roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

fint lommeur og gæstebog

Mange tak :)

Dine gaver til din kommende mand er virkelig gennemførte, syntes at det er så flot med alt det, som du giver ham. Jeg elsker detaljerne og tankerne bag.

Jeres gæstebog er super flot og rammer plet ind i resten af jeres tema :)

Tusind tak skal du have, det er rigtig dejligt at høre, at det ikke kun er mig, der synes vi rammer ned i temaet :) Synes meget hurtigt, at man kan stirre sig blind på alle detaljerne.

Jeg håber også han bliver glad for det :) I min glæde og iver kom jeg dog til at afsløre at jeg havde købt ham et ur (jeg var helt overstadig over at pakken snart kom). Han ved dog ikke hvilken type ur det er, så tror stadig han kan nå at blive overrasket.

Meget meget fint ur:)

Tusind tak! Er ret spændt på at se kvaliteten, når det ankommer.

Åh - jeg er en kegle til det her BK for øjeblikket...

Hver gang jeg sætter mig ned for at "nu skal jeg lige følge lidt op", så har I jo alle haft fart over feltet.

Ikke mindst - hvor er jeres TAK-banner og favours blevet flotte!

Det er da fantastisk med en så medgørlig præst...

Og æv - jeg er vild med det lommeur.... Jeg er jo selv ved at panikke over at jeg endnu ikke har fundet en morgengave :badgirl:

Hehe, kender godt fornemmelsen! Først en tur til London og så en øjenoperation, hvor jeg ikke må/kan kigge for meget på skærm er ikke så godt for at følge med :tunge:

Håber du når at finde noget godt til morgengave (jeg er kommet med et par forslag i din tråd), jeg er lykkelig over, at min H2B skal have en kæde alligevel, så var det jo oplagt at give ham den :) Ellers tror jeg også, at jeg ville være på ret bar bund.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeres tema er meget gennemført og syntes intet falder forkert i med noget andet.

Øv, hvor ærgerligt, at du kom til at afsløre din gave :( Men jeg tror helt sikkert, at han bliver overrasket, når han ser at det er et vildt lækkert lommeur :)

0

Del dette indlæg

Jeres tema er meget gennemført og syntes intet falder forkert i med noget andet.

Øv, hvor ærgerligt, at du kom til at afsløre din gave :( Men jeg tror helt sikkert, at han bliver overrasket, når han ser at det er et vildt lækkert lommeur :)

Ja, men der er jo heldigvis lidt flere gaver, end bare uret. Så han skal nok blive overrasket, er også ret spændt på, hvad han siger til manchetknapperne :) Men jeg er ikke så god til at holde på hemmeligheder, når jeg bliver spændt. Det er da altid noget, at det er lykkedes mig ikke at sige et ord om hans polter til ham endnu :tunge:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Så kom lommeuret! :cheerleader3:

Jeg har virkelig glædet mig til at modtage det! Så meget at jeg jo faktisk kom til at sige til H2B, at jeg glædede mig til uret kom :oops: Der følte jeg mig ret dum. Men han ved heldigvis stadig ikke, at der er tale om et lommeur, så lidt overraskelse er der da stadig tilbage :tunge:

Jeg har også været virkelig været nervøs for kvaliteten af uret. Det har jo ikke været meget billigt, men heller ikke meget dyrt, så det kunne lidt gå begge veje.

Til min store fryd, så er det heldigvis lige som det skal være :loveshower:

Uret kom i en rimelig æske, som dog har en knap så nydelig plastikindsats i ret dårlig kvalitet. Selve uret er dog i glimrende kvalitet.

Det lykkedes mig at finde ud af at trække det op og åbne forsiden, men har endnu ikke helt fundet ud af, hvordan man åbner bagsiden. Den burde dog helt sikkert kunne åbnes, da uret er købt til det.

I skal selvfølgelig ikke snydes for billeder :wink: Jeg undskylder dog for den enorme størrelse på dem, men så kan man jo se detaljerne :tunge:

post-69771-0-06937200-1409837174_thumb.j

post-69771-0-73195200-1409837181_thumb.j

post-69771-0-50876500-1409837190_thumb.j

post-69771-0-59057600-1409837199_thumb.j

post-69771-0-46550700-1409837207_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu op hvor er det altså bare fedt det ur! :-) Selvom han ved at han får et ur skal han nok blive glad og overrasket :-) Kan godt forstå at du glæder dig til at give ham det. Det er super fedt :-)

0

Del dette indlæg

:loveshower: ()() :loveshower: 1 måned tilbage!!! :loveshower: ()() :loveshower:

Så er der kun en måned tilbage! Hvor er det helt vildt!

Vi var hos La Glace i går, og fik det sidste på plads :) Vi fik heldigvis lov til at skifte chokolademoussen i deres forårskage ud med hvid chokoladeganache. Så kagen kommer til at bestå af mandelbunde, hindbærmousse og hvid chokoladeganache, der bliver overtrukket med marcipan og pyntet med lilla marcipanroser og guldfarvede marcipanblade.

Er megaspændt på resultatet.

Vi endte med at få et tilbud vi ikke kunne sige nej til fra Jens Werner, så vi tager undervisning i brudevalsen hos ham. Jeg glæder mig rigtig meget, til at vi skal hygge med noget aktivitet sammen :)

Jeg kom desværre ikke til kjoleprøvning i onsdags, da de havde haft vandskade inde hos Spangenberg :( Det lød ikke som om der var sket noget med mine ting, men jeg fik en ny tid på tirsdag, så det glæder jeg mig rigtig meget til.

Ellers er jeg godt i gang med at lave kirkehæfteomslag. Vi har jo valgt nogle rimeligt lange salmer, så de kan ikke rigtig være på et enkelt A4 ark. Derfor har jeg valgt at lave nogle omslag til kirkehæfterne, så jeg kan få det hele holdt lidt sammen. De er selvfølgelig holdt i tråd med alt andet, så det tager et stykke tid at få dem lavet, når man gerne vil have, at der er 100, så man er sikker på, at der er nok. Jeg regner med, at der kommer lidt billeder op, når de er helt færdige.

Vi har også fået hevet fat i korlederen for Roskilde Domkirkes Drengekor. Jeg har fået den idé, at det kunne være virkelig fedt at gå ud til Händels Halleluja fra Messias, men det kræver liiidt mere end de sædvanlige fire kirkesangere, der er i kirken. Korlederen var heldigvis ikke afvisende :) Overvejer lidt, om man, når koret alligevel er der, kunne få lov til at gå ind til et acapella stykke. Det tror jeg kunne være virkeligt smukt.

Synes der sker vildt meget i øjeblikket, det er lidt ligesom det hele kommer i ryk.

Jeg tror vi når det hele, selvom vi begge to har lidt stress i øjeblikket. H2B arbejder over 60 timer i denne uge, så han er også lidt presset. Vi er begyndt at glæde os lidt, til det hele er overstået.

0

Del dette indlæg

Hold nu op hvor er det altså bare fedt det ur! :-) Selvom han ved at han får et ur skal han nok blive glad og overrasket :-) Kan godt forstå at du glæder dig til at give ham det. Det er super fedt :-)

Tusind tak! Faldt lidt for at det var i rosaguldfarven, ligesom hans ring :)

0

Del dette indlæg

Lommeuret er så fedt. Jeg glæder mig til at høre hans reaktion :)

Jeres kage lyder virkelig lækker og er igen bare mega gennemført i henhold til jeres tema.

Jeg kommer gerne til globryllup!!!

Sejt med et fedt tilbud fra Jens Werner. Hvad går det ud på? :D

Hvor er det ærgerligt, at du ikke kom til kjoleprøvning, men Gudskelov, at der ikke er sket noget med nogle af dine ting. Så er det til at overleve, at prøvningen er udskudt, selvom jeg er virkelig spændt på at se billeder!!!

Det lyder spændende med jeres kirkehæfter og lyder mega gennemført med omslag. Det bliver spændende at se altså!

Jeg tror at din indgang uanset, hvad vil blive helt fantastisk, men hvor kunne det være fedt lige at toppe den med accapella :)

Vi har ligesom jer også mange ting om ørerne for tiden og jeg glæder mig nu bare til at være gift, selvom jeg samtidig prøver at nyde ventetiden.

Jeg føler mig lidt stresset, ikke fordi vi har mange ting at se til, men fordi at brylluppet er snart. Det er nu det sker og det er svært for mig at håndtere, at noget vi har planlagt så længe pludselig sker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke... Den måned forsvinder hurtigt lover jeg!

Hvor er uret flot!

Du får altså virkelig sammensat en dejlig personlig gave - I like!!

Som Josephine er jeg også på med globryllup.... Det lyder fantastisk romantisk med drengekor.... :7himmel:

0

Del dette indlæg

Og TILLYKKE!!!! EN MÅNED ER JO SNART!!! <3

Det er jo lige om lidt! :o Hvilket jo i øvrigt betyder, at der kun er 1 1/2 måned til jeres!

Jeres kage lyder virkelig lækker og er igen bare mega gennemført i henhold til jeres tema.

Hvor er det ærgerligt, at du ikke kom til kjoleprøvning, men Gudskelov, at der ikke er sket noget med nogle af dine ting. Så er det til at overleve, at prøvningen er udskudt, selvom jeg er virkelig spændt på at se billeder!!!

Det lyder spændende med jeres kirkehæfter og lyder mega gennemført med omslag. Det bliver spændende at se altså!

Jeg tror at din indgang uanset, hvad vil blive helt fantastisk, men hvor kunne det være fedt lige at toppe den med accapella :)

Vi har ligesom jer også mange ting om ørerne for tiden og jeg glæder mig nu bare til at være gift, selvom jeg samtidig prøver at nyde ventetiden.

Jeg føler mig lidt stresset, ikke fordi vi har mange ting at se til, men fordi at brylluppet er snart. Det er nu det sker og det er svært for mig at håndtere, at noget vi har planlagt så længe pludselig sker.

Du er meget velkommen til komme til globryllup :) Det er jo kun 1500 pladser i Domkirken :tunge: Kan godt være lidt nervøs for, at der kommer til at se en anelse tomt ud, men det må jo være som det er.

Jeg er altså også ved at være bare en lille smule anspændt omkring kjolen, synes det er lidt vildt, at der ikke er mere end en måned til, og vi ikke er længere med kjolen. Men de tager det ret roligt derinde, så det er jo altid noget.

Jens Werner endte med at gøre det til en lidt bedre pris end han oprindeligt kom med. Det sammen med at vi får en CD med brudevalsen i den takt vi kan overkomme solgte det ret meget. Har set hvor mange, der herinde leder efter brudevalsen i en bestemt takt, så det tror jeg er en god investering.

Jeg kan lave et lille sneakpeak på kirkehæfterne, jeg har jo lavet en prototype :) Er kun nået til nr. 57, så der er et stykke vej igen.

Jeg tror også bare det vil give den lidt ekstra med acapella. Har egentlig hørt, at man ikke lægger ret meget mærke til hvilken musik, der spiller, når man går ind. Men det gør gæsterne vel trods alt :tunge:

Tror det er umuligt at undgå stress. Jeg starter skole i næste uge, og er lidt bekymret for at skulle jonglere med studie, arbejde og bryllup, er glad for at det ikke varer så længe. Jeg har også haft ret svært ved at forstå, at det er ved at være så tæt på. Det er kun et par uger siden, at det ramte mig, at vi virkelig skal giftes. Pludselig følte jeg mig meget voksen og ansvarlig. Det er lidt mærkeligt at fremtiden bliver nutid lige pludselig. Men jeg glæder mig :) Tror også at jeg vil savne den her tid, når vi først er gift, og der ikke er mere at planlægge :tunge:

0

Del dette indlæg

Tillykke... Den måned forsvinder hurtigt lover jeg!

Hvor er uret flot!

Du får altså virkelig sammensat en dejlig personlig gave - I like!!

Som Josephine er jeg også på med globryllup.... Det lyder fantastisk romantisk med drengekor.... :7himmel:

Tusind tak! Synes også den sidste måned er gået ret hurtigt. Synes den her måned (på bryllupsklar) er gået med bryllupper, der føles som de stadig burde være langt ud i fremtiden. Glæder mig også meget til at høre hvordan det går med dig :) Håber du får tid til at lægge et lille sneak-peak op.

I er velkomne til globryllup :) Som sagt er det jo en kæææmpe kirke :tunge: Jeg er også helt syg med drengekor, så hvis det kan falde helt på plads, så vil det jo være fantastisk.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirkehæfter - Prototype

Lige et lille sneak-peak af mine kirkehæfter, de er ikke færdige endnu (heller ikke indmaden), der skal lige rettes lidt til. Men her kan man få en idé om, hvordan de kommer til at se ud.

Jeg undskylder de mange billeder, men jeg kan simpelthen ikke lade være :tunge:

post-69771-0-13409800-1409847195_thumb.j

post-69771-0-98681100-1409847203_thumb.j

post-69771-0-15566100-1409847214_thumb.j

post-69771-0-36984200-1409847222_thumb.j

post-69771-0-55543200-1409847231_thumb.j

post-69771-0-11273500-1409847246_thumb.j

post-69771-0-74553900-1409847255_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så meget på med globryllup. Det er allerede i kalenderen. Tager hubby med.

Hvad tid er det nu lige det er? Er på fra mobilen

Ej, det kunne være superhyggeligt :) Det er kl 14 :)

Vi er der!!! Det vil jeg da ikke gå glip af :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og TILLYKKE!!!! EN MÅNED ER JO SNART!!! <3

Det er jo lige om lidt! :o Hvilket jo i øvrigt betyder, at der kun er 1 1/2 måned til jeres!

Du er meget velkommen til komme til globryllup :) Det er jo kun 1500 pladser i Domkirken :tunge: Kan godt være lidt nervøs for, at der kommer til at se en anelse tomt ud, men det må jo være som det er.

Jeg er altså også ved at være bare en lille smule anspændt omkring kjolen, synes det er lidt vildt, at der ikke er mere end en måned til, og vi ikke er længere med kjolen. Men de tager det ret roligt derinde, så det er jo altid noget.

Jens Werner endte med at gøre det til en lidt bedre pris end han oprindeligt kom med. Det sammen med at vi får en CD med brudevalsen i den takt vi kan overkomme solgte det ret meget. Har set hvor mange, der herinde leder efter brudevalsen i en bestemt takt, så det tror jeg er en god investering.

Jeg kan lave et lille sneakpeak på kirkehæfterne, jeg har jo lavet en prototype :) Er kun nået til nr. 57, så der er et stykke vej igen.

Jeg tror også bare det vil give den lidt ekstra med acapella. Har egentlig hørt, at man ikke lægger ret meget mærke til hvilken musik, der spiller, når man går ind. Men det gør gæsterne vel trods alt :tunge:

Tror det er umuligt at undgå stress. Jeg starter skole i næste uge, og er lidt bekymret for at skulle jonglere med studie, arbejde og bryllup, er glad for at det ikke varer så længe. Jeg har også haft ret svært ved at forstå, at det er ved at være så tæt på. Det er kun et par uger siden, at det ramte mig, at vi virkelig skal giftes. Pludselig følte jeg mig meget voksen og ansvarlig. Det er lidt mærkeligt at fremtiden bliver nutid lige pludselig. Men jeg glæder mig :) Tror også at jeg vil savne den her tid, når vi først er gift, og der ikke er mere at planlægge :tunge:

PUuh, det lyder altså hårdt med både skole, arbejde og bryllup. Det har min hubby godt nok også, men jeg tror alstå virkelig på, at det er værre for en kommende brud.

Man er nemlig pludselig meget voksen og det hele bliver bare så underligt.

Jeg er også spændt på, hvad jeg skal foretage mig efter, men først kommer julen jo, så tror først jeg mærker det på den anden side af nytår.

Vi håber jo på, at kunne planlægge en barnedåb i fremtiden, men det er ikke til at sige, hvornår vi kan få lov til det. Men vi ønsker og drømmer om muligheden for snart, at blive mere end os to :a1221:

0

Del dette indlæg

sikke flotte kirkehæfter meget gennemført

Tusind tak :)

Ja enig med de andre, meget flotte kirkehæfter - der ligger da også meget tid i dem.

Ja, det gør der, men satser på, at de bliver rigtig gode (og velmodtagede) :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer