roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jaaaaaah. Det er spændende med jer.

Får I nået en masse? :)

Lidt får vi da nået :) Var på lidt hyggepolter, med min mor og min veninde i dag, men nåede lige at lave bagpladen til 8 bordkort inden :) Men kunne godt trænge til at sætte lidt mere fart på DIY, har bare ikke så meget overskud til det i øjeblikket :td: Tror jeres idé med, at det hele skal være færdigt er en rigtig god plan. Men som min mor siger, så har jeg jo altid været en, der ordner tingene i sidste øjeblik :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jaaaaaah. Det er spændende med jer.

Får I nået en masse? :)

Lidt får vi da nået :) Var på lidt hyggepolter, med min mor og min veninde i dag, men nåede lige at lave bagpladen til 8 bordkort inden :) Men kunne godt trænge til at sætte lidt mere fart på DIY, har bare ikke så meget overskud til det i øjeblikket :td: Tror jeres idé med, at det hele skal være færdigt er en rigtig god plan. Men som min mor siger, så har jeg jo altid været en, der ordner tingene i sidste øjeblik :rolleyes:

Og hvis det fungerer for jer, dig især, så er det også bare det, som I skal gøre :)

Jeg er også spændt på, om vi kan overholde planen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Brudekjoleprøvning!

(endelig...)

Så fik jeg endelig prøvet kjolen med skørtet på :cheerleader3: Det var super fint.

Der er dog et par ting, som jeg er mindre tilfreds med. Jeg tror måske de har fået klippet skørtet for kort :o Det virkede ikke til, at hende der prøvede med mig i dag, ikke havde været klar over, at der skulle skørt under, da de klippede skørtet :blink: Da kjolen kom op at sidde, hvor den skulle, så var blonden i hvert fald ikke helt ned til gulvet :td: Hun sagde godt nok, at de ville fjerne lidt af tyllet under blonden, men så er jeg ret bekymret for, at blonden ikke kommer til at ligge ligeså flot.

Hvad, der er værre, er sløret. Jeg troede, at alt var i orden med sløret, da de ikke ringede efter min sidste prøvning, hvilket vi havde aftalt, hvis ikke det kunne lade sig gøre, at skaffe et slør magen til det der hang til at prøve. Da jeg ikke blev kontaktet gik jeg selvfølgelig ud fra, at jeg kunne få et nyt slør, og at alt i øvrigt var i den skønneste orden.

Det var det selvfølgelig ikke...

Det viser sig, at de troede, at de kunne spise mig af, med det slør, der har hængt i prøverummet! Nej, f***me NEJ!!! Jeg vil ikke have et bugt slør, som jeg ved har hængt i prøverummet, i hvert fald siden november sidste år :pokey: Det er bare ikke i orden!

Fik lige et større bridezilla-anfald lige der.

Så nu ringer de til mig med en løsning i morgen tidlig. Håber bare det er i orden.

Håber også at alt er i orden, når jeg skal prøve kjolen igen (hvor der også er kommet snørre i) på tirsdag, og at mine bekymringer viser sig ikke at gå i opfyldelse.

Men udover det, så var prøvningen sådan set okay. Det er min mor der har stået for billeder, og det er ikke alle, der er blevet lige gode, men I får lige et par stykker af dem, der er okay.

post-69771-0-85323100-1411582808_thumb.j

post-69771-0-01070200-1411582818_thumb.j

post-69771-0-06310500-1411582830_thumb.j

0

Del dette indlæg

Jeg elsker det skørt!!!

Den er bare smuk.

Servicen som du efterhånden har beskrevet et par gange: Not so much. Jeg synes sku at dem halter.

Jeg håber ikke at du får ret omkring lægen på skørtet og jeg håber bestemt, at de kan klare et nyt slør til dig. Det fortjener du sku. Brylluppet er jo for søren lige om lidt! Tænker sådan på dig, når jeg der dagene går.

1

Del dette indlæg

Åh waow!! Hvor er den kjole flot! Du bliver VILDT smuk! Dejligt at få sat ansigt på kjolen :wink:

Åh altså, håber alle de små ting kommer i orden. Kan huske hvor nervøs jeg bar over alle de små ting, jeg ikke synes der var i orden med min. Men de fik ordnet det hele og den blev helt perfekt! Håber det samme for dig!! Synes også de havde lavet skørtet for kort på min, for ville gerne have det helt ned til jorden. Der dampede Rikke skørtet så det lige fik 2cm i længden (men jeg ville jo heller ikke have det skulle strutte) - så jeg fik det, som jeg ville have det, men gik og trådte/snublede i kjolen hele dagen :)

Men de har godt nok trukket den længe med den kjole, man ved jo aldrig lige hvad der sker - som vandskade i butikken f.eks! De har da givet sig selv rimelig kort snor. Og hvad sker der lige for det med sløret?? Ej altså, de må lige stramme sig an nu!

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op hvor er det smukt dit skørt :loveshower::loveshower::loveshower: love it, håber inderligt at de får styr på de sidste ting, og at længden på skørtet er som det skal være...forstår godt du fik en zilla flip over at de ville spise dig af med et brugt slør, havde nok fået det samme......

1

Del dette indlæg

:7himmel::7himmel::7himmel: Hvor er din kjole bare smuk - ELSKER blonden :loveshower: Du kommer til at blive så smuk! :loveshower:

Øv hvor er det dårligt med sløret - håber de får det fikset i en fart. Også mht. længden og generelt bare at blive færdige... Kan godt forstå du er presset - men er sikker på at det hele nok skal blive rigtig godt ! :)

1

Del dette indlæg

Jeg elsker det skørt!!!

Den er bare smuk.

Servicen som du efterhånden har beskrevet et par gange: Not so much. Jeg synes sku at dem halter.

Jeg håber ikke at du får ret omkring lægen på skørtet og jeg håber bestemt, at de kan klare et nyt slør til dig. Det fortjener du sku. Brylluppet er jo for søren lige om lidt! Tænker sådan på dig, når jeg der dagene går.

Tusind tak :heart: Det er godt at høre at det ikke bare er mig, der synes det er en smuk kjole :rolleyes:

Jeg synes egentlig ikke, at servicen er dårlig, de er ret søde, tror bare jeg har en tendens til at slippe det hele ud her (lidt ligesom i en dagbog), for at få afløb for mine tanker. Jeg kan ikke snakke specifikke problemstillinger med H2B jo, som normalt er min go-to person i de her sammenhænge. Håber altså også meget, at det med sløret ordner sig!

0

Del dette indlæg

Åh waow!! Hvor er den kjole flot! Du bliver VILDT smuk! Dejligt at få sat ansigt på kjolen :wink:

Åh altså, håber alle de små ting kommer i orden. Kan huske hvor nervøs jeg bar over alle de små ting, jeg ikke synes der var i orden med min. Men de fik ordnet det hele og den blev helt perfekt! Håber det samme for dig!! Synes også de havde lavet skørtet for kort på min, for ville gerne have det helt ned til jorden. Der dampede Rikke skørtet så det lige fik 2cm i længden (men jeg ville jo heller ikke have det skulle strutte) - så jeg fik det, som jeg ville have det, men gik og trådte/snublede i kjolen hele dagen :)

Men de har godt nok trukket den længe med den kjole, man ved jo aldrig lige hvad der sker - som vandskade i butikken f.eks! De har da givet sig selv rimelig kort snor. Og hvad sker der lige for det med sløret?? Ej altså, de må lige stramme sig an nu!

Tusind tak! :a1221:

Den eneste grund til, at jeg gerne vil have at den strutter er egentlig, at det viser blonden meget smukkere. Kjolen i sig selv er jo riiiigeligt stor :tunge: Der er så meget tyl i den, at jeg faktisk ikke helt kan overskue at skulle gå i den uden et skørt under :rolleyes: Jeg er faktisk lidt bange for at falde i det tyl, der er inden under...

Det er også derfor jeg er lidt forbeholden overfor, hvis de fjerner tyl under.

Tror egentlig de kunne sy kjolen på et par dage, hvis det var, men jeg ville også bare gerne have oplevelsen af den blev syet. Lige nu føles det godt nok hektisk, men satser nu på de har styr på det. Mht. sløret er jeg ikke helt ligeså tilgivende. De har jo for s***n vidst at jeg skulle giftes siden marts! De kunne jo bare have sagt at jeg skulle kigge ind i juni/juli, så vi kunne få styr på det med sløret. Det er bare SÅ meget ikke i orden. Vi aftalte jo også, at de skulle ringe, hvis det ikke kunne lade sig gøre at få det jeg havde valgt hjem. Så det er jeg sg* pænt rasende over (hvilket man vist også kan se på mængden af bandeord i øvrigt :tunge: ).

Men heldigvis er kjolen smuk :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare en smuk kjole du får! Er helt vild med blonden :loveshower:

Kan godt forstå du har været en smule stresset over at se det færdige resultat så sent, men hvor bliver det godt :)

1

Del dette indlæg

hold da op hvor er det smukt dit skørt :loveshower::loveshower::loveshower: love it, håber inderligt at de får styr på de sidste ting, og at længden på skørtet er som det skal være...forstår godt du fik en zilla flip over at de ville spise dig af med et brugt slør, havde nok fået det samme......

Tusind tak :) Godt at høre, at det ikke kun er mig, der flipper zilla over den slags ting, men gik helt i baglås, da de sagde det.

0

Del dette indlæg

:7himmel::7himmel::7himmel: Hvor er din kjole bare smuk - ELSKER blonden :loveshower: Du kommer til at blive så smuk! :loveshower:

Øv hvor er det dårligt med sløret - håber de får det fikset i en fart. Også mht. længden og generelt bare at blive færdige... Kan godt forstå du er presset - men er sikker på at det hele nok skal blive rigtig godt ! :)

Tusind tak! :7himmel: Håber også bare, at det bliver rigtig godt :)

Det virker som om, at det heldigvis var en misforståelse med sløret. Fik lige snakket med Lasse selv, og det virker, som om det har været lidt "lost in translation", omkring sløret, da det slør jeg har set, faktisk har været bestilt hjem til mig, og ikke har hængt der siden november. Det slør er nemlig gået til i vandskaden :tunge: Så mon ikke det hele går i orden.

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg

Hvor er det bare en smuk kjole du får! Er helt vild med blonden :loveshower:

Kan godt forstå du har været en smule stresset over at se det færdige resultat så sent, men hvor bliver det godt :)

Tusind tak skal du have! :a1221: Jeg glæder mig også rigtig meget til tirsdag, hvor jeg får snørren i, så jeg får et bedre indtryk af den færdige kjole :loveshower: Bliver så spændende!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg elsker det skørt!!!

Den er bare smuk.

Tusind tak :heart: Det er godt at høre at det ikke bare er mig, der synes det er en smuk kjole :rolleyes:

Jeg synes egentlig ikke, at servicen er dårlig, de er ret søde, tror bare jeg har en tendens til at slippe det hele ud her (lidt ligesom i en dagbog), for at få afløb for mine tanker. Jeg kan ikke snakke specifikke problemstillinger med H2B jo, som normalt er min go-to person i de her sammenhænge. Håber altså også meget, at det med sløret ordner sig!

nåååh, det var godt.

Jeg synes bare at det er så sent, at du får en færdig kjole. Du skal jo for søren giftes om et øjeblik.

0

Del dette indlæg

nåååh, det var godt.

Jeg synes bare at det er så sent, at du får en færdig kjole. Du skal jo for søren giftes om et øjeblik.

Haha, ja, jeg får virkelig stress af at tænke på, hvor kort tid der er til!

0

Del dette indlæg

Tusind tak! :7himmel: Håber også bare, at det bliver rigtig godt :)

Det virker som om, at det heldigvis var en misforståelse med sløret. Fik lige snakket med Lasse selv, og det virker, som om det har været lidt "lost in translation", omkring sløret, da det slør jeg har set, faktisk har været bestilt hjem til mig, og ikke har hængt der siden november. Det slør er nemlig gået til i vandskaden :tunge: Så mon ikke det hele går i orden.

Det skal nok blive godt! :lol: Godt med sløret :lol:

Du har vist os billede af kjolen før ikk? Altså ikke hvor du har den på, men bare selve modellen?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer