roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

Er også meget skeptisk over for den nye doctor!! Vi har kun set fra 2010, så den 11. Doctor var vores første og helt klart ham, jeg er mest vild med :lol: <3

Hehe, min yndlingsdoktor er klart nr. 12, men det var jo så også ham jeg så først :rolleyes: Min mand er mest vild med nr 11 også, så tror klart det er noget med, hvem man først har set i rollen som doktor. Synes kun lige man når at vende sig til den nye doktor inden de skifter ham ud :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaah, dejligt at du begynder stille og roligt uden billederne :cheerleader3:

Jeres ting er så flotte.

Jeg har båndet fra risposerne i min jakkelomme, som jeg går og nuldrer. Tyllen ligger i min taske :D

Hvordan var dessertn? Jeg synes popcforn er så sejt!

Hehe, bliver lidt tosset, hvis der slet ikke sker noget på bryllupsfronten, selvom det er overstået :rolleyes: Hvis ikke billederne når at komme, så tror jeg måske at jeg går i gang med en beretning fra vores mini-bryllupsrejse, inden den rigtige beretning.

Tusind tak :) Det er også så hyggeligt at have den slags i lommen :) Det er lidt ligesom om man gemmer et minde.

Desserten var stooor! Men rigtig, rigtig lækker :smiley-eatdrink026: Tror min mand, udover at spise resten af sin egen, og også spiste resten af sin mors og resten af hans svigermors :lol: Popcorngranulatet smagte ikke vildt meget af popcorn, men passede rigtig godt til desserten. Citronsorbeten var også lige i øjet, og ikke alt for bitter, som jeg synes den slags nogen gange har en tendens til at blive :) Men hele menuen var bare sindssygt lækker! De leverede virkelig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh du er gået i gang. Meget meget spændende :) Så håber jeg bare du snart får billederne. Har i en leveringsdato?

Nej, har vi desværre ikke :( Men tænker det tager den tid det tager, men bliver nok rigtig utålmodig, når der er gået 3-4 uger :tunge: Glæder mig også lidt til at komme i gang med beretningen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh du er gået i gang. Meget meget spændende :) Så håber jeg bare du snart får billederne. Har i en leveringsdato?

Nej, har vi desværre ikke :( Men tænker det tager den tid det tager, men bliver nok rigtig utålmodig, når der er gået 3-4 uger :tunge: Glæder mig også lidt til at komme i gang med beretningen :)

Ok - jeg troede det stod i jeres kontrakt :) 3-4 uger skal i nok regne med. Han laver jo et godt stykke arbejde. Vi har selv 4 ugers levering, for det tager bare tid at lave så mange - og når man så har bryllup hver lørdag, så der er jo maaaaange billeder skal laves. Men vi venter spændt :)

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok - jeg troede det stod i jeres kontrakt :) 3-4 uger skal i nok regne med. Han laver jo et godt stykke arbejde. Vi har selv 4 ugers levering, for det tager bare tid at lave så mange - og når man så har bryllup hver lørdag, så der er jo maaaaange billeder skal laves. Men vi venter spændt :)

Hehe, så skulle jeg da også lige læse vores kontrakt igennem :rolleyes: Men der stod godt nok ikke noget lige om det. Men tænker også 4 uger er meget rimeligt, kan se at vi i følge kontrakten får 600-800 billeder, men synes at jeg har kunne læse herinde, at der ofte kommer flere fra ham, men nu må vi se. Tænker også, at det må tage en hel del tid med redigering :)

Laver I egentlig Trash the Dress billedserier?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok - jeg troede det stod i jeres kontrakt :) 3-4 uger skal i nok regne med. Han laver jo et godt stykke arbejde. Vi har selv 4 ugers levering, for det tager bare tid at lave så mange - og når man så har bryllup hver lørdag, så der er jo maaaaange billeder skal laves. Men vi venter spændt :)

Hehe, så skulle jeg da også lige læse vores kontrakt igennem :rolleyes: Men der stod godt nok ikke noget lige om det. Men tænker også 4 uger er meget rimeligt, kan se at vi i følge kontrakten får 600-800 billeder, men synes at jeg har kunne læse herinde, at der ofte kommer flere fra ham, men nu må vi se. Tænker også, at det må tage en hel del tid med redigering :)

Laver I egentlig Trash the Dress billedserier?

600-800 er MANGE billeder, vi er "kun" oppe på 400 (uden brudens forberedelse), og det er altså svært at begrænse sig til. Vildt nok egentlig :lol:

Jo det gør vi da. Vi har ikke gjort så meget i det, men det er SUPER fedt at lave, og jeg spotter jo fotomuligheder overalt. Ville selv gerne have taget nogle, bare af mig alene - eftersom Jesper jo skal tage dem hehe, men kan sku ikke passe kjolen :blink:

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag





Fredag morgen starter egentlig torsdag nat, hvor jeg havde glemt at sætte mit vækkeur :oops: Jeg vågner dog på et tidspunkt, så jeg rent faktisk godt kan nå min tid til at få lavet negle hos make-up artisten. Men jeg er stadig helt rundtosset fra dagen inden, og jeg er heller ikke ret god til at stresse om morgenen, men prøver at tage den lidt med ro.



På det tidspunkt kan jeg ikke helt overskue hvornår på dagen jeg skal få tid til at pakke gaverne til min mand ind. Så jeg spørger ham, om han ikke hellere vil have dem nu med det samme. Så kan jeg også få lov til at se, at han åbner dem (elsker at give gaver).


Han havde desværre gættet, at det var et lommeur, da jeg jo havde talt over mig, og sagt, at han skulle have et ur :pokey: Men han synes det var super fint, og blev rigtig glad for det :) Han var faktisk så glad for det, at han gik med det dagen efter brylluppet også :thumbsupsmileyanim:


Samtidig fik han også de sokker og boxershorts jeg havde købt fra Ralph Lauren (med hans yndlingshest :) ), han var ellers begyndt at snakke om, at nu skulle vi jo også huske at købe sokker i ugen op til brylluppet. Ved ikke helt hvordan det lykkedes mig at udskyde det uden han opdagede det :floejt:


Men han blev også rigtig glad for for det :)


Så var turen kommet til de manchetknapper jeg havde købt til ham, da vi var i London. Dem blev han også rigtig glad for, især, da han opdagede, da de var med små kæder, i stedet for at være støbt "ud i et".


Jeg fik også forklaret ham, at han naturligvis ikke behøvede at have dem på i kirken, hvis han hellere ville have arvestykkerne på fra sin morfar. Men at jeg havde kunne mærke på ham, at han ikke var helt solgt på idéen om morfars manchetknapper (vi havde haft snakket om det inden), så nu havde han et alternativ. Jeg fik naturligvis også sagt, at der var "no hard feelings", hvis han tog morfars på, så havde han jo mine til en anden god gang.



Efter gavegivningen havde jeg for alvor travlt med at komme ud af døren, så jeg skyndte mig at få lidt tøj på og børstet tænder, og så styrtede jeg ellers ud af døren.


Heldigvis havde jeg jo min fars bil fra dagen før, så det gik over stok og sten til Køge, hvor make-up artisten holder til. Parkeringsguderne tilsmilede mig, så jeg fandt en p-plads med det samme, og var faktisk kun 10 min forsinket til min aftale.



Oprindeligt havde jeg overvejet nogen meget fine franske negle, med guldglimmer spids på (jeg havde set nogen herinde, der havde dem, og synes de var så flotte). Men da jeg sad der, så hældte jeg bare meget mere til en mørk rød farve, der ville matche min læbestift, og som mindede meget om en jeg går med engang imellem til daglig. Det var på en måde bare mere mig :)


Tåneglene blev malet med en midnatsblå lak, og på den måde fik jeg mit "something blue" til dagen.


Da jeg var færdig med tåneglene fik jeg lige vokset min bryn, så de var perfekte til dagen efter :)



Herefter gik turen til Ilva, da jeg havde bestemt mig for, at de kurve vi havde derhjemme, bestemt ikke var gode nok til risposer og kirkehæfter på dagen :rolleyes:


Hvis I spørger mig i dag, så er jeg altså ikke helt sikker på, hvorfor jeg havde bestemt mig for det... Det var helt sikkert et sted, hvor jeg kunne have sparet lidt tid og en hel del stress. Men jeg kom da i Ilva, og fik købt nogle fine kurve.

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fredag forsat

Herefter gik turen til hotellet, hvor jeg skulle tjekke ind, og hænge brudekjolen, samt stille tilbehøret.

Det var altså lidt af en farce! Er sikker på, at receptionisten har tænkt at jeg var rablende vanvittigt, men det skal siges, at han var super sød og professionel. Mit adrenalinniveau var på det tidspunkt ekstremt højt, og kunne ikke helt overskue alt det, der stadig skulle nåes.

Men det startede med jeg tjekkede ind, skyndte mig ned på værelset, for lige at stille min taske, så jeg kunne komme ud at hente brudekjolen. Der opdager jeg så, at der på værelset er enkelt senge!!!! Fandme nej, om jeg vil sove i enkeltsenge på vores bryllupsnat! :bed:

Nå jeg må jo så tilbage til receptionen, og prøve at sige på en pæn måde, at det altså ikke går at det er enkeltsenge, når nu vi skal tilbringe vores bryllupsnat på værelset. Tror jeg må have haft rimeligt crazy eyes på det tidspunkt, for han skiftede bare til et dobbeltværelse, helt uden kommentarer.

Jeg kommer ned på værelset og konstaterer, at det måske er en anelse til den lille side, hvis vi skal være 5-6 mennesker derinde dagen efter. Så jeg går ud i bilen, og ringer til min far, som jo har været ansvarlig for bookingen, og hører hvad han siger til det. Han siger, at det kan han slet ikke forstå, for han havde jo booket en suite og ikke en dobbeltværelse, men at han lige vil undersøge det. Han kan dog ikke få fat i sen kontakt, men min søde, dejlige far siger, at jeg skal da bare opgradere til en suite, så skal han nok tage en evt. ekstraregning :respekt: :heart:

Så må jeg jo ind til receptionisten igen...

Det skal siges til hans ros, at han tog det helt roligt. Personligt havde jeg nok grinet lidt af mig, hvis jeg var receptionist :) Men han var bare super flink, og fik mig flyttet til en suite helt uden at kny.

Jeg skynder mig ned i suiten med kjole og tilbehør, og ud igen, så vi kan komme ud til feststedet med alle tingene.

Da jeg kommer hjem går vi straks i gang med at få pakket alle bryllupstingene ned, så de kan komme ud til feststedet. Og hold nu helt op, hvor er jeg glad for at vi har stationcar'en! Jeg ved simpelthen ikke, hvordan vi skulle have fået plads til alle tingene, hvis ikke vi havde haft den.

Jeg sætter manden til at køre, så jeg liiiige kan få ordnet toiletkurven på vej derud. Jeg var i god tid, som altid :wink::biggrin:Jeg havde lige nået at få købt ind til den mellem make-up artisten og Ilva :tunge: Den blev egentlig ret god med rigtige vabelplastre og alting, men jeg glemte dog at komme deo i :lol::rolleyes: Ellers fik jeg faktisk gode tilbagemeldinger på den. Der var også en del der grinede af, at der var håndsprit i :blush:

Vi fik også lige hilst på forpagteren af stedet, og han fik spurgt om vi var klar (hvad sker der lige for, at ALLE jeg snakkede med den sidste måned spurgte om det?).

Min brudepige ringer så midt i det hele, for lige at høre, om hun skulle gå op sammen med mig og min far, og om hun i givet fald skal gå foran eller bagved :) Det havde vi åbenbart glemt at tale om inden :lol: Men det fik vi så heldigvis aftalt der, meget godt hun lige huskede det :) Jeg fik også snakket lidt med hende om, at jeg havde set på facebook, at min bedste veninde fra gymnasiet, som jeg ikke snakker med længere havde født. Jeg vidste ikke, at hun var gravid, og mine følelser sad ret meget uden på tøjet lige den dag, så det føltes lidt ligesom at få en mavepuster, da jeg så det. Men det var rigtig rart at snakke med en der forstod det. Tror nemlig ikke helt min mand forstod, hvorfor jeg lod mig gå på af det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fredag fortsat... igen...






Men manden var i mellemtiden blevet færdig med at losse bilen, så vi kunne sætte kursen mod Kbh, hvor vi havde bestilt bord på Retour Steak, så vi kunne få byens lækreste burgere!


Det var meningen, at det skulle have været helt vildt hyggeligt og vi lige skulle nyde den sidste aften som ugifte. Men vi var så trætte og stressede (manden havde på tidspunkt endnu ikke påbegyndt at skrive sin tale!), at vi bare endte med at skynde os og spise, for så at skynde os hjem igen. Så vildt romantisk blev det altså ikke :lol: Men vi nåede da at kigge hinanden i øjnene, og synes, at det var lidt vildt, at det var i morgen :)



På vej mod hotellet snakker vi i telefon med min far på bilens højtalere, og han siger, at nu må jeg jo ikke blive sur, hvis der kommer nogen overraskelser, og at folk jo bare mener det bedste for mig/os.


Der er bare den lille detalje, at jeg HADER, virkelig hader overraskelser, og det ved min far. Ved den dag i dag, ikke hvorfor han sagde noget.


Men efter at have været herinde kører min hjerne bare på højtryk, og forestiller sig det ene skrækscenarie efter det andet. Det er alt fra "sjove" tjenere, til hende der, man kan leje, til at komme ud og spille gommens eks. Det er i min verden bare slet ikke sjov.


Det var så bare dråben, der fik følelsesbægeret til at flyde over for mig. Jeg bryder bare stortudende sammen, og kan slet ikke holde op igen.


Jeg har virkelig ondt min mand på det tidspunkt. Han ser så fortabt ud, men jeg kan bare ikke holde op. Her bagefter kan jeg jo godt se, at det bare var fordi, jeg var så meget oppe og køre, og der var så mange følelser i spil. Tror heller ikke helt, at det egentlig var min fars skyld, men det var bare lige det sidste.


Jeg havde egentlig glædet mig til at skulle slappe af helt alene, aftenen og natten inden, men nu havde jeg bare slet ikke lyst til at være alene. Det endte med at manden blev et par timer (jeg havde gemt kjolen i det andet værelse i suiten og lukket døren), indtil jeg var kommet mig lidt. Han nåede også frem og tilbage til vores lejlighed to gange den aften, da vi havde glemt en del ting i skyndingen.



Da vi endelig fik sagt farvel, var jeg lidt på BK, hvilket var rigtig rart, det var dejligt lige at få et par trøstende ord med på vejen.


Kl. lidt i tolv ringede jeg til manden min og sagde godnat, han var stadig i gang med talen. Vi snakkede lidt om, hvordan han kunne gribe det an, da jeg kunne mærke, at han var lidt ved at gå i panik. Tror det hjalp, for han holdt den mest fantastiske tale :heart:


Herefter begyndte jeg at føle ro, og følte mig klar til at lægge mig til at sove.


Jeg faldt i søvn til synet af min smukke kjole og sløret, som jeg havde hængt op ved siden af sengen.



post-69771-0-30060000-1413749488_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sh*t, hvor fik jeg skrevet meget!


Men det er altså super fedt at få det hele ned på skrift :) Når jeg ser, hvor meget jeg egentlig lavede fredag, så kan jeg måske også bedre forstå, hvorfor det blev for meget for mig. Så I må lige bære over med at I får alle de små detaljer :wink:


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa, jeg sidder her og læser med i stor stil:-) Det er faktisk rigtigt fedt at skrive beretning,så genoplever man det hele igen:-)

Men det er en god beretning, dog synd du blev ked af det fredag aften, men ja det er alt der bare kommer bragende ind i hovedet på én den dag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

600-800 er MANGE billeder, vi er "kun" oppe på 400 (uden brudens forberedelse), og det er altså svært at begrænse sig til. Vildt nok egentlig :lol:

Jo det gør vi da. Vi har ikke gjort så meget i det, men det er SUPER fedt at lave, og jeg spotter jo fotomuligheder overalt. Ville selv gerne have taget nogle, bare af mig alene - eftersom Jesper jo skal tage dem hehe, men kan sku ikke passe kjolen :blink:

Det er jo så også både med gommen og brudens forberedelse, mandens fotograf kom kl. 9, og Martin dukkede op hos mig kl 10, så tror virkelig, der er blevet fyret mange billeder af. Kan også godt lide, at jeg selv kan vælge lidt :rolleyes: Det er jo ikke altid de samme billeder, man synes er gode :tunge:

Læste heeele din tråd for nyligt, og synes da også at erindre, at du tabte dig ret meget op til brylluppet? Nogen gange kommer man jo til at tage lidt på igen :floejt:

Tror altså også jeg bliver nød til at få taget nogen billeder på et tidspunkt, hvor at jeg kan tillade mig at kjolen bliver lidt mere "brugt". Martin var til photoshootet ret overrasket over at jeg valgte at sætte mig på noget ret råt beton :lol: Men altså kjolen skal jo ikke sælges, og jeg kommer sikkert ikke til at bruge den igen, før tidligst til kobberbrylluppet, hvilket jo egentlig er lidt synd, når nu jeg synes den er så fantastisk :wink:

Du må sige til, hvis du finder nogen uimodståeligt gode locations, så kan jeg jo prikke lidt til manden :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaa, jeg sidder her og læser med i stor stil:-) Det er faktisk rigtigt fedt at skrive beretning,så genoplever man det hele igen:-)

Men det er en god beretning, dog synd du blev ked af det fredag aften, men ja det er alt der bare kommer bragende ind i hovedet på én den dag...

Jeg er også lidt øv over, at jeg blev ked. Men på den anden side var det også godt, det hele var ude af systemet, da jeg vågnede lørdag morgen og jeg var bare glad og SÅ klar til at blive gift. Hvis jeg ikke havde fået det ud af systemet fredag aften, så var risikoen jo, at det var kommet engang i løbet af lørdagen, og det havde jo trods alt været meget værre :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaa, jeg sidder her og læser med i stor stil:-) Det er faktisk rigtigt fedt at skrive beretning,så genoplever man det hele igen:-)

Men det er en god beretning, dog synd du blev ked af det fredag aften, men ja det er alt der bare kommer bragende ind i hovedet på én den dag...

Jeg er også lidt øv over, at jeg blev ked. Men på den anden side var det også godt, det hele var ude af systemet, da jeg vågnede lørdag morgen og jeg var bare glad og SÅ klar til at blive gift. Hvis jeg ikke havde fået det ud af systemet fredag aften, så var risikoen jo, at det var kommet engang i løbet af lørdagen, og det havde jo trods alt været meget værre :blink:

Yeah, fed vinkel du har på det. For du har ret, man skal bare være SÅ klar på dagen til at blive gift. Åh den følelse man har om morgenen i maven på sin bryllupsdag, den er jo bare outstanding. Er glad for du var super klar:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeah, fed vinkel du har på det. For du har ret, man skal bare være SÅ klar på dagen til at blive gift. Åh den følelse man har om morgenen i maven på sin bryllupsdag, den er jo bare outstanding. Er glad for du var super klar:-)

Havde faktisk været ret bange for, at det ville ske på dagen, så var på en måde også lidt lettet bagefter.

Men ja, den følelse er bare noget helt, helt særligt. Sådan en slags stilhed før stormen, med tusind vilde følelser af spændthed i maven og visheden om, at lige om lidt, så går det løs :) Åhhh, jeg vil giftes igen!!! Med den samme mand selvfølgelig :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yeah, fed vinkel du har på det. For du har ret, man skal bare være SÅ klar på dagen til at blive gift. Åh den følelse man har om morgenen i maven på sin bryllupsdag, den er jo bare outstanding. Er glad for du var super klar:-)

Havde faktisk været ret bange for, at det ville ske på dagen, så var på en måde også lidt lettet bagefter.

Men ja, den følelse er bare noget helt, helt særligt. Sådan en slags stilhed før stormen, med tusind vilde følelser af spændthed i maven og visheden om, at lige om lidt, så går det løs :) Åhhh, jeg vil giftes igen!!! Med den samme mand selvfølgelig :wink:

Ja præcis, man vil giftes igen - MED DEN SAMME:-) Jeg kan altså godt forstå dem der bliver velsignet. For syv sytten, det er dan dejligste dag fyldt med kærlighed og smil hele dagen! :-) Tænk også hvor mange tanker man har lagt i sådan en dag. Kan godt forstå de i eventyrene festede i mange mange dage :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

600-800 er MANGE billeder, vi er "kun" oppe på 400 (uden brudens forberedelse), og det er altså svært at begrænse sig til. Vildt nok egentlig :lol:

Jo det gør vi da. Vi har ikke gjort så meget i det, men det er SUPER fedt at lave, og jeg spotter jo fotomuligheder overalt. Ville selv gerne have taget nogle, bare af mig alene - eftersom Jesper jo skal tage dem hehe, men kan sku ikke passe kjolen :blink:

Det er jo så også både med gommen og brudens forberedelse, mandens fotograf kom kl. 9, og Martin dukkede op hos mig kl 10, så tror virkelig, der er blevet fyret mange billeder af. Kan også godt lide, at jeg selv kan vælge lidt :rolleyes: Det er jo ikke altid de samme billeder, man synes er gode :tunge:

Læste heeele din tråd for nyligt, og synes da også at erindre, at du tabte dig ret meget op til brylluppet? Nogen gange kommer man jo til at tage lidt på igen :floejt:

Tror altså også jeg bliver nød til at få taget nogen billeder på et tidspunkt, hvor at jeg kan tillade mig at kjolen bliver lidt mere "brugt". Martin var til photoshootet ret overrasket over at jeg valgte at sætte mig på noget ret råt beton :lol: Men altså kjolen skal jo ikke sælges, og jeg kommer sikkert ikke til at bruge den igen, før tidligst til kobberbrylluppet, hvilket jo egentlig er lidt synd, når nu jeg synes den er så fantastisk :wink:

Du må sige til, hvis du finder nogen uimodståeligt gode locations, så kan jeg jo prikke lidt til manden :tunge:

Jo jeg skulle da være slank til bryllupet. Og der er så røget 5 kg på igen + kjolen jo faktisk blev lagt aaalt for meget ind, så jeg kunne ikke holde ud af have den på. Jeg overvejede i weekenden her at sælge den. Det kan jeg bare ikke! Så sælger jeg mit hjerte. Så må den ligge der og blive ædt af møl de næste 40 år hehe.

Martin kommer jo også overalt i landet, så han har sikkert også en masse ideer. Min opfattelse er at ingenting kan bruges til alt. Det handler bare om vinkel :)

(og her ville jeg så have indsat et billede med det var giga stort, så slettede det igen)

Jeg ELSKER bare når bruden ikke er sart med kjolen. Det er så fedt. Lader slæb være slæb og bare vader derud af, ligger på trapper, beton, græs - alt.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik også et break-down fredag aften - tror lidt det hører sig til :lol: - For nogen af os i hvert fald! :wink: Men altid bedre at få det ud af sit system! Kan godt forstå du er utålmodig med billederne! Vi fik først vires efter 5 uger, og så længe kunne jeg ikke vente med beretningen, så billederne er kommet som en efter-storm :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg skulle da være slank til bryllupet. Og der er så røget 5 kg på igen + kjolen jo faktisk blev lagt aaalt for meget ind, så jeg kunne ikke holde ud af have den på. Jeg overvejede i weekenden her at sælge den. Det kan jeg bare ikke! Så sælger jeg mit hjerte. Så må den ligge der og blive ædt af møl de næste 40 år hehe.

Martin kommer jo også overalt i landet, så han har sikkert også en masse ideer. Min opfattelse er at ingenting kan bruges til alt. Det handler bare om vinkel :)

(og her ville jeg så have indsat et billede med det var giga stort, så slettede det igen)

Jeg ELSKER bare når bruden ikke er sart med kjolen. Det er så fedt. Lader slæb være slæb og bare vader derud af, ligger på trapper, beton, græs - alt.

Haha, det er jo LIGE mig du beskriver der! Folk blev ved med at samle mit slør op, for det var jo synd, at det blev beskidt :lol: Jeg blev ved med at smide det på gulvet :tunge: Nu skulle det jo bruges, når jeg kun kunne have det på den ene dag. Det viste sig også, at min kjole var overraskende robust, det er kunne foret, der er gået en lille smule i stykker, fordi jeg trådte i det under brudevalsen. Og den sad endda fast i døre og alt muligt :lol: Men jeg havde en fest med den :) Jeg knuselsker den kjole, og den bliver stensikkert aldrig solgt. Det er den eneste der findes af slagsen ellers, da prøvekjolen gik til i vandskaden, og blonden ikke bliver produceret længere, så den er kun min :7himmel:

Kan du ikke få lagt den lidt ud igen? Det plejer man da at kunne? Det kunne da være fedt at få lov til at komme i den igen, især når du nu blev tvunget ud af den alt for tidligt.

Jeg har ikke engang hjerte til at få lavet min om til dåbskjole :rolleyes: Det kunne ellers være fedt.

Vi i øvrigt give dig helt ret med, at det ikke er stedet, der nødvendigvis gør et billede, men i meget højere grad vinkel, lysindfald, beskæring og redigering. Og synes altså det er lidt snyd, at du snyder mig for billeder, når nu jeg elsker fede billeder :lol::wink:

Hvis jeg skal have taget TTD-billeder, så tror jeg, at jeg vil have taget dem af nogen andre, så de får et lidt andet udtryk end Martins, synes det kunne være lidt fedt at få en anden type billeder af kjolen også. Har i øvrigt heller ikke rigtig hjerte til at lave en rigtig TTD, men kunne godt tænke mig at rulle i skovbunden og klatre i træer måske :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja præcis, man vil giftes igen - MED DEN SAMME:-) Jeg kan altså godt forstå dem der bliver velsignet. For syv sytten, det er dan dejligste dag fyldt med kærlighed og smil hele dagen! :-) Tænk også hvor mange tanker man har lagt i sådan en dag. Kan godt forstå de i eventyrene festede i mange mange dage :-)

Ja, jeg kunne altså godt tåle at tage dagen igen, hvor hovedet også lige var helt med :lol: Det var først i onsdags at jeg havde en fornemmelse af, at nu var jeg helt mig selv igen :) Lidt vildt, at der gik SÅ lang tid. Åhh, ja, lige der ville jeg godt have været en prinsesse i et eventyr :wink: Selvom jeg alligevel var pænt udmattet om søndagen :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik også et break-down fredag aften - tror lidt det hører sig til :lol: - For nogen af os i hvert fald! :wink: Men altid bedre at få det ud af sit system! Kan godt forstå du er utålmodig med billederne! Vi fik først vires efter 5 uger, og så længe kunne jeg ikke vente med beretningen, så billederne er kommet som en efter-storm :wink:

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste :wink: Tænkte også jeg ville dele herinde, så det ikke blev totalt rosenrødt det hele :) Hehe, jeg tror jeg venter tålmodigt, jeg har heller ikke fået billeder fra alle gæsterne endnu, men jeg havde bare ikke overskud til at få oprettet WedPics i slutspurten. Ville jeg dog ønske, at jeg havde haft...

Det bliver lidt ligesom juleaften, når billederne endelig kommer tror jeg :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo jeg skulle da være slank til bryllupet. Og der er så røget 5 kg på igen + kjolen jo faktisk blev lagt aaalt for meget ind, så jeg kunne ikke holde ud af have den på. Jeg overvejede i weekenden her at sælge den. Det kan jeg bare ikke! Så sælger jeg mit hjerte. Så må den ligge der og blive ædt af møl de næste 40 år hehe.

Martin kommer jo også overalt i landet, så han har sikkert også en masse ideer. Min opfattelse er at ingenting kan bruges til alt. Det handler bare om vinkel :)

(og her ville jeg så have indsat et billede med det var giga stort, så slettede det igen)

Jeg ELSKER bare når bruden ikke er sart med kjolen. Det er så fedt. Lader slæb være slæb og bare vader derud af, ligger på trapper, beton, græs - alt.

Haha, det er jo LIGE mig du beskriver der! Folk blev ved med at samle mit slør op, for det var jo synd, at det blev beskidt :lol: Jeg blev ved med at smide det på gulvet :tunge: Nu skulle det jo bruges, når jeg kun kunne have det på den ene dag. Det viste sig også, at min kjole var overraskende robust, det er kunne foret, der er gået en lille smule i stykker, fordi jeg trådte i det under brudevalsen. Og den sad endda fast i døre og alt muligt :lol: Men jeg havde en fest med den :) Jeg knuselsker den kjole, og den bliver stensikkert aldrig solgt. Det er den eneste der findes af slagsen ellers, da prøvekjolen gik til i vandskaden, og blonden ikke bliver produceret længere, så den er kun min :7himmel:

Kan du ikke få lagt den lidt ud igen? Det plejer man da at kunne? Det kunne da være fedt at få lov til at komme i den igen, især når du nu blev tvunget ud af den alt for tidligt.

Jeg har ikke engang hjerte til at få lavet min om til dåbskjole :rolleyes: Det kunne ellers være fedt.

Vi i øvrigt give dig helt ret med, at det ikke er stedet, der nødvendigvis gør et billede, men i meget højere grad vinkel, lysindfald, beskæring og redigering. Og synes altså det er lidt snyd, at du snyder mig for billeder, når nu jeg elsker fede billeder :lol::wink:

Hvis jeg skal have taget TTD-billeder, så tror jeg, at jeg vil have taget dem af nogen andre, så de får et lidt andet udtryk end Martins, synes det kunne være lidt fedt at få en anden type billeder af kjolen også. Har i øvrigt heller ikke rigtig hjerte til at lave en rigtig TTD, men kunne godt tænke mig at rulle i skovbunden og klatre i træer måske :)

Jeg ved ikke om den kan lægges ud. Jeg har faktisk aldrig tænkt på det.. Altså du skal gemme din kjole til at din datter kan bære den engang :)

Jeg vil heller ikke have en rigtig TTD. bare flere fede billeder - af mig :lol: - og nogle mere utraditionelle. Jeg har masser af ideer til billeder selv, og lige nu kan jeg jo ikke komme i tanke om nogle.

Pernille, vores ene brud, hun havde også en Lasse Spangenberg kjole, med strudsefjer. Den kjole kom sku igennem lidt af hvert. Mega fedt. Og den overlevede :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer