Honore2B

P&M's herregårdsbryllup - sidste billeder og takkekort

525 indlæg i dette emne

Og dagens sidste afsluttede projekt var at pifte vores favorbokse op.

Havde ekstra charms med hjerter og bærbar pc liggende. Og sandelig lige præcis nok til at alle mænd/drenge kunne få en bærbar pc og alle kvinder/piger et hjerte.

Hjerterne kan, hvis man har lyst bruges som vedhæng på halskæde. Har faktisk fjernet dem fra et armbånd, som jeg ikke har brugt i flere år.

post-67849-0-63706000-1395084030_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og dagens sidste afsluttede projekt var at pifte vores favorbokse op.

Havde ekstra charms med hjerter og bærbar pc liggende. Og sandelig lige præcis nok til at alle mænd/drenge kunne få en bærbar pc og alle kvinder/piger et hjerte.

Hjerterne kan, hvis man har lyst bruges som vedhæng på halskæde. Har faktisk fjernet dem fra et armbånd, som jeg ikke har brugt i flere år.

attachicon.gifFavourbox m ekstra pynt.jpg

Det er altså virkelig gennemført! Super sejt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hold nu op hvor får du lavet en masse flotte ting i disse dage... Det er virkelig gennemført.. :-)

Hvordan har du sat de personlige labels på flaskerne... Tænker det kan laves selv med selvprint... :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hold nu op hvor får du lavet en masse flotte ting i disse dage... Det er virkelig gennemført.. :-)

Hvordan har du sat de personlige labels på flaskerne... Tænker det kan laves selv med selvprint... :-)

Printet fra word. Endelig på den lange led af papiret, altså vandret, ellers kan de ikke nå.

Ca. 5 cm. høj.

Et stykke dobbeltklæbende tape i hver ende. Den ene ende klistres fast på flasken, sno papiret rundt om flasken og klister den anden ende fast på papiret.

Færdig :cheerleader3: Nemmere bliver det bare ikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit HELT store dilemma lige nu er, hvad i alverden jeg skal få tiden til at gå med efter d. 17. maj :blink:

Er allerede begyndt at finde på undskyldninger for at blive ved med at snuse rundt herinde :biggrin: Det forum her er jo stærkt vanedannende - burde faktisk komme med en advarsel ved indmelding -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næh hvor har du været kreativ. Hvordan har du lavet etiketterne til flaskerne, er de printet på alm. papir?

Ja. Har bare brugt word. Et par tekstbokse (tak for tippet gybbelgobbel :cheerleader3: )

Havde plads til tre etiketter pr. side.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... Måske det skulle være næste projekt... Er nemlig også ved at løbe tør for DIY projekter....

Hi hi - det kender jeg godt.

Derfor kom topfigurer og poserne til de overnattende gæster på banen.

Overvejer stadig hvad jeg skal lave til ringene. Junior (på 9½) vil gerne gå foran mig ind i kirken, og synes jo så det kunne være passende, at han bar ringene. Men synes en pude er lidt for pusse-nusset til så "stor" en dreng. Og en æske synes jeg heller ikke lige om. Men er bare helt blank for ideer på det punkt. Ender nok med, at han bare går forrest, og at Michael selv holder ringene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og kirkehæfterne er også blevet færdige.

Forsiden af omslaget

attachicon.gifKirkefhæfte5.jpg

Indvendigt med lukket indlæg. Til venster en kleenex med digt, og til højre et stykke tyl til bilantennerne også med digt.

Forsiden af indlægget har vielsesprogrammet.

attachicon.gifKirkehæfte1.jpg

Salmerne inde i indlægget

attachicon.gifKirkehæfte2.jpg

Bagsiden af indlægget med kirkens regler for fotografering og riskastning

attachicon.gifKirkehæfte3.jpg

Bagsiden af omslaget, hvor vi kort har skrevet, hvorfor vi har valgt Måbjerg Kirke, og lidt historisk tidsfordriv om kirken.

attachicon.gifKirkehæfte4.jpg

Super fede kirkehæfter, den ide låner jeg lige :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tænker jo stadig alternativ sang til brudevalsen. Og da jeg er vild med Bryan Adams, så er disse to jo oplagte. Og har så nærlæst teksterne, og de er jo faktisk meget passende til formålet

Everything I do I do it for you.

Look into my eyes, you will see
What you mean to me
Search your heart, search your soul
And when you find me there you'll search no more

Don't tell me it's not worth tryin' for
You can't tell me it's not worth dyin' for
You know it's true
Everything I do, I do it for you

Look into your heart, you will find
There's nothin' there to hide
Take me as I am, take my life
I would give it all, I would sacrifice

Don't tell me it's not worth fightin' for
I can't help it, there's nothin' I want more
You know it's true
Everything I do, I do it for you
Oh yeah

There's no love, like your love
And no other, could give more love
There's nowhere, unless you're there
All the time, all the way, yeah

Look into your heart, baby

Oh, you can't tell me it's not worth tryin' for
I can't help it, there's nothin' I want more
Yeah, I would fight for you, I'd lie for you
Walk the wire for you, yeah I'd die for you

You know it's true
Everything I do, oh, I do it for you

Everything I do, darling
And we'll see it through
Oh we'll see it through
Oh yeah

Yeah!

Look into your heart
You can't tell me it ain't worth dying for
Oh yeah

I'll be there, yeah
I'll walk the wire
Oh, yeah

I'm going all the way, all they way, yeah

og

Please forgive me

It still feels like our first night together

Feels like the first kiss
It's getting better baby
No one can better this
Still holding on
You're still the one
First time our eyes met
Same feeling I get
Only feels much stronger
I want to love you longer
Do you still turn the fire on?

So if you're feeling lonely, don't
You're the only one I'll ever want
I only want to make it good
So if I love you, a little more than I should

Please forgive me, I know not what I do
Please forgive me, I can't stop loving you
Don't deny me, this pain I'm going through
Please forgive me, if I need you like I do
Please believe me, every word I say is true
Please forgive me, I can't stop loving you

Still feels like our best times are together
Feels like the first touch
We're still getting closer baby
Can't get closer enough
Still holding on
You're still number one
I remember the smell of your skin
I remember everything
I remember all your moves
I remember you yeah
I remember the nights, you know I still do

So if you're feeling lonely, don't
You're the only one I'll ever want
I only want to make it good
So if I love you a little more than I should

Please forgive me, I know not what I do
Please forgive me, I can't stop loving you
Don't deny me, this pain I'm going through
Please forgive me, if I need you like I do
Please believe me, every word I say is true
Please forgive me, I can't stop loving you

The one thing I'm sure of
Is the way we make love
The one thing I depend on
Is for us to stay strong
With every word and every breath I'm praying
That's why I'm saying,

Please forgive me, I know not what I do
Please forgive me, I can't stop loving you
Don't deny me, this pain I'm going through
Please forgive me, if I need you like I do
Babe believe it, every word I say is true
Please forgive me, if I can't stop loving you
No, believe me, I don't know what I do
Please forgive me, I can't stop loving you

I can't stop, loving you

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg lavet poser til vores god-tur-hjem poser til overnattende gæster.

post-67849-0-01790500-1395483327_thumb.j

Er lavet ud af C4 kuverter. Hanken er almindeligt sort bomuldsgarn jeg har flettet, og så lige en label på.

Havde alle materialer liggende i gemmerne, på nær hulforstærkere. Så alle 12 poser er løbet op i 25 kr :cheerleader3:

Ja altså så kommer selvfølgelig indholdet - men det er jo en helt anden sag :biggrin:

post-67849-0-67712500-1395483639_thumb.j

3 poser Toms Guldkarameller á 10 kr.

12 flasker vand á 2,95 + pant

4 poser slik á 10 kr

1 kasse små chipsposer 25 kr

Så alt ialt for 12 poser ca. 175 kr. Billigere kan det ikke gøres.

Overvejer at putte en pakke papirlommetørklæder i hver pose, så man kan tørre fingrene efter at have spist chipsene. Og prisen for dem tæller ikke med, de har nemlig allerede figureret under kirkehæfterne :tunge:

Redigeret af Honore2B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er de bare fede! Er vilde med dem! Er det kun til overnattende gæster?

Så fik jeg lavet poser til vores god-tur-hjem poser til overnattende gæster.

Pose.jpg

Er lavet ud af C4 kuverter. Hanken er almindeligt sort bomuldsgarn jeg har flettet, og så lige en label på.

Havde alle materialer liggende i gemmerne, på nær hulforstærkere. Så alle 12 poser er løbet op i 25 kr :cheerleader3:

Ja altså så kommer selvfølgelig indholdet - men det er jo en helt anden sag :biggrin:

Indhold poser.jpg

3 poser Toms Guldkarameller á 10 kr.

12 flasker vand á 2,95 + pant

4 poser slik á 10 kr

1 kasse små chipsposer 25 kr

Så alt ialt for 12 poser ca. 175 kr. Billigere kan det ikke gøres.

Overvejer at putte en pakke papirlommetørklæder i hver pose, så man kan tørre fingrene efter at have spist chipsene. Og prisen for dem tæller ikke med, de har nemlig allerede figureret under kirkehæfterne :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du ikke dele instruktionen på at lave poserne? Hvor store bliver de?

Jeg fulgte denne vejledning. Det var faktisk meget nemmere end jeg regnede med.

Hvis du bruger en C6 kuvert (altså dem der passer til et A4 ark) bliver posen 24 cm høj, 17 cm bred og 6 cm dyb. Jeg valgte at klippe ca. 5 cm af i toppen, og bukke 3 cm ind i hver side og i bunden.

Så alt efter hvor lille eller stor man ønsker posen, er det bare at finde en passende kuvert, og bukke ind så det passer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor er de bare fede! Er vilde med dem! Er det kun til overnattende gæster?

Tusind tak. Ja det er kun til overnattende gæster. Vi (og dermed mener jeg selvfølgelig jeg :tunge: ) har lavet favour bokse til alle gæster. Men vi blev enige om, at de gæster, der havde valgt at bruge penge på at overnatte, og som så spiser morgenmad med os dagen efter, ja de skulle da forkæles lidt ekstra.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

super fede "god tur hjem" poser :loveshower::loveshower::loveshower:

kan godt lide den ide til "ring"blokken :cheerleader3::cheerleader3:

Så fed en idé til " ringpude" :cheerleader3: og virkelig gode hjemturs poser :biggrin:

Tusind tak.

H2B har været igang med at finde en passende gren - vi fældede sidste forår en kæmpe hængebirk i vores forhave, så vi har de smukkeste grene med birkebark liggende.

Så nu har vi en (tror vi) passende blok liggende til tørre. Så går H2B og junior igang om et par uger med at skære hjertet ud.

Glæder mig til at se resultatet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil du ikke dele instruktionen på at lave poserne? Hvor store bliver de?

Jeg fulgte denne vejledning. Det var faktisk meget nemmere end jeg regnede med.

Hvis du bruger en C6 kuvert (altså dem der passer til et A4 ark) bliver posen 24 cm høj, 17 cm bred og 6 cm dyb. Jeg valgte at klippe ca. 5 cm af i toppen, og bukke 3 cm ind i hver side og i bunden.

Så alt efter hvor lille eller stor man ønsker posen, er det bare at finde en passende kuvert, og bukke ind så det passer.

Tak :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer