FrkClausen

Hjælp til farvetema

11 indlæg i dette emne

Hej med Jer :tunge:

Vi skal giftes i august 2014 på en Herregård, hvor vi selv skal såt for oppyntning. Lokalet er meget lyst, stolene har mørkeblå betræk og jeg havde tænkt mig vi skulle have hvide duge på.

Jeg har set i nogle andre tråde, at I er gode til at komme med en masse inspiration til farver, så ville høre om I havde nogle forslag?

Jeg elsker markante og glade farver. Havde selv tænkt på pink, mørkeblå og hvid og eventuelt sølv, men føler mig ikke helt overbevist.

Håber meget på Jeres hjælp :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Farvetemaet i sig selv synes jeg er rigtig fint.

Jeg er ikke så vild med ideen om at bestemme sine gæsters tøjfarver, for det varierer meget hvilke farver der er pæne til folk og jeg ville som gæst ikke være klar på at købe en ny kjole i en farve der ikke er flatterende for mig, for jeg ville aldrig få den kjole brugt igen og ville føle mig dårligt tilpas hele dagen. Men det kommer jo meget an på dine gæster, om det er noget de vil synes er ok eller hvad. Ultimativt er det jo jeres bryllup..

0

Del dette indlæg

Enig med gybbelbobbel om "dresscoden". Det er en sjov idé, men jeg tror, det er sjovere og mere betydningsfuldt i tankerne, end det bliver i virkeligheden. På dagen tror jeg I er ret ligeglade med, hvilke farver tøj, jeres gæster har på, hvis bare de er festligt klædt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes mørkeblå er en fantastisk farve! Plus at den allerede er i lokalet, så man ikke behøver bekymre sig om eventuelle stole "covers", fordi ens temafarve ikke går sammen med mørkeblå. Derudover er mørkeblå superflot sammen med hvid, og går både til sølv og guld også, så jeg tror helt sikker jeg ville gå efter den mørkeblå i den situation...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer