RikkeMy

Rikke-My & Mr. D - Beretningen fra vores store dag

800 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke en uge søde My... :/ det er uroligt man altid skal løbe så stærkt om sommeren, man bliver jo slidt helt ned inden sin ferie.. :/ og stakkels manden din, han må da bruge en sikkerhedshjelm fremover.. :)

Er sikker på det bliver godt fra nu af... :)

Hvis du ellers har lyst til at snakke om projekt baby kan du bare sige til.. Vi har selv været igang i 2 år uden held og haft tre forsøg med behandling... Så kender godt til frustrationerne... :/

0

Del dette indlæg

Ja det er tåbeligt det skal være sådan :(

Det kan godt være jeg gerne vil tale med dig om projekt baby, men lad være med at sige noget om det når vi ses i dag, h2b ved ikke hvor meget jeg deler med jer ;-)

Kunne godt være jeg skulle få betoncirkeline til at skaffe mig en hjelm til ham, god ide! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For stn My, sikke en uge! Det er bare typisk at alle sådan nogle ting skal falde oven i hinanden, men så må vi da også håbe det er slut her! For søren da...

Menjeg kan godt forstå hvis det har været pænt angst provokerende, det er virkeligt ikke let at gennemgå sådan noget.

Men sejt Mr. D tager kampen op med den gamle chef, sådan skal det være!!

Og ellers håber jeg bare du har det. Sidder selv og samler mig sammen til at skulle ud af døren, vi burde være kørt nu, men jeg ligner slet ikke sådan en der er klar til det. Så hellerer lige kommentere på BK:-) Hi hi!

0

Del dette indlæg

Det kan godt være jeg gerne vil tale med dig om projekt baby, men lad være med at sige noget om det når vi ses i dag, h2b ved ikke hvor meget jeg deler med jer ;-)

Kunne godt være jeg skulle få betoncirkeline til at skaffe mig en hjelm til ham, god ide! :)

Jeg siger ikke noget... Min mand vil heller ikke have jeg deler det med nogle... Men så er det nogle gange nemmere at dele med nogle der ikke kender en sådan helt rigtigt... :)

0

Del dette indlæg

Hi hi My. Naturligvis kommer jeg gerne med en hjelm til ham - måske du skulle give ham det i morgengave:-)
0

Del dette indlæg

For stn My, sikke en uge! Det er bare typisk at alle sådan nogle ting skal falde oven i hinanden, men så må vi da også håbe det er slut her! For søren da...

Menjeg kan godt forstå hvis det har været pænt angst provokerende, det er virkeligt ikke let at gennemgå sådan noget.

Men sejt Mr. D tager kampen op med den gamle chef, sådan skal det være!!

Og ellers håber jeg bare du har det. Sidder selv og samler mig sammen til at skulle ud af døren, vi burde være kørt nu, men jeg ligner slet ikke sådan en der er klar til det. Så hellerer lige kommentere på BK:-) Hi hi!

Ja for filan - kan godt nok godt mærke at jeg har skulle passe på mig selv i tiden lige efter, vil jo nødigt gå helt ned med flaget.. Men satser på at det ligesom var det og at der ikke kommer flere dumme ting! Så bliver jeg godt nok gaaal! :shooter:

Men søde dejlige BC - hvor store kan man få de der hjelme? :pokey: Han har jo noget af et grødhoved (fnis)

- og jeg tror det vil være for sent at give den i morgengave - jeg vil gerne han får den snarest muligt :tunge: Man ved aldrig hvornår der skulle ske noget igen, han er jo lidt en tosse mht. at passe på sig selv... (broook brok brok!)

Jeg siger ikke noget... Min mand vil heller ikke have jeg deler det med nogle... Men så er det nogle gange nemmere at dele med nogle der ikke kender en sådan helt rigtigt... :)

Kunne ikke være mere enig, synes ikke jeg har det største behov for at tale med mine veninder om det - kan meget bedre overskue det er lidt på afstand. P.t. er projektet sat på hylden med ting der ikke haster. Sker det så er det selvfølgelig velkomment, men kan ikke overskue fertilitetsbeh. osv. endnu.. Det vil komme til at påvirke mig rigtig meget psykisk tror jeg.

Men er da lidt nysgerrig omkring hvordan behandling foregår - sådan, hvordan og hvorledes det foregår - hvad sker der når man skal i beh.? Hormonpiller? (du kan evt. bare skrive en PB når du har tid og lyst, igen - det haster ikke..)

Og tak for handlen - super fine ting :loveshower: Og du så piv godt ud af sådan en nyudklækket viv :wink:

Målløs...... Simpelthen. Du får en kæmpe krammer her fra mobilen! Puha...... Aggressive mennesker kan sg være angstfremprovokerende for os alle!

Men vi skal se det positive! Og jeg er Skide glad for at høre, at vi nu ikke kun skal giftes samme dag, men også at vi skal have samme type sko på! hihi

Tak for krammer - jeg var også total målløs!

Jeg er begyndt at finde min positive del frem igen, og så fungerer alting bare lidt bedre :) Jeg prøver at komme op i gear til at få kikket på tråde på BK - men første skridt var at få skrevet på min egen :wink:

Håber at have tid i eftermiddag til mere BK - der er så travlt på job og derhjemme at det kniber..

Men SAVNER BK OG SAVNER JER !

:heart::heart::heart::heart::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså My, vi savner også dig. Men du skal ikke få stress, det er der ingen grund til. BK er her altid og klar til at tage imod dig når du har tid.

Jeg har selv ikke fået opdateret min tråd, så jeg ved hvordan det er:-)

Man kan få hjelme i meget store størrelse skal jeg hilse og sige, der er sådan en udider i, så den bare skal spændes ind efter hovedstørrelse:-)

Det er mega smart, eller noget...

Jeg håber du har det godt, og er glad - og ikke stresser over vores bryllupsdato snart (det lød lidt som om det var os der skal giftes)...!

0

Del dette indlæg

Altså My, vi savner også dig. Men du skal ikke få stress, det er der ingen grund til. BK er her altid og klar til at tage imod dig når du har tid.

Man kan få hjelme i meget store størrelse skal jeg hilse og sige, der er sådan en udider i, så den bare skal spændes ind efter hovedstørrelse:-)

Jeg håber du har det godt, og er glad - og ikke stresser over vores bryllupsdato snart (det lød lidt som om det var os der skal giftes)...!

Hvor er det smart -HAHA- Sådan en må jeg jo næsten give ham. Hvad farve kan du skaffe og hvad koster sådan en fætter? :tunge:

Jeg er glad, synes det går nogenlunde problemløst for tiden 7 9 13 !

Hvad med dig, hvordan ser det ud hos jer? Har du lavet bordplan?

Jeg har lavet menuerne færdige og fået gjort hjælpedokumenter klar så det er nemt at se hvem der skal sidde hvor når vi pynter/dækker op :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor er det smart -HAHA- Sådan en må jeg jo næsten give ham. Hvad farve kan du skaffe og hvad koster sådan en fætter? :tunge:

Jeg har lavet menuerne færdige og fået gjort hjælpedokumenter klar så det er nemt at se hvem der skal sidde hvor når vi pynter/dækker op :cheerleader3:

Fedt det kører stabilt for jeres lettere uheldige tilværelse. Og er din Hubby oppe på beatet igen efter alle hans skader?

Du kan købe sikkerhedshjelm i byggemarked, hvis ikke vi lige skulle giftes samme dag kunne du have fået min den ene. Men Silvan har dem for eksempel, de koster bare en del der. Ellers skal du købe et Byggemand Bob sæt i Toys'r'us.

Jooo vi har lavet bordplan, kommer da lige i tanke om, at jeg har glemt at opdatere om det i dag. Det var ellers meningen, nåh det gør jeg i morgen.

Men vi har lavet den og printet ud, pænt fjollet at gære nu, men vi er åbenbart rimeligt sikre på at ingen melder fra. Hmm...

Smart ide med hjælpe dokument, den skriver jeg mig lige bag sikkerhedshjelmen:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mini update

Jeg har lavet første udgave af toiletterne :)

Forslag til forbedringer imødekommes :tunge:

Synes ikke umildbart der mangler noget i toiletkurvene... Men er også lidt svært at se alle tingene... :wink:

Har du sikkerhedsnåle i??? :)

0

Del dette indlæg

Mini update

Jeg har lavet første udgave af toiletterne :)

Forslag til forbedringer imødekommes :tunge:

Synes ikke umildbart der mangler noget i toiletkurvene... Men er også lidt svært at se alle tingene... :wink:

Har du sikkerhedsnåle i??? :)

Nej men det er på listen :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt det kører stabilt for jeres lettere uheldige tilværelse. Og er din Hubby oppe på beatet igen efter alle hans skader?

Du kan købe sikkerhedshjelm i byggemarked, hvis ikke vi lige skulle giftes samme dag kunne du have fået min den ene. Men Silvan har dem for eksempel, de koster bare en del der. Ellers skal du købe et Byggemand Bob sæt i Toys'r'us.

Jooo vi har lavet bordplan, kommer da lige i tanke om, at jeg har glemt at opdatere om det i dag. Det var ellers meningen, nåh det gør jeg i morgen.

Men vi har lavet den og printet ud, pænt fjollet at gære nu, men vi er åbenbart rimeligt sikre på at ingen melder fra. Hmm...

Smart ide med hjælpe dokument, den skriver jeg mig lige bag sikkerhedshjelmen:-)

Ja for filan - han knokler med forældrenes indkørsel og terasse med sten og sand og beton og PYHA! Og der går total OCD i mig, jeg var uge og lægge en masse sten om, fordi zilla her ikke synes det var godt nok. Faldt i søvn med tanker om tyl og sæbebobler, blandet med sådan nogle brosten/terassesten, ved ikke hvad de hedder...- Men svigerfamilien kalder dem gladeligt for fliser.. Troede i starten de mente det, du ved sådan ala klinker... det gjorde de ikke, de brugte bare ordet fliser fordi det er det de lige kender (serbere) - men jeg tænkte på dig, da jeg kom ind og havde støv over det hele og negle der var gået i stykker osv., pyha hvor er jeg glad for jeg ikke lever af den slags arbejde - især i denne varme (og når det sner... upraktisk!)

Altså en sikkerhedshjelm fra Toys r us hjælper jo ikke næste gang manden får et rør i hovedet... Han ved ikke engang om de har hjelme på pladsen. Jeg kan få helt kriller!

Hvis han skal tosse rundt med sådan noget arbejde hvor han kan få loft og rør i hovedet, så har han KRAFT-EDER-FILME at passe på sit hoved! Og sig selv generelt! Åååååhhh jeg bliver enke uden børn... 7 9 13 - det gør jeg selvfølgelig ikke ... men.. ja okey! Jeg kunne blive ved hele dagen med at danse "hvad-nu-hvis" dansen...

Jeg går i gang med bordplanen om lidt. snart... måske i dag... Jesh!

og mht. det i din sidste besked " (det lød lidt som om det var os der skal giftes)...! " - Det må det gerne! Det er hyggeligt! Dig og mig :loveshower: ...... Men vi må lige finde en anden dag, kan ikke d. 23/8 :tunge:

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

Ja for filan - han knokler med forældrenes indkørsel og terasse med sten og sand og beton og PYHA! Og der går total OCD i mig, jeg var uge og lægge en masse sten om, fordi zilla her ikke synes det var godt nok. Faldt i søvn med tanker om tyl og sæbebobler, blandet med sådan nogle brosten/terassesten, ved ikke hvad de hedder...- Men svigerfamilien kalder dem gladeligt for fliser.. Troede i starten de mente det, du ved sådan ala klinker... det gjorde de ikke, de brugte bare ordet fliser fordi det er det de lige kender (serbere) - men jeg tænkte på dig, da jeg kom ind og havde støv over det hele og negle der var gået i stykker osv., pyha hvor er jeg glad for jeg ikke lever af den slags arbejde - især i denne varme (og når det sner... upraktisk!)

Altså en sikkerhedshjelm fra Toys r us hjælper jo ikke næste gang manden får et rør i hovedet... Han ved ikke engang om de har hjelme på pladsen. Jeg kan få helt kriller!

Hvis han skal tosse rundt med sådan noget arbejde hvor han kan få loft og rør i hovedet, så har han KRAFT-EDER-FILME at passe på sit hoved! Og sig selv generelt! Åååååhhh jeg bliver enke uden børn... 7 9 13 - det gør jeg selvfølgelig ikke ... men.. ja okey! Jeg kunne blive ved hele dagen med at danse "hvad-nu-hvis" dansen...

Jeg går i gang med bordplanen om lidt. snart... måske i dag... Jesh!

og mht. det i din sidste besked " (det lød lidt som om det var os der skal giftes)...! " - Det må det gerne! Det er hyggeligt! Dig og mig :loveshower: ...... Men vi må lige finde en anden dag, kan ikke d. 23/8 :tunge:

Jeg er vild med den måde du skriver på My! For filan det er beskrivende og skææægt.

Det er da skønt at dine svigerforældre bare hat et fælles ord for alt man kan gå på der er lavet af sten, fliser, tjek!!! Nu til noget nørdet det hedder faktisk vægfliser og gulvklinker. Og så hedder alle udendørs belægninger jo alt muligt mærkeligt - og så kan man takke din svigerfamilie for at gøre det lettere for alle ved bare at bruge ET ord. Tak for fa'en - så ved i ligesom hvad det er:-) Godt du ikke er akkord lønnet med dine OCD træk:-)

Vi gør det, vi gør det altså, vi bliver gift et par dage efter d. 23. august, det må da også være kedeligt bagefter, når vi ikke har noget at planlægge. Så den hopper jeg da på!

Jeg har jo lavet bordplanen - du kan bare få en kopi af min, så streger du bare navnene ud og skriver dine gæsters (jeg har nemmerlig ikke så mange med serbiske navne skal jeg sige dig) :-)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

TAK alle sammen!!!

Jeg er så glad for at I husker mig, jeg har bare for meget om ørene lige nu, til jeg får åbnet min pc...

Weeeeeeee 29 dage tilbage

Kan ikke få lov til at lave 29 kaniner, så det må blive:(indtil videre)

29 x :bunny_4:

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer