Nerak34

Takkekort

11 posts in this topic

Jeg er ved at undersøge takkekort ved optimalprint og vistaprint men det er godt nok dyrt. Nu er jeg også til de foldede kort gerne med et par billeder på forsiden så selvfølgelig koster det ekstra. Hvad har I andre gjort med jeres takkekort??

0

Annonce ♥

Vi har købt takkekort ved vistaprint, og er fint tilfredse med kvaliteten. Vi valgte foldekort, dvs. med 4 sider i (forside, to midtersider samt bagside)

Vi valgte tre forskellige designs, både fordi jeg ikke kunne bestemme mig, og få at få lidt at vælge imellem, hvis nu den ene variant åbenlyst var pænere end de andre når man så dem i virkeligheden.

Prisen var helt fin, ca. 300 kr. for 60 kort i farver, og med billeder på tre af fire sider. På to af varianterne var der et stort billede på forsiden, på den sidste variant var der fire billeder på forsiden. En af midtersiderne lod vi være helt tom til selve teksten. Man kunne også have valgt en tekst, men det ville vi ikke.

Til gengæld er leveringsprisen helt hen i vejret.... Vi kunne vælge mellem 14 dages levering til 100 kr. 7 dages levering til 150 kr. 3 dages levering til 220 kr samt 2 dages levering til et endnu højere beløb jeg ikke kan huske. (Arbejdsdage, - vel at mærke... går du hen over en weekend kommer de dage oveni...)

Vi valgte 3 dages leveringen fordi jeg gerne ville have dem sendt afsted i en fart, og de blev leveret til tiden, - endda kl. 07.30 på 3.dagen, så det var helt super. Men dyrt.....

0

Vi regner med at købe noget fotopapir i 10x15 cm og så udskrive et billede på den ene side og skrive på den anden side.

Du kan jo også købe noget større fotopapir så det kan foldes på midten som du gerne vil have.

0

Vi dsigner selv en forside og køber det igennem Vistaprint- de koster ikke særlig meget.

Noget med 200-noget for 50 stk tror jeg :)

0

Annonce ♥

vi brugte smartphoto.dk de blev rigtig flotte. kostede lige under 300 kr for 20 stk, så ikke lige så billigt igen. men, flot kvalitet, hurtig service og også nemt at bruge.

0

smartphoto har jeg også overvejet... Pas, aner ikke endnu hvad vi gør.. Tror godt manden vil have det skal ligne invitationerne, så det bliver nok noget DIY.. Men okay - det er jo også hyggeligt - og denne gang har jeg jo god tid :wink:

0

Vi fik en veninde, som har en Iphone til at bruge en af sine smarte photo apps til at lave en collage med 6 billeder i forskellige størrelser. Det blev gemt som jpeg fil og jeg bestilte som alm. foto, så vi kunne skrive på bagsiden. Det blev super flot og kostede ikke en gang 100 kr for 75 kort.
Vi har fået rigtig mange flotte kommentarer på dem :-)

Edited by Witte
0

Vi lavede selv "save the date" kort hos www.Hallmark.nl

Jeg bruger også ofte hjemmesiden, når jeg skal skrive fødselsdagskort for kortene er super flotte, og selvom kortene bliver sendt fra Holland, er det oftest billigere end hvis jeg havde købt et dansk kort i Bog&Ide til 25 kr (som de jo oftest koster) plus 8 kr i frimærke. Så plejer jeg kun at give mellem 15-20 kr, for et personligt og super flot kort inklusiv porto til Danmark fra Hallmark.nl.

til at lave takkekort brugte vi www.Kaartje2go.nl

Her lavede vi både postkort og dobbelte kort. For 36 kort gav vi ca. 600 danske kr.

Man starter med at lave kortet, som det skal se ud og skriver teksten og sender kortet. Når det næste kort skal laves bruger man bare det forrige som udgangspunkt og sletter/retter teksten.

Her kan I se hvordan de så ud. Man skal bare lige have google translate i baghånden til at oversætte de hollandske ord.

post-63084-0-24400500-1380824971_thumb.p

post-63084-0-97793800-1380825237_thumb.p

0

Annonce ♥

Jeg har fundet et takkekort hvor jeg kan uploade 5 billeder på et fladt kort str. 14 x 14 men prisen ligger på omkring 1000,- for 100 kort (skal bruge 90 men skal bestille 100) jeg er ikke så ferm med en computer så jeg er nok mest tilbøjelig til at bestille via optimalprint også for at få kortene sendt ud inden der går alt for lang tid efter brylluppet.

0

vi brugte pixum.dk

god kvalitet til rimelig pris.

0

Vi har brugt www.optimalprint.dk, og de er super fin, er rigtig glad for at vi bruget de sidste penge på et flot takkekort.

Der gik en god afslutning for os :a1221:

0