roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

Puha, det kan jeg godt se. Men det er bare rart med noget håndgribeligt på, at der er fremgang! :) Nu er det da også ved at være et stykke tid siden, at I fik taget jeres billeder. Men jeg er sikker på, at I får så god feedback på invitationerne, så flotte som de er.

Ja, der er ikke noget som at se bunkerne vokse :)

Fik H2B til at ringe til fotografen i dag, og billederne skulle komme senest i morgen, så nu venter jeg i vild spænding :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det kan jeg godt se. Men det er bare rart med noget håndgribeligt på, at der er fremgang! :) Nu er det da også ved at være et stykke tid siden, at I fik taget jeres billeder. Men jeg er sikker på, at I får så god feedback på invitationerne, så flotte som de er.

Ja, der er ikke noget som at se bunkerne vokse :)

Fik H2B til at ringe til fotografen i dag, og billederne skulle komme senest i morgen, så nu venter jeg i vild spænding :)

Det er da også så spændende! :lol:

0

Del dette indlæg

Billeder fra forlovelsessession

Så kom de endelig!

Er super glad for dem :) Så vil lige dele et par stykker med jer, så må vi se, hvor meget jeg kan begrænse mig :tunge:

Alle billeder er naturligvis fra Applepark Photography.

post-69771-0-71610200-1401458190_thumb.j

post-69771-0-57610700-1401458265_thumb.j

post-69771-0-51270400-1401458319_thumb.j

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Han tager altså bare nogle lækre billeder, var jo oprindeligt ham vi havde valgt. Men da han allerede var booket anbefalede han os en af sine venner.

Jeg elsker stilen og I ser kanon godt ud:)

Tusind tak skal du have :) Synes også jeg læste et eller andet sted, at det var jeres fotograf han en gang imellem havde jeres fotograf med ude som 2. fotograf :)

Flotte, flotte billeder! :loveshower:

Mange tak :a1221:

0

Del dette indlæg

Super flotte billeder. Han tog billeder til min søsters bryllup for snart 3 år siden hvor han næsten lige var begyndt, men var lige så dygtig dengang :) og hey der kan da ikke være for mange billeder

0

Del dette indlæg

Super flotte billeder. Han tog billeder til min søsters bryllup for snart 3 år siden hvor han næsten lige var begyndt, men var lige så dygtig dengang :) og hey der kan da ikke være for mange billeder

Nej, det synes jeg jo heller ikke :wink: Godt at høre godt om ham :) Og mange tak :)

Super fine billeder :)

Og det kom slet ikke til at se brudeagtigt ud med den hvide kjole pga. stylingen - cardiganen og skoene passer perfekt til kjolen! :loveshower:

Tusind tak :)

Jeg elsker skoene, de er købt i panik samme dag som fotograferingen i panik i Magasin i Odense :lol: Jeg var godt stresset den dag. Ville egentlig helst have haft en creme cardigan, men den eneste jeg kunne finde, der passede i farven kostede 3500,- :blink: Hvilket jeg under ingen omstændigheder vil give for en cardigan! Så derfor blev det den sorte i stedet for (denne kunne jo også gå til den sorte kjole, hvis jeg besluttede mig for den).

Så smukke billeder :loveshower: Jeg glæder mig virkelig meget, til han skal tage vores bryllupsbilleder :lol:

Tak skal du have :)

Det kan jeg godt forstå, han er også virkelig behagelig at arbejde med :) Men det er jo også lige om lidt i skal giftes! Glæder mig til at se billeder fra dagen!

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow - og hov!! Hvorfor fanden har jeg ikke opdaget at du lagde billeder ud....???

Hvor er de blevet flotte!! Er især vild med sort/hvid billedet.....

Haha, det ved jeg ikke? Men kan dog se at du ikke står til at holde øje med emnet oppe foroven :tunge:

Hvilket et af de sort/hvide billeder? Og tak selvfølgelig :)

Skønne billeder :)

Tusind tak :)

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg

Middagsinvitationer færdige og sendt!

...Og, nå ja, så er der 4 måneder til i dag :cheerleader3: :loveshower: :bunny_4:

Nu er det jo lige om snart, så vi synes at det var på tide at de vigtigste invitationer kom ud, receptionsinvitationerne må vente til efter min eksamen, hvor jeg forhåbentlig er lidt mindre stresset.

Lige et billede af blærerækken og nogle af invitationerne, der kommer i postkassen :)

post-69771-0-88659200-1401884929_thumb.j

post-69771-0-55759600-1401884941_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer