roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

Jeg tænker at de måske bare ikke har tænkt på at det kunne være et problem??? Det er jo ikke alle der går lige meget op i deres fødselsdag, vi skal giftes på min fætters 14-års fødselsdag og jeg ringede til ham da vi fandt ud af at det var den lørdag vi kunne få plads på hotellet og det synes han bare var fedt og forstod egentlig ikke rigtig hvorfor han blev spurgt først....

Min fætter blev gift på min 25-års fødselsdag, har drillet ham med at det var fødselsdags-tyveri-karma der gjorde at det regnede den dag som den eneste fødselsdag i mit 30-årige liv, men det er hvad det er og kunne bestemt ikke blive sur over det....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haah ja se det er stadig et uopklaret mysterium - vi havde været kærester i over 2½ år der, så de kendte godt min fødselsdag jo ... Min mand frygtede at de lagde den der med vilje - bare for at være nederen, og en del af mig kan sagtens forestille mig det.. :td: Under alle omstændigheder så har de besluttet at den lørdag var den bedste og så har de tænkt at det var ligemeget med min fødselsdag :rolleyes: Jeg skal være ærlig at sige at vi begge blev skide sure da vi fik invitationen - men for fredens skyld sagde vi aldrig noget. Var jo også for sent der at de skulle kunne ændre noget, så vi ville ikke få noget ud af det.... En lektie vi burde have taget ved lære af ift. dem

Det jo altid noget at selve brylluppet er dramafrit :biggrin: Du må prøve at ryste det af dig - det er jo bare meningen at du skal slappe af og nyde at nogen gider gøre noget for jer :unsure: Bliver helt sikkert sjovt når han skal afsted!! :D Jeg ville ønske jeg havde set min mand, da hans venner kom ned på hans arbejde :tunge: Han havde stået og betjent en kunde da en af dem bare var kommet bagfra og løftede ham op i luften :lol::lol: Hahaha

Tillykke med milepæl :lol:

Tror du i bund og grund er lidt mere medgørlig end mig :wink: Havde mine svigerforældre lavet det stunt, så var jeg nok ikke dukket op :tunge:

Ej, men jeg håber også lidt, jeg er der, når de kommer. Tror det bliver noget så morsomt :)

Det lyder også ret vildt, det din mand er blevet udsat for :) Man ville jo næsten ønske de havde taget en video af det :tunge:

Og tusind tak :a1221:

0

Del dette indlæg

Jeg tænker at de måske bare ikke har tænkt på at det kunne være et problem??? Det er jo ikke alle der går lige meget op i deres fødselsdag, vi skal giftes på min fætters 14-års fødselsdag og jeg ringede til ham da vi fandt ud af at det var den lørdag vi kunne få plads på hotellet og det synes han bare var fedt og forstod egentlig ikke rigtig hvorfor han blev spurgt først....

Min fætter blev gift på min 25-års fødselsdag, har drillet ham med at det var fødselsdags-tyveri-karma der gjorde at det regnede den dag som den eneste fødselsdag i mit 30-årige liv, men det er hvad det er og kunne bestemt ikke blive sur over det....

Jeg tror egentlig ikke det havde været et problem, hvis ikke det havde været en rund fødselsdag. Efter at have snakket med min bror, så er jeg også ret overbevist om, at det egentlig problem er, at de forsøgte at diktere, hvor han skulle holde sin fødselsdag, der pissede ham af. Selvfølgelig er han ærgerlig over, at det er på hans fødselsdag, og han så ikke kan deltage (i hvert fald ikke hele dagen), men han virkede mest af alt sur over, at der var nogen der havde sagt, at han skulle holde sin fødselsdag et bestemt sted.

Personligt ville jeg ikke dukke op til noget der var arrangeret på min fødselsdag, men er godt klar over, at alle ikke kan tage hensyn til det. Folk er nok også meget forskellige med den slags. I min familie er fødselsdage nærmest hellige (som i man lige ringer og spørger, om det er okay at tage ud at rejse på folks fødselsdage, det gjorde vi faktisk med min far i marts), men er godt klar over, at det langt fra er alle, der har det sådan.

0

Del dette indlæg

Jeg tror egentlig ikke det havde været et problem, hvis ikke det havde været en rund fødselsdag. Efter at have snakket med min bror, så er jeg også ret overbevist om, at det egentlig problem er, at de forsøgte at diktere, hvor han skulle holde sin fødselsdag, der pissede ham af. Selvfølgelig er han ærgerlig over, at det er på hans fødselsdag, og han så ikke kan deltage (i hvert fald ikke hele dagen), men han virkede mest af alt sur over, at der var nogen der havde sagt, at han skulle holde sin fødselsdag et bestemt sted.

Personligt ville jeg ikke dukke op til noget der var arrangeret på min fødselsdag, men er godt klar over, at alle ikke kan tage hensyn til det. Folk er nok også meget forskellige med den slags. I min familie er fødselsdage nærmest hellige (som i man lige ringer og spørger, om det er okay at tage ud at rejse på folks fødselsdage, det gjorde vi faktisk med min far i marts), men er godt klar over, at det langt fra er alle, der har det sådan.

Det er det jeg mener, I jeres familie er fødselsdage rigtig vigtige, men det er jo ikke sikkert at dem der planlægger polter er vant til det og så har de måske fået sagt det på en forkert måde, kommunikation er en bitch hvis man ikke taler "samme" sprog og især igennem en telefon hvor man ikke kan aflæse ansigtsudtryk.... Jeg siger ikke det er okay det de har gjort, men somme tider må man give folk Benefits of the doubt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror du i bund og grund er lidt mere medgørlig end mig :wink: Havde mine svigerforældre lavet det stunt, så var jeg nok ikke dukket op :tunge:

Ej, men jeg håber også lidt, jeg er der, når de kommer. Tror det bliver noget så morsomt :)

Det lyder også ret vildt, det din mand er blevet udsat for :) Man ville jo næsten ønske de havde taget en video af det :tunge:

Og tusind tak :a1221:

Haha det kan godt være :tunge: Men tanken strejfede mig da også et kort øjeblik!! Men det havde bare betydet en masse bøvl og det orkede jeg/vi heller ikke... Min mand sagde til dem at det var altså min fødselsdag, men det havde de ikke reageret på overhovedet...

Ja det ville jeg også!! Ville ønske jeg lige havde bedt en af dem om det - kunne være du skulle prøve at arrangere det samme, hvis nu du ikke er der :tunge:

:loveshower:

0

Del dette indlæg

Hårsmykke

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at bestille mit hårsmykke :loveshower:

Med stærk inspiration fra Miss Lena (mange tak i øvrigt), så har jeg bestilt dette smukke hårsmykke:

il_570xN.227264837.jpg

I mordsætning til Miss Lenas er kommer mit hårsmykke til at være i gul, så det matcher resten af mine acessories :)

Jeg forestiller mig, at det skal sættes sammen med et (meget) langt slør, der har en bredblondekant. Den brede blondekant skal så ligge oven på hovedet.

Frisuren forestiller jeg mig skal se sådan her ud:

31cedf6fcb7eb24747666c342f2ac96c.jpg

Nu glæder jeg mig bare til at få hårsmykket hjem, det burde være her om senest om 14 dage, på trods af det bliver sendt fra Australien.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtigt fint hårsmykke :-) post fra Australien er ualmindeligt hurtigt, det jeg har bestilt i Australien har jeg haft indenfor 7-10 dage i Sverige

Tusind tak :) De skriver også 7-10 dages leveringstid, og så tre dage til de får det i posten. Jeg har også gode erfaringer med det Australske postvæsen. De postkort jeg sendte, da jeg var dernede, nåede i hvert fald hurtigt frem. Men det er jo en lang rejse. Der er en lille del af mig der håber, at det er kommet, når vi kommer hjm fra London på tirsdag, men det er dog nok lige lovligt optimistisk, det skal jo gennem tolden også.

Elsker simpelthen den frisure. Super smuk

Mange tak :)

Jeg er vild med hårsmykket. Jeg har selv overvejet det meget længe. Det er så smukt :)

Ja, jeg har også overvejet det virkelig længe. Skulle være helt sikker på, hvordan jeg ville have mit hår på dagen, før jeg købte det. Men var ret solgt, da jeg fandt ud af, at det var i guld, så det kunne matche mine accesories. Synes heller ikke jeg har set andre herinde, der har haft det i guld, så føler mig stadig lidt speciel :tunge: Det i sølv er nu også rigtig smukt.

super smukt hårsmykke og er vild med den frisure

Tusind tak :a1221:

Sikke et smukt hårsmykke :loveshower::loveshower: Og flot frisure - du kommer til at bliver SÅ SMUK :loveshower::loveshower:

Du er en SKAT :loveshower: Du ved nøjagtig, hvad der skal til for at jeg får et smil på læben :wink:

1

Del dette indlæg

Lidt status

Vi var et smut i Odense i går. Bla for at få styr på toastmaster, han sagde heldigvis ja, så det var meget lettende. Vi har været meget i tvivl om, hvem der skulle være toastmaster. Da ham, der egentlig var en oplagt kandidat, havde antydet overfor H2B, at han måske ikke var så vild med idéen.

Men efter at have snakket med forloveren, som havde snakket med toastmasteren, så virkede det som om, han ikke var helt afvisende alligevel :) Så "long story short", så har vi nu en toastmaster :)

Vi var også et smut forbi Blodbanken, som er vores fælles gamle arbejdsplads (vi fandt jo, noget så klichéfyldt, sammen til julefrokosten), med en invitation. Den blev heldigvis meget vel modtaget. De gik i hvert fald i gang med at kigge i vagtskemaer med det samme for at se hvem, der havde vagten d. 4. oktober. Bagefter var der flere, der højlydt proklamerede, at de i hvert fald ikke ville bytte vagt den dag :biggrin:

De er nu søde deroppe :heart: Savner lidt at arbejde der.

Min far var lige forbi med en kuffert i dag, til når vi skal til London i weekenden. Han begyndte så at snakke om, hvornår jeg sendte receptionsinvitationer ud, for nogle af sekretærerne på hans afd. var begyndt at snakke om globryllup.

I sammenhæng skal det nævnes, at jeg har arbejdet som ufaglært lægesekretær på afdelingen efter gymnasiet, inden jeg startede studiet, dog startede jeg ikke mens min far var på afdelingen.

Egentlig havde jeg kun tænkt mig at invitere to af sekretærerne til receptionen, men kunne godt fornemme på ham, at der allerede var flere, der havde planlagt, at de skulle til globryllup alligevel :rolleyes:

Så jeg tog en hurtig beslutning, og sagde, at alle naturligvis var velkomne til receptionen også.

Blev helt ærligt lidt rørt over, at de har lyst til at komme. Det er efterhånden en hel del år siden jeg har arbejdet der. Godt nok kommer jeg forbi med jævne mellemrum, og siger hej, men alligevel.

På fredag hopper vi afsted til London, og er ikke hjemme igen før tirsdag.

Glæder mig så meget til at til at fejre min fødselsdag derovre :balloon: H2B har booket bord på en indtil videre hemmelig restaurant, så glæder mig meget, til at se, hvad han har fundet på.

Tidligere på ugen har han været ude og finde min fødselsdagsgave. Han har flere gange været ved at gå ud af sit gode skind, fordi han ikke har kunne vente med at fortælle mig, hvad jeg skal have. Må indrømme, at jeg glæder mig ret meget til at få det at vide :)

Men elsker, hvor meget han går op i det.

Samtidig bliver det godt at få lidt kærestetid. H2B har de sidste par uger haft et vanvittigt skema, der har budt på 50-60 timers arbejdsuger, så han har været meget træt, når han endelig har fri. Tænker jeg ikke behøver sige hvad jeg synes om så lange arbejdsuger :td:

Men glæder mig til vi kommer hjem med H2B's tøj :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvor er det spændende... Nu glæder jeg mig jo også til at høre hvad du får i fødselsdagsgave!

Hvor er det hyggeligt at der er så mange der kommer til globryllup og reception. Ja - det er rørende når folk faktisk har lyst til at være en del af oplevelsen, fordi de holder af en...

Smukt hårsmykke for resten - og frisuren er virkelig flot! Jeg synes faktisk også den vil passe super smukt til dig...

0

Del dette indlæg

Årh hvor er det spændende... Nu glæder jeg mig jo også til at høre hvad du får i fødselsdagsgave!

Hvor er det hyggeligt at der er så mange der kommer til globryllup og reception. Ja - det er rørende når folk faktisk har lyst til at være en del af oplevelsen, fordi de holder af en...

Smukt hårsmykke for resten - og frisuren er virkelig flot! Jeg synes faktisk også den vil passe super smukt til dig...

Tusind tak! Har været ret længe om at finde ud af, hvordan jeg synes håret skulle være, er endt med den mindre prinsseseagtige stil (i min verden i hvert fald). Det er jeg egentlig ret godt tilfreds med :)

Glæder mig virkelig meget til at se det, er ret spændt på, om han tager (y) på mig. Tror ellers jeg har en ret god mistanke... Men nu må vi se. Vil i hvert fald blive glad for det, jeg måske tror det er :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så begyndte bridezilla ellers at røre på sig. Kom lige til at rykke et par af gæsterne for svar, selvom der først er SU på mandag :floejt:

Ved dog, at det er nogen, der bestemt ikke har styr på SU, så har ikke sååå dårlig samvittighed igen :blush:

Regnede også lidt med, at de begge ville komme, men de bare ikke lige havde haft tid til at svare. Lød dog til at min fætter der bor i Dublin slet ikke har fået sin invitation :td: Det gør det jo så lidt svært at svare :(

Heldigvis kommer de begge to, så det er jo herligt. Nu skal jeg bare have fat i min fars familie, men det må vente til vi kommer hjem fra London.

0

Del dette indlæg

Hårsmykke ankommet!

Så kom det! I en æske, der var sat til i australske frimærker :heart: Savner Australien!

Men I skal selvfølgelig ikke snydes for billeder! Mit hår er lidt rodet, men det må I se igennem fingre med :wink:

post-69771-0-69365800-1408042678_thumb.j

post-69771-0-11146900-1408042686_thumb.j

post-69771-0-70572600-1408042694_thumb.j

1

Del dette indlæg

H2B's sæt

Så lykkedes det at få sættet med hjem :loveshower:

Jeg fjols glemte selvfølgelig at få taget billeder af sættet efter det var blevet tilrettet :pokey:

Men vesten er blevet lidt kortere, og bukserne er selvfølgelig lagt op, men ellers er der ikke gjort det store :) Men I skal selvfølgelig ikke snydes for billeder :)

post-69771-0-97970700-1408043006_thumb.j

post-69771-0-11238000-1408043031_thumb.j

post-69771-0-38331200-1408043048_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer