AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 indlæg i dette emne

Jeg vil også sige tillykke til jer begge om med håb om at I får et langt lykkelig ægteskab.

Til alle jer som har fulgt denne "tråd" kan jeg fortælle, at fra

Kl. 12 var der adgang til pyntning udendørs.

Kl. 13 var der adgang til salene, da mine "piger" knoklede på.

Kl. 14 var der adgang til køkkenet og alt var færdigt indenfor i 1877-laden.

Så Sonnerupgård gør alt for at folk kan få "nøglen" før end aftalt i kontrakten. Vi vel jo også gerne høre en god snart for brudeparret.

Som jeg siger til folk så er det kun et spørgsmål om hvor mange hænder som kan hjælpe, samt at fest bordene jo ikke skal stå klar før middagen skal starte. I vore 1877-lade er der et stort gardin som kan trækkes for. I vores andre afdelinger kan der lukkes til stuerne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er du smuk i din kjole :loveshower::loveshower: smukt par og dejligt at hører at regnen skånede jer :7himmel:

hold da op hvor ser det hele bare godt ud :loveshower::loveshower: håber i får en fantastisk tur nyd nu hinanden

Tusinde tak :) Vi havde en rigtig dejlig tur!! :)

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne være så cool, hvis jeg må vise nogle af billederne fra jeres bryllup på Min facebook side... Tænker at detaljerne, kan inspirere en masse mennesker

Det må du gerne! :) I hvert fald dem jeg har fra gæsterne, fotografen skal vist spørges om lov, men de billeder har vi heller ikke endnu..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh smukke A!! I ligner jo en million milliard!! :a1221:

Jeg elskede allerede billederne søndag på facebook... Hvor ser I bare fantastiske ud og din kjole sidder jo som smurt!! Fik du brug for at skifte senere på aftenen??

Sonnerupsgård lade har da pludselig fået det fedeste look!!!

Vintage - med fantastisk 20'er glam.... Jeg er sgu lidt misundelig. Jeg har ikke rigtig noget overblik over vores endelig look, men vi kører vist også lidt mere "laissez faire"...

Taaak!! :) Kjolen endte med at være helt perfekt og elskede hvert øjeblik i den. Fik aldrig skiftet nej! Heller ikke da jeg måtte smide skoene og kjolen så blev 8 cm for lang. Hankede bare godt op i skørterne og dansede videre :D

Og den lade blev bare endnu mere perfekt end jeg kunne have drømt om! Er sikker på jeres bliver helt fantastisk også! Glæder mig så meget til billeder :)

WAOW :7himmel::7himmel::7himmel:

Taaaaak :):7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også sige tillykke til jer begge om med håb om at I får et langt lykkelig ægteskab.

Til alle jer som har fulgt denne "tråd" kan jeg fortælle, at fra

Kl. 12 var der adgang til pyntning udendørs.

Kl. 13 var der adgang til salene, da mine "piger" knoklede på.

Kl. 14 var der adgang til køkkenet og alt var færdigt indenfor i 1877-laden.

Så Sonnerupgård gør alt for at folk kan få "nøglen" før end aftalt i kontrakten. Vi vel jo også gerne høre en god snart for brudeparret.

Som jeg siger til folk så er det kun et spørgsmål om hvor mange hænder som kan hjælpe, samt at fest bordene jo ikke skal stå klar før middagen skal starte. I vore 1877-lade er der et stort gardin som kan trækkes for. I vores andre afdelinger kan der lukkes til stuerne.

Tusinde tak :)

Vil lige rette et par ting:

Der var adgang til udenfor området fra kl 12 ja efter aftale.

Vi havde på forhånd fået at vide, at vi under ingen omstændigheder ville kunne komme til lokalerne før kl 14. Det var faktisk et rimelig bestemt nej. Det står der også i de papirer I sender ud. Så at de kunne komme til tidligere på dagen var en glædelig overraskelse, men ikke overhovedet forventet.

Sofie Brink og hendes praktikant var på stedet fra kl 12 og det var dem, der gik i gang indenfor, da de fik lokalet før tid. Vi havde bedt 3 tjenere om at komme fra kl 14, da det var der vi regnede med at kunne komme til i lokalet. De fortalte os, at da de kom kl 14, var Sofie og praktikanten godt i gang, men langt fra færdige. De første gæster kom lidt i 4, og de har fortalt, at der var lokalet næsten klar. Så tror det var en tidsknap kamp, men resultatet blev helt overvældende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Beretning del 1 - ugen op til

Vi er tilbage fra vores lille mini-bryllupsrejse og nu er det vist på tide med en beretning :loveshower:

Må nok starte med at sige, at det ikke har været en dans på roser - altså dagen var fantastisk, men ugen op til og her ugen efter har været hård. Både min mand ( :heart: ) og jeg er enige om, at ugen op til brylluppet har været den hårdeste prøvelse i vores forhold indtil videre! :td:

Nå, let's begin :biggrin:

Ugen op til blev farvet meget af S's polter - efter at jeg havde skrevet herinde at dagen faktisk var endt godt og jeg var ok, skete der nogle ting, som jeg slet ikke var ok med. Altså ikke at S var utro eller noget som helst, men der skete nogle ting, som overskred vores begges grænser og nok mest af alt jeg, følte mig meget ydmyget. Ved godt i sikkert bliver mega nysgerrige nu, men vælger med vilje ikke at beskrive det nærmere, da jeg ikke har lyst til selv at tænke mere på det, snakke mere om det eller skabe en diskussion herinde, hvor det er fokus :) Der er grædt nok over det! Og S og jeg havde vores første store krise, mindre end en uge inden brylluppet og det fyldte alt alt for meget i ugen op til brylluppet.

Oven i det havde S ikke taget fri hele ugen, som jeg først havde troet var aftalen. Så lørdag gik med polter, søndag gik med gråd, skænderi og tømmermænd og derefter skulle S på arbejde og jeg følte, at jeg stod meget alene med det hele. Selvom det egentlig var som om vi kun manglede småting, var det helt vildt, så meget vi manglede. Hele ugen op til rendte jeg rundt med hjertebanken, stod op og spiste, når jeg huskede at spise og sove i gennemsnit 4 timer hver nat. :( S var virkelig god til at skynde sig hjem fra arbejde og være rigtig aktiv, så vi sad og nørklede til omkring midnat hver dag og den stakkels mand må have været noget så træt på arbejde også. Han havde i kaosset misforstået hvornår han skulle på en obligatorisk kursusdag, som viste sig at være torsdag! Så selvom han skulle have haft fri ons-, tors- og fredag, var han reelt kun hjemme halvdelen af onsdag og fredag.

Vi så knap nok hinanden ugen op til og slet ikke om fredagen, hvor det var nødvendigt at vi delte os op og ordnede forskellige ting hele dagen næsten.

Vi havde troet vi kunne orden receptionslokalet allerede om onsdagen eller torsdagen, men det viste sig, at vi først kunne komme til fredag eftermiddag. Derfor gik fredag med: op kl. 6 og ud på grøntorvet og købe blomster (og få en p-bøde :angry: ), køre hjem med dem til Sofie Brink (bryllupsarrangøren) med vaserne, så hun kunne komme i gang med at arrangere dem, hente kagen vi havde vundet, køre dem ud til mine forældre, der har et ekstra køleskab de kunne overnatte i (den ene rutchede ned i skødet på mig under turen - stress, men den overlevede!), samle min mor op, ind og hente min kjole (som S måtte sidde med på skødet!! Han lukkede øjnene og havde hænderne bag nakken hele turen :lol: ), sætte mig og kjole af, så jeg kunne gå i gang med at lave blomsterdekorationerne i de udhulede bøger, derefter kørte min mor S ud til et billejningsfirma, hvor vi skulle hente en mini-van til at transportere alle tingene ud til Sonnerupgaard. Så kørte S ud og hentede de duge vi havde lejet, kom tilbage for at begynde at fylde bilen og her var jeg kommet i tanke om, at jeg endnu ikke havde skrevet bordplanen op på tavlen (S's morfar fik en blodprop i hjertet om mandagen og vi fik derfor først endelig svar fredag eftermiddag om at de ville komme!!! Så sejt, men derfor bordplanen lige var glemt). Da den var klar gik min bror, min mor og jeg i gang med at fragte de 46kg (!) slik over til receptionslokalet og gik i gang med at ordne det. I mens gik S i gang med at rydde op herhjemme og gøre rent og læsse det sidste på mini-van'en. Og den skulle så køres ud til Sofie Brink. Omkring kl. 19 var vi færdige i receptionslokalet og jeg bryder sammen. Jeg var så træt så træt... Heldigvis var min mor og bror klar med bamsekrammere og forstod at jeg havde brug for lidt tid med S. Vi kørte ud og hentede ham hos Sofie Brink, hvor han var i gang med at hjælpe hende med at slæbe blomster og vaser ned i bilen.

Aftalen var, at S skulle sove hos en ven og jeg skulle sove hjemme med en veninde, efter at have spist hos mine forældre. Men da jeg var grædefærdig fredag aften og savnede S så meget, besluttede vi at droppe traditionerne og sove sammen. - Indtil jeg senere på aftenen havde det bedre og vi besluttede at gøre det "traditionelt" alligevel :lol: S tog nemlig hjem til sin ven for at spise og jeg tog med hjem til mine forældre. Her fik vi lidt god mad, hygget og min mor og bror pyntede bilen med ca. 20 m tyl!!! :blink: Jeg blev kørt hjem igen ved 22-tiden hvor S kom forbi for at pakke en taske. Her fik vi lige 10 min alene til at sige farvel inden min veninde kom. Og først der, havde jeg endelig tid til at skrive min tale!! :blink: Omkring kl. midnat gik vi i seng, og jeg faldt faktisk rimelig hurtigt i søvn og sov som en sten til min far ringede kl. 7 om morgenen og vækkede mig! :angry: Han havde oppe fra soveværelset hørt sin tlf ringe nede i stuen og faret ned og troet jeg ringede fordi et eller andet var galt. Så uden at kigge på, hvem der ringede, havde han ringet tilbage til mig og først da jeg ikke tog den (vågnede meget forvirret og troede det var mit vækkeur og forstod ingenting), så han der var lagt en besked, og at det ikke var mig, der havde ringet. Det var DR der ville interviewe ham om bakterier og var på vej ud med en sendevogn - det takkede han pænt nej tak til :lol: Men så slog han tlf'en på lydløs og gik i seng igen. Jeg kunne desværre ikke falde i søvn igen, og han tog så ikke tlf'en da jeg ringede tilbage.

Uha, lang beretning! Tid til billeder plus et godt råd: Husk hinanden i den sidste tid op til! Jeg er så ked af, at vi ikke nåede en sidste kæreste-date eller bare at hygge lidt sammen. Det hele var så mega stresset, og jeg var helt følelsesmæssigt opslidt, da vi nåede fredag aften. Selvom vi så længe havde vist dagen ville komme, følte jeg den overrumplede mig og at jeg slet ikke havde haft tid til at zoome følelsesmæssigt ind på, at nu var det nu!

Min veninde kom forbi og hjalp mig med at male på de rammer med tavlelak, vi havde lavet. Og billeder af kagerne. De var kæmpe store og tunge, havde ellers frygtet der ikke ville være nok! Og billeder af slik-buffeten og et udvalg af blomsterne fra grøntorvet.

post-65394-0-39799600-1410173448_thumb.j

post-65394-0-10116200-1410173483_thumb.j

post-65394-0-00437000-1410173499_thumb.j

post-65394-0-27068000-1410173515_thumb.j

post-65394-0-69087000-1410173537_thumb.j

post-65394-0-11712100-1410173561_thumb.j

post-65394-0-66696800-1410173578_thumb.j

post-65394-0-56552000-1410173595_thumb.j

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv hvor har i haft meget om ørerne inden den store dag men godt i havde hinanden trods alt :hug: super fine billeder, er helt vild med jeres "Drinkskort", bordplan mv ...... SÅ fedt lavet, det er lige røget i mappen :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

glæder mig til at hører meget mere :heart:()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er din start på beretningen god. Så detaljeret og man føler helt, at man er dig i situationerne. :)

Hvor øv med den sidste uge op til brylluppet skulle være så hektisk og stressende :( men godt at kærligheden i sidste ende altid sejre <3

Billederne er MEGA fede og er pjattet med den gennemførte stil, det kan i dæleme godt klappe jer selv på skulderen for!

Kagen og slikbuffet ser da også virkelig lækker ud, MUMS :biggrin: (sukkergris, mig? - neeej da ;))

Glæder mig til at læse mere og se endnu flere fantastiske billeder <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg sidder faktisk selv og skriver på min beretning nu, og blev helt opslugt i din.

Det er godt nok trist at høre, at i har haft sådan pres på i ugen op til, jeg kan godt forstå du var færdig og blev ked af det. Der er også SÅ mange følelser der er på spil og det hele skal bare klappe og klares, så man kan slet ikke overskue hvis noget går galt.

Men godt at høre det hele, og at i trods alt holdte fast i traditionerne:-)

Jeg glæder mig til at læse videre :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv hvor har i haft meget om ørerne inden den store dag men godt i havde hinanden trods alt :hug: super fine billeder, er helt vild med jeres "Drinkskort", bordplan mv ...... SÅ fedt lavet, det er lige røget i mappen :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

glæder mig til at hører meget mere :heart:()()

Tak, synes også de blev så gode!! Min veninde lavede overskrifterne, men kan selv tage æren for det meste andet :wink:

Ja jeg sidder faktisk selv og skriver på min beretning nu, og blev helt opslugt i din.

Det er godt nok trist at høre, at i har haft sådan pres på i ugen op til, jeg kan godt forstå du var færdig og blev ked af det. Der er også SÅ mange følelser der er på spil og det hele skal bare klappe og klares, så man kan slet ikke overskue hvis noget går galt.

Men godt at høre det hele, og at i trods alt holdte fast i traditionerne:-)

Jeg glæder mig til at læse videre :-)

Ja, følelserne sad virkelig uden på tøjet den sidste tid inden brylluppet! Følte det som om jeg var ved at forberede mig til en eksamen bare 10 gange værre :biggrin: Puha! Ville virkelig ønske det havde været anderledes, selvom vi endte med at have den mest perfekte dag. Og dejligt du vil læse med midt i din egen beretning :wink: Nu kom jeg også lige forbi din! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er din start på beretningen god. Så detaljeret og man føler helt, at man er dig i situationerne. :)

Hvor øv med den sidste uge op til brylluppet skulle være så hektisk og stressende :( men godt at kærligheden i sidste ende altid sejre <3

Billederne er MEGA fede og er pjattet med den gennemførte stil, det kan i dæleme godt klappe jer selv på skulderen for!

Kagen og slikbuffet ser da også virkelig lækker ud, MUMS :biggrin: (sukkergris, mig? - neeej da ;))

Glæder mig til at læse mere og se endnu flere fantastiske billeder <3

Forresten, de rammer i har lavet er overdrevet lækre!! Er de tegnet i frihånd? Send gerne den kreativitet den vej herpå ;-)

Tak, hvor er du sød :) Var bange for jeg fik skrevet aaaaaalt for meget, men det er svært at fatte sig i korthed, når man synes, man har 1000 ting at fortælle :lol:

Det er håndtegnet på tavlerne med kridt-tusch. Min veninde, der har læst på designskolen har lavet al den avancerede skrift ud fra skrifttyper jeg har fundet på nettet og som også dr brugt til menu'erne, bordkort, hjemmesiden mm. Jeg har selv skrevet bordplanen og drinksne ind :wink: Men min veninde har nok arbejdet noget nær 15 timer på dem!!

Og slikbuffeten blev så god! Alle var ellevilde! Men vi har nok halvdelen af slikket tilbage.. Eller havde i hvert fald... Der er måske røget lidt de sidste par dage! Ups :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du får bare den største krammer fra mig :hug:

Hvor har du været meget igennem og hvor kan jeg virkelig godt forstå, at du var udmattet til sidst.

Jeres bryllup blev så smukt og jeg er sikker på, at I vil få et langt og lykkeligt ægteskab, når I mødte modgang i den seneste uge op til brylluppet.

Jeres tavler er virkelig mega fede - jeg elsker dem!!!

Kagen ser helt vildt lækker ud, jeg håber at den smagte derefter :metteholm

Blomsterne er smukke, megetb smukke, jeg er vild med farverne.

JEG GLÆDER MIG til bretning om brylluppet <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du får bare den største krammer fra mig :hug:

Hvor har du været meget igennem og hvor kan jeg virkelig godt forstå, at du var udmattet til sidst.

Jeres bryllup blev så smukt og jeg er sikker på, at I vil få et langt og lykkeligt ægteskab, når I mødte modgang i den seneste uge op til brylluppet.

Jeres tavler er virkelig mega fede - jeg elsker dem!!!

Kagen ser helt vildt lækker ud, jeg håber at den smagte derefter :metteholm

Blomsterne er smukke, megetb smukke, jeg er vild med farverne.

JEG GLÆDER MIG til bretning om brylluppet <3

Tak!! <3 Ja, skal nok komme videre med beretningen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om morgenen - beretning del 2

Jeg havde haft virkelig svært ved at finde ud af, hvordan jeg helst ville have morgenen forløb. Og hvem der skulle være der. Jeg havde ikke rigtig lyst til at vælge ud mellem mine gode veninder, og jeg var bange for, at nogen ville blive skuffede. Derfor var det først 14 dages tid inden, at jeg endelig fik aftalt at min veninde fra kollegiet skulle sove hos mig og at jeg ville gøre mig klar derhjemme. Og også først der, jeg fik spurgt min gymnasieveninder og min veninde fra studiet. De var begge meget begejstrede og der var også dem, jeg havde fornemmet, der aller helst ville være med om morgenen. Aftenen inden fortæller så først min gymnasieveninder, at hun virkelig har brug for at sove, så hun vil først komme omkring kl. 10.30 (aftalen var kl. 9, da hår- og make-up damen kom der). Jeg blev ked af det (og en lille smule provokeret - jeg trængte da også til at sove!!! :pokey::lol:), men tænkte det går jo nok, de to andre er der. Om morgenen fortæller min veninde fra kollegiet så dog at min studieveninde havde skrevet sent om natten, at hun også først ville komme senere, da hun også trængte til at sove. Øv det synes jeg var ret trist. Blev ærlig talt ret skuffet over dem og ked af det.

Jeg var jo vågnet der kl. 7 og havde ikke kunnet sove længere. Omkring kvart i 8 står jeg ud af sengen, og min kollegieveninde (M), der havde sovet inde på sofaen, var også vågnet der. Vi tog det stille og roligt, drak en stor kop kaffe og snakkede.. Pludselig skulle jeg skynde mig i bad inden kl. blev 9 og nåede det også lige præcis inden stylisten kom. M var dog ikke nået i bad der, så endte alligevel med at sidde den første times tid alene med stylisten, når nu de andre piger ikke var her. Og stylisten var desværre lige så hektisk som hun havde været til prøveopsætningen. Hun havde ellers sagt at hun altid tog det meeeeget mere stille og roligt, når hun var ude til bryllupper. Men det gjorde hun så ikke. Blev virkelig stresset af hende. Og oven i det virkede hun lidt sur og strid. Prøvede at forklare hende om nogle ting, jeg gerne ville have ændret i forhold til prøven (for havde ikke været helt solgt, og det vidste hun også godt), men hun var meget sådan "det kan vi ikke, det har du ikke nok hår til" og "jeg har jo fortalt dig, at jeg ikke kan lave det præcis magen til prøven" - prøvede at forklare hende og nogle krøller, hun havde brugt til at pynte oven på knolden, som jeg bare synes hun skulle droppe, men fik så ikke rigtig snakket færdig før jeg følte hun skældte ud. Nå, efter det var jeg bare sådan lidt "så gider jeg ikke sige noget", men ville ønske jeg lige havde haft modet til at sige "så slapper du moster" :lol:

Nå, men ikke lige den morgen jeg havde tænkt mig. Resten blev lidt hektisk, da det konstant ringede på døren - kl. 10 kom fotografen, kl. 10.30 kom gymnasieveninden, kl. 10.45 kom min studieveninde, kl. 11.15 kom min mor, kl. 11.30 kom pigerne, der skulle servere til receptionen og hentede nøglen og på et eller andet tidspunkt kom studievenindens kæreste også med kjolen til min studieveninde, som hun havde glemt derhjemme... Det vil jeg IKKE anbefale. Det var altså stressende. Og mine veninder rendte rundt og lagde make-up, skiftede tøj og satte hår, så så ikke meget til dem :( Allerede kvart i 12 var stylisten færdig med mit hår og make-up og hun begyndte at hønse lidt rundt med min mor og ene veninde, som lige skulle se hvordan sløret skulle sættes, for hun havde ikke tid til at blive længere (trods at hun havde fortalt mig, at hun aldrig lagde andre planer, når hun havde et bryllup. Min mor spurgte og fandt ud af, at hun skulle til en fødselsdag, så det var dog ikke fordi hun havde planlagt andre jobs).

Nå, men kvart i 12 done... Vi havde virkelig gooood tid! Men så fik jeg endelig tid til at sætte mig ind i sofaen med pigerne og min mor (M var smuttet over i kirken allerede lidt i halv 12, da vi havde arrangeret en suprise hun lige skulle nå at øve :wink: ). Mine ene veninde fik syet noget blåt på mit strømpebånd (havde slet ikke haft tid til at tænke over noget blåt, lånt, gammelt osv). Og fik øvet min tale igen - mine veninder både grinte og græd, så jeg besluttede, at selvom den var skrevet på en halv time sent aftenen inden, så ville jeg godt turde holde den. Og vi fik lige taget lidt gruppebilleder med fotografen.

Kl. 12.20 kunne min mor ikke vente længere på at jeg skulle i kjolen. Hun var ved at få lidt stress på mine vegne :lol: Men det tog jo ikke lang tid. Tror fotografen fik nogle gode billeder af mine veninders udtryk da de så mig (min mor hjalp mig i kjolen og lavede "big entrance" gennem døren mellem stue og soveværelse). Min far var der ca. 12.30. Han var bare så glad! Han havde lige været henne og hente sin knaphulsblomst hos S i kirken og parkeret bilen der. Nu var jeg virkelig ved at være spændt!!!! :cheerleader3: Havde helt glemt at tænke på S hele morgenen, fordi der havde været så meget aktivitet omkring mig, men da jeg stod i kjolen og så min far og hørte han lige havde været henne hos S og at S var lidt nervøs, så blev jeg bare så glad og spændt! :7himmel: Og så besluttede jeg, at hellere lige måtte prøve at tisse af inden vi tog af sted. Lidt af et show på vores lille kbh'er toilet! Min far hentede bilen og lige pludselig var vi af sted!! Kan love for, at man får mange blikke, når man kommer gående i en brudekjole!

Det havde regnet i løbet af morgenen og støvregnede, da jeg ankom til kirken, men det havde jeg slet ikke lagt mærke til.

post-65394-0-51203000-1410184589_thumb.j

post-65394-0-20574900-1410184601_thumb.j

Redigeret af AS2014
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv med at polter gik så skidt :td: Kan godt forstå du ikke har lyst til at snakke mere om det, selvom jeg selvfølgelig bliver lidt nysgerrig :tunge: Men godt at I fik snakket ud om det.

Kan høre fra dine erfaringer, at det er godt, at jeg har fået H2B, til at tage ferie ugen op til vores. Er dog lidt nervøs for, at jeg skal have undervisning tre af dagene op til. Synes det er super sejt, at I klarede alle tingene alligevel, omend at I måske følte jer noget smadrede bagefter. Lyder som om bryllupsrejsen har været hårdt tiltrængt efter dem omgang!

Øv, at hårdamen var så sur :td: Det synes jeg ikke er i orden, der er selvfølgelig ikke noget at gøre ved det nu, men kan godt forstå, hvis du er lidt ærgerlig. Tænker, at det måske var meget godt, at det hele var lidt hektisk, så du slet ikke nåede at blive nervøs, før i sidste øjeblik?

Glæder mig til at høre resten af beretningen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det synd at i startede "jeres uge" sådan, jeg er selv både stresset og til tider rimelig negativ over at Sune skal arbejde mandag-onsdag på Fyn så han ikke engang kan hjælpe til om aftenen....

Jeg elsker jeres tavleskilte, de er super, super fine....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at du er begyndt på beretningen! Det er dog ærgerligt, at i fik sådan nogle hårde dage op til, men godt at høre at brylluppet var fantastisk (glæder mig til at høre mere om den del).. Kagen ser forresten virkelig lækker ud!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor er det ægerligt at læse at I var så pressede helt op til brylluppet :( Fantastisk at I til trods for det hele får vendt det hele om og får en fantastisk bryllupsdag, respekt for det altså :)

Flotte detajler - vil have mere :loveshower:

Ja, det var ret hårdt :( Skulle lig have haft dit gode råd om en kærestemiddag lidt før :lol: Er i hjemme fra bryllupsrejse? Var det lækkert? :)

Øv med at polter gik så skidt :td: Kan godt forstå du ikke har lyst til at snakke mere om det, selvom jeg selvfølgelig bliver lidt nysgerrig :tunge: Men godt at I fik snakket ud om det.

Kan høre fra dine erfaringer, at det er godt, at jeg har fået H2B, til at tage ferie ugen op til vores. Er dog lidt nervøs for, at jeg skal have undervisning tre af dagene op til. Synes det er super sejt, at I klarede alle tingene alligevel, omend at I måske følte jer noget smadrede bagefter. Lyder som om bryllupsrejsen har været hårdt tiltrængt efter dem omgang!

Øv, at hårdamen var så sur :td: Det synes jeg ikke er i orden, der er selvfølgelig ikke noget at gøre ved det nu, men kan godt forstå, hvis du er lidt ærgerlig. Tænker, at det måske var meget godt, at det hele var lidt hektisk, så du slet ikke nåede at blive nervøs, før i sidste øjeblik?

Glæder mig til at høre resten af beretningen :wink:

Ja, VIRKELIG god ide at han har fri! Det tror jeg også han selv bliver glad for! Tror S havde det rimelig elendigt over, at jeg gik derhjemme og var så stresset :( Men vi var heller ikke så gode til at lave tidsplaner og vi gemte vist lige lovlig meget til sidste uge, så er helt sikker på det nok skal gå for jer, selvom du skal til undervisning :) Lister, lister, lister :wink:

Ja, det var lidt øv med hårdamen. Tror måske egentlig ikke hun var så sur, som jeg (og min mor) opfattede hende, men der var nok bare noget kemi, der ikke lige fungerede der. I bagklogskabens lys er jeg måske ret ligeglad med de 1000kr jeg sparede i forhold til hvis jeg bare havde brugt min normale frisør :wink: Det var måske meget godt, at jeg ikke nåede at blive nervøs, men tror også det var derfor jeg følte dagen overrumplede mig lidt - det var først lige da vi skulle til og afsted, at det gik op for mig, at det vi havde planlagt i halvandet år var ved at være nu. Men sådan havde det måske været uanset hvad - det er jo rimelig surrealistisk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det synd at i startede "jeres uge" sådan, jeg er selv både stresset og til tider rimelig negativ over at Sune skal arbejde mandag-onsdag på Fyn så han ikke engang kan hjælpe til om aftenen....

Jeg elsker jeres tavleskilte, de er super, super fine....

Tak, de tavleskilte krævede (næsten :wink: ) også blod, sved og tårer! Håber i får hygget lidt denne uge alligevel - dejligt i skal ud med vennerne i aften, GOD ide!! :wink:

Dejligt at du er begyndt på beretningen! Det er dog ærgerligt, at i fik sådan nogle hårde dage op til, men godt at høre at brylluppet var fantastisk (glæder mig til at høre mere om den del).. Kagen ser forresten virkelig lækker ud!

Jaa, det er virkelig dejligt at begynde på beretningen. Håber jeg får tid til lidt mere i aften. Jo mere jeg tænker på alle de gode ting, jo mere ligegyldig virker alle problemerne i ugen op til :) <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor er det ægerligt at læse at I var så pressede helt op til brylluppet :( Fantastisk at I til trods for det hele får vendt det hele om og får en fantastisk bryllupsdag, respekt for det altså :)

Flotte detajler - vil have mere :loveshower:

Ja, det var ret hårdt :( Skulle lig have haft dit gode råd om en kærestemiddag lidt før :lol: Er i hjemme fra bryllupsrejse? Var det lækkert? :)

Ja øv, ville ønske jeg havde husket at skrive det noget før - var jo faktisk en ret vigtig detalje, typisk :/

Ja vi er hjemme igen :D Det var rigtig lækkert - dejligt med en uges afslapning :D

Hvad med jeres????? Det kan da ikke have været andet end lækkert :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer