Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ellers er det ikke helt svært selv at lave noget lignende, tror jeg. Hvis du finder nogle fine ballerinaer og en blonde :rolleyes:

Skiltene til dørene er i øvrigt smadder flotte!!! :)

Sikke en god idé. :loveshower:

Jeg har skrevet med sælger - og de kommer på lager igen indenfor nogle uger :wink: De koster kun 375kr - så tænker jeg nok ikke kan gøre det biligere selv.

Skoene er også i navy blå - så er kommet helt i tvivl om farven... HJÆLP :a1221::a1221:

Tak :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde lidt overvejet små vandflasker med personlig etiket :) Men det er ikke alle værelserne der har køleskab, så ved ikke hvor rart det er med lunken vand :huh:

Havde også tænkt på små chipsposer eller lignende... God ide med de små vareprøver på cremer ! :) Det kunne også være fedt med nogle lokale egnsvarer fx æblemost. Men har også en del familie fra Jylland, og festen skal holdes på Sjælland. Derfor kunne det være en fin gave at give gæsterne...

Vi har kun mulighed for at ca. 13 andre kan overnatte på feststedet, så det bliver heller ikke så mange kurve der skal laves, hvis jeg fuldfører ideen :)

Jeg har slet ikke tænkt på det med køleskabet :shooter: . Det må jeg få undersøgt...

Egnsvarer - det var en god idé :loveshower: . Vi handler altid i Tyskland, så tænkte at dåse sodavand og chips ville være relativ billigt. For puhaa, hvor render det hurtigt op med alle de små ideér man har :td: ..

Jeg har skrevet til forskellige firmaer om de vil dele ud af nogen vare-prøver, for jeg tror bestemt ikke det noget matas gider. De sgu så sippet derinde :blink:

Jeg tror desværre det bliver svært, har selv forsøgt at skrive efter vareprøver. Det er ikke lykkes et eneste sted :-( men giv gerne et pip hvis det lykkes for dig.

0

Del dette indlæg

Jeg havde lidt overvejet små vandflasker med personlig etiket :) Men det er ikke alle værelserne der har køleskab, så ved ikke hvor rart det er med lunken vand :huh:

Havde også tænkt på små chipsposer eller lignende... God ide med de små vareprøver på cremer ! :) Det kunne også være fedt med nogle lokale egnsvarer fx æblemost. Men har også en del familie fra Jylland, og festen skal holdes på Sjælland. Derfor kunne det være en fin gave at give gæsterne...

Vi har kun mulighed for at ca. 13 andre kan overnatte på feststedet, så det bliver heller ikke så mange kurve der skal laves, hvis jeg fuldfører ideen :)

Jeg har slet ikke tænkt på det med køleskabet :shooter: . Det må jeg få undersøgt...

Egnsvarer - det var en god idé :loveshower: . Vi handler altid i Tyskland, så tænkte at dåse sodavand og chips ville være relativ billigt. For puhaa, hvor render det hurtigt op med alle de små ideér man har :td: ..

Jeg har skrevet til forskellige firmaer om de vil dele ud af nogen vare-prøver, for jeg tror bestemt ikke det noget matas gider. De sgu så sippet derinde :blink:

Jeg tror desværre det bliver svært, har selv forsøgt at skrive efter vareprøver. Det er ikke lykkes et eneste sted :-( men giv gerne et pip hvis det lykkes for dig.

ØV! :td: Hvorfor er de så fedtet med dem? :blink:

0

Del dette indlæg

Håret

Jeg synes håret er svært at tage stilling til. Hvilken frisør skal man vælge? Skal man have slør eller hairpiece? Alle de valgmuligheder :wink:

Jeg har fundet nogle billeder som inspiration, som jeg kan tage med til frisøren.

post-69556-0-59597000-1387212546_thumb.p

post-69556-0-32412400-1387212573_thumb.j

post-69556-0-85007600-1387212594_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

er stadig helt vild med jeres gæstebog faaantastisk :loveshower:

super søde invitationer er helt vild med den ide at man lige kan skimte jeres navne :loveboard:

smuk smuk kjoleinspiration

glæder mig til at se dig i kjolen

Er du kommet igang med din egen gæstebog? :wink: Selvom det tog lidt ting at lave den - er jeg super glad for jeg lavede siderne personlig. Den lille quiz om brudeparret er spørgsmål der handler meget om os. Så som hvem er den dårligste taber? H2B er kendt for at være en ringe taber. Hehe.

Det jeg glad for at høre :cheerleader3:

Skrædder har kjolen færdig i maj - det vil sige jeg skal holde vægten i 3 måneder? :blink:

hehe nej ikke endnu, men overvejer det , meeen har bare så mange lektier for tiden, da jeg har to store skriftilig/mundlig eksamener jeg skal ha lavet her i juleferien og i uge 5......Dårlig taber, det er 100% min H2B ingen tvivl ....hehe

puhaa det var længe ..... du sku holde vægten, håber det lykkedes :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men i forhold til din stil for brylluppet og de andre farver synes jeg de nevy blender mest ind :wink:

Hvor jeg glad for du siger det :loveshower:

Godt man har alle jer skønne zillaer til at hjælpe med dilemmaerne..

Vil den navy så ikke også gå som "noget blåt" :wink:

0

Del dette indlæg

I'm back :lol: Heeeelt klart de navy blue de er sååå flotte

nååårh hvor er jeres lille hund bare nuuuser :loveboard:

Er vilde med jeres doorehangers ....og ideen med chips og sodavand

Godt at have dig og din positive energi tilbage :tunge:

Oscar er bare den bedste :7himmel: Ville ønske han kunne komme gående ind med ringene i kirken. Hehe. Men det han vidst ikke intelligent nok til.

Eksamens læsning nu - det da forfærdelig når der også skal være tid til julen og til bk :loveshower: Du har selvfølgelig også god tid til at få lavet bogen ..

Doorhangers det så dejlig nemt og lave - men alligevel så personligt . I LOVE IT ..

0

Del dette indlæg

Jeg tror sgu fleretallet bestemmer - jeg køber de navy :shopping:

2

Del dette indlæg

Men i forhold til din stil for brylluppet og de andre farver synes jeg de nevy blender mest ind :wink:

Hvor jeg glad for du siger det :loveshower:

Godt man har alle jer skønne zillaer til at hjælpe med dilemmaerne..

Vil den navy så ikke også gå som "noget blåt" :wink:

Jo selvfølgelig - de er jo blå ❤️

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oscar er bare den bedste :7himmel: Ville ønske han kunne komme gående ind med ringene i kirken. Hehe. Men det han vidst ikke intelligent nok til.

Eksamens læsning nu - det da forfærdelig når der også skal være tid til julen og til bk :loveshower: Du har selvfølgelig også god tid til at få lavet bogen ..

Doorhangers det så dejlig nemt og lave - men alligevel så personligt . I LOVE IT ..

Ja det er noget skidt noget, men det er desværre det eneste tidspunkt hvor jeg kan forberede det hele suk .....

ååårh det ku da være vildt nuser hvis Oscar kom med ringene ... :wink:

Ja forstår godt du LOOOOVE IT, men puhaa vi er jo slet ikke nået så langt endnu ......har slet ikke gået i gang med noget endnu...hvilket er hårdt når det bare kribler i en for at komme i gang .... :lol:

0

Del dette indlæg

Ja det er noget skidt noget, men det er desværre det eneste tidspunkt hvor jeg kan forberede det hele suk .....

ååårh det ku da være vildt nuser hvis Oscar kom med ringene ... :wink:

Ja forstår godt du LOOOOVE IT, men puhaa vi er jo slet ikke nået så langt endnu ......har slet ikke gået i gang med noget endnu...hvilket er hårdt når det bare kribler i en for at komme i gang .... :lol:

Forstår godt det kribler for at komme igang :loveshower: .. Men du har heldigvis et par til at få MASSER af gode idéer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Farve-krise.

Jeg er kommet i tvivl om jeg skal købe skoene i denne her navy blå farve eller i lilla (se billede tidligere)

Hjælp, skønne zilla'er. Hvad er pænest?

Så er skoene bestilt :wink: jeg glæder mig allerede til at modtage dem ..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer