Honore2B

P&M's herregårdsbryllup - sidste billeder og takkekort

525 indlæg i dette emne

Hmm....måske skulle man prøve at lave sine egne topfigurer. Faldt lige over disse

CAKETOPPER.jpg

Hvor er de søde :) Jeg skal også have fundet ud af hvad jeg vil med topfigur, jeg ved i hvert fald at jeg ikke ønsker mig sådan en traditionel en, det er bare ikke lige mig.

Ja jeg er jo en DIY-tøs. Så jo mere jeg kan lave selv, jo bedre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm....måske skulle man prøve at lave sine egne topfigurer. Faldt lige over disse

CAKETOPPER.jpg

Hvor er de søde :) Jeg skal også have fundet ud af hvad jeg vil med topfigur, jeg ved i hvert fald at jeg ikke ønsker mig sådan en traditionel en, det er bare ikke lige mig.

Ja jeg er jo en DIY-tøs. Så jo mere jeg kan lave selv, jo bedre.

Glæder mig til at se hvad du ender med, jeg syntes i hvert fald dem der er super søde, og MEGET mere personlige, end sådan en standard topfigur :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige opdaget endnu en ting, jeg ikke er helt sikker på, at vi kan undvære. Der skal i hvert fald kigges lidt nærmere på: God-tur-hjem poser til vores overnattende gæster.

Tænker at finde nogle fine poser ala disse, bare knap så mønstrede.

0257920xxx1.jpg

Sætte et mærkat på med teksten "God tur hjem"

Tænker der kan være en flaske vand, chips eller tørret frugt/nødder, en minipose Haribo, tyggegummi i enkeltpakning hvis jeg kan finde det.

Skal bare liiiige finde en måde at sælge ideen til Michael - eller snuppe den lette løsning: "glemme" at nævne den, og bare gøre det :badgirl:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Vi beder, Herre, for de to" (med melodien "I østen stiger solen op" så alle kan synge med)

Uuuhhh, den melodi kan jeg ikke lide til den tekst, men ok, nu bryder jeg mig heller ikke om "I østen stiger..." - jeg har sunget den for meget :tunge:

Men jeg kan godt forstå jeres grund til at vælge den melodi :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mega søde topfigurer :) Kunne da være rigtig sjovt at lave selv :lol:

Elsker jeres blomsterfarver :) Det er svært at vurdere hvilke blomster man tør bruge, og hvilke man ikke gør... Tror vi vil teste holdbarheden og måder at forlænge den ved forskellige blomster, når tiden nærmer sig :)

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mega søde topfigurer :) Kunne da være rigtig sjovt at lave selv :lol:

Elsker jeres blomsterfarver :) Det er svært at vurdere hvilke blomster man tør bruge, og hvilke man ikke gør... Tror vi vil teste holdbarheden og måder at forlænge den ved forskellige blomster, når tiden nærmer sig :)

Har fundet nogle 6 og 8 cm høje figurer i Panduro Hobby. Dem skal jeg lige kigge på. Tror måske 8 cm bliver for høje.

Tænker lidt, at man måske kunne have den stående diskret på en hylde i stuen efter brylluppet, som et minde om dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

"Vi beder, Herre, for de to" (med melodien "I østen stiger solen op" så alle kan synge med)

Uuuhhh, den melodi kan jeg ikke lide til den tekst, men ok, nu bryder jeg mig heller ikke om "I østen stiger..." - jeg har sunget den for meget :tunge:

Men jeg kan godt forstå jeres grund til at vælge den melodi :)

Jeg kan godt forstå dig. "I østen stiger..." forbinder jeg både med gode og dårlige minde. Har desværre sunget den et 3-4 begravelser/bisættelser, så mit forhold til den er nok lidt ambivalent.

Har valgt "Vi beder, Herre...." fordi teksten er utrolig smuk. Og har hørt den med disse melodier inde på Mariager Kirkes hjemmeside.

trekant_h.gifDybt hælder året i sin gang

trekant_h.gifEr du modfalden kære ven

trekant_h.gifFred hviler over land og by (Bay)

trekant_h.gifFred hviler over land og by (Laub)

trekant_h.gifI østen stiger solen op

trekant_h.gifMin Jesus lad mit hjerte få

trekant_h.gifMin Jesus lad mit hjerte få (Carl Nielsen)

trekant_h.gifNu sol i øst oprinder mild

trekant_h.gifOp alle som på jorden bor

trekant_h.gifUdrust dig, helt fra Golgat

Synes bare disse melodier er svære at lære.

Hverken præsten eller organisten har sunget den med "I østen stiger..". Men vi bliver nok max 40 i kirken. Langt de fleste går sjældent i kirke, så tror ikke de kender nogen af de andre melodier. Og vil gerne undgå, at der under denne salme bliver meget stille i kirken.

Hvilken melodi ville du anbefale?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega søde topfigurer :) Kunne da være rigtig sjovt at lave selv :lol:

Elsker jeres blomsterfarver :) Det er svært at vurdere hvilke blomster man tør bruge, og hvilke man ikke gør... Tror vi vil teste holdbarheden og måder at forlænge den ved forskellige blomster, når tiden nærmer sig :)

Har fundet nogle 6 og 8 cm høje figurer i Panduro Hobby. Dem skal jeg lige kigge på. Tror måske 8 cm bliver for høje.

Tænker lidt, at man måske kunne have den stående diskret på en hylde i stuen efter brylluppet, som et minde om dagen.

Ja højden afhænger jo lidt af størrelse på kagen .. Så det passer sammen :)

Det kunne da være et rigtig sødt minde fra dagen !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

"Vi beder, Herre, for de to" (med melodien "I østen stiger solen op" så alle kan synge med)

Uuuhhh, den melodi kan jeg ikke lide til den tekst, men ok, nu bryder jeg mig heller ikke om "I østen stiger..." - jeg har sunget den for meget :tunge:

Men jeg kan godt forstå jeres grund til at vælge den melodi :)

Jeg kan godt forstå dig. "I østen stiger..." forbinder jeg både med gode og dårlige minde. Har desværre sunget den et 3-4 begravelser/bisættelser, så mit forhold til den er nok lidt ambivalent.

Har valgt "Vi beder, Herre...." fordi teksten er utrolig smuk. Og har hørt den med disse melodier inde på Mariager Kirkes hjemmeside.

trekant_h.gifDybt hælder året i sin gang

trekant_h.gifEr du modfalden kære ven

trekant_h.gifFred hviler over land og by (Bay)

trekant_h.gifFred hviler over land og by (Laub)

trekant_h.gifI østen stiger solen op

trekant_h.gifMin Jesus lad mit hjerte få

trekant_h.gifMin Jesus lad mit hjerte få (Carl Nielsen)

trekant_h.gifNu sol i øst oprinder mild

trekant_h.gifOp alle som på jorden bor

trekant_h.gifUdrust dig, helt fra Golgat

Synes bare disse melodier er svære at lære.

Hverken præsten eller organisten har sunget den med "I østen stiger..". Men vi bliver nok max 40 i kirken. Langt de fleste går sjældent i kirke, så tror ikke de kender nogen af de andre melodier. Og vil gerne undgå, at der under denne salme bliver meget stille i kirken.

Hvilken melodi ville du anbefale?

Hvis jeg ville være helt sikker på, at alle kan melodien, så ville jeg holde mig til "I østen", men ellers ville jeg vælge "Min Jesus, lad mit hjerte få" af Carl Nielsen, 1914 eller "Dybt hælder året i sin gang" :)

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey.. Jeg har faktisk købt træfigurer som jeg satser på at male selv til topfigurer. Synes den kjole der er på dit billede med topfigur er vildt sød.. Den gemmer jeg lige :happy:

(PS jeg har et par figurer i overskud hvis det er....)

Tak for tilbudet, men tror hellere jeg må købe en pose med 4 i. Er ikke en ørn med en pensel :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og nørkler med hæklenål og tynd hvid garn. Prøver mig frem med at lave en blonde til strømpebånd.

Har godt nok købt en almindelig blonde, men nu må det komme an på en prøve.

Er dog lidt usikker på, om sådan en hæklet blonde bliver for "tung" at se på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder og nørkler med hæklenål og tynd hvid garn. Prøver mig frem med at lave en blonde til strømpebånd.

Har godt nok købt en almindelig blonde, men nu må det komme an på en prøve.

Er dog lidt usikker på, om sådan en hæklet blonde bliver for "tung" at se på.

Neej det kunne da blive så flot!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weeeee....... :cheerleader3: så ligger der en pakkeseddel fra Post Danmark i postkassen. Kan i morgen hente pakken med de to lommetørklæder, jeg har fået broderet til min mor og far.

Glæder mig til at se, hvordan de er blevet.

Vil give dem til min mor og far, når vi spiser morgen på dagen. Er spændt på at se deres reaktion. Er ret overbevist om, at min mor vil fælde en tåre - eller femten :wink:

Og tror nu også at min macho-far om ikke andet, vil kæmpe lidt imod de forræderiske tårer -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det så fed en ide med de lommetørklæder :)

Glæder mig til at se dem. Hvordan gik det med det hæklede strømpebånd?

Skal lige have strøget lommetørklæderne. Så lægger jeg billeder ind.

Strømpebåndet er blevet pillet op et par gange, men nu tror jeg, at det begynder at ligne noget. Har ikke nogen opskrift på det, så jeg forsøger mig frem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og ringene er blevet graveret med navn og dato.

Her er min smukke ring. Banket 14 karat guld med en 0,07ct vs Wesselton :loveshower:

post-67849-0-26917500-1394290762_thumb.j

Nu skal den så ind og ligge i skuffen indtil den store dag. Åh det er svært at lade den ligge :huh: Men det er mit eget valg. Vil først have den på i kirken. Så bliver den ekstra speciel :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor ser du bare mega rar ud, ja undskyld ved godt det lyder tamt, men du ligner bare sådan en man har lyst til at hyggesludre med, og drikke 5 kander te/kaffe sammen med :tunge:

Jeg syntes det ser rigtig fint ud, det er dog lidt svært at se ordenligt pga. brillerne. Jeg bruger også selv briller, og syntes altså bare det gør det hele mere besværligt, mht, til make-op, fordi de på en eller anden måde skjuler en del af det. Jeg bruger overhovedet ikke make-up til dagligt, så jeg skal helt sikkert heller ikke have en total vild make-up, for det er slet ikke mig .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flot flot flot makeup! Elsker at det er så naturligt. Går også selv kun med mascara og nogle gange streg, når jeg lige gider, så mit skal heller ikke være særlig vildt, jeg skal jo også kunne genkende mig selv :)

Tilslutter mig Rikke, mht. at du ser rar ud! Og glæder mig til at se lommetørklæder og strømpebånd!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer