roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

Vi har heller ikke sendt vores ud endnu. Vi sender dem ud senest i midten af juli. Så hvis I gør da senest i slutningen af juni, så burde det da være rigeligt.

Iiiih, det er da helt vildt stressede med folk der spørger, som om I ikke har nok om ørerne.

Jeg vil rigtig gerne have dem sendt ud nu, men jeg tror ikke at jeg overkommer det før efter min eksamen som ligger i midten af juni :( Men det går jo nok alt sammen :) Selvom det en gang imellem kan føles lidt overvældende med alt det vi skal nå, synes der er mere og mere jo tættere vi kommer på brylluppet :tunge:

Folk begyndte også at spørge os, da der var omkring 5 måneder til. Men altså, alle kender jo datoen og tror mest folk spørger, fordi de glæder sig til at få en invitation:)

Det er sikkert også derfor de spørger :) Men er zilla nok til alligevel at blive en anelse stresset over det. Bliver også ved med at flytte rundt på gæstelisten :rolleyes: Hver gang vi har været sammen med nogen af dem der skal med til receptionen, så synes jeg, at det vil være noget så hyggeligt at have dem med til festen i stedet :floejt: *suk*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Invitationer!

Så blev de næsten færdige! Men nu må de være færdige nok til at jeg kan vise dem frem her på bryllupsklar.

Det har, som jeg skrev i går, været en lang sej fødsel, der har været præget af, at jeg liiige har fundet på endnu en idé, der skulle inkorporeres i invitationerne :oops: Først var det frankerede svarkort, så var det at bagsiden var for kedelig (det var H2B's kommentar) :pokey: :shooter:

Det har også været en større opgave at finde kuverter jeg kunne blive enig med mig selv om, og som kunne fås i både C5 og C7. Jeg endte med nogen meget lækre i creme fra Cotton Mill, som I jo kan se.

Flere gange i processen har jeg lidt fortrudt, at jeg ikke har købt mig til noget i stedet for (især da jeg satte doilies'ne fast med bittesmå stykker dobbeltklæbende tape - k**t et pillearbejde). Men jeg er blevet noget så tilfreds med resultatet, og kan næsten ikke vente med at høre folks reaktioner på dem :cheerleader3:

Det sidste jeg mangler nu er billederne fra vores forlovelsessession, så vi kan sætte vores hjemmeside ordentligt op. Nå ja, og så at sætte mavebånd på middagsinvitationerne :tunge:

Billederne nedenunder viser i øvrigt kun middagsinvitationer, der er ligeså mange receptionsinvitationer, der er magen til (minus svarkort selvfølgelig) :blink:

Billederne viser:

#1 Invitationen forfra

#2 Invitationen bagfra

#3 Invitationen samlet med svarkort

#4 Svarkort med kuvert

#5 Forsiden af kuverten

#6 Bagsiden af kuverten

#7 Alle svarkortene

#8 Alle invitationer til middagen

post-69771-0-83328000-1401118587_thumb.j

post-69771-0-61908500-1401118619_thumb.j

post-69771-0-82447900-1401118646_thumb.j

post-69771-0-45781700-1401118697_thumb.j

post-69771-0-11789100-1401118778_thumb.j

post-69771-0-61199100-1401118859_thumb.j

post-69771-0-68215900-1401118965_thumb.j

post-69771-0-59059700-1401119037_thumb.j

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de blevet flotte! Og sejt i sender svarkort med ud - de har så også frankeret kuvert? Bliver dejligt at få dem dumpende ind ad døren igen:)

Og hvad med de billeder i fik taget - får i dem ikke snart??:)

0

Del dette indlæg

Waaauw. Fantastisk arbejde. Det er du sørme gjort godt. De kan kun være alt arbejdet værd!

Wauw, de er fine! Men jeg kan godt se for mig at det har været noget af et arbejde!

De er super flotte og meget gennemførte, du må meget gerne være stolt:-)

super flot og gennemført arbejde med jeres indbydelser

Tusind tak skal I have! Jeg er også ret godt tilfreds :) Nu kan jeg jo så gå i gang med bordkort, kirkehæfter, menuer og alt det andet der skal være i samme stil :lol:

0

Del dette indlæg

Hvor er de blevet flotte! Og sejt i sender svarkort med ud - de har så også frankeret kuvert? Bliver dejligt at få dem dumpende ind ad døren igen:)

Og hvad med de billeder i fik taget - får i dem ikke snart?? :)

Svarkortene er naturligvis frankerede, tror helt ærligt ikke der er nogen, der ville bruge dem, hvis de ikke var... :tunge: Ideen med svarkortene opstod egentlig, fordi jeg ikke kunne nå at lave STD-kort tids nok til at de kunne blive sendt ud.

Jeg vil have mine billeder NUUUU!!!!! Som i lige nu! Er virkelig utålmodig, men vi har stadig ikke modtaget dem. Hver gang jeg har skrevet til ham omkring det, så har han lovet de er der om et par dage... :pokey: Det har de jo så tydeligvis ikke været... Heldigvis havde vi en rigtig god oplevelse med ham, da vi fik taget billederne, så er egentlig ret tryg ved ham, men jeg kan da godt lidt frygte hvor lang tid der går, før vi får bryllupsbillederne :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv altså, har han ikke en tidshorisont på bryllupsbillederne? Vores fotograf sagde omkring 2 uger med forlovelsessession og der gik så 2½. Efter brylluppet har hun sagt, at vi får et slideshow efter 14 dage og alle billeder efter 5 uger..

0

Del dette indlæg

Øv altså, har han ikke en tidshorisont på bryllupsbillederne? Vores fotograf sagde omkring 2 uger med forlovelsessession og der gik så 2½. Efter brylluppet har hun sagt, at vi får et slideshow efter 14 dage og alle billeder efter 5 uger..

Jeg fik selvfølgelig ikke spurgt ham... Men da jeg skrev en mail til ham, skrev han tilbage, at han ville prøve at se om han kunne nå at lave billederne færdig i forrige weekend, men at det formentlig blev i sidste uge at de var færdige.

Skrev til ham i går eftermiddags, for at høre, hvordan det gik, men har ikke hørt fra ham endnu...

Synes egentlig det er okay, at det tager tid, men jeg er nok også typen, der skal have et max estimat, der hellere er lidt for langt end lidt for kort, da jeg bliver super utålmodig, når tidsfrister overskrides...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik selvfølgelig ikke spurgt ham... Men da jeg skrev en mail til ham, skrev han tilbage, at han ville prøve at se om han kunne nå at lave billederne færdig i forrige weekend, men at det formentlig blev i sidste uge at de var færdige.

Skrev til ham i går eftermiddags, for at høre, hvordan det gik, men har ikke hørt fra ham endnu...

Synes egentlig det er okay, at det tager tid, men jeg er nok også typen, der skal have et max estimat, der hellere er lidt for langt end lidt for kort, da jeg bliver super utålmodig, når tidsfrister overskrides...

Helt enig. Det er 1000 gange bedre at folk bare er ærlige/realistiske end at man skal blive ved med at rykke og forhøre sig. Det er jo fint nok, hvis han lige har travlt med nogle bryllupper, men man vil jo bare gerne vide det, så man ikke tror det er BILLEDERNE hver gang man får en mail, det er jo ulideligt :lol:

0

Del dette indlæg

Helt enig. Det er 1000 gange bedre at folk bare er ærlige/realistiske end at man skal blive ved med at rykke og forhøre sig. Det er jo fint nok, hvis han lige har travlt med nogle bryllupper, men man vil jo bare gerne vide det, så man ikke tror det er BILLEDERNE hver gang man får en mail, det er jo ulideligt :lol:

Haha, troede kun det var mig, der febrilsk tjekkede min mail 30 gange dagligt, for at se om billederne er kommet endnu... :tunge: Og ja, det er ulideligt. Er bare så mega spændt på at se de billeder nu...

0

Del dette indlæg

Wow - hvor er invitationerne blevet flotte, men gud ja - sikke et pillearbejde med de doilies! Det ser dog helt sikkert ud som om det er besværet værd.

Hvor er det en fin idé med de frankerede svarkuverter. Rigtig Emma Gad siger jo også at en skriftlig invitation kræver et skriftligt svar. Vi fik det faktisk fra nogle enkelte af vores gæste og da det er så sjældent man faktisk modtager breve, der ikke er rudekuverter, er det en virkelig fed ting at få svar pr. post!!

0

Del dette indlæg

Wow - hvor er invitationerne blevet flotte, men gud ja - sikke et pillearbejde med de doilies! Det ser dog helt sikkert ud som om det er besværet værd.

Hvor er det en fin idé med de frankerede svarkuverter. Rigtig Emma Gad siger jo også at en skriftlig invitation kræver et skriftligt svar. Vi fik det faktisk fra nogle enkelte af vores gæste og da det er så sjældent man faktisk modtager breve, der ikke er rudekuverter, er det en virkelig fed ting at få svar pr. post!!

Vi sender alle invitationer, pånær to som er afleveret, netop fordi der ikke er noget bedre end at få "rigtig" post :) Elsker selv at finde invitationer i postkassen :)

Rigtig Emma Gad siger også at invitationerne skal sendes ud 3 uger (!) før brylluppet :blink: Synes Emma Gad er ret cool, men man må jo vælge og vrage, hvad man kan bruge :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sender alle invitationer, pånær to som er afleveret, netop fordi der ikke er noget bedre end at få "rigtig" post :) Elsker selv at finde invitationer i postkassen :)

Rigtig Emma Gad siger også at invitationerne skal sendes ud 3 uger (!) før brylluppet :blink: Synes Emma Gad er ret cool, men man må jo vælge og vrage, hvad man kan bruge :tunge:

Ha ha... Jeg tror nu også tidsperspektivet var et lidt andet dengang den gode Gad skrev sine bøger! Selv min mormor på 87 ville ikke kunne arbejde med en invitation til sådan noget stort 3 uger før...

0

Del dette indlæg

Patentglas til favours

I går ankom de patentglas jeg har købt til favours. Jeg har købt 50, selvom jeg egentlig kun regner med at vi bliver 40 (vi har inviteret en del, hvor vi egentlig ikke regner med de kommer, men synes de skulle have buddet), det er jo også noget man kan bruge bagefter, hvis folk ikke tager dem med hjem :thumbsupsmileyanim:

Jeg regner med at de skal pyntes med lilla bånd, hvori der sidder et lille børnecitat om kærlighed og/eller ægteskab. Muligvis inkorporer jeg også noget guld doily, men skal lige se om det kan lade sig gøre.

Glassene er desværre lidt større end jeg havde regnet med :( Jeg ved ikke hvorfor jeg havde forestillet mig at de var mindre, men det er de nu engang ikke :( Den jeg har købt er fra Tyskland, så da jeg fandt ud af størrelsen tjekkede jeg med det samme dem jeg havde haft kig på fra USA, som så viste sig at være samme størrelse :rolleyes: Så nu bliver det bare dem jeg har.

I glassene regner jeg med at komme franske mandler i, umiddelbart tror jeg de bliver lysegule, da de lysegule jo næsten ligner cremefarvet, og så holder vi os jo til temafarverne :wink: Det ender dog nok med at blive lidt dyrere i mandler end jeg havde regnet med, da glassene er større end jeg havde regnet med, men det må vi jo tage med.

Det er disse mandler, der er tale om:

franskemandler_lysegule_1kg.jpg

De kan da godt gå for at være cremefarvede, ikke?

Og I skal selvfølgelig ikke snydes for billeder af patent glassene:

post-69771-0-06831300-1401185493_thumb.j

post-69771-0-50737000-1401185503_thumb.j

0

Del dette indlæg

Sikke et pillearbejde, der må ligge bag de invitationer. Du må seriøst have den største portion tålmodighed :blink: Har I sendt dem ud endnu? Jeg håber da, at I får en masse positive reaktioner oven på det hårde arbejde :)

Patentglassene er rigtig fine. Men ja, det må da blive dyrt i mandler! Hvor mange skal der i hvert glas?

0

Del dette indlæg

Sikke et pillearbejde, der må ligge bag de invitationer. Du må seriøst have den største portion tålmodighed :blink: Har I sendt dem ud endnu? Jeg håber da, at I får en masse positive reaktioner oven på det hårde arbejde :)

Patentglassene er rigtig fine. Men ja, det må da blive dyrt i mandler! Hvor mange skal der i hvert glas?

Min tålmodighed er noget nær lig nul... Så det har været lidt en kamp at få dem færdige, det eneste der har fået mig til at blive ved er, at jeg har kunne se at stakken med færdige invitationer blev ved med at vokse :) Vi har ikke sendt dem endnu, pakker stadig de sidste (skulle lige have adresser på alle jo), men vi kan ikke sende dem, før vi har billederne fra fotografen, så vi kan få lavet vores hjemmeside færdig... Nu har jeg sat H2B til at ringe til ham og rykke i morgen, orker det simpelthen ikke oveni eksamensstress.

Mht. mandlerne, så vil jeg tro, at der skal ca. 10-12 stykker i hvert glas, de fylder jo heldigvis en del, men jeg har ikke prøvet det endnu. Glæder mig til at få eksamen overstået, så jeg kan lege med den slags :)

0

Del dette indlæg

Min tålmodighed er noget nær lig nul... Så det har været lidt en kamp at få dem færdige, det eneste der har fået mig til at blive ved er, at jeg har kunne se at stakken med færdige invitationer blev ved med at vokse :) Vi har ikke sendt dem endnu, pakker stadig de sidste (skulle lige have adresser på alle jo), men vi kan ikke sende dem, før vi har billederne fra fotografen, så vi kan få lavet vores hjemmeside færdig... Nu har jeg sat H2B til at ringe til ham og rykke i morgen, orker det simpelthen ikke oveni eksamensstress.

Mht. mandlerne, så vil jeg tro, at der skal ca. 10-12 stykker i hvert glas, de fylder jo heldigvis en del, men jeg har ikke prøvet det endnu. Glæder mig til at få eksamen overstået, så jeg kan lege med den slags :)

Puha, det kan jeg godt se. Men det er bare rart med noget håndgribeligt på, at der er fremgang! :) Nu er det da også ved at være et stykke tid siden, at I fik taget jeres billeder. Men jeg er sikker på, at I får så god feedback på invitationerne, så flotte som de er.

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer