Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Annonce ♥

jeg synes den er sindssygt flot :)

Og det er den bare!! :-)

Hvad mon H2B siger til det? Han var yderst tilfreds med han ikke skulle stå for brudebuket. Hehe

er sikker på han er glad hvis du er glad, så han kan højest sandsynligt godt li den :)

0

Del dette indlæg

Hvad mon H2B siger til det? Han var yderst tilfreds med han ikke skulle stå for brudebuket. Hehe

er sikker på han er glad hvis du er glad, så han kan højest sandsynligt godt li den :)

Det jeg enig med dig i :-) :-) ..

Men nøøøøj, hvor er det svært alle de smukke og vidunderlige ting man ikke kan vise H2B ..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det jeg enig med dig i :-) :-) ..

Men nøøøøj, hvor er det svært alle de smukke og vidunderlige ting man ikke kan vise H2B ..

ja det er virkelig træls :) godt man har en mor og veninder og BK :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sæføli! :lol: Jeg ELSKER den "biks" :wink:

Det kommer til at se fantastisk ud :rolleyes::)

Etsy og eBay er de bedste sider <3 eBay kontoen er i h2b navn - så han modtager mail hvergang jeg shopper ;-) ;-) ..

Jeg skal nok ligge billede ind af den når der kommer - bare en er lige så smuk i virkeligheden ;-)

0

Del dette indlæg

Super fin doorhanger + etui! :thumbsupsmileyanim:

Hvad har du tænkt dig at putte i kurvene til gæsterne? Overvejer nemlig også noget i den stil :)

Tak :wink:

Jeg har overvejet at det skal være noget simpelt. Jeg tænker, dåse cola/fanta, en lille pose chips (total tømmermænd ting) også kunne jeg godt tænke mig at finde/lave noget personligt som kunne minde dem om bryllupet. Derudover prøver jeg om jeg kan skaffe nogle vareprøver på fx. små creme til damer.. :wink: Ind til videre er der booket 10 værelser, så det ikke så mange kurve :loveshower:

Hvad har du i tankerne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde lidt overvejet små vandflasker med personlig etiket :) Men det er ikke alle værelserne der har køleskab, så ved ikke hvor rart det er med lunken vand :huh:

Havde også tænkt på små chipsposer eller lignende... God ide med de små vareprøver på cremer ! :) Det kunne også være fedt med nogle lokale egnsvarer fx æblemost. Men har også en del familie fra Jylland, og festen skal holdes på Sjælland. Derfor kunne det være en fin gave at give gæsterne...

Vi har kun mulighed for at ca. 13 andre kan overnatte på feststedet, så det bliver heller ikke så mange kurve der skal laves, hvis jeg fuldfører ideen :)

0

Del dette indlæg

Jeg havde lidt overvejet små vandflasker med personlig etiket :) Men det er ikke alle værelserne der har køleskab, så ved ikke hvor rart det er med lunken vand :huh:

Havde også tænkt på små chipsposer eller lignende... God ide med de små vareprøver på cremer ! :) Det kunne også være fedt med nogle lokale egnsvarer fx æblemost. Men har også en del familie fra Jylland, og festen skal holdes på Sjælland. Derfor kunne det være en fin gave at give gæsterne...

Vi har kun mulighed for at ca. 13 andre kan overnatte på feststedet, så det bliver heller ikke så mange kurve der skal laves, hvis jeg fuldfører ideen :)

Jeg har slet ikke tænkt på det med køleskabet :shooter: . Det må jeg få undersøgt...

Egnsvarer - det var en god idé :loveshower: . Vi handler altid i Tyskland, så tænkte at dåse sodavand og chips ville være relativ billigt. For puhaa, hvor render det hurtigt op med alle de små ideér man har :td: ..

Jeg har skrevet til forskellige firmaer om de vil dele ud af nogen vare-prøver, for jeg tror bestemt ikke det noget matas gider. De sgu så sippet derinde :blink:

0

Del dette indlæg

Sko

Nu er jagten på de perfekte sko gået igang.. H2B er kun én cm højere end mig, så jeg kan desværre ikke have stiletter på :td:

Derfor er det ballarina for mit vedkommende. :blush: Derudover vil jeg gerne have et par lilla eller blå - for at det er lidt anderledes.

Jeg har fundet på her på etsy. Hvad synes i?

post-69556-0-36673200-1387138378_thumb.j

post-69556-0-33159300-1387138389_thumb.j

post-69556-0-83985600-1387138400_thumb.j

post-69556-0-10604800-1387138417_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har i noget farve tema ellers???

Tænker bestemt ikke det gør noget med lilla sko, men nu er jeg jo også helt vild med lilla... :loveshower:

Altså, vi har ikke decideret noget farve tema. Invitationer, favour, menu-kort, kirkehæfter er i elfenbensfarvet og sort. Det meget rustikke farver.

Jeg har dog købt pom pom'er i lyse, creme, brune og lyser rød farver, til at hænge over slik buffeten :wink:

MEEEEN, jeg kunne selvfølgelig smide nogle lilla pom'er ind i der :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer