FrkClausen

Hjælp til farvetema

11 posts in this topic

Hej med Jer :tunge:

Vi skal giftes i august 2014 på en Herregård, hvor vi selv skal såt for oppyntning. Lokalet er meget lyst, stolene har mørkeblå betræk og jeg havde tænkt mig vi skulle have hvide duge på.

Jeg har set i nogle andre tråde, at I er gode til at komme med en masse inspiration til farver, så ville høre om I havde nogle forslag?

Jeg elsker markante og glade farver. Havde selv tænkt på pink, mørkeblå og hvid og eventuelt sølv, men føler mig ikke helt overbevist.

Håber meget på Jeres hjælp :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hov - glemte lige at skrive, at jeg samtidig overvejer at melde et machende farvetema ud til vores gæster, og bede dem klæde sig i de valgte farver :loveshower: Hvad synes I om den ide?

0

Farvetemaet i sig selv synes jeg er rigtig fint.

Jeg er ikke så vild med ideen om at bestemme sine gæsters tøjfarver, for det varierer meget hvilke farver der er pæne til folk og jeg ville som gæst ikke være klar på at købe en ny kjole i en farve der ikke er flatterende for mig, for jeg ville aldrig få den kjole brugt igen og ville føle mig dårligt tilpas hele dagen. Men det kommer jo meget an på dine gæster, om det er noget de vil synes er ok eller hvad. Ultimativt er det jo jeres bryllup..

0

Enig med gybbelbobbel om "dresscoden". Det er en sjov idé, men jeg tror, det er sjovere og mere betydningsfuldt i tankerne, end det bliver i virkeligheden. På dagen tror jeg I er ret ligeglade med, hvilke farver tøj, jeres gæster har på, hvis bare de er festligt klædt.

0

Annonce ♥

Jeg synes mørkeblå er en fantastisk farve! Plus at den allerede er i lokalet, så man ikke behøver bekymre sig om eventuelle stole "covers", fordi ens temafarve ikke går sammen med mørkeblå. Derudover er mørkeblå superflot sammen med hvid, og går både til sølv og guld også, så jeg tror helt sikker jeg ville gå efter den mørkeblå i den situation...

0

Peach og mørkeblå/marine blå er jo så flot sammen:) Eller rosa og mørkeblå! Men peach og rosa er selvfølgelig ikke særlig markante farver:) Eller måske orange og mørkeblå?

0

Tak for svar :) ingen det var så tekniske at de eventuelt vil komme med lidt billed-inspiration i farverne mørkeblå, pink og hvid?

0

Annonce ♥

Ved ikke om noget af det kan inspirere?

post-65672-0-37955200-1382464890_thumb.j

post-65672-0-68555700-1382464898_thumb.j

post-65672-0-70328000-1382464908_thumb.j

post-65672-0-20387000-1382464916_thumb.j

0

Wow! Virkelig flot! Helt anderledes end jeg havde forestillet mig inden jeg så billederne :)

0