Honore2B

P&M's herregårdsbryllup - sidste billeder og takkekort

525 indlæg i dette emne

I don't wanna miss a thing er sååååååå fed en sang. Men ja Armageddon tuder jeg også til, og også musikvideoen til sangen, men hører jeg den bare sådan klarer jeg mig. Åååhh jeg elsker Bruce W. Suk...

Og Aerosmith... Nå men.. Altså.. Jeres gæster ved vel ikke at i har.. Du ved... Øhm... Til den sang eller hvad? Eller I bliver måske en kende for... Øhm... Kælne? Når I hører den?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I don't wanna miss a thing er sååååååå fed en sang. Men ja Armageddon tuder jeg også til, og også musikvideoen til sangen, men hører jeg den bare sådan klarer jeg mig. Åååhh jeg elsker Bruce W. Suk...

Og Aerosmith... Nå men.. Altså.. Jeres gæster ved vel ikke at i har.. Du ved... Øhm... Til den sang eller hvad? Eller I bliver måske en kende for... Øhm... Kælne? Når I hører den?

ÅH GUD NEJ - det håber jeg da godt nok ikke :blink: Men uhhh den er god til det. Fed rytme :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vist hellere lade farmand mærke lidt på tyllen.

Og hvad angår en sang til brudevalsen, ja så må jeg vist hellere gå cd-samlingen igennem. Hvem ved, måske gemmer der sig et "guldnummer".

Er vild med "Save the last dance" med Michael Bublé, men er ikke sikker på, at Michael er så vild med den.

Er i det hele taget vild med Michael Bublés musikstil. Meget Frank Sinatra / bigband agtig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B vil overhovedet ikke danse brudevals, altså til festen d. 24. Den tager vi totalt "sloooow" helt alene herhjemme d. 5. efter vi har været på Rådhuset og ude og spise.

Da jeg sagde vi måske blev nød til det hvis gæsterne insisterede , Hvor hans svar var " Godt så, men så SKAL det være til Sølvstænk i dit gyldne hår" :o og så var vi liiige pludselig helt enige om at det blev der overhovedet IKKE tale om.. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B vil overhovedet ikke danse brudevals, altså til festen d. 24. Den tager vi totalt "sloooow" helt alene herhjemme d. 5. efter vi har været på Rådhuset og ude og spise.

Da jeg sagde vi måske blev nød til det hvis gæsterne insisterede , Hvor hans svar var " Godt så, men så SKAL det være til Sølvstænk i dit gyldne hår" :o og så var vi liiige pludselig helt enige om at det blev der overhovedet IKKE tale om.. :lol:

:griner:- Det kan jeg dælme godt forstå

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og kirkehæfterne er også blevet færdige.

Forsiden af omslaget

post-67849-0-48365900-1394979019_thumb.j

Indvendigt med lukket indlæg. Til venster en kleenex med digt, og til højre et stykke tyl til bilantennerne også med digt.

Forsiden af indlægget har vielsesprogrammet.

post-67849-0-97880600-1394978752_thumb.j

Salmerne inde i indlægget

post-67849-0-83469900-1394978764_thumb.j

Bagsiden af indlægget med kirkens regler for fotografering og riskastning

post-67849-0-38691300-1394978773_thumb.j

Bagsiden af omslaget, hvor vi kort har skrevet, hvorfor vi har valgt Måbjerg Kirke, og lidt historisk tidsfordriv om kirken.

post-67849-0-36813300-1394978783_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke nogle flotte topfigurer. Du er da bare supper kreativ. Hvor har du skaffet træet/materialerne til det? cc hobby?

Og også nogle rigtig flotte kirkehæfter - er de foldet ud af et stykke A4 pap/papir??

Figurerne fandt jeg i Panduro Hobby.

Og ja, hæfterne er bare foldet i A4. Har lige skåret nogle få milimeter af indlægget, så det kunne være der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle flotte topfigurer. Du er da bare supper kreativ. Hvor har du skaffet træet/materialerne til det? cc hobby?

Og også nogle rigtig flotte kirkehæfter - er de foldet ud af et stykke A4 pap/papir??

Figurerne fandt jeg i Panduro Hobby.

Og ja, hæfterne er bare foldet i A4. Har lige skåret nogle få milimeter af indlægget, så det kunne være der.

Tak for fiffet :)

Synes også at det der en super sjov ide, at du har vedlagt en serviet/lommetørklæde, samt en stykke slør.. Har jeg aldrig set før

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke nogle flotte topfigurer. Du er da bare supper kreativ. Hvor har du skaffet træet/materialerne til det? cc hobby?

Og også nogle rigtig flotte kirkehæfter - er de foldet ud af et stykke A4 pap/papir??

Figurerne fandt jeg i Panduro Hobby.

Og ja, hæfterne er bare foldet i A4. Har lige skåret nogle få milimeter af indlægget, så det kunne være der.

Tak for fiffet :)

Synes også at det der en super sjov ide, at du har vedlagt en serviet/lommetørklæde, samt en stykke slør.. Har jeg aldrig set før

Ideen er skam fundet herinde - sammen med så megen anden inspiration

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke nogle flotte topfigurer. Du er da bare supper kreativ. Hvor har du skaffet træet/materialerne til det? cc hobby?

Og også nogle rigtig flotte kirkehæfter - er de foldet ud af et stykke A4 pap/papir??

Figurerne fandt jeg i Panduro Hobby.

Og ja, hæfterne er bare foldet i A4. Har lige skåret nogle få milimeter af indlægget, så det kunne være der.

Tak for fiffet :)

Synes også at det der en super sjov ide, at du har vedlagt en serviet/lommetørklæde, samt en stykke slør.. Har jeg aldrig set før

Ideen er skam fundet herinde - sammen med så megen anden inspiration

Ja, man kan finde mange sjove ting og ideer herinde..

Har foreløbig fundet design til vores invitationer (som er sendt ud) og de bordhæfter jeg skal have lavet, herinde.. Og tror også jeg eventuel har fundet en ide til kirkehæfterne nu :wink:

Er der en guide til den et sted, eller kan du forklare mig, hvordan du har sat de lilla "bånd" der holder lommetørklædet og tyllet fast? Er det blot med dobbeltklæbende tape?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har på forsiden skåret to snit, som båndet så er ført ind og ud af. På bagsiden er det sat fast med dobbeltklæbende tape. Bare et par cm. helt ude ved kanten.

Håber det giver mening, ellers kan jeg godt forsøge at lave en vejledning

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har på forsiden skåret to snit, som båndet så er ført ind og ud af. På bagsiden er det sat fast med dobbeltklæbende tape. Bare et par cm. helt ude ved kanten.

Håber det giver mening, ellers kan jeg godt forsøge at lave en vejledning

Jo, det tror jeg godt at jeg forstår :)

Tak for hjælpsomheden, nu må jeg prøve, at lave en prøve eller to :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søndag med vådt gråvejr = bryllups DIY :cheerleader3:

Har fået lavet vores topfigurer.

attachicon.gifDIY topfigurer.jpg

Hvor er de bare søde :7himmel:

Og kirkehæfterne er også blevet færdige.

Forsiden af omslaget

attachicon.gifKirkefhæfte5.jpg

Indvendigt med lukket indlæg. Til venster en kleenex med digt, og til højre et stykke tyl til bilantennerne også med digt.

Forsiden af indlægget har vielsesprogrammet.

attachicon.gifKirkehæfte1.jpg

Salmerne inde i indlægget

attachicon.gifKirkehæfte2.jpg

Bagsiden af indlægget med kirkens regler for fotografering og riskastning

attachicon.gifKirkehæfte3.jpg

Bagsiden af omslaget, hvor vi kort har skrevet, hvorfor vi har valgt Måbjerg Kirke, og lidt historisk tidsfordriv om kirken.

attachicon.gifKirkehæfte4.jpg

Super fine kirkehæfter. Jeg synes at idéen med tyllet er så sød. Vores gæster skal kun køre maks fem minutter fra kirken til feststedet, så for os ville det være lidt overflødigt, men er vild med det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er din topfigur bare sød! :)

Er helt tosset med dine fine kirkehæfter, hvor er de bare blevet flotte! :loveshower: har du et link til skabelonen ? :)

Tusind tak.

Har desværre ikke en skabelon på kirkehæftet. Har bare lavet dem ved at eksperimentere lidt.

Har foldet et karton i A4 i tre led. (Håber du forstår hvad jeg mener)

Derefter har jeg målt mig frem til en passende brede til de to farvede papir-bånd.

Har målt en passende længde af smalt satinbånd op. Skåret to snit i det øverste farvede papir, ført satinbåndet igennem, og limet satinbåndet fast på bagsiden de sidste centimeter ved kanten med dobbeltklæbende tape.

Håber det giver mening, ellers kan jeg måske prøve at flikke en step-by-step billede vejledning sammen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg endelig blevet færdig med mit strømpebånd.

Har hæklet en blonde, kunne ikke finde en opskrift, så jeg har eksperimenteret = pillet op RIGTIG mange gange :wink:

post-67849-0-01781000-1395083446_thumb.j

Har sat en charm med en bærbar pc på - Michael er jo min IT-nørd :a1221:

Og et lille hjerte som symbol på min kærlighed.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er også blevet færdig med indholdet til vores "God-tur-hjem poser" til de af vores gæster der overnatter.

post-67849-0-09312300-1395083589_thumb.j

En lille pose chips

En lille slikpose. Indeholder Toms Guldkarameller, lakrids, vingummi og tyggegummi

En flaske vand med personlig etiket.

post-67849-0-47100400-1395083668_thumb.j

Etiketten er meget simpel. En tøset Hr og fru, og et militær/basserne inspireret Honoré. Man gifter sig jo med en militærmand, så det skal jo skinne igennem :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så nu mangler jeg bare at lave gaveposerne. Har fundet en vejledning til, hvordan man laver dem af kuverter. Vi har en masse hvide C4 kuverter liggende, så dem skal jeg igang med at klippe, folde og klistre.

Har købt sort gavebånd og gennemsigtige hulforstærkere. Skal nok lægge billeder herind af det endelige resultat.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer