RikkeMy

Rikke-My & Mr. D - Beretningen fra vores store dag

800 indlæg i dette emne

Stort tillykke med milepælen My. :balloon:

Tak Line :loveshower: Er du ved at få styr på det hele :wink:

Det håber jeg ihvertfald.

Jeg skal bare lige have rettet kjolen til på søndag af akut skrædder, fordi min kjole er blevet for stor. Forestil dig lige et ansigtsudtryk jeg havde da jeg opdagede det i går 12 dage før brylluppet! :blink::o:shooter:

Så det godt i din tråd, det er godt nok også vildt, hvordan lukkes den? Det var lige præcis min frygt for at det ville ske med mig, der gjorde at jeg valgte en kjole med snørreryg :biggrin: Var total angst for den slags kæp i hjulet omkring ting til brylluppet... Det ser også ud til, at vi ender med et langt bord til brylluppet om de 8 runde borde - da vi derved ikke skal ud og låne runde borde nogen steder, hvilket også kunne være en risiko for at noget kunne gå galt.. Skal helst have så meget kontrol som muligt :blush::floejt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu her efter vi har været ude og se på lokalerne i går, er jeg begyndt at forberede bordplan i stort format med post-its med alle navnene på gæsterne - og så har jeg lavet min første prototype til menuerne som skal ligge ved hver kuvert. Vi kører nok med 8 borde med 8 pers. ved hver og et langt bord med plads til 16. Vi fandt så ud af i går, at vi havde glemt at tælle os selv med, altså skal vi finde plads til 2 mere - aka. 82 kuverter.

Dugene, bordkort, servietter og lysestager bliver hvide.

Menukort bliver nok hvide i kanten og lilla. Der kommer lilla bånd om vaserne, der er sølvfarvede - og så tror jeg egentlig jeg har klaret spillet mellem temafarverne hvid, sølv og lilla ret godt.. også noget jeg har været meget bange for..

Jeg smider billeder op lige så snart jeg kan dække en fuld bordopstilling - men skal lige være sikker på de sidste detaljer - og skaffe nogle duge... og købe lysestager.. og og og (hvorfor er der ikke en smiley som river håret af sig selv i fustration/stress? :shooter: )

Og til de er jer som følger med - så er der stadig intet nyt mht. :bed:

post-68266-0-57052800-1403606121_thumb.p

post-68266-0-29007400-1403606480_thumb.j

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sejt nok, det er et ret flot menukort du har fået banket sammen dér:-)

Jeg er lidt vild med detaljen om, at i liiiigeeee havde glemt jer selv i optællingen af gæster:-)

Takker dejlige dig, sorry jeg ikke har fået svaret i din tråd endnu, det kommer om snart :)

Ja det synes jeg egentlig også er ret godt klaret -HAHA-

:cheerleader3::cheerleader3: hvor ser det godt ud :cheerleader3::cheerleader3:

Tusind tak :lol:

0

Del dette indlæg

Sejt nok, det er et ret flot menukort du har fået banket sammen dér:-)

Jeg er lidt vild med detaljen om, at i liiiigeeee havde glemt jer selv i optællingen af gæster:-)

Takker dejlige dig, sorry jeg ikke har fået svaret i din tråd endnu, det kommer om snart :)

Ja det synes jeg egentlig også er ret godt klaret -HAHA-

:cheerleader3::cheerleader3: hvor ser det godt ud :cheerleader3::cheerleader3:

Tusind tak :lol:

Jeg venter i spænding, jeg ved du pludselig kommer springende ud af busken:-)

0

Del dette indlæg

Jeg elsker simpelthen scriptina :loveshower: Synes dine menukort ser så fine ud - og lyder til at være styr på den "lilla" tråd :tunge: (Det er også noget jeg (allerede) bekymrer mig om mht. pynt og lign. Hvad nu hvis den røde tråd bare er helt lost og det er et samsurium af grønne farver - argh!)

Jeg krydser fortsat pølsefingrene for jeres lille projekt :bed:

0

Del dette indlæg

Jeg elsker simpelthen scriptina :loveshower: Synes dine menukort ser så fine ud - og lyder til at være styr på den "lilla" tråd :tunge: (Det er også noget jeg (allerede) bekymrer mig om mht. pynt og lign. Hvad nu hvis den røde tråd bare er helt lost og det er et samsurium af grønne farver - argh!)

Elsker også den skrifttype - har to tatoveringer med den :bunny_4:

Den lilla del blev så lige droppet i går, og vi printer direkte på de hvide kort (og sparer en masse klippe-klistre) - og så har jeg et hjertestadsejern som jeg laver lilla hjerter med og sætter i hø. hjørne i toppen, istedet - det synes jeg også blev meget godt :)

Hvilke temafarver er det planen I går efter? - ud over grøn :tunge:

Mht. :bed: så er jeg gået 1 dag over nu. Hvor længe bør jeg vente før jeg tager en test? (det er jo meget normalt jeg går over, da jeg har PCOS, men de sidste 2 mdr har det været d. 22-25)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den lilla del blev så lige droppet i går, og vi printer direkte på de hvide kort (og sparer en masse klippe-klistre) - og så har jeg et hjertestadsejern som jeg laver lilla hjerter med og sætter i hø. hjørne i toppen, istedet - det synes jeg også blev meget godt :)

Mht. :bed: så er jeg gået 1 dag over nu. Hvor længe bør jeg vente før jeg tager en test? (det er jo meget normalt jeg går over, da jeg har PCOS, men de sidste 2 mdr har det været d. 22-25)

Jeg mener man siger 2-3 uger når man har PCO

0

Del dette indlæg

Jeg mener man siger 2-3 uger når man har PCO

Tak - Så må jeg fatte mig lidt med tålmodighed :huh::lol:

0

Del dette indlæg

Du kan jo altid tage en test :wink: Hvis den er negativ er det jo så bare ikke sikkert, at du ikke er gravid. Men hvis den er positiv, så tænker jeg, at den er god nok :wink: Kan i øvrigt anbefale at købe test i netto, det er det billigste sted jeg har fundet dem indtil videre (mener det er halv pris af apoteket).

0

Del dette indlæg

Uhh, jeg vil også snart ud og tatoveres igen.. Det lyder nu også til at blive fint på hvide kort med lilla hjerter! Altid skønt at spare lidt tid på klippe-klister!

Vi går efter limegrøn - mocca - og creme..

Nu har du heldigvis fået svar fra Camilla - for når man har PCOS, så aner jeg det virkelig ikke.. Med lillebror kunne jeg teste positiv en dag over tid og fik to streger i julegave december 2012 :a1221: Jeg krydser fortsat fingre de næste 2-3 uger (øj, det er altså laaaaaaang tid.. Det ville jeg slet ikke have hormoner til!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, jeg vil også snart ud og tatoveres igen.. Det lyder nu også til at blive fint på hvide kort med lilla hjerter! Altid skønt at spare lidt tid på klippe-klister!

Nu har du heldigvis fået svar fra Camilla - for når man har PCOS, så aner jeg det virkelig ikke.. Med lillebror kunne jeg teste positiv en dag over tid og fik to streger i julegave december 2012 :a1221: Jeg krydser fortsat fingre de næste 2-3 uger (øj, det er altså laaaaaaang tid.. Det ville jeg slet ikke have hormoner til!)

Når man har PCO har man en overproduktion af hormon og derfor kan alm graviditetstest snyde, jeg har testet positiv 3 gange uden at være gravid (eller prøve på at blive det) fordi mine hormoner bare kører af sporet nogen gange

0

Del dette indlæg

Du kan jo altid tage en test Hvis den er negativ er det jo så bare ikke sikkert, at du ikke er gravid. Men hvis den er positiv, så tænker jeg, at den er god nok Kan i øvrigt anbefale at købe test i netto, det er det billigste sted jeg har fundet dem indtil videre (mener det er halv pris af apoteket).

Jeg har også købt i Netto oftest, da de er billige - men fandt dem i Rema i går til 30 bobs for 2 :thumbsupsmileyanim:

Jeg elsker simpelthen scriptina Synes dine menukort ser så fine ud - og lyder til at være styr på den "lilla" tråd (Det er også noget jeg (allerede) bekymrer mig om mht. pynt og lign. Hvad nu hvis den røde tråd bare er helt lost og det er et samsurium af grønne farver - argh!)

Jeg krydser fortsat pølsefingrene for jeres lille projekt

Elsker også den skrifttype - har to tatoveringer med den

Den lilla del blev så lige droppet i går, og vi printer direkte på de hvide kort (og sparer en masse klippe-klistre) - og så har jeg et hjertestadsejern som jeg laver lilla hjerter med og sætter i hø. hjørne i toppen, istedet - det synes jeg også blev meget godt

Hvilke temafarver er det planen I går efter? - ud over grøn

Mht. så er jeg gået 1 dag over nu. Hvor længe bør jeg vente før jeg tager en test? (det er jo meget normalt jeg går over, da jeg har PCOS, men de sidste 2 mdr har det været d. 22-25)

Nu har du heldigvis fået svar fra Camilla - for når man har PCOS, så aner jeg det virkelig ikke.. Med lillebror kunne jeg teste positiv en dag over tid og fik to streger i julegave december 2012 Jeg krydser fortsat fingre de næste 2-3 uger (øj, det er altså laaaaaaang tid.. Det ville jeg slet ikke have hormoner til!)

Jeg tror desværre, stadig, ikke vi har ramt plet, søster rød er begyndt at banke på :td:

Jeg elsker simpelthen scriptina Synes dine menukort ser så fine ud - og lyder til at være styr på den "lilla" tråd (Det er også noget jeg (allerede) bekymrer mig om mht. pynt og lign. Hvad nu hvis den røde tråd bare er helt lost og det er et samsurium af grønne farver - argh!)

Jeg krydser fortsat pølsefingrene for jeres lille projekt

Elsker også den skrifttype - har to tatoveringer med den

Den lilla del blev så lige droppet i går, og vi printer direkte på de hvide kort (og sparer en masse klippe-klistre) - og så har jeg et hjertestadsejern som jeg laver lilla hjerter med og sætter i hø. hjørne i toppen, istedet - det synes jeg også blev meget godt

Hvilke temafarver er det planen I går efter? - ud over grøn

Mht. så er jeg gået 1 dag over nu. Hvor længe bør jeg vente før jeg tager en test? (det er jo meget normalt jeg går over, da jeg har PCOS, men de sidste 2 mdr har det været d. 22-25)

Nu har du heldigvis fået svar fra Camilla - for når man har PCOS, så aner jeg det virkelig ikke.. Med lillebror kunne jeg teste positiv en dag over tid og fik to streger i julegave december 2012 Jeg krydser fortsat fingre de næste 2-3 uger (øj, det er altså laaaaaaang tid.. Det ville jeg slet ikke have hormoner til!)

Når man har PCO har man en overproduktion af hormon og derfor kan alm graviditetstest snyde, jeg har testet positiv 3 gange uden at være gravid (eller prøve på at blive det) fordi mine hormoner bare kører af sporet nogen gange

Jeg har testet så mange gange efterhånden, i sær før jeg vidste jeg havde PCOS, og har ALTID oplevet neg. test - så er begyndt at tro lidt at jeg simpelthen ikke kan blive gravid... Vi får se - gider ikke håbe noget mere i hvert fald, så bliver jeg bare endnu mere skuffet...

men er godt nok noget negativ lige nu... :(

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

Øv bøv... Spiser du KISS/balance kost? Kender en del PCO piger der er blevet gravide naturligt efter at have skiftet kost.... Jeg har ikke selv prøvet at blive gravid endnu og jeg er jo ellers umiddelbart noget ældre end dig så du skal nok nå det ;-)

0

Del dette indlæg

Øv bøv... Spiser du KISS/balance kost? Kender en del PCO piger der er blevet gravide naturligt efter at have skiftet kost.... Jeg har ikke selv prøvet at blive gravid endnu og jeg er jo ellers umiddelbart noget ældre end dig så du skal nok nå det ;-)

Camilla du er virkelig en skat :heart: Jeg håber da også at det sker, ved jo det kan tage år og stadig ske naturligt..

Jeg spiser 2 x 850 Metformin dagl. og derudover så prøver jeg at holde mig fra brød, ris, pasta (o.lign.) og sukker..

Det er rigtig svært at spise udelukkende på den måde, men prøver at holde det på et minimum, da jeg jo ved det ikke er godt for mig..

Jeg har en bog med PCOS kost, som jeg har skimmet lidt, men jeg har ærligt ikke haft overskud til at sætte mig og læse den fra a-z (fik den i julegave :floejt: )

Hvor gammel er du? Skal/vil I have en bebs?

Tak fordi du er der for mig, det er ikke noget jeg deler så meget med min verden, så det er rigtig rart at kunne snakke lidt anonymt om det herinde..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camilla du er virkelig en skat :heart: Jeg håber da også at det sker, ved jo det kan tage år og stadig ske naturligt..

Jeg spiser 2 x 850 Metformin dagl. og derudover så prøver jeg at holde mig fra brød, ris, pasta (o.lign.) og sukker..

Det er rigtig svært at spise udelukkende på den måde, men prøver at holde det på et minimum, da jeg jo ved det ikke er godt for mig..

Jeg har en bog med PCOS kost, som jeg har skimmet lidt, men jeg har ærligt ikke haft overskud til at sætte mig og læse den fra a-z (fik den i julegave :floejt: )

Tak fordi du er der for mig, det er ikke noget jeg deler så meget med min verden, så det er rigtig rart at kunne snakke lidt anonymt om det herinde..

Jamen du er altid velkommen til at skrive (også PM hvis du heller vil det). Jeg bliver snart 31! Og fik min diagnose for 2 år siden efter mange års kamp med overvægt og diverse praktiserende læger der bare synes jeg skal tage mig sammen.... Jeg går inde hos Svend Lindenberg og får Victoza og så spiser jeg efter KISS/ PCO i balance (med undtagelse af min bryllupsdag) jeg har tabt 57 kg siden jeg startede....

Vi vil gerne have børn, men sandet begynder nok at rende lidt vel hurtigt, men H2B har ikke været parat til det før så jeg har ikke villet presse ham og så må vi jo se om det fungere :-) man kan jo få rigtig meget hjælp med hormoner osv. men er dog langt fra sikker på at jeg vil udsætte min krop for ekstra hormoner, synes jeg har rigeligt problemer med dem jeg har i forvejen ;-)

0

Del dette indlæg

Jamen du er altid velkommen til at skrive (også PM hvis du heller vil det). Jeg bliver snart 31! Og fik min diagnose for 2 år siden efter mange års kamp med overvægt og diverse praktiserende læger der bare synes jeg skal tage mig sammen.... Jeg går inde hos Svend Lindenberg og får Victoza og så spiser jeg efter KISS/ PCO i balance (med undtagelse af min bryllupsdag) jeg har tabt 57 kg siden jeg startede....

Vi vil gerne have børn, men sandet begynder nok at rende lidt vel hurtigt, men H2B har ikke været parat til det før så jeg har ikke villet presse ham og så må vi jo se om det fungere :-) man kan jo få rigtig meget hjælp med hormoner osv. men er dog langt fra sikker på at jeg vil udsætte min krop for ekstra hormoner, synes jeg har rigeligt problemer med dem jeg har i forvejen ;-)

Det lyder til at du har været igenne en del :hug: Dejligt at få en "løsning" på de symptomer man har gået med, og en grund- frem for alt.

Jeg har tabt 25 kg og taget de 10 på igen - men det er okey... Det er bare virkelig svært at tabe sig synes jeg, men prøver at leve af salat og kød, så vidt muligt :)

Flot du har tabt så meget - virkelig sejt!! :cheerleader3:

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Angstprovokerende uge - og lidt bryllupsting

Dejlige zillaer, der har bare været så meget her den sidste tid.

Jeg sidder på et sengeafs. og skriver journaler m.v. og nu hvor der er ferie, er vi to om det arbejde som vi plejer at være fire om, så der er run på. Torsdag og fredag måtte jeg arbejde 6 timer over, og er godt smadret når jeg kommer hjem – og så har det ikke lige være mere skribleri der har været min første prioritet.

Derudover er der sket så meget uden for jobbet den sidste tid, at jeg knapt kan finde hoved eller hale i noget af det, men jeg prøver at følge med så godt jeg kan. Synes bare verden drejer lidt for hurtigt lige nu og at der ikke er timer nok i døgnet… øv!

Men hvis vi lige tager den fra en ende af, så startede ugen ud med at Mr. D kom hjem fra arbejde, hvor han (som den dejlige tosse han er) var gået ind i et åbent vindue og havde fået sig en va 10 cm lang flænge i siden. Vi var på apoteket og hente diverse ting til at sætte ham sammen med, der er vist gemt en lille sygeplejerske i mig J

Så var vi ovre hos svigerfamilien tirsdag, som tog afsted på ferie torsdag, så vi skulle lige sige farvel og aftale nogle ting. Mr.D og nogle af hans venner skal lægge nye sten rundt om svigerforældrenes hus, så der har været en del koordination mht. sten, grus, container osv.

Hov, allerede nu er jeg semiforvirret. Mandag var vi i Elgiganten og Ikea efter hhv. linse og filter til vores kamera, så vi kan tage drømmebilleder på vores tur til USA, og ikea efter lysestager, glas til drinks m.v. Brugte omkring 1000 bobs bare på glas og lysestager, hovsa J Vi satser på at der er nogen herinde som kunne være interesseret i at købe det bag efter, det er et sats, men jeg synes bare det er dumt at gøre så meget ud af det, hvis der så er detaljer som halter totalt (de glas der er i forsamlingshuset er små, slidte og ikke long drink egnede).

Godt så – Onsdag var jeg med to veninder, hvoraf den ene har fået lejlighed, ude og se på møbler og tøsehygge. Det var rigtig skønt og prikken over i’et var den tur vi lige tog på sticks n sushi bag efter, haps!

Samtidigt med dette havde Mr. D en aftale om at tage med sin ene fætter til sverige, hvor hans anden fætter er. Denne fætter skylder nogle penge (lånt i oktober!) og nu vil vi altså gerne have dem…. ! (hvem sagde bridezilla? Hihi)

Anyways, jeg er lidt utilpas omkring det, jeg synes det er ret skummelt – ved ikke rigtig hvad filan han laver i sverige, men er ret sikker på det ikke er på den rigtige side af loven (utilfreds My!) Jeg kommer hjem sent onsdag aften og Mr. D er ikke kommet hjem.

Kl 3 vågner jeg ved at jeg har haft den klammeste drøm. Mr. D er ved min side, men jeg er så chokket over drømmen at jeg sætter mig ind i stuen og ryger en cigaret. Det skal hertil lige nævnes, at min hubby er en stor og fredelig mand, der ikke slås! – men at han for måske 5 år siden blev overfaldet i byen af 7 der sparkede og slog ham, da han prøvede at stoppe optakten til et slagsmål (hvor hans fætter var der, igen, jep!) Fætteren slap væk og de valgte at sparke og slå på min hubby til han gik ud som et lys og politiet kom. Han blev kørt med ambulance til hospitalet og blev syet flere steder i hovedet. – Angst som jeg jo er, uden overhoved at have nogen kontrol over det – drømte jeg natten mellem onsdag og torsdag, at vi var ude og gå en tur, hvor nogle mænd mente han så provokerende ud, og dermed valgte at overfalde ham. Jeg drømte hver en detalje og der var blod over alt, jeg vågnede da jeg skreg hans navn…

Puha den var ikke rar.

Torsdag var jeg på arbejde, og i løbet af dagen har jeg en masse bøvl med CTIparty.dk, som jeg har sendt en pakke retur til, grundet båndene jeg havde bestilt var lilla men jeg fik lyserøde bånd… Gert, deres direktør, var ikke særlig hjælpsom eller venlig, og jeg endte med at måtte sidde og ringe til postdk midt i min lidt for travle arbejdsdag. SUK!

Om eftermiddagen ringer Mr. D og fortæller mig at han er på Hvidovre Skadestue. Han har fået et rør i hovedet fra 3-4 meters højde og skal sys. Han kommer hjem med 5 sting i panden (bryllup om 50 dage? ARGHH) men heldigvis var han ok. Situationen taget i betragtning, var han nok ret heldigt sluppet.. Ved 20 tiden gik jeg i bad og bag efter gik jeg ind i soveværelset for at tage noget creme på. Mr. D gik i bad.

Det ringer så på døren og jeg tænker – heey pakkepost? – og skynder mig at finde en kjole (ingen bh) og nogle trusser. Det ringer på døren igen, og det undrer mig – det virker lidt heftigt. Da jeg åbner står der en stor mørk mand (kan ikke sætte en finger på oprindelse, så det bliver bare til mørk) og spørger aggresivt efter Mr. D. Jeg fortæller ham, at han er i bad – hvortil manden, som står sammen med en lille blondine, aggresivt siger at jeg skal se og få ham ud, NU! – Loke, min elskede kat smutter ud og jeg får hektisk fortalt Mr.D han skal komme ud og at der står en mørk mand og vil tale med ham. Da jeg spurgte hvem han var, sagde han at han var hans tidligere chef. Jeg løber så ned efter Loke, som er nået ned på underetagen, og får båret ham tilbage op i lejligheden. Imellemtiden har Mr. D fået noget tøj på, godt våd over det hele. Vi går ud, og de tre snakker sammen, mens jeg står og ryster og tænker på, at hvis han prøver på noget, så går jeg AMOK! Jeg fik for nogle år siden angst, en type som i særdeleshed bliver fremprovokeret af chok-tilstande, som der egentlig allerede har været nok af inden for det seneste døgn på dette tidspunkt. Panikangst, tror jeg de kalder det. Hvilket også gør, at jeg ikke kan tænke klart, så jeg står faktisk og er klar til at tæve (ja, lille mig!) denne store aggresive mørke mand. Det viser sig, at det er hans to tidl. Chefer, dem som røvrendte ham og lovede guld og grønne skove, for så at fyre ham en måned efter, da der gik ged i deres lille projekt om at røvkneppe et medicinalfirma. Det blev selvfølgelig opdaget og de mistede deres kontrakt med firmaet, hvilket gik ud over os. :blink:

De havde ikke kunne få fat i Mr. D på hans tlf., da han har fået nyt nr. og da jeg spørger hvorfor de så ikke bare skrev en mail, snakkede de bare uden om. Det hele gik så stærkt. De ville have nøglekort, nøgle og en computer som de mener han har stjålet. De fik kort og nøgle, men computeren har Mr. D efterladt i firmaet, hvilket de ikke troede på, så han begyndte at råbe og skrige om at politianmelde os. Mr. D sagde bare køligt, at det kunne de bare gøre.. Mr. D har før prøvet at få aftalt hvordan han skulle få afleveret nøgle og nøglekort, men de tog ikke telefonen eller også havde de for travlt. De ville have han skulle komme med det, men da han arbejder i dagtiden, kan han ikke bare komme rendende som det passer dem. Med andre ord, kunne de bare have skrevet en mail og aftalt noget. Eller dukket op og spurgt pænt, men i stedet vælger han at være så aggressiv, at jeg seriøst troede det var en rocker eller lign. som stod foran vores dør..

Efter de var gået talte Mr. D og jeg sammen, han mangler at få udbetaling for de første 3 ledighedsdage, som de skal betale, og nu efter dette, har han valgt at kontakte fagforeningen så han kan få de penge hjem. Det var ellers nogle penge vi havde droppet, fordi vi ikke magtede at have mere med disse mennesker at gøre… Men eftersom han har et behov for at være ubehagelig, så gider vi ikke være søde og rare. Hit med de penge dit røvhul!

Bare til orientering hedder firmaet Leed R. S. ApS - de har med IT at gøre, leaser folk til support diverse steder som coca cola og københavns kommune – og hvis denne offentliggørelse af deres navn og optrinet med chefen, kan medføre dem yderligere modgang, vil det kun være en fornøjelse for mig. Mennesker som ham fortjener ikke at andre er gode mod ham.

Alt i mens optrinet foregår, ser både Razzer og Jeannette at Mr.D har en 6 cm lang cikatrice (ord for sammensyning af hud) i panden fyldt med blod– så de kan ligesom godt regne ud, at vi ikke har haft en god dag. Her kunne de have valgt at tage en rolig tilgang og slappe af, men nej – selvom de ser dette sætter det ikke en stopper for den aggressive fremtoning både i kropssprog/attitude og verbalt. Ubehageligt! Og så for nogle skide nøglekort og en nøgle – så slap dog af!

Anyways tøser, jeg håber at I bærer over med mig og mit fravær. I går var jeg hjemme fra arbejde kl. 19.30 og derfra stod den på lidt praktisk med overførsler af penge, koordinering af aftaler og afslapning. I dag skal vi ud og købe gave til min svoger som fylder 40 og kl. 17 skal vi til fødselsdag i Næstved, så der er lige en god køretur også..

Jeg kan ikke huske om jeg har fået sagt mine sko er kommet og at de er gode!!! Er rigtig glad for dem og tror godt jeg kan have dem på hele dagen, krydser fingre..

Smider lige lidt billeder på, så det ikke bare er tekst :)

post-68266-0-74587300-1404546832_thumb.j

post-68266-0-31590300-1404546849_thumb.j

post-68266-0-51455600-1404546874_thumb.j

post-68266-0-08118400-1404546889_thumb.j

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

hold nu op for en uge i har været igennem søde MY :hug::hug::hug::hug: håber i snart får lidt ro omkring jer

trods al det der er sket, så er det nogle fine køb i har fået fortaget jer

Dejligt at skoene er kommet og at du kan holde ud at gå i dem

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer