roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

Åh ja, det er en dejlig fornæmmelse når invitationerne kommer ud!! :) Og undskyld jeg aldrig fik svaret tilbage på din pm, virkelig sødt af dig lige at finde en peach skjorte :) H2B kan bare ikke købe "normalt" tøj, da han er så høj og meget bredskuldret men meget smal om livet = næsten alle skjorter og t-shirts ligner de hænger på en bøjle på ham og flagrer meget i ryggen. Så vi bliver nødt til at købe noget han kan prøve.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow - og hov!! Hvorfor fanden har jeg ikke opdaget at du lagde billeder ud....???

Hvor er de blevet flotte!! Er især vild med sort/hvid billedet.....

Haha, det ved jeg ikke? Men kan dog se at du ikke står til at holde øje med emnet oppe foroven :tunge:

Hvilket et af de sort/hvide billeder? Og tak selvfølgelig :)

Men der har jo stået noget om forlovelsessession i laaaaang tid - så føler mig lidt undskyldt :badgirl:

Det sidste af dem - på broen i "skoven" med paraplyen!! Det andet er nu også rigtig flot - men det er de jo ALLE sammen!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare fede og vigtige billeder:-)

Skønt at se:-)

Ja, det var virkeligt super lækkert :)

Åh ja, det er en dejlig fornæmmelse når invitationerne kommer ud!! :) Og undskyld jeg aldrig fik svaret tilbage på din pm, virkelig sødt af dig lige at finde en peach skjorte :) H2B kan bare ikke købe "normalt" tøj, da han er så høj og meget bredskuldret men meget smal om livet = næsten alle skjorter og t-shirts ligner de hænger på en bøjle på ham og flagrer meget i ryggen. Så vi bliver nødt til at købe noget han kan prøve.

Ahh, ja, havde momentant glemt at din H2B er to meter høj :tunge: Det var også mest en eksamensoverspringhandling må jeg nok indrømme :blush:

Og ja, det var rigtig lækkert at få dem sendt afsted, det lettede virkelig :) Nu gælder det så bare receptionsinvitationerne (der er en stak der er ligeså stor eller muligvis større :blink: ), men det bliver efter eksamen.

Tillykke med milepælen og dejligt at jeres invitationer kom ud.

Tusind tak! Det betyder jo også, at der ikke er så lang tid inden der kun er fire måneder tilbage for jer :wink:

Wow - og hov!! Hvorfor fanden har jeg ikke opdaget at du lagde billeder ud....???

Hvor er de blevet flotte!! Er især vild med sort/hvid billedet.....

Haha, det ved jeg ikke? Men kan dog se at du ikke står til at holde øje med emnet oppe foroven :tunge:

Hvilket et af de sort/hvide billeder? Og tak selvfølgelig :)

Men der har jo stået noget om forlovelsessession i laaaaang tid - så føler mig lidt undskyldt :badgirl:

Det sidste af dem - på broen i "skoven" med paraplyen!! Det andet er nu også rigtig flot - men det er de jo ALLE sammen!!

Hihi, ja det er rigtigt, det stod der jo også inden :wink:

Det på broen er muligvis også mit yndlings, det har i hvert fald fået lov til at pryde coveret på min facebook. Synes det er så dejligt gammeldags og romantisk :)

Tillykke med afsendelsen (for ikke at være kedelig vil jeg gå mod strømmen og lykønske omvendt)

Haha, det er da også bare rart med noget nytænkning :wink: Det var dejligt at få dem afsted :)

0

Del dette indlæg

Min pink hjerteformede diamant

I min vielsesring skal der en pink hjerteformet diamant :)

Den er ikke så stor, da jeg gerne ville have, at den var lidt diskret. Oprindeligt lidt i tvivl om jeg ville have sten i min ring, da jeg ønskede et meget rent klassisk look. Men jeg faldt pladask for den pink sten. Jeg synes også, at det giver vielsesringen en god sammenhæng med min forlovelsesring, der jo har to pink diamanter.

Vi har ikke fået bestilt vores ringe endnu, men var har bestemt hvilke det skal være. Jeg glæder mig som et lille barn til den dag, hvor vi skal ind og bestille ringene. Diamanten købte vi dog med det samme, da de ikke kunne garantere hos guldsmeden, at den (eller en lignende) stadig var der, når vi ville købe vores vielsesringe.

I skal da heller ikke snydes for et billede :) Det er dog ikke fantastisk kvalitet, da det er taget på tlf'en, og diamanten som sagt er ret lille...

post-69771-0-13561400-1401915198_thumb.j

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg

Min pink hjerteformede diamant

I min vielsesring skal der en pink hjerteformet diamant :)

Den er ikke så stor, da jeg gerne ville have, at den var lidt diskret. Oprindeligt lidt i tvivl om jeg ville have sten i min ring, da jeg ønskede et meget rent klassisk look. Men jeg faldt pladask for den pink sten. Jeg synes også, at det giver vielsesringen en god sammenhæng med min forlovelsesring, der jo har to pink diamanter.

Vi har ikke fået bestilt vores ringe endnu, men var har bestemt hvilke det skal være. Jeg glæder mig som et lille barn til den dag, hvor vi skal ind og bestille ringene. Diamanten købte vi dog med det samme, da de ikke kunne garantere hos guldsmeden, at den (eller en lignende) stadig var der, når vi ville købe vores vielsesringe.

I skal da heller ikke snydes for et billede :) Det er dog ikke fantastisk kvalitet, da det er taget på tlf'en, og diamanten som sagt er ret lille...

Iiiih - den er så fin!! Der er altså et eller andet over farvede diamanter... Skriver hende der jo også har to... :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiih - den er så fin!! Der er altså et eller andet over farvede diamanter... Skriver hende der jo også har to... :tunge:

Ja, men de er jo så fine :) .... og afhængighedsskabende :lol:

Uuuuh pink diamant fancy og smuk :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak :)

Ååårh en fin lille diamant. Glæder mig til at se, hvordan din ring kommer til at se ud! :)

Det gør jeg godt nok også! Glæder mig så meget til det er tid til at bestille dem! Kan næsten ikke vente (hvorfor er der ikke en smiley der hopper utålmodigt op og ned?)!

0

Del dette indlæg

Hvorfor skal I vente med at bestille? :)

Der er et par forskellige årsager, den primære er nok, at jeg ikke kan lide at have så store værdier liggende i vores lejlighed (vi bor i en stuelejlighed, og der var indbrud i nabobygningen, netop i stueetagen sidste år). Økonomisk passer det også bedre at bestille dem i starten af august. Og selvfølgelig at jeg ville have meget svært ved ikke at have ringen på, når nu den var der :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt forskellige updates

Eksamen er endelig overstået, så nu er der lidt mere tid til bryllupsrelaterede ting. Er dog ikke helt sikker på hvordan det er gået, så kan ikke helt slappe af, før jeg har resultatet, som dog heldigvis kommer ret hurtigt denne gang (inden for ca 2 uger).

Men lidt bryllupsrelateret sker der da :) I går fik vi søgt om prøvelsesattest og navneændring :loveshower:

Hold nu helt fast, hvor skal der bruges mange nem-id koder, for at komme igennem det! Vi sad sammen ved computeren og gennemførte det hele sammen. Vi var ret enige om, at vi synes at det var meget mærkeligt, at vi skulle til at hedde noget andet, selvom det vi kalder os i daglig tale ikke ændrer sig. Samtidig er jeg virkelig glad for, at vi kommer til at hedde det samme :) Så føles det lidt mere som starten på vores egen lille familie :)

Vi har også allerede modtaget nogle af vores svarkort, hvilket jo er rigtig dejligt :7himmel: Der er ikke kommet nogen afbud endnu, men ved dog, at der kommer mindst et, da H2B' kusine og kæreste skal på udveksling på Filippinerne i efterårssemesteret.

Jeg er rigtig glad for, at jeg lavede svarkortene, selvom det var lidt dyrt i porto. Det er simpelthen så fedt, når man finder dem i postkassen :cheerleader3: Jeg tror aldrig, at vi har tjekket vores postkasse så meget som vi gør nu :lol: Men det er bare den fedeste følele, når der ligger et kort og man ikke ved, hvem det er fra . Der er total konkurrence i det lille hjem, om hvem der først når i postkassen :biggrin: Selvom vi pænt venter og åbner kortene sammen :)

Nå ja, og så føler jeg mig som om jeg er fuld, da jeg render rundt med briller og ikke linser. Jeg har tid til forundersøgelse til en øjenoperation på fredag, og må ikke have linser på 48 timer før.

Jeg har stort set aldrig briller på, fordi jeg har en meget høj styrke, så de er ikke så rare at have (har allerede ondt bag ørene :( ), derudover, så er jeg ikke vant til at have dem på, så det føles virkelig som om jeg er på et skib i høj søgang, hvis jeg ikke sidder stille.

Så lige nu er jeg i selvvalgt husarrest, da jeg ikke kan overskue at gå ud af huset :( Det betyder desværre også at der ikke er noget presale i magasin i aften til mig :td:Hvilket jeg ellers rigtig gerne ville :boohoo:

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg

I begynder jo snart at overfalde postbuddet på gaden, hvis I møder ham. Så dejligt det er at få breve :cheerleader3:

Ja, en lille smule :blush: Jeg kigger i hvert fald meget intenst efter ham, når jeg går fra lejligheden op til bussen :lol: Men har dog ikke antastet ham endnu :tunge:

Men eeeeelsker bare at der ligger noget andet end rudekuverter, aviser og reklamer i postkassen :)

0

Del dette indlæg

Det lyder hyggeligt at modtage svarkortene på den måde :)

Og så held og lykke med din undersøgelse. Jeg håber det kan lade sig gøre med en operation

og at du kan få ligeså godt et forløb som jeg havde.

Det er godt nok gået over al forventning på trods af meget høj styrke :) Det er altså helt fantastisk at kunne klare sig uden noget pludselig :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder hyggeligt at modtage svarkortene på den måde :)

Og så held og lykke med din undersøgelse. Jeg håber det kan lade sig gøre med en operation

og at du kan få ligeså godt et forløb som jeg havde.

Det er godt nok gået over al forventning på trods af meget høj styrke :) Det er altså helt fantastisk at kunne klare sig uden noget pludselig :biggrin:

Jeg håber også at jeg kan få en operation, og at alt går godt :) Er dog virkelig nervøs for at noget skal gå galt :unsure: Ved ikke hvad jeg ville gøre, hvis jeg ikke kunne se...

Hvilken operationstype er du blevet behandlet med?

0

Del dette indlæg

Hehe, det gode er at det ikke rigtigt kan ske at man ikke kan se bagefter. Det værste er vel at man får en eller anden form for dobbeltsyn,

men det har jeg kun hørt om ved folk som er blevet opereret på trods af at lægen ikke har anbefalet det.

Ellers er det der kan gå galt noget med tørre øjne, dårligt nattesyn, lysoverfølsomhed osv.

Men synet er så sart og vigtig en ting så kan godt forstå dig. Jeg krydser fingre :)

Jeg fik en SMILE operation. Det er en virkelig god metode og meget mere sikker!

0

Del dette indlæg

Dejligt med konkurrencen om postkassen - Jeg er også dernede hver dag, normalt checker vi kun en til to gange om ugen :floejt:

Ja, vi er normalt heller ikke alt for gode til at få checket :rolleyes: Men det er måske også fordi der normalt ikke er noget der er så spændende i den :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, det gode er at det ikke rigtigt kan ske at man ikke kan se bagefter. Det værste er vel at man får en eller anden form for dobbeltsyn,

men det har jeg kun hørt om ved folk som er blevet opereret på trods af at lægen ikke har anbefalet det.

Ellers er det der kan gå galt noget med tørre øjne, dårligt nattesyn, lysoverfølsomhed osv.

Men synet er så sart og vigtig en ting så kan godt forstå dig. Jeg krydser fingre :)

Jeg fik en SMILE operation. Det er en virkelig god metode og meget mere sikker!

Ved en operation er der jo altid en risiko for infektion og meget sjældne bivirkninger, der kan påvirke synet (også udover dobbeltsyn). Dog oplyser lægen som regel kun om de mere almindelige bivirkninger (med god grund, der er jo ingen grund til at nævne det, hvis det er 1 ud af 100.000 der oplever det). Tror også bare jeg er ekstra følsom, fordi jeg jo netop ved hvordan det er ikke at kunne se klart, og det er ikke noget jeg synes er ret fedt. Samtidig så er jeg jo indenfor den verden, og ved at det en gang imellem går rigtig galt, også selvom man gør alt rigtigt.

De fleste af bivirkningerne er jo heldigvis midlertidige, og glorie ved nattesyn er jeg vant til, da mine pupiller udvider sig for meget i fht. synsfeltet på linserne :td:

Men jeg er super spændt på i morgen, og se hvad de siger, det er jo slet ikke sikkert, at jeg er kandidat til kirurgi. Hvem opererede dig, hvis jeg må være så fræk at spørge?

0

Del dette indlæg

Yay for ægteskabserklæring og navneændring :loveshower: Jeg skal godt nok også vænne mig til at hedde noget andet, men det kommet vel med tiden :)

Jeg krydser for din forundersøgelse - det må virkelig ikke være rart at have det sådan hele tiden, på trods af, at du har briller på..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer