Honore2B

P&M's herregårdsbryllup - sidste billeder og takkekort

525 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så fed en PA du har haft.. :thumbsupsmileyanim:

Og hvor var du da bare überlækker.. :floejt: :floejt:

Kander ALT for godt de der dumme tastaturer hen på natten.. :td::lol:

Ja hvad sker der lige for dem? Jeg kan altså sværge på, at tasterne bytter plads :biggrin: Og det har i hvert fald INTET at gøre med shot mm. :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sexy mamma, piiiiiift -HAHA- De der trusser ligner sådan nogle min mor går i, har altid mobbet hende med hendes kæmpe trusser , og hendes svar er netop altid " det kan godt være de ikke er sexede, men de er praktiske og behagelige " :lol:

Kunne ikke lade være med at vise dem til Michael :lol: Hans reaktion var et par rynkede øjenbryn og et vantro udtryk i øjnene - kunne godt se at han tænkte på ALT andet end :a1093:

-HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fandt vi dælme også vores sang. :cheerleader3: Vi har jo helt fra dag et været enige om, at vi ikke ville danse til den almindelige brudevals. Har så lyttet til sang på sang på sang... :unsure: og det fleste faldt for "pusse-nusse" faktoren.

Pludselig slog det mig så her til morgen.....hvem andre end Mr. Frank Sinatra med "Fly me to the moon".

Jeg er vild med Frank Sinatra, og Michael synes også at rigtig mange af hans sange er fede, på den der maskuline playboy / badboy måde :wink:

Og teksten er jo faktisk ret passende til lejligheden.

Fly me to the moon

And let me play among the stars

Let me see what spring is like

On Jupiter and Mars

In other words, hold my hand

In other words, darling, kiss me

Fill my heart with song

and let me sing forever more

You are all I long for

All I worship and adore

In other words, please be true

In other words, I love you

Fill my heart with song

Let me sing forever more

You are all I long for

All I worship and adore

In other words, please be true

In other words, I love you

In other words, I love you

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Igår fik vi købt det sidste tøj til de tre store. Så er den post på plads. Puha en udskrivning, ialt 6646 kr.

Så mangler vi kun at finde bukser, skjorte, bælte og sko til mindste manden. Men han er pt. plaget af vokseværk, så den trækker jeg liiige lidt længere :wink:

Skal ikke nyde noget af, at stå som en af mine kollegaer. Til hendes søns konfirmation skulle de lige prøve tøjet et par dage før, og UPS alt stumpede næste 5 cm. Knægten var lige skudt i vejret på et par måneder. Så til mindste manden (som jo med sine 9½ ikke er så lille længere) bliver det tidligst 14 dage før.

Men hold nu op, hvor bliver de store flotte.

Min bonus-datter har købt en flot, flot blå kjole, så bare sidder så godt på hende.

Og drengene har valgt jakkesæt, henholdsvis sort og mørk grå, med hvide skjorter og butterfly. Og selvfølgelig med nogle fede sko ala converse til.

Glæder mig sådan til at se dem på dagen :cheerleader3: Endnu en ting, der garanteret kan få mig til at fælde en tåre. Hmm.... mon et lommetørklæde er nok?

Redigeret af Honore2B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Michael har jo haft habit hængende længe i skabet, blev vist nok købt for et par år siden. Men han må have tabt sig, for jakken sidder helt forkert. Den får ham til at se tyk ud :pokey:

Øv øv, så der kommer så lige en ekstra post til udgifterne. Gudskelov har vi da en buffer på ca. 10.000 kr. så det går nok

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker den sang. Fed ide når i vil have det lidt anderledes :D

Det er en skøn sang, som vi ofte er den der er "offer" når vi bryder spontant ud i sang herhjemme... Eller det et nok mest mig der gør det... :blush:

Må også indrømme, at det er den sang jeg oftest bryder ud i. Både herhjemme og på arbejde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SHIT - fik lige øje på tallet i min signatur - hold nu op, der er kun 33 dage tilbage :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Sommerfuglene flakser rundt i maven bare ved tanken. Åh hvor jeg glæder mig til endelig at få lov til at sige JA til min dejlige kæreste.

Apropos det med kæreste. jeg sagde her den anden dag til Michael, at nu måtte han hellere nyde den sidste tid som kærester, for der ville jo ikke gå lang tid, før jeg ville være hans eks-kæreste.

Så kiggede han på mig med store hundehvalpe-øjne og sagde "Ej skat, lad være med at sige det sådan - det lyder så trist og definitivt. Jeg tænker på det som en opgradering"

Typisk it-nørd kommentar :a1221: og heldigvis er han MIN it-nørd :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg jo lovet Michael, at jeg ikke vil holde tale for ham - det vil han bare ikke bryde sig om. Og jeg ved derfor også, at han ikke holder tale for mig. Og det har jeg det helt fint med. Jeg ville aldrig presse ham til, at holde en tale for mig, når jeg ved, at han overhovedet ikke ville have det godt med det.

Men...jeg har så besluttet at holde en lille tale for mine forældre og min svigermor. Et lille udkast her. Kommentarer modtages med kys-hånd

Jeg har jo egentlig lovet Michael, at jeg ikke ville holde en tale for ham i dag. Men skat…..det løfte kommer jeg altså…… til at…. Ej bare rolig skat, selvfølgelig holder jeg mit løfte.

Men det er jo ikke ensbetydende med, at alle slipper.

Så ….. kære Krista. Jeg vil gerne sige tak, for at I helt fra dag et har taget mig under Jeres vinger. Jeg har altid følt mig både velkommen og elsket. Jeg hører tit folk stønne over deres svigerforældre, og hver gang smiler jeg i mit stille sind, og er så taknemmelig for, at jeg er blevet velsignet med verdens bedste svigerforældre. Jeg siger svigerforældre, for selv om Ole ikke sidder sammen med os her i dag, så er han i allerhøjeste grad med i mit hjerte, hvor han altid vil have en helt særlig plads.
I to har skabt en utrolig kærlig og favnende familie, og jeg holder så umådeligt meget af hver og en. Men vigtigst af alt, har I skabt en pragtfuld mand, som jeg i dag har været så heldig, at få lov til at sige ja til.

Og kære mor og far, I slipper selvfølgelig heller ikke.
Til Jer vil jeg også gerne sig tak. Tusind tak fordi I har taget ikke mindst Michael, men hele hans familie til Jer. Jeres hjem er altid åbent for os alle sammen, og det betyder så utrolig meget for mig.
Man hører tit om sammenbragte familier, hvor børnene ikke bliver betragtet som rigtig familie, men det har aldrig været aktuelt i vores familie. Helt fra dag et tog i Nanna, Kasper og Nikolaj til Jer. Og det er jeg Jer så taknemmelig for.
Og Jeres støtte i forbindelse med Oles død, og den kærlighed og forståelse I viste Michael rørte mit hjerte, der findes ikke ord, der kan beskrive min taknemlighed for det. Så mor og far….tak – fordi I er Jer. Jeg elsker Jer.

Nu trænger vi vist til en lille skål.

For familie – den største gave her i livet

Hvad synes I?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bortset fra at jeg lige ville skifte "stønne" ud med et andet ord, så syntes jeg den er rigtig fin. Ja okay jeg indrømmer gerne jeg lige måtte kæmpe lidt, for ikke at fælde en tåre -HAHA-

"Sukke" ?

Ja det syntes jeg sagtens du kan bruge :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også været igang med et brev til Michael. For selv om jeg ikke vil holde en tale for ham, vil jeg jo stadig gerne fortælle ham, hvor meget han betyder for mig.

Ideen (som er tyvstjålet herinde fra :wink: ) er, at han får brevet sammen med en lille kurv, hvori der ligger hans yndlingsslik, en lille flaske gajol (til at drikke sig mod til :wink: ) og et par tykke sokker (til at undgå kolde fødder)

Godmorgen min dejlige skat.

Jeg ved, at du ikke ville bryde dig om, at jeg holdt en tale i aften, så du får i stedet dette brev.
At skrive om sin kærlighed, at skulle beskrive sin kærlighed er ikke let. Ordene kan nemt blive både for store og for små. Men jeg vil gøre mit bedste.

Vi har haft vores op- og nedture. Nogle gange, har det føltes som om der var mere modgang end medgang. Vi har kæmpet, nægtet at give op, og netop det har gjort os stærkere. Det har bragt os til, hvor vi er i dag. Et sted jeg er så stolt af, at have nået. Vi har kæmpet for ”os”, vi har begge bevist over for os selv og hinanden at vi vil ”os”. Og det har været det hele værd.

Inden jeg mødte dig, vidste jeg ikke hvad ægte kærlighed var. Og jeg troede ikke, at jeg nogensinde ville opleve kærligheden. Troede ikke, at jeg havde gjort mig fortjent til kærlighed. Men jeg tror og ved i dag, at det gør jeg. Og det gør du. Vi fortjener kærligheden. Vi fortjener hinanden.

Du får mig til at føle mig lykkelig og taknemmelige over at have en kæreste som dig, skat. Du betyder så utrolig meget for mig. Det skal du vide. Jeg vil ikke undvære dig, for du kender mig bedre end nogen anden. Vigtigst af alt, så forstår du mig, og accepterer mig som den jeg er. Du har aldrig prøvet at ændre mig, at gøre mig til en anden end den jeg er.

Du er mit sikkerhedsnet og du er der altid når jeg falder. Du står altid ved min side, når tiderne er svære. Jeg kan støtte mig til dig, når det hele ser sort ud og jeg har lyst til at give op.

Jeg kan betro dig alt – mine drømme, hemmeligheder og mit hjerte. De som kender mig bedst ved, at tryghed betyder meget for mig, og det giver mig tryghed at vide, at du skal være hos mig for altid.

Du og Christoffer er de vigtigste i mit liv. Christoffer er mit hjerte og mit blod, han er født til at være den vigtigste uden nødvendigvis at have gjort sig fortjent til det. Men du skat, du har vundet din plads i mit hjerte og i mit liv, ved at være lige præcis den du er.

Du er den person, som jeg vil være hos og jeg vil altid elske dig - lige meget hvad der sker. Sammen med dig føler jeg mig hel.

Jeg er dig også taknemmelig for, at have givet mig en skøn svigerfamilie, som jeg elsker og ikke ville være foruden.

Mens jeg i tankerne har gået og skrevet dette brev, har jeg tænkt meget over, hvorfor jeg elsker dig. Hvad det er ved dig, jeg elsker.

- Du får mig til at føle mig elsket. Fordi du siger, at du elsker mig, at jeg er smuk og dejlig. Du gør mig speciel!

- Du kan en sen aften finde på at køre ud efter en pose lakrids til mig, bare fordi jeg er blevet lækkersulten.

- Du er en utrolig god far. Teksten på kruset som Christoffer gav dig, mens du var i Afghanistan ”Verdens sejeste far” er ikke tomme ord. Han ser op til dig som ingen anden.

- Du giver mig tryghed. Du er klippen i mit liv. Klippen der modstår elementernes rasen, og altid skærmer mig, når jeg har mest brug for det.

- Du får mig til at smile hver eneste dag – selv når vi ikke er sammen.

- Du støtter mig, når jeg er tvunget til at træffe svære beslutninger.

- Du får mig til at tro på mig selv.

- Du er kærlig, omsorgsfuld og tålmodig.

- Du affinder dig med alle mine skøre påfund.

- Du gav mig den største gave nogen sinde: at blive mor. På trods af, at du helt fra den første dag havde sagt, at du ikke ville have flere børn.

- Du pusler om mig, når jeg er sløj.

Jeg kunne blive ved, men vi har jo ikke hele dagen. Du skulle jo nødig komme for sent.

Jeg glæder mig utrolig meget til at se dig om nogle timer, så resten af vores liv sammen kan begynde.

Jeg kan stadig ikke fatte, at vi i eftermiddag skal sige ”ja”.
”Ja” til os, til vores kærlighed til hinanden.

For at forsøde ventetiden for dig, har jeg fundet lidt til dig. Her er lidt forskelligt til ganen, og så selvfølgelig også nogle varme sokker. Du skulle jo nødig få kolde fødder.

Vi ses snart ved alteret. Kig efter mig – det er mig i hvid.

Jeg elsker dig.

Din for altid

Igen modtages kommentarer med kyshånd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bortset fra at jeg lige ville skifte "stønne" ud med et andet ord, så syntes jeg den er rigtig fin. Ja okay jeg indrømmer gerne jeg lige måtte kæmpe lidt, for ikke at fælde en tåre -HAHA-

"Sukke" ?

Ja det syntes jeg sagtens du kan bruge :)

Tak - er rettet. Og du har ret, det lyder meget bedre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har også været igang med et brev til Michael. For selv om jeg ikke vil holde en tale for ham, vil jeg jo stadig gerne fortælle ham, hvor meget han betyder for mig.

Ideen (som er tyvstjålet herinde fra :wink: ) er, at han får brevet sammen med en lille kurv, hvori der ligger hans yndlingsslik, en lille flaske gajol (til at drikke sig mod til :wink: ) og et par tykke sokker (til at undgå kolde fødder)

Godmorgen min dejlige skat.

Jeg ved, at du ikke ville bryde dig om, at jeg holdt en tale i aften, så du får i stedet dette brev.

At skrive om sin kærlighed, at skulle beskrive sin kærlighed er ikke let. Ordene kan nemt blive både for store og for små. Men jeg vil gøre mit bedste.

Vi har haft vores op- og nedture. Nogle gange, har det føltes som om der var mere modgang end medgang. Vi har kæmpet, nægtet at give op, og netop det har gjort os stærkere. Det har bragt os til, hvor vi er i dag. Et sted jeg er så stolt af, at have nået. Vi har kæmpet for ”os”, vi har begge bevist over for os selv og hinanden at vi vil ”os”. Og det har været det hele værd.

Inden jeg mødte dig, vidste jeg ikke hvad ægte kærlighed var. Og jeg troede ikke, at jeg nogensinde ville opleve kærligheden. Troede ikke, at jeg havde gjort mig fortjent til kærlighed. Men jeg tror og ved i dag, at det gør jeg. Og det gør du. Vi fortjener kærligheden. Vi fortjener hinanden.

Du får mig til at føle mig lykkelig og taknemmelige over at have en kæreste som dig, skat. Du betyder så utrolig meget for mig. Det skal du vide. Jeg vil ikke undvære dig, for du kender mig bedre end nogen anden. Vigtigst af alt, så forstår du mig, og accepterer mig som den jeg er. Du har aldrig prøvet at ændre mig, at gøre mig til en anden end den jeg er.

Du er mit sikkerhedsnet og du er der altid når jeg falder. Du står altid ved min side, når tiderne er svære. Jeg kan støtte mig til dig, når det hele ser sort ud og jeg har lyst til at give op.

Jeg kan betro dig alt – mine drømme, hemmeligheder og mit hjerte. De som kender mig bedst ved, at tryghed betyder meget for mig, og det giver mig tryghed at vide, at du skal være hos mig for altid.

Du og Christoffer er de vigtigste i mit liv. Christoffer er mit hjerte og mit blod, han er født til at være den vigtigste uden nødvendigvis at have gjort sig fortjent til det. Men du skat, du har vundet din plads i mit hjerte og i mit liv, ved at være lige præcis den du er.

Du er den person, som jeg vil være hos og jeg vil altid elske dig - lige meget hvad der sker. Sammen med dig føler jeg mig hel.

Jeg er dig også taknemmelig for, at have givet mig en skøn svigerfamilie, som jeg elsker og ikke ville være foruden.

Mens jeg i tankerne har gået og skrevet dette brev, har jeg tænkt meget over, hvorfor jeg elsker dig. Hvad det er ved dig, jeg elsker.

- Du får mig til at føle mig elsket. Fordi du siger, at du elsker mig, at jeg er smuk og dejlig. Du gør mig speciel!

- Du kan en sen aften finde på at køre ud efter en pose lakrids til mig, bare fordi jeg er blevet lækkersulten.

- Du er en utrolig god far. Teksten på kruset som Christoffer gav dig, mens du var i Afghanistan ”Verdens sejeste far” er ikke tomme ord. Han ser op til dig som ingen anden.

- Du giver mig tryghed. Du er klippen i mit liv. Klippen der modstår elementernes rasen, og altid skærmer mig, når jeg har mest brug for det.

- Du får mig til at smile hver eneste dag – selv når vi ikke er sammen.

- Du støtter mig, når jeg er tvunget til at træffe svære beslutninger.

- Du får mig til at tro på mig selv.

- Du er kærlig, omsorgsfuld og tålmodig.

- Du affinder dig med alle mine skøre påfund.

- Du gav mig den største gave nogen sinde: at blive mor. På trods af, at du helt fra den første dag havde sagt, at du ikke ville have flere børn.

- Du pusler om mig, når jeg er sløj.

Jeg kunne blive ved, men vi har jo ikke hele dagen. Du skulle jo nødig komme for sent.

Jeg glæder mig utrolig meget til at se dig om nogle timer, så resten af vores liv sammen kan begynde.

Jeg kan stadig ikke fatte, at vi i eftermiddag skal sige ”ja”.

”Ja” til os, til vores kærlighed til hinanden.

For at forsøde ventetiden for dig, har jeg fundet lidt til dig. Her er lidt forskelligt til ganen, og så selvfølgelig også nogle varme sokker. Du skulle jo nødig få kolde fødder.

Vi ses snart ved alteret. Kig efter mig – det er mig i hvid.

Jeg elsker dig.

Din for altid

Igen modtages kommentarer med kyshånd.

:boohoo: hvor er det sødt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har også været igang med et brev til Michael. For selv om jeg ikke vil holde en tale for ham, vil jeg jo stadig gerne fortælle ham, hvor meget han betyder for mig.

Ideen (som er tyvstjålet herinde fra :wink: ) er, at han får brevet sammen med en lille kurv, hvori der ligger hans yndlingsslik, en lille flaske gajol (til at drikke sig mod til :wink: ) og et par tykke sokker (til at undgå kolde fødder)

Godmorgen min dejlige skat.

Jeg ved, at du ikke ville bryde dig om, at jeg holdt en tale i aften, så du får i stedet dette brev.

At skrive om sin kærlighed, at skulle beskrive sin kærlighed er ikke let. Ordene kan nemt blive både for store og for små. Men jeg vil gøre mit bedste.

Vi har haft vores op- og nedture. Nogle gange, har det føltes som om der var mere modgang end medgang. Vi har kæmpet, nægtet at give op, og netop det har gjort os stærkere. Det har bragt os til, hvor vi er i dag. Et sted jeg er så stolt af, at have nået. Vi har kæmpet for ”os”, vi har begge bevist over for os selv og hinanden at vi vil ”os”. Og det har været det hele værd.

Inden jeg mødte dig, vidste jeg ikke hvad ægte kærlighed var. Og jeg troede ikke, at jeg nogensinde ville opleve kærligheden. Troede ikke, at jeg havde gjort mig fortjent til kærlighed. Men jeg tror og ved i dag, at det gør jeg. Og det gør du. Vi fortjener kærligheden. Vi fortjener hinanden.

Du får mig til at føle mig lykkelig og taknemmelige over at have en kæreste som dig, skat. Du betyder så utrolig meget for mig. Det skal du vide. Jeg vil ikke undvære dig, for du kender mig bedre end nogen anden. Vigtigst af alt, så forstår du mig, og accepterer mig som den jeg er. Du har aldrig prøvet at ændre mig, at gøre mig til en anden end den jeg er.

Du er mit sikkerhedsnet og du er der altid når jeg falder. Du står altid ved min side, når tiderne er svære. Jeg kan støtte mig til dig, når det hele ser sort ud og jeg har lyst til at give op.

Jeg kan betro dig alt – mine drømme, hemmeligheder og mit hjerte. De som kender mig bedst ved, at tryghed betyder meget for mig, og det giver mig tryghed at vide, at du skal være hos mig for altid.

Du og Christoffer er de vigtigste i mit liv. Christoffer er mit hjerte og mit blod, han er født til at være den vigtigste uden nødvendigvis at have gjort sig fortjent til det. Men du skat, du har vundet din plads i mit hjerte og i mit liv, ved at være lige præcis den du er.

Du er den person, som jeg vil være hos og jeg vil altid elske dig - lige meget hvad der sker. Sammen med dig føler jeg mig hel.

Jeg er dig også taknemmelig for, at have givet mig en skøn svigerfamilie, som jeg elsker og ikke ville være foruden.

Mens jeg i tankerne har gået og skrevet dette brev, har jeg tænkt meget over, hvorfor jeg elsker dig. Hvad det er ved dig, jeg elsker.

- Du får mig til at føle mig elsket. Fordi du siger, at du elsker mig, at jeg er smuk og dejlig. Du gør mig speciel!

- Du kan en sen aften finde på at køre ud efter en pose lakrids til mig, bare fordi jeg er blevet lækkersulten.

- Du er en utrolig god far. Teksten på kruset som Christoffer gav dig, mens du var i Afghanistan ”Verdens sejeste far” er ikke tomme ord. Han ser op til dig som ingen anden.

- Du giver mig tryghed. Du er klippen i mit liv. Klippen der modstår elementernes rasen, og altid skærmer mig, når jeg har mest brug for det.

- Du får mig til at smile hver eneste dag – selv når vi ikke er sammen.

- Du støtter mig, når jeg er tvunget til at træffe svære beslutninger.

- Du får mig til at tro på mig selv.

- Du er kærlig, omsorgsfuld og tålmodig.

- Du affinder dig med alle mine skøre påfund.

- Du gav mig den største gave nogen sinde: at blive mor. På trods af, at du helt fra den første dag havde sagt, at du ikke ville have flere børn.

- Du pusler om mig, når jeg er sløj.

Jeg kunne blive ved, men vi har jo ikke hele dagen. Du skulle jo nødig komme for sent.

Jeg glæder mig utrolig meget til at se dig om nogle timer, så resten af vores liv sammen kan begynde.

Jeg kan stadig ikke fatte, at vi i eftermiddag skal sige ”ja”.

”Ja” til os, til vores kærlighed til hinanden.

For at forsøde ventetiden for dig, har jeg fundet lidt til dig. Her er lidt forskelligt til ganen, og så selvfølgelig også nogle varme sokker. Du skulle jo nødig få kolde fødder.

Vi ses snart ved alteret. Kig efter mig – det er mig i hvid.

Jeg elsker dig.

Din for altid

Igen modtages kommentarer med kyshånd.

:boohoo: hvor er det sødt

Åhrrr.... tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har også været igang med et brev til Michael. For selv om jeg ikke vil holde en tale for ham, vil jeg jo stadig gerne fortælle ham, hvor meget han betyder for mig.

Ideen (som er tyvstjålet herinde fra :wink: ) er, at han får brevet sammen med en lille kurv, hvori der ligger hans yndlingsslik, en lille flaske gajol (til at drikke sig mod til :wink: ) og et par tykke sokker (til at undgå kolde fødder)

Godmorgen min dejlige skat.

Jeg ved, at du ikke ville bryde dig om, at jeg holdt en tale i aften, så du får i stedet dette brev.

At skrive om sin kærlighed, at skulle beskrive sin kærlighed er ikke let. Ordene kan nemt blive både for store og for små. Men jeg vil gøre mit bedste.

Vi har haft vores op- og nedture. Nogle gange, har det føltes som om der var mere modgang end medgang. Vi har kæmpet, nægtet at give op, og netop det har gjort os stærkere. Det har bragt os til, hvor vi er i dag. Et sted jeg er så stolt af, at have nået. Vi har kæmpet for os, vi har begge bevist over for os selv og hinanden at vi vil os. Og det har været det hele værd.

Inden jeg mødte dig, vidste jeg ikke hvad ægte kærlighed var. Og jeg troede ikke, at jeg nogensinde ville opleve kærligheden. Troede ikke, at jeg havde gjort mig fortjent til kærlighed. Men jeg tror og ved i dag, at det gør jeg. Og det gør du. Vi fortjener kærligheden. Vi fortjener hinanden.

Du får mig til at føle mig lykkelig og taknemmelige over at have en kæreste som dig, skat. Du betyder så utrolig meget for mig. Det skal du vide. Jeg vil ikke undvære dig, for du kender mig bedre end nogen anden. Vigtigst af alt, så forstår du mig, og accepterer mig som den jeg er. Du har aldrig prøvet at ændre mig, at gøre mig til en anden end den jeg er.

Du er mit sikkerhedsnet og du er der altid når jeg falder. Du står altid ved min side, når tiderne er svære. Jeg kan støtte mig til dig, når det hele ser sort ud og jeg har lyst til at give op.

Jeg kan betro dig alt mine drømme, hemmeligheder og mit hjerte. De som kender mig bedst ved, at tryghed betyder meget for mig, og det giver mig tryghed at vide, at du skal være hos mig for altid.

Du og Christoffer er de vigtigste i mit liv. Christoffer er mit hjerte og mit blod, han er født til at være den vigtigste uden nødvendigvis at have gjort sig fortjent til det. Men du skat, du har vundet din plads i mit hjerte og i mit liv, ved at være lige præcis den du er.

Du er den person, som jeg vil være hos og jeg vil altid elske dig - lige meget hvad der sker. Sammen med dig føler jeg mig hel.

Jeg er dig også taknemmelig for, at have givet mig en skøn svigerfamilie, som jeg elsker og ikke ville være foruden.

Mens jeg i tankerne har gået og skrevet dette brev, har jeg tænkt meget over, hvorfor jeg elsker dig. Hvad det er ved dig, jeg elsker.

- Du får mig til at føle mig elsket. Fordi du siger, at du elsker mig, at jeg er smuk og dejlig. Du gør mig speciel!

- Du kan en sen aften finde på at køre ud efter en pose lakrids til mig, bare fordi jeg er blevet lækkersulten.

- Du er en utrolig god far. Teksten på kruset som Christoffer gav dig, mens du var i Afghanistan Verdens sejeste far er ikke tomme ord. Han ser op til dig som ingen anden.

- Du giver mig tryghed. Du er klippen i mit liv. Klippen der modstår elementernes rasen, og altid skærmer mig, når jeg har mest brug for det.

- Du får mig til at smile hver eneste dag selv når vi ikke er sammen.

- Du støtter mig, når jeg er tvunget til at træffe svære beslutninger.

- Du får mig til at tro på mig selv.

- Du er kærlig, omsorgsfuld og tålmodig.

- Du affinder dig med alle mine skøre påfund.

- Du gav mig den største gave nogen sinde: at blive mor. På trods af, at du helt fra den første dag havde sagt, at du ikke ville have flere børn.

- Du pusler om mig, når jeg er sløj.

Jeg kunne blive ved, men vi har jo ikke hele dagen. Du skulle jo nødig komme for sent.

Jeg glæder mig utrolig meget til at se dig om nogle timer, så resten af vores liv sammen kan begynde.

Jeg kan stadig ikke fatte, at vi i eftermiddag skal sige ja.

Ja til os, til vores kærlighed til hinanden.

For at forsøde ventetiden for dig, har jeg fundet lidt til dig. Her er lidt forskelligt til ganen, og så selvfølgelig også nogle varme sokker. Du skulle jo nødig få kolde fødder.

Vi ses snart ved alteret. Kig efter mig det er mig i hvid.

Jeg elsker dig.

Din for altid

Igen modtages kommentarer med kyshånd.

Virkelig smuk tale.. sidder med glas æjne her.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer