Honore2B

P&M's herregårdsbryllup - sidste billeder og takkekort

525 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal jo låne den perlekæde med tilhørende armbånd som min lillebror og jeg gav min mor i fødselsdag, da hun fyldte 50.

Minder om denne

1921c.jpg?width=305&height=300&color=fff

Så tænker at det vil være flottes at have hvide perler i øreringene også. Men også meget gerne med noget bling-bling.

ÆÆÆlsker bare bling-bling :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også bedst lide det nederste hairpiece :)

Mht. øreringe: Du skal nok passe på, at de ikke bliver for tunge. Jeg synes i forvejen, at øreclips gør ondt at bruge, så hvis der også kommer vægt på, så... Men prøv da, for fine er de bestemt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan også bedst lide det nederste hairpiece :)

Mht. øreringe: Du skal nok passe på, at de ikke bliver for tunge. Jeg synes i forvejen, at øreclips gør ondt at bruge, så hvis der også kommer vægt på, så... Men prøv da, for fine er de bestemt :thumbsupsmileyanim:

Tak for tippet. Har ingen erfaring med øreclips overhovedet. Men har her i Holstebro en pragtfuld butik, Perlefest, der sælger perler og tilbehør i løskøb.

Rart at man ikke behøver at købe en pose med 50 perler, når man egentlig kun skal bruge et par stykker. Hun har også øreclips til hængeøreringe til ca. 13,- pr, par. Så skulle det vise sig, at de er ulidelige at have på, så vælter budgettet jo ikke (mere end det allerede er :floejt: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan også bedst lide det nederste hairpiece :)

Mht. øreringe: Du skal nok passe på, at de ikke bliver for tunge. Jeg synes i forvejen, at øreclips gør ondt at bruge, så hvis der også kommer vægt på, så... Men prøv da, for fine er de bestemt :thumbsupsmileyanim:

Tak for tippet. Har ingen erfaring med øreclips overhovedet. Men har her i Holstebro en pragtfuld butik, Perlefest, der sælger perler og tilbehør i løskøb.

Rart at man ikke behøver at købe en pose med 50 perler, når man egentlig kun skal bruge et par stykker. Hun har også øreclips til hængeøreringe til ca. 13,- pr, par. Så skulle det vise sig, at de er ulidelige at have på, så vælter budgettet jo ikke (mere end det allerede er :floejt: )

Velbekom :) Ja, det er da super at kunne købe på den måde!

Jeg håber, du kan holde dem ud - jeg ville ønske, jeg kunne, men frøken-besværlige-ører er tydeligvis mig :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fundet en habitjakke til vores fælles søn på 9½.

post-67849-0-16079000-1393006422_thumb.j

Fandt den på guloggratis.dk til 150,00 incl. forsendelse. Ny pris 599,-. Super flot kvalitet, ingen fejl eller pletter.

Han er meget stolt. Har meldt ud at han vil have hvid skjorte, sorte bukser, et limegrønt slips med matchende bælte og sko.

Glæder mig sådan til at se ham - han bliver så flot :cheerleader3:

Den er lige lidt for lang i ærmerne, men den burde kunne lægges lidt op. Med min mors hjælp, jeg duer bare ikke til sådan noget

Redigeret af Honore2B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min far har helt fra starten meldt ud, at han synes at alt det er bryllupsplanlægningshalløj er latterligt. :pokey: Grrr...

Så jeg har derfor ikke involveret ham. Men da han er pensioneret tømrermester, så spurgte jeg ham til råds med fremstilling af en polaroid-ramme.

Og vupti, så kom farmand på banen :wink: Fuld firspring ned i værkstedet i kælderen, kom slæbende med en træplade, og erklærede at han også havde både grunder og maling liggende. "Så kom du med målene lille skat, så skal jeg hurtigt ordne sådan en ramme". I næste øjeblik kom han slæbende med to habitter "Hvilken skal jeg tage på?"

Min mor og jeg sad og gloede måbende på ham :blink:

Næste dag hang en perfekt ramme i værkstedet.

Jo jo - farmand er kommet på banen :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige brug for at lufte min nervøsitet her...

Vi har her i weekenden været til fest. Værterne for festen er inviteret med til vores bryllup. Det er Michael's bror, altså en for os meget vigtig person til brylluppet. So far so good.

Men der er absolut et aber dabei..... og et i mine zilla-øjne et KÆMPE et af slagsen.

De er altid min. 30 minutter forsinkede - og jeg mener virkelig altid :pokey:

Det er en stående joke i vennekreds og familie, at man som gæst lige så godt kan komme en halv time for sent, for de er aldrig klar. Den tankegang bryder vi os dog ikke om, og vi kommer derfor altid til den inviterede tid.

Her i weekenden var vi inviteret til kl, 17, adressen var et forsamlingshus. Vi møder op kl. 16:50, og alt er lukket og slukket. Der holder en bil med et andet hold gæster, der lige som os, er noget nervøse for, om vi har misset et eller andet.

Værterne kommer kl. 17:07, hvor der nu står tre hold gæster og venter i kulden. Det korte af det lange er, at der er sørget for velkomst drinks og nogle snacks.

Opstilling af borde, borddækning og madlavning begynder de først på omkring kl. 18. Ved hjælp af os gæster - det er kaos. I følge dem dog organiseret manglende forberedelse denne gang.

Kl. 20 bliver maden serveret.

Nu er det så at Michael og jeg begynder at blive nervøse. For vi har jo inviteret dem til samme tidspunkt som de andre gæster. Altså når vielsen starter kl. 14. Dog var jeg så fræk, at jeg i indbydelserne under dagens program skrev, at gæsterne var på plads i kirken kl. 13:45.

Jeg kan gå med til at de kommer for sent til fødselsdage og andre lejligheder. Men risikoen for at de gør det til vores bryllup er mildest talt overhængende :blink:

Hvad skal vi gøre?

Skal vi tage tyren ved hornene, og sige til dem, at vi forventer at de denne ene gang kommer til tiden?

Skal vi trække på skuldrene, og acceptere at de højst sandsynlig kommer langt inde i vielsen, og sniger sig ind på de bagerste rækker?

Har virkelig ikke lyst til at få vielsen afbrudt af gæster, der sniger sig ind. :angry:

Skal vi acceptere at de kommer for sent, og vente på dem? Med risiko for at hele vores tidsplan skrider = stresset brud = irriteret brud :shooter:

Jeg er virkelig i vildrede her :boohoo: Fortryder at jeg ikke var så fræk, at invitere dem mindst en halv time før alle andre. Men ville bare ikke være det bekendt, for tænk nu, hvis de (mod alle odds) kom til tiden.

Ej jeg lyder som en strid gimpe, men i de 13 år jeg har været sammen med Michael, har vi ikke til en eneste fødselsdag, familiedag, juleaften eller andet oplevet at de er kommet til tiden. De er enten kommet min. 30 minutter for sent, eller har i sidste øjeblik (altså ½-1 time før) helt meldt afbud. Og her skal nævnes, at de bor 2 timers kørsel herfra.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arh mon ikke de kommer til tiden? :wink: Man kommer ikke for sent til et bryllup. Vi er også ofte sent på den - men til et bryllup skulle vi nok sørge for at være der i god tid! :)

Ellers må din H2B (med et blink i øjet) lige lade en kommentar falde til sin bror, hvis det gør jer mere rolige :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arh mon ikke de kommer til tiden? :wink: Man kommer ikke for sent til et bryllup. Vi er også ofte sent på den - men til et bryllup skulle vi nok sørge for at være der i god tid! :)

Ellers må din H2B (med et blink i øjet) lige lade en kommentar falde til sin bror, hvis det gør jer mere rolige :)

Nej i mine øjne kommer man bare ikke for sent til et bryllup. Men gør man det til sin egen fest?

Det kan godt være det bare er mig - er vokset op med forældre, der også tit kom for sent, så jeg er noget nær panisk angst for at komme for sent. Får hjertebanken og har svært ved at få luft, hvis jeg er for sent på den :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arh mon ikke de kommer til tiden? :wink: Man kommer ikke for sent til et bryllup. Vi er også ofte sent på den - men til et bryllup skulle vi nok sørge for at være der i god tid! :)

Ellers må din H2B (med et blink i øjet) lige lade en kommentar falde til sin bror, hvis det gør jer mere rolige :)

Nej i mine øjne kommer man bare ikke for sent til et bryllup. Men gør man det til sin egen fest?

Det kan godt være det bare er mig - er vokset op med forældre, der også tit kom for sent, så jeg er noget nær panisk angst for at komme for sent. Får hjertebanken og har svært ved at få luft, hvis jeg er for sent på den :pokey:

Nej det kan der være noget om... :rolleyes: Men måske alligevel lidt bedre, hvis vi virkelig skal give dem lang snor.... Og man kan sige - om så de sover over sig, så kan de trappe op i kirken i pyjamas (måske ikke helt) for ikke at komme for sent til jeres bryllup. Når det er deres egen fest, har de måske mere vægt på de SKAL nå det og det og det...

Ja det er da også for dårligt at komme for sent! Så kan da godt forstå du har det sådan - sådan bør man også have det (lige bortset fra det med stress - hjertebanken og vejrtrækningsproblemer :wink:)..

Men kan din H2B ikke joke lidt til sin bror om det? Og indirekte lade ham vide at det er med livet, som indsats hvis han kommer for sent? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh mon ikke de kommer til tiden? :wink: Man kommer ikke for sent til et bryllup. Vi er også ofte sent på den - men til et bryllup skulle vi nok sørge for at være der i god tid! :)

Ellers må din H2B (med et blink i øjet) lige lade en kommentar falde til sin bror, hvis det gør jer mere rolige :)

Nej i mine øjne kommer man bare ikke for sent til et bryllup. Men gør man det til sin egen fest?

Det kan godt være det bare er mig - er vokset op med forældre, der også tit kom for sent, så jeg er noget nær panisk angst for at komme for sent. Får hjertebanken og har svært ved at få luft, hvis jeg er for sent på den :pokey:

Nej det kan der være noget om... :rolleyes: Men måske alligevel lidt bedre, hvis vi virkelig skal give dem lang snor.... Og man kan sige - om så de sover over sig, så kan de trappe op i kirken i pyjamas (måske ikke helt) for ikke at komme for sent til jeres bryllup. Når det er deres egen fest, har de måske mere vægt på de SKAL nå det og det og det...

Ja det er da også for dårligt at komme for sent! Så kan da godt forstå du har det sådan - sådan bør man også have det (lige bortset fra det med stress - hjertebanken og vejrtrækningsproblemer :wink:)..

Men kan din H2B ikke joke lidt til sin bror om det? Og indirekte lade ham vide at det er med livet, som indsats hvis han kommer for sent? :)

Hæ hæ det kunne være sådan en lille trussel kunne virke :wink:

Ellers pudser jeg bare svigermor på ham -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arh mon ikke de kommer til tiden? :wink: Man kommer ikke for sent til et bryllup. Vi er også ofte sent på den - men til et bryllup skulle vi nok sørge for at være der i god tid! :)

Ellers må din H2B (med et blink i øjet) lige lade en kommentar falde til sin bror, hvis det gør jer mere rolige :)

Nej i mine øjne kommer man bare ikke for sent til et bryllup. Men gør man det til sin egen fest?

Det kan godt være det bare er mig - er vokset op med forældre, der også tit kom for sent, så jeg er noget nær panisk angst for at komme for sent. Får hjertebanken og har svært ved at få luft, hvis jeg er for sent på den :pokey:

Nej det kan der være noget om... :rolleyes: Men måske alligevel lidt bedre, hvis vi virkelig skal give dem lang snor.... Og man kan sige - om så de sover over sig, så kan de trappe op i kirken i pyjamas (måske ikke helt) for ikke at komme for sent til jeres bryllup. Når det er deres egen fest, har de måske mere vægt på de SKAL nå det og det og det...

Ja det er da også for dårligt at komme for sent! Så kan da godt forstå du har det sådan - sådan bør man også have det (lige bortset fra det med stress - hjertebanken og vejrtrækningsproblemer :wink:)..

Men kan din H2B ikke joke lidt til sin bror om det? Og indirekte lade ham vide at det er med livet, som indsats hvis han kommer for sent? :)

Hæ hæ det kunne være sådan en lille trussel kunne virke :wink:

Ellers pudser jeg bare svigermor på ham -HAHA-

Hahaha det en god ide! :shooter:

Det skal nok blive godt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For f..... da - det er bare typisk. Så stod vores vandvarmer af :shooter: og dermed en regning på den forkerte side af 10.000 kr. :angry: grrrrr....

Penge vi ikke har liggende - altså ud over bryllupsopsparingen. Men det skulle jo laves, så..... :td:

Nu kan vi jo så bare krydse fingre for, at vi skal have en del penge tilbage i skat :unsure: det ville virkelig hjælpe. For at skulle skære udgifterne ned med 10.000 kr. på nuværende tidspunkt :huh: ved dælme ikke hvordan det skulle kunne lade sige gøre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv ja kender det - sådan noget sker altid når det ikke må ske. Vi står lidt i samme situation :( men varmt mand kan man jo ikke undvære og det er godt nok nogle ærgelige penge, når man kunne have brugt dem på så meget andet bryllupssjov.

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså nu er mine forældre selv ALTID forsinkede, også til egne fester, dog er de selvfølgelig hjemme, men det er sket en gang eller to at farmand skal i bad når gæsterne kommer. Det er også en stående joke i familien, men aldrig til kirke arrangementer, om det så er bryllup, konfirmation, barnedåb eller begravelse. Der er de aldrig forsinkede, så mon ikke at de kommer til tiden :) Og hvis du er usikker så bare puds svigermor på dem :shooter::shooter::shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer