Besvaret May 6, 2014 · Rapportér indlæg Elsker at han lige skulle sikre sig, at det ikke var dig, der skulle have nyt tøj, før han udtalte sig Jeg ved det ikke, men må lige prøve at gå ham lidt mere på klingen, når han kommer hjem fra arbejde. Synes jeg kunne fornemme, at han hældte mod den sorte, da jeg spurgte min mor om, hvilken en hun foretrak (hun var i øvrigt helt klart på team sort). Men egentlig tror jeg han har det lidt ligesom mig, at de begge to er rigtig fine, og det derfor er megasvært at vælge... Hahaha ja det skulle nødig koste ham penge Det må du lige prøve ja Hehe det er da også mega svært når man har to som er flotte - lidt af et luksus-problem du har dig Ellers må du lige i dem igen og spørge spejlet på væggen der, hvilken kjole der er smukkest i landet her 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 · Rapportér indlæg Her kommer de gode tips http://paintthemoon.net/blog/2013/03/wear-clothing-tips-children-family-photo-sessions-paint-moon-photoshop-actions/ Hvis jeg skulle vælge, så ville jeg vælge den hvide kjole med noget farvet til - pang farvede sko, en cardigan i samme farvenuance og evt noget hårpynt i samme nuance. Og en butterfly i samme nuance til H2B og evt også en farvet skjorte. Det ville gøre det lidt mere farve-spændende og afslappet i mine øjne. Men det skal selvfølgelig passe til hvem i er Men ja, INGEN mobiltlf'er i lommen Tusind tak Er også begyndt at have et akut behov for nye sko og cardigan Har også prøvet at overtale H2B til at tage seler og butterfly på, synes det ser fint ud, men han kigger bare underligt på mig Han skal dog have en ret spændende skjorte på (som jeg nu sidder og bliver helt i tvivl om). Den ser ud som på det vedhæftede billede. I bund og grund, så er jeg nok egentlig mere til ensfarvede skjorter, hmm... Synes det er svært. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 · Rapportér indlæg Hahaha ja det skulle nødig koste ham penge Det må du lige prøve ja Hehe det er da også mega svært når man har to som er flotte - lidt af et luksus-problem du har dig Ellers må du lige i dem igen og spørge spejlet på væggen der, hvilken kjole der er smukkest i landet her Kom lige til at sige til min H2B, at jeg da egentlig også skulle bruge et par sko og en cardigan. Det eneste svar jeg fik var et skulende blik og et suk Tvang ham også til at svare på, hvilken kjole han foretrækker og det var en meget marginal sejr til den hvide. Han kom dog med det geniale forslag, at når han får jakkesættet hjem, så kan vi tage tøjet på, og så kan jeg se hvilken kjole, jeg synes der er pænest til. Det tror jeg vil hjælpe rigtig meget 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 · Rapportér indlæg Hahaha ja det skulle nødig koste ham penge Det må du lige prøve ja Hehe det er da også mega svært når man har to som er flotte - lidt af et luksus-problem du har dig Ellers må du lige i dem igen og spørge spejlet på væggen der, hvilken kjole der er smukkest i landet her Kom lige til at sige til min H2B, at jeg da egentlig også skulle bruge et par sko og en cardigan. Det eneste svar jeg fik var et skulende blik og et suk Tvang ham også til at svare på, hvilken kjole han foretrækker og det var en meget marginal sejr til den hvide. Han kom dog med det geniale forslag, at når han får jakkesættet hjem, så kan vi tage tøjet på, og så kan jeg se hvilken kjole, jeg synes der er pænest til. Det tror jeg vil hjælpe rigtig meget Hahaha det blik og det suk kender jeg Nårh men han fik jo svaret! Rigtig god ide lige at se det med jakkesættet før du beslutter dig De er så kloge når de vil, de mænd 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2014 · Rapportér indlæg Så gik det da lige op for mig, at der kun er 150 dage tilbage! Tiden flyver, når man planlægger bryllup