roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

-HAHA- Elsker at han lige skulle sikre sig, at det ikke var dig, der skulle have nyt tøj, før han udtalte sig :biggrin:

Jeg ved det ikke, men må lige prøve at gå ham lidt mere på klingen, når han kommer hjem fra arbejde. Synes jeg kunne fornemme, at han hældte mod den sorte, da jeg spurgte min mor om, hvilken en hun foretrak (hun var i øvrigt helt klart på team sort). Men egentlig tror jeg han har det lidt ligesom mig, at de begge to er rigtig fine, og det derfor er megasvært at vælge... :rolleyes:

Hahaha ja det skulle nødig koste ham penge :tunge:

Det må du lige prøve ja :) Hehe det er da også mega svært når man har to som er flotte - lidt af et luksus-problem du har dig :lol::heart: Ellers må du lige i dem igen og spørge spejlet på væggen der, hvilken kjole der er smukkest i landet her :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her kommer de gode tips :wink:

http://paintthemoon.net/blog/2013/03/wear-clothing-tips-children-family-photo-sessions-paint-moon-photoshop-actions/

Hvis jeg skulle vælge, så ville jeg vælge den hvide kjole med noget farvet til - pang farvede sko, en cardigan i samme farvenuance og evt noget hårpynt i samme nuance. Og en butterfly i samme nuance til H2B og evt også en farvet skjorte. Det ville gøre det lidt mere farve-spændende og afslappet i mine øjne. Men det skal selvfølgelig passe til hvem i er :wink: Men ja, INGEN mobiltlf'er i lommen :tunge:

Tusind tak :) Er også begyndt at have et akut behov for nye sko og cardigan :oops:

Har også prøvet at overtale H2B til at tage seler og butterfly på, synes det ser fint ud, men han kigger bare underligt på mig :tunge: Han skal dog have en ret spændende skjorte på (som jeg nu sidder og bliver helt i tvivl om). Den ser ud som på det vedhæftede billede.

I bund og grund, så er jeg nok egentlig mere til ensfarvede skjorter, hmm... Synes det er svært.

post-69771-0-20459100-1399404670_thumb.j

0

Del dette indlæg

Det må du lige prøve ja :) Hehe det er da også mega svært når man har to som er flotte - lidt af et luksus-problem du har dig :lol::heart: Ellers må du lige i dem igen og spørge spejlet på væggen der, hvilken kjole der er smukkest i landet her :rolleyes:

Kom lige til at sige til min H2B, at jeg da egentlig også skulle bruge et par sko og en cardigan. Det eneste svar jeg fik var et skulende blik og et suk :tunge:

Tvang ham også til at svare på, hvilken kjole han foretrækker og det var en meget marginal sejr til den hvide. Han kom dog med det geniale forslag, at når han får jakkesættet hjem, så kan vi tage tøjet på, og så kan jeg se hvilken kjole, jeg synes der er pænest til. Det tror jeg vil hjælpe rigtig meget :)

0

Del dette indlæg

Kom lige til at sige til min H2B, at jeg da egentlig også skulle bruge et par sko og en cardigan. Det eneste svar jeg fik var et skulende blik og et suk :tunge:

Tvang ham også til at svare på, hvilken kjole han foretrækker og det var en meget marginal sejr til den hvide. Han kom dog med det geniale forslag, at når han får jakkesættet hjem, så kan vi tage tøjet på, og så kan jeg se hvilken kjole, jeg synes der er pænest til. Det tror jeg vil hjælpe rigtig meget :)

Hahaha det blik og det suk kender jeg :tunge:

Nårh men han fik jo svaret! :) Rigtig god ide lige at se det med jakkesættet før du beslutter dig :lol::cheerleader3: De er så kloge når de vil, de mænd :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Forsinket tillykke;)

Er i klar til i morgen??

Tusind tak :)

Synes ikke rigtig jeg er klar til noget :( Kunne egentlig godt tænke mig et par nye sko og en cardigan (eller sjal eller noget i den stil), så skal lige ind til byen i dag, når jeg er færdig med at læse.

Derudover, så er jeg kommet helt i tvivl om det er den rigtige skjorte til H2B... Synes det er lidt svært.

Er dog egentlig ikke så nervøs for selve fotoshootet, mest rammerne omkring det, hvis det giver mening. Er nervøs for vores påklædning, vejret, om vi har valgt den rigtige location. Men er tryg ved fotografen, synes det jeg har set han har lavet har været super godt :)

0

Del dette indlæg

Jeg er faldet over et sted, hvor man kan få tørret sin brudebuket og sat den i ramme. Jeg har altid forestillet mig, at min buket skulle tørres og gemmes, ikke noget med at kaste og ødelægge buketten her.

Meeen som alt andet, der har noget med bryllup at gøre, så er det dyyyyrt. Til gengæld så ser de superflotte og professionelt ud. Nu skal jeg bare finde ud af, om jeg vil bruge så mange penge på at bevare buketten, derudover er jeg ikke sikker på om jeg synes det er superfint at have tørrede blomster hængende på væggen, det er ikke helt min normale stil.

I får lige lidt billeder og hjemmesiden

blomster-i-standard-ramme-i-natur.jpg

blomster-i-vitrine.jpg

buketter-001-%282%29.jpg

0

Del dette indlæg

Åh.. Så kan jeg jo lige nå at se en smule med :cheerleader3:

Og dyyyyyb indånding :wink: Det man ser på billederne er jeres ansigter - så find jeres connection...så kommer resten af sig selv. Fu*k om skjorten er "rigtig" eller "forkert" - om 5 år er den alligevel komplet umoderne :lol::kiss:

1

Del dette indlæg

Åh.. Så kan jeg jo lige nå at se en smule med :cheerleader3:

Og dyyyyyb indånding :wink: Det man ser på billederne er jeres ansigter - så find jeres connection...så kommer resten af sig selv. Fu*k om skjorten er "rigtig" eller "forkert" - om 5 år er den alligevel komplet umoderne :lol::kiss:

Ja, det har du jo så evigt ret i :) Connectionen kom helt af sig selv, fotografen sagde i hvert fald, at vi så meget forelskede ud :a1221:

Jeg synes faktisk at han endte med at se rigtig fin ud, så er ret godt tilfreds :7himmel:

Nu er jeg bare kamp utålmodig efter at få billederne, som vi allertidligst får at se i weekenden :badgirl: Ihh, glæder mig sådan til at se dem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov - aaargh.... Jeg havde slet ikke opdaget hvor MEGET jeg var gået glip af her på din tråd!!

Så jeg må lige tilføje med nogen opsamlende kommentarer...

Jeg er vild med idéen om at få taget lokationbilleder ved Vikingeskibe i Roskilde. Det er ikke den typiske lokation, men rummer til gengæld en "råhed" der vil give en super fed kontrast til Jeres meget fine outfits.

Med hensyn til bilerne synes jeg begge er super gode og jeg tror din far vil være glad for at vælge... Lader I det være en overraskelse for Jer på dagen eller vil I gerne vide det på forhånd??

Mht. til kjolerne er jeg spændt på hvad valget blev... Jeg er vild med dem begge og kan finde logik i flere af de andre brudes meninger. Den hvide - er det den Ralph Lauren, du snakkede om?? Og hvad med den sorte - hvor er den fra?? Jeg er vild med detaljerne i blonden i kanten og ærmerne.

0

Del dette indlæg

Jeg er faldet over et sted, hvor man kan få tørret sin brudebuket og sat den i ramme. Jeg har altid forestillet mig, at min buket skulle tørres og gemmes, ikke noget med at kaste og ødelægge buketten her.

Meeen som alt andet, der har noget med bryllup at gøre, så er det dyyyyrt. Til gengæld så ser de superflotte og professionelt ud. Nu skal jeg bare finde ud af, om jeg vil bruge så mange penge på at bevare buketten, derudover er jeg ikke sikker på om jeg synes det er superfint at have tørrede blomster hængende på væggen, det er ikke helt min normale stil.

I får lige lidt billeder og hjemmesiden

blomster-i-standard-ramme-i-natur.jpg

blomster-i-vitrine.jpg

buketter-001-(2).jpg

Ja hold da op de ved hvad de skal tage for det :)

0

Del dette indlæg

Jaaa, hvilken kjole valgte du??? Og kom så med de billeder!!!:D

Hov - aaargh.... Jeg havde slet ikke opdaget hvor MEGET jeg var gået glip af her på din tråd!!

Så jeg må lige tilføje med nogen opsamlende kommentarer...

Jeg er vild med idéen om at få taget lokationbilleder ved Vikingeskibe i Roskilde. Det er ikke den typiske lokation, men rummer til gengæld en "råhed" der vil give en super fed kontrast til Jeres meget fine outfits.

Med hensyn til bilerne synes jeg begge er super gode og jeg tror din far vil være glad for at vælge... Lader I det være en overraskelse for Jer på dagen eller vil I gerne vide det på forhånd??

Mht. til kjolerne er jeg spændt på hvad valget blev... Jeg er vild med dem begge og kan finde logik i flere af de andre brudes meninger. Den hvide - er det den Ralph Lauren, du snakkede om?? Og hvad med den sorte - hvor er den fra?? Jeg er vild med detaljerne i blonden i kanten og ærmerne.

Jeg elsker også vikingeskibene, men vi skal også have det til at gå op tidsmæssigt. Vi først bliver gift kl. 14, og skal holde reception også, dertil kommer der så også transporttid. Skal lige have scouted nogle flere locations, tror jeg får rigtig svært ved at bestemme mig for, hvor det skal være :unsure: Synes der er alt for mange

Tænker vi får at vide lidt i forvejen, hvilken bil det bliver. Jeg er trods alt nok for meget kontrolfreak til først at få det at vide på dagen :rolleyes:

Den hvide er den Ralph Lauren, som jeg fik inspiration af fra Mrs soon to be H. Det endte i øvrigt med at det blev den jeg tog på. Dog vil jeg nok second-guesse mit valg, som minimum indtil jeg ser billederne... :rolleyes::unsure::floejt:

Den sorte er fra Esprits collection og kan findes på nettet her, hvis der er nogen der er interesserede.

Billederne kommer ligeså snart de er færdigredigerede, jeg lover at I får lov til at se dem lige så hurtigt, som H2B gør :wink::tunge: Fotografen har lovet mig, at han vil kigge på dem i weekenden, noget med at han havde en meget travl uge foran sig. Glæder mig så meget til at se resultatet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hold da op de ved hvad de skal tage for det :)

Ja, man kan ikke ligefrem sige det er billigt. Til gengæld så synes jeg, at de er ser ud til at bliver rigtig fine. Men der er jo heldigvis lang tid til at tage stilling til det endnu.

0

Del dette indlæg

Mega forsinket tillykke med milepælen. Nu er der snart kun fire måneder igen!!!

Tusind tak! Ja, det er lidt vildt at tænke på, at vi skal til at bestille en prøvelsesattest lige om snart :cheerleader3: Jeg glæder mig helt vildt! Dog har jeg i øjeblikket lidt stress over, at vi ikke har fået invitationerne ud endnu (jeg mangler kuverter og at lave et par enkelte ekstra færdige). Synes også det er lidt stressende at folk er begyndt at spørge efter dem, selvom der er mere end fire måneder til...

0

Del dette indlæg

Vi har heller ikke sendt vores ud endnu. Vi sender dem ud senest i midten af juli. Så hvis I gør da senest i slutningen af juni, så burde det da være rigeligt.

Iiiih, det er da helt vildt stressede med folk der spørger, som om I ikke har nok om ørerne.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer