Aya84

Ege Art....

19 posts in this topic

Annonce ♥

Vi er også i gang med at bestille vores ringe hos ham og vi glæder os til at modtage voksmodellerne, så de kan prøves.

Han har været super ang. løbende ændringer og så laver han ringene for en super god pris! - vi har skulle betale over det dobbelte hvis de skulle bestilles hos andre.

0

Annonce ♥

Jeg fik udvidet min ring (som andre guldsmede ellers ikke turde kaste sig ud i) og fik også indgraveret den + min mands - det kostede os 380kr i alt! Jeg var meget overrasket over at det var så billigt!

Er helt igennem tilfreds! Og man kan slet ikke se på min ring at der har været "pillet" ved den!

Ege Art får mine varmeste anbefalinger! :thumbsupsmileyanim:

0

Hejsa.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan man får lavet ringe ved ham Ege art? Ringer man og fortæller lidt om hvad man gerne vil have, eller har han en butik et sted eller hva'?

Min veninde fik lavet en voksmodel - og den blev så sendt frem og tilbage til resultatet var perfekt!!

Så jeg tror bare du skal ringe og tage en snak med ham :)

0

Hvor lyder det som en god ide :) Jeg har to ringe fra min kæreste og jeg tænker at det faktisk ville være fedt at smelte dem om og bruge de sten der er til den nye. Men hvad koster det?? Jer der har fået det lavet og har haft guld med, hvad gav i ??

0

Annonce ♥

Annonce ♥

og de er helt, som vi gerne ville have dem. Vi besøgte ham med en masse inspirationsbilleder, og vi snakkede, og han tegnede... og så sendte han voksmodeller til os, som vi prøvede. Derefter skrev vi igen om eventuelle rettelser, og fik et par nye modeller tilsendt. Og så havde vi lige et sidste besøg, fordi vi var mere trygge ved lige at snakke ansigt til ansigt igen.

Og det er der så kommet de der ringe ud af :) Jeg stirrer stadig forelsket på min ring hver dag :) Er SÅ glad for den :)

0

Annonce ♥

Vi har også fået ringe fra ham. vi har kun kommunikeret via mail og lidt telefonisk.

Vi er meget glade for vores ringe og det kunne ikke have været gjort billigere andetsteds.. Vi skrev til ham og forklarede hvad vi gerne ville have, han lavede voksmodeller og sendte dem til os og efter han fik dem retur gik han i gang med at lave ringene. Da de var færdige sendte han dem til os. :)

Vi havde ikke noget guld selv vi kunne bruge, men det var ikke noget problem. Vi har fået to ringe i 14 kt guld og hvidguld og en sten i min ring, samt ingravering og vi har givet 6588 kr for dem. Og vi er meget tilfredse. :)

0