roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Dejligt med flere billeder - det ser helt fantastisk ud! Jeres pynt er virkelig smuk! Du er en modig kvinde, sådan at lade din mand om bordopdækningen men jeg synes virkelig at det ser godt ud! Selvfølgelig er det drønærgeligt hvis du havde forestillet dig noget andet, men som en udefrakommende er jeg mere end sikker på, at dine gæster KUN kan have været imponerede!!

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Detaljebilleder VI

Maden

Jeg havde jo været sindssyg bekymret for, hvorvidt maden blev, som jeg havde forestillet mig. Min bekymring blev virkelig gjort til skamme!

Jeg er stadig glad for, at vi valgte at tage det ekstra møde, for at få det hele på plads. Men jeg kan kun give stedet og maden min varmeste anbefaling.

post-69771-0-14172300-1423661555_thumb.j

Forretten, der bestod af kammuslinger, mandler, jordskokkechips og urter, serveret på en bund af jordskokkecreme

Den var virkelig god!

post-69771-0-22533500-1423661604_thumb.j

Hovedretten inden der kom sovs på. Det er oksemørbrad på en bund af karljohansvampe og spinat. Dertil kom der kantarelflødesauce.

Mørbraden var absolut perfekt stegt, det var SÅ lækkert!

post-69771-0-84532800-1423661644_thumb.j

Desserten er en panna cotta, hvor geledelen er af granatæble. Ovenpå er der friske bær og popcornsgranulat. Det var også lækkert, men portionen var enorm! Tror jeg kunne spise halvdelen :tunge: Min mand derimod spiste tre :rolleyes: Men de var også gode :lol:

0

Del dette indlæg

Middagen I

Vi kom tilbage fra fotoshootet lidt sent, så vi nåede kun lige at få en velkomstdrink og byde velkommen inden vi skulle til bords.

post-69771-0-93751200-1423663306_thumb.j

Et billede af velkomsten

Vi fik sat os til bords, og forloveren fik præsenteret sig selv. Vi (eller det var vist egentlig mest mig) havde jo besluttet, at der ikke skulle være nogen kysserunder, hvilket vi sagde og toastmasteren så valgte at gentage, så var det ligesom slået fast :rolleyes:

Jeg havde været virkelig bange for, hvordan folk ville tage det, med de virkede faktisk til at være ret ligeglade :tunge: Så jeg kan varmt anbefale, at man siger fra, hvis der er noget man ikke er helt tryg ved.

post-69771-0-13130100-1423667325_thumb.j

Vores meget dygtige toastmaster

Vi blev igennem aftenen mere og mere tilfredse med vores valg af toastmaster, han gjorde det fantastisk :) Intet mindre.

Alt kørte som på skinner, der var tilpas med indlagte pauser, og vi nåede brudevalsen i fin stil. Vi følte os på ingen måde stressede, for der var så fint styr på det :)

Det var rigtig dejligt for mig at føle mig så tryg, at jeg kunne give helt slip. Normalt er jeg nemlig virkelig en kontrol freak, og det forværres, når jeg føler, at der ikke er styr på tingene.

Men det var der, og det var dejligt.

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer