efter. Det var min veninde, der er virkelig dygtig til at tegne, som hjalp mig med alle overskrifterne. Så skrev jeg selv navne til bordplanen og drinksopskrifterne efter en skrifttype der hedder Gatsby.

Spørg endelig hvis du har flere spørgsmål til noget :) Er faktisk stadig en del herinde, hi hi ;) Men er ikke så god til at få kommenteret og fulgt med i trådene mere.

Dejligt du stadig er at finde herinde! :)

Åh ja nu giver det jo fin mening med spånplader osv. Brugte i de der Uni Chalk til at tegne med?

Fandt du en måde at kopiere Gatsby skriften over på tavlen eller skrev du bare efter i fri hånd?

Tak for hjælpen! :bearhug:

Der følger jeg lige med på sidelinien - Tak fordi du stiller spørgsmål for os begge Cricht hahahahaha :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at søg p uni chalk markeres. Der opnår du kridteffekt, men med tusch præcision.

Dem overvejer vi at bruge.

Tak for tippet! :thumbsupsmileyanim:

Hej Anine - Du kommer nok ikke forbi BK så tit mere, men håber at du måske stadig får besked når nogen skriver i din tråd :)

Jeg har lige siddet og kigget hele din (fantastiske!) planlægningstråd igennem, da jeg er meget inspireret af dine forskellige DIY projekter, bl.a. dine guldrammer med sorte skilte til fx bordplan, drinks og photobooth.

Mit store spørgsmål er: Hvordan har du lavet dem? Kan ikke helt finde ud af om det er sort karton som du har skrevet på med nogle specielle tusser (hvilke mon?) eller om det faktisk er tavler som du har brugt kridt til?

Håber meget på en opklaring så jeg kan få lavet vores lige så fine :help::bearhug:

Ih, tak, hvor er du sød! :) Er glad for, at jeg kan inspirere! Vi købte/fandt nogle gamle rammer og satte spånplader fra silvan i. Man kan få skåret pladerne på mål i Silvan. Inden vi satte dem i malede vi dem med tavlelak. Og ja, så har vi brugt sådan nogle kridt tuscher til at tegne med. De går ikke så nemt af med vand, så det gælder om at tegne rigtigt eller have noget særligt til at fjerne dem med;) Vi fandt ud af at man kan tegne med blyant først. Man kan godt hviske det ud, uden det skader tavlelakken og kridt tuschen (hvis man ikke har fået tegnet helt oven i). Det var en stor hjælp. Og overskrifterne printede vi ud på papir i næsten korrekt størrelse for bedre at kunne tegne efter. Det var min veninde, der er virkelig dygtig til at tegne, som hjalp mig med alle overskrifterne. Så skrev jeg selv navne til bordplanen og drinksopskrifterne efter en skrifttype der hedder Gatsby.

Spørg endelig hvis du har flere spørgsmål til noget :) Er faktisk stadig en del herinde, hi hi ;) Men er ikke så god til at få kommenteret og fulgt med i trådene mere.

Dejligt du stadig er at finde herinde! :)

Åh ja nu giver det jo fin mening med spånplader osv. Brugte i de der Uni Chalk til at tegne med?

Fandt du en måde at kopiere Gatsby skriften over på tavlen eller skrev du bare efter i fri hånd?

Tak for hjælpen! :bearhug:

Der følger jeg lige med på sidelinien - Tak fordi du stiller spørgsmål for os begge Cricht hahahahaha :loveshower:

:cheerleader3: yes jeg er også på :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at søg p uni chalk markeres. Der opnår du kridteffekt, men med tusch præcision.

Dem overvejer vi at bruge.

Tak for tippet! :thumbsupsmileyanim:

Hej Anine - Du kommer nok ikke forbi BK så tit mere, men håber at du måske stadig får besked når nogen skriver i din tråd :)

Jeg har lige siddet og kigget hele din (fantastiske!) planlægningstråd igennem, da jeg er meget inspireret af dine forskellige DIY projekter, bl.a. dine guldrammer med sorte skilte til fx bordplan, drinks og photobooth.

Mit store spørgsmål er: Hvordan har du lavet dem? Kan ikke helt finde ud af om det er sort karton som du har skrevet på med nogle specielle tusser (hvilke mon?) eller om det faktisk er tavler som du har brugt kridt til?

Håber meget på en opklaring så jeg kan få lavet vores lige så fine :help::bearhug:

Ih, tak, hvor er du sød! :) Er glad for, at jeg kan inspirere! Vi købte/fandt nogle gamle rammer og satte spånplader fra silvan i. Man kan få skåret pladerne på mål i Silvan. Inden vi satte dem i malede vi dem med tavlelak. Og ja, så har vi brugt sådan nogle kridt tuscher til at tegne med. De går ikke så nemt af med vand, så det gælder om at tegne rigtigt eller have noget særligt til at fjerne dem med;) Vi fandt ud af at man kan tegne med blyant først. Man kan godt hviske det ud, uden det skader tavlelakken og kridt tuschen (hvis man ikke har fået tegnet helt oven i). Det var en stor hjælp. Og overskrifterne printede vi ud på papir i næsten korrekt størrelse for bedre at kunne tegne efter. Det var min veninde, der er virkelig dygtig til at tegne, som hjalp mig med alle overskrifterne. Så skrev jeg selv navne til bordplanen og drinksopskrifterne efter en skrifttype der hedder Gatsby.

Spørg endelig hvis du har flere spørgsmål til noget :) Er faktisk stadig en del herinde, hi hi ;) Men er ikke så god til at få kommenteret og fulgt med i trådene mere.

Dejligt du stadig er at finde herinde! :)

Åh ja nu giver det jo fin mening med spånplader osv. Brugte i de der Uni Chalk til at tegne med?

Fandt du en måde at kopiere Gatsby skriften over på tavlen eller skrev du bare efter i fri hånd?

Tak for hjælpen! :bearhug:

Der følger jeg lige med på sidelinien - Tak fordi du stiller spørgsmål for os begge Cricht hahahahaha :loveshower:

:cheerleader3: yes jeg er også på :tunge:

Haha - det er da godt at jeg ved hvad vi kan lide, hva piger :tunge:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at søg p uni chalk markeres. Der opnår du kridteffekt, men med tusch præcision.

Dem overvejer vi at bruge.

Tak for tippet! :thumbsupsmileyanim:

Hej Anine - Du kommer nok ikke forbi BK så tit mere, men håber at du måske stadig får besked når nogen skriver i din tråd :)

Jeg har lige siddet og kigget hele din (fantastiske!) planlægningstråd igennem, da jeg er meget inspireret af dine forskellige DIY projekter, bl.a. dine guldrammer med sorte skilte til fx bordplan, drinks og photobooth.

Mit store spørgsmål er: Hvordan har du lavet dem? Kan ikke helt finde ud af om det er sort karton som du har skrevet på med nogle specielle tusser (hvilke mon?) eller om det faktisk er tavler som du har brugt kridt til?

Håber meget på en opklaring så jeg kan få lavet vores lige så fine :help::bearhug:

Ih, tak, hvor er du sød! :) Er glad for, at jeg kan inspirere! Vi købte/fandt nogle gamle rammer og satte spånplader fra silvan i. Man kan få skåret pladerne på mål i Silvan. Inden vi satte dem i malede vi dem med tavlelak. Og ja, så har vi brugt sådan nogle kridt tuscher til at tegne med. De går ikke så nemt af med vand, så det gælder om at tegne rigtigt eller have noget særligt til at fjerne dem med;) Vi fandt ud af at man kan tegne med blyant først. Man kan godt hviske det ud, uden det skader tavlelakken og kridt tuschen (hvis man ikke har fået tegnet helt oven i). Det var en stor hjælp. Og overskrifterne printede vi ud på papir i næsten korrekt størrelse for bedre at kunne tegne efter. Det var min veninde, der er virkelig dygtig til at tegne, som hjalp mig med alle overskrifterne. Så skrev jeg selv navne til bordplanen og drinksopskrifterne efter en skrifttype der hedder Gatsby.

Spørg endelig hvis du har flere spørgsmål til noget :) Er faktisk stadig en del herinde, hi hi ;) Men er ikke så god til at få kommenteret og fulgt med i trådene mere.

Dejligt du stadig er at finde herinde! :)

Åh ja nu giver det jo fin mening med spånplader osv. Brugte i de der Uni Chalk til at tegne med?

Fandt du en måde at kopiere Gatsby skriften over på tavlen eller skrev du bare efter i fri hånd?

Tak for hjælpen! :bearhug:

Der følger jeg lige med på sidelinien - Tak fordi du stiller spørgsmål for os begge Cricht hahahahaha :loveshower:

:cheerleader3: yes jeg er også på :tunge:

Haha - det er da godt at jeg ved hvad vi kan lide, hva piger :tunge:

:BKSTREET:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at søg p uni chalk markeres. Der opnår du kridteffekt, men med tusch præcision.

Dem overvejer vi at bruge.

Tak for tippet! :thumbsupsmileyanim:

Hej Anine - Du kommer nok ikke forbi BK så tit mere, men håber at du måske stadig får besked når nogen skriver i din tråd :)

Jeg har lige siddet og kigget hele din (fantastiske!) planlægningstråd igennem, da jeg er meget inspireret af dine forskellige DIY projekter, bl.a. dine guldrammer med sorte skilte til fx bordplan, drinks og photobooth.

Mit store spørgsmål er: Hvordan har du lavet dem? Kan ikke helt finde ud af om det er sort karton som du har skrevet på med nogle specielle tusser (hvilke mon?) eller om det faktisk er tavler som du har brugt kridt til?

Håber meget på en opklaring så jeg kan få lavet vores lige så fine :help::bearhug:

Ih, tak, hvor er du sød! :) Er glad for, at jeg kan inspirere! Vi købte/fandt nogle gamle rammer og satte spånplader fra silvan i. Man kan få skåret pladerne på mål i Silvan. Inden vi satte dem i malede vi dem med tavlelak. Og ja, så har vi brugt sådan nogle kridt tuscher til at tegne med. De går ikke så nemt af med vand, så det gælder om at tegne rigtigt eller have noget særligt til at fjerne dem med;) Vi fandt ud af at man kan tegne med blyant først. Man kan godt hviske det ud, uden det skader tavlelakken og kridt tuschen (hvis man ikke har fået tegnet helt oven i). Det var en stor hjælp. Og overskrifterne printede vi ud på papir i næsten korrekt størrelse for bedre at kunne tegne efter. Det var min veninde, der er virkelig dygtig til at tegne, som hjalp mig med alle overskrifterne. Så skrev jeg selv navne til bordplanen og drinksopskrifterne efter en skrifttype der hedder Gatsby.

Spørg endelig hvis du har flere spørgsmål til noget :) Er faktisk stadig en del herinde, hi hi ;) Men er ikke så god til at få kommenteret og fulgt med i trådene mere.

Dejligt du stadig er at finde herinde! :)

Åh ja nu giver det jo fin mening med spånplader osv. Brugte i de der Uni Chalk til at tegne med?

Fandt du en måde at kopiere Gatsby skriften over på tavlen eller skrev du bare efter i fri hånd?

Tak for hjælpen! :bearhug:

Der følger jeg lige med på sidelinien - Tak fordi du stiller spørgsmål for os begge Cricht hahahahaha :loveshower:

:cheerleader3: yes jeg er også på :tunge:

Haha - det er da godt at jeg ved hvad vi kan lide, hva piger :tunge:

TRUE DAT! og så lige en street cred. fra mig også :BKSTREET:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, hvor er I søde piger. :happy:

Jeg brugte den samme skrifttype til bordkortene, så efter at have skrevet dem alle i hånden, var jeg ret trænet i det. Men havde computeren foran mig og skrev så det der skulle stå på computeren først, så jeg kunne kigge efter. Og skrev så først med blyant. Og fandt en stor lineal jeg kunne tegne streger med, så jeg skrev lige.

Brugte dem her til at tegne med: http://www.bhma.co.uk/6mm-waterproof-chalk-pens-pastel

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, hvor er I søde piger. :happy:

Jeg brugte den samme skrifttype til bordkortene, så efter at have skrevet dem alle i hånden, var jeg ret trænet i det. Men havde computeren foran mig og skrev så det der skulle stå på computeren først, så jeg kunne kigge efter. Og skrev så først med blyant. Og fandt en stor lineal jeg kunne tegne streger med, så jeg skrev lige.

Brugte dem her til at tegne med: http://www.bhma.co.uk/6mm-waterproof-chalk-pens-pastel

Jeg takker på udvalgets vegne! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, hvor er I søde piger. :happy:

Jeg brugte den samme skrifttype til bordkortene, så efter at have skrevet dem alle i hånden, var jeg ret trænet i det. Men havde computeren foran mig og skrev så det der skulle stå på computeren først, så jeg kunne kigge efter. Og skrev så først med blyant. Og fandt en stor lineal jeg kunne tegne streger med, så jeg skrev lige.

Brugte dem her til at tegne med: http://www.bhma.co.uk/6mm-waterproof-chalk-pens-pastel

Jeg takker på udvalgets vegne! :loveshower:

:lol::hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, hvor er I søde piger. :happy:

Jeg brugte den samme skrifttype til bordkortene, så efter at have skrevet dem alle i hånden, var jeg ret trænet i det. Men havde computeren foran mig og skrev så det der skulle stå på computeren først, så jeg kunne kigge efter. Og skrev så først med blyant. Og fandt en stor lineal jeg kunne tegne streger med, så jeg skrev lige.

Brugte dem her til at tegne med: http://www.bhma.co.uk/6mm-waterproof-chalk-pens-pastel

Jeg takker på udvalgets vegne! :loveshower:

:lol: hvor er du genial Chris :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, hvor er I søde piger. :happy:

Jeg brugte den samme skrifttype til bordkortene, så efter at have skrevet dem alle i hånden, var jeg ret trænet i det. Men havde computeren foran mig og skrev så det der skulle stå på computeren først, så jeg kunne kigge efter. Og skrev så først med blyant. Og fandt en stor lineal jeg kunne tegne streger med, så jeg skrev lige.

Brugte dem her til at tegne med: http://www.bhma.co.uk/6mm-waterproof-chalk-pens-pastel

Jeg takker på udvalgets vegne! :loveshower:

:lol: hvor er du genial Chris :kiss:

HAHA - det bryllups-humor på højt plan :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, hvor er I søde piger. :happy:

Jeg brugte den samme skrifttype til bordkortene, så efter at have skrevet dem alle i hånden, var jeg ret trænet i det. Men havde computeren foran mig og skrev så det der skulle stå på computeren først, så jeg kunne kigge efter. Og skrev så først med blyant. Og fandt en stor lineal jeg kunne tegne streger med, så jeg skrev lige.

Brugte dem her til at tegne med: http://www.bhma.co.uk/6mm-waterproof-chalk-pens-pastel

Okay det er vist bare noget med at give sig gooood tid til at skrive det omhyggeligt, lyder det som om :floejt:

Perfekt, tak for link! Havde du hørt noget særligt godt om dem (i forhold til fx de der Uni Chalk Markers) eller?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, hvor er I søde piger. :happy:

Jeg brugte den samme skrifttype til bordkortene, så efter at have skrevet dem alle i hånden, var jeg ret trænet i det. Men havde computeren foran mig og skrev så det der skulle stå på computeren først, så jeg kunne kigge efter. Og skrev så først med blyant. Og fandt en stor lineal jeg kunne tegne streger med, så jeg skrev lige.

Brugte dem her til at tegne med: http://www.bhma.co.uk/6mm-waterproof-chalk-pens-pastel

Okay det er vist bare noget med at give sig gooood tid til at skrive det omhyggeligt, lyder det som om :floejt:

Perfekt, tak for link! Havde du hørt noget særligt godt om dem (i forhold til fx de der Uni Chalk Markers) eller?

Ja, sæt god tid af til det!! Det tog min veninde virkelig lang tid at lave overskrifterne! Men hun var også meget omhyggelig. Vi startede først på projektet onsdagen inden brylluppet - don't do that!!!!!

Kender ikke de andre der er foreslået. Googlede bare lidt rundt og på det tidspunkt var det det billigste jeg synes, jeg kunne finde. Så skal ikke kunne sige om det ene er bedre end andet. Synes de virkede fint dem vi brugte :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, hvor er I søde piger. :happy:

Jeg brugte den samme skrifttype til bordkortene, så efter at have skrevet dem alle i hånden, var jeg ret trænet i det. Men havde computeren foran mig og skrev så det der skulle stå på computeren først, så jeg kunne kigge efter. Og skrev så først med blyant. Og fandt en stor lineal jeg kunne tegne streger med, så jeg skrev lige.

Brugte dem her til at tegne med: http://www.bhma.co.uk/6mm-waterproof-chalk-pens-pastel

Okay det er vist bare noget med at give sig gooood tid til at skrive det omhyggeligt, lyder det som om :floejt:

Perfekt, tak for link! Havde du hørt noget særligt godt om dem (i forhold til fx de der Uni Chalk Markers) eller?

Ja, sæt god tid af til det!! Det tog min veninde virkelig lang tid at lave overskrifterne! Men hun var også meget omhyggelig. Vi startede først på projektet onsdagen inden brylluppet - don't do that!!!!!

Kender ikke de andre der er foreslået. Googlede bare lidt rundt og på det tidspunkt var det det billigste jeg synes, jeg kunne finde. Så skal ikke kunne sige om det ene er bedre end andet. Synes de virkede fint dem vi brugte :)

haha nej det lyder som noget jeg ville få stress af :pokey:

Tusind tak for hjælpen! Jeg vil se om jeg kan finde de tuscher du har brugt til en god pris, synes nemlig farverne er super fine!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow altså...sikke et fantastisk bryllup :) tak for en rigtig god beretning og for at vise de mange flotte billeder. Sikke et lys der var i den lade, det se rbare helt perfekt ud med lyset og pynten og hvor må I have haft det sjovt, man kan næsten høre folk grine ud af skærmen :)

Tillykke med brylluppet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow altså...sikke et fantastisk bryllup :) tak for en rigtig god beretning og for at vise de mange flotte billeder. Sikke et lys der var i den lade, det se rbare helt perfekt ud med lyset og pynten og hvor må I have haft det sjovt, man kan næsten høre folk grine ud af skærmen :)

Tillykke med brylluppet.

Taaaaark :) Det var også sådan en dejlig dag, men det gik stærkt! Så det er dejligt at have så gode billeder at mindes dagen med.

Held og lykke med planlægningen af jeres bryllup! :) Nyd det (savner det lidt nu, selvom jeg var dødtræt af det de sidste to uger op til :lol: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I kirken - beretning del 3

Det var en kort tur til kirken - den ligger lige rundt om hjørnet. Min lillebror stod og holdt en parkeringsplads for os lige foran kirken. Han var så flot i sit nye jakkesæt og butterfly der matchede den både min far, best man, S og S's far havde på. Han vinkede virkelig meget og smilede stort og holdt en paraply for mig, da jeg kom ud af bilen. Men den ænsede jeg slet ikke, jeg stak bare i løb over vejen til kirken, og fik et par cyklister til at bremse hårdt op. Men de kunne vist godt forstå vigtigheden af, at en brud kom i tørvejr, så de smilede bare.

Min veninde, bror, mor og fotografen smuttede ind i kirken og så stod min far og jeg der og var klar. Synes godt nok den klokke skulle ringe længe!! :lol: Kirketjeneren tilbyder mig et glas vand og jeg lægger mærke til, at jeg også var helt tør i munden, så det var ret rart. Og jeg når også at få min brudebuket - det havde jo egentlig været min plan at binde den og knaphulsblomsterne selv, men ugen inden besluttede jeg, at det var en for optimistisk plan. Havde slet ikke fået øvet mig og kunne ikke overskue tanken om måske at vågne op til døde blomster om lørdagen. Ville så overhovedet heller ikke have haft tid til det om fredagen, så det var en rigtig god beslutning! Men det er utroligt hvordan de blomsterhandlere ikke forstår ordet "ikke noget grønt" :lol: Synes dog buketten var smuk alligevel, det var ikke en vildt vigtig ting for mig.

Da vi står der klar ved kirkedøren bliver jeg virkelig spændt. Jeg når at give min far et knus og sige "nu er det nu" og så går dørene op! Nøj, det var vildt! Havde troet, jeg ville være meget nervøs, men var ét stort smil. :biggrin: Startede med at kigge fra side til side på alle gæsterne, men så kom jeg i tanke om, at det jo var S, jeg ville have øje på og kiggede op på ham. Han var også ét stort smil, og efter det, kunne jeg slet ikke få øjnene fra ham igen :a1221: Min far bliver ved med at hive mig lidt i armen og sige, at jeg går alt for hurtigt! Han havde læst på lektien og tror også han nød turen :)

Der var 8 trin op til der, hvor vi skulle sidde. Og jeg havde lige nået at øve med min far hjemmefra, hvordan han lige skulle tage min buket, så jeg kunne bruge begge hænder til lige at løfte op i skørtet, inden jeg tog hans arm igen. :c166: Men fik ikke hevet godt nok op i skørtet, så endte med at måtte sparke kjolen frem for hvert skridt op ad trappen for ikke at falde. Ingen af gæsterne har bemærket det, men S og forlover grinte lidt over det. S trillede ikke en tåre, men hans øjne var helt bestemt meget våde, og han blev ved med at mime "hvor er du smuk" :heart:.

Jeg var under hele vielsen meeeeget utålmodig! Ihh, syntes bare de salmer var SÅ lange :lol: Præsten holder den bedste tale for os. Der blev grint mange gange og generelt var stemningen bare rigtig god i kirken. Præsten nævner på et tidspunkt noget om at "de fleste ellers ikke kan lide at blive bundet, medmindre man har særlige tilbøjeligheder" og det har vi hørt lidt for siden - hvad vi mon har fortalt præsten om :lol:

Vi kommer op til alteret og får sagt vores JA :heart: Og ringene kommer på uden problemer. Da vi skal give hinanden vores første kys som mand og hustru, kommer vi til at banke hovederne sammen (igen, det er der ingen gæster der har bemærket), derfor beslutter vi lige at kysse en gang mere, for det skal da gøres ordentligt! Hvilket giver hujen og klapsalve fra præsten og alle gæsterne :biggrin: Jeg er helt omtumlet bagefter og er derfor på vej ned til min plads igen mens præsten "hviske-råber" efter mig "i skal lige knæle". Tror hun må sige det 3 gange, før jeg fatter det og kommer ned på knæ (og det er der heller ikke nogen af gæsterne, der har bemærket). Endelig må vi komme ned på vores pladser igen og kan holde i hånd. Og så var det tid til min overraskelse - nok derfor jeg havde været lidt utålmodig. Kun mig, min mor og min veninde vidste, at min veninde skulle synge en sang i kirken. Hun synger så smukt og det er faktisk hende, der første S og mig sammen i sin tid. Hun havde fundet en til at spille guitar og vi havde valgt, at hun skulle synge John Legend "All of me". Det var så smukt og der var ikke et øje tørt (eller jeg græd faktisk ikke, selvom jeg havde gjort det, da vi havde sneget os ind i kirken for at øve 2 uger tidligere). S blev meget overrasket og glad. Vores veninde havde været meget rørt selv og havde derfor slet ikke kunnet kigge på os, mens hun sang.

Og så var det lige pludselig tid til, at vi kunne gå ud af kirken som mand og hustru (ja, bryder mig altså ikke om ordet kone :tunge: ) ()() På vej ud er det mig, der må sige til S at han går lidt for stærkt. Vi stiller os i "forhuset" så alle gæsterne kan hilse på os på vej ud. Og min mor sørger for at få delt fuglefrø og sæbebobler ud.

Nå forsøgte jeg lige at lave en kollage, men synes billederne er blevet lidt grumsede :) Håber i kan leve med det! Det er ellers min kusine, der også er meget dygtig "amatørfotograf", der har taget billederne (undtagen det sidste, nederst til højre), så de er faktisk rigtig flotte i fuld størrelse :wink:

Fantastisk bryllup I har holdt, så gennemført og smukt. I er et flot par. Har nydt at læse hele din tråd.

Din kusine "amatørfotografen", du skriver hun holder til i midtjylland, har hun et navn måske? Vi har godt nok fotograf, men til en anden gang måske.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk bryllup I har holdt, så gennemført og smukt. I er et flot par. Har nydt at læse hele din tråd.

Din kusine "amatørfotografen", du skriver hun holder til i midtjylland, har hun et navn måske? Vi har godt nok fotograf, men til en anden gang måske.

Ih, tak!!! :) Drømmer mig også tit tilbage til dagen og elsker at se vores billeder igennem :)

Min kusine hedder Charlotte Skibsted og mener hendes hjemmeside hedder Skibsted foto :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk bryllup I har holdt, så gennemført og smukt. I er et flot par. Har nydt at læse hele din tråd.

Din kusine "amatørfotografen", du skriver hun holder til i midtjylland, har hun et navn måske? Vi har godt nok fotograf, men til en anden gang måske.

Ih, tak!!! :) Drømmer mig også tit tilbage til dagen og elsker at se vores billeder igennem :)

Min kusine hedder Charlotte Skibsted og mener hendes hjemmeside hedder Skibsted foto :)

Mange tak, kigger lige på det.

Med så fine billeder kan hun da anbefales til andre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer