Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

det er helt klart det fedeste gæstetræ jeg nogensinde har set :) hvor er det bare flot..!!

JAA! :-))) jeg var ikke til at skyde igennem igår - helt høj af lækker bryllups gøgl :-))

blev så inspireret af dit træ at jeg kiggede sælgerens ting gennem. Og sørme om der ikke var den perfekte (med meget få ændringer) gæstebog til os. Manden var også klar, perfekt til en tømrer nørd som min H2B. Så er ved at stykke en mail sammen til sælgeren :-)

Så tak for inspiration og link :-D

Hvor det smukt!! :-)) sælger er super venlig, sender billede af produktet til godkendelse inden afsendelsen, virkelig god service ..

Hvilket et valgte i? Jeg er sikker på H2B bliver imponeret - virkelig godt lavet :-))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det smukkeste gæstetræ :wink:

Juhu, så kom det smukkeste gæstetræ sendt fra rumænien. Det er så flot lavet :loveshower:

Billedet måler 50 x 70cm. Billedet er lavet på en sort MDF-plade hvorpå træet, vores navne, dato m.m. er lavet i træ som er sat på - de går ca 4-5mm ud ad. Der er plads til 110 gæster kan skrive i de små hjerter..

Hvor har du købt det henne? :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er helt klart det fedeste gæstetræ jeg nogensinde har set :) hvor er det bare flot..!!

JAA! :-))) jeg var ikke til at skyde igennem igår - helt høj af lækker bryllups gøgl :-))
blev så inspireret af dit træ at jeg kiggede sælgerens ting gennem. Og sørme om der ikke var den perfekte (med meget få ændringer) gæstebog til os. Manden var også klar, perfekt til en tømrer nørd som min H2B. Så er ved at stykke en mail sammen til sælgeren :-)

Hvor det smukt!! :-)) sælger er super venlig, sender billede af produktet til godkendelse inden afsendelsen, virkelig god service ..

Hvilket et valgte i? Jeg er sikker på H2B bliver imponeret - virkelig godt lavet :-))

Jamen håber på flg. i a4 størrelse. Det store træ på billede 2, fugleburet på billede 1 og sidst fuglene på billede 3.

Derudover lidt tekst og de udskåret initialer i hjørnet ;-)

Glæder mig til at høre om hun kan blande det sådan :-)

post-62315-0-61627000-1388336274_thumb.j

post-62315-0-72146400-1388336285_thumb.j

post-62315-0-83553200-1388336301_thumb.j

Redigeret af RikkeD
0

Del dette indlæg

Jamen håber på flg. i a4 størrelse. Det store træ på billede 2, fugleburet på billede 1 og sidst fuglene på billede 3.

Derudover lidt tekst og de udskåret initialer i hjørnet ;-)

Glæder mig til at høre om hun kan blande det sådan :-)

Hold da op. Hvor er den bare fin :-)) tror sagtens det kan lad sig gøre . Hvad koster bogen? Eneste øv er Porto på 30$ .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kuvert

Så fik jeg ordnet de første 20 kuverter til fest invitationerne :wink:

Jeg vil også lave DIY-frimærke og sætte på - eller evt. printe på :pokey:

Kuvertterne måler 16,5 x 16,5 cm .

post-69556-0-92455000-1388421370_thumb.j

post-69556-0-36834400-1388421402_thumb.j

post-69556-0-34151900-1388421414_thumb.j

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudebuket :loveshower:

Så kom min brudebuket idag med posten, undskyld mit sporg - men hold kæft hvor er den smuk :wink:

Den er lavet i det smukkeste materiale.

Den bliver perfekt til min skrædder syet kjole og vores smukke vintage-inspireret tema.

post-69556-0-62422600-1388429281_thumb.j

post-69556-0-02163200-1388429294_thumb.j

post-69556-0-48579900-1388429314_thumb.j

post-69556-0-00772300-1388429325_thumb.j

post-69556-0-02715400-1388429335_thumb.j

0

Del dette indlæg

hvor er de søde :) er vild med den lille "Love is sweet" note :)

Tak :loveshower: jeg elsker de små detaljer. H2B sagde en dag, at jeg nok ikke skulle forvente at folk lagde mærke til ALLE detaljerne, hvorefter jeg måtte svare, nej, men det gør jeg :c166:

Det er nogle meget flotte kuverter, super dejligt gennemført:-)

Tak :wink: Jeg har luret, og kan stadig ikke finde nogen tråd :shooter: Sagde jo jeg holdte øje med dig .. Hehe.. Get going ..

hvor er det gennemført søde, elsker jeres lille note "Love is sweet "

Tak søde marie :bunny_4: Love is sweet :heart:

0

Del dette indlæg

hvor er de søde :) er vild med den lille "Love is sweet" note :)

Tak :loveshower: jeg elsker de små detaljer. H2B sagde en dag, at jeg nok ikke skulle forvente at folk lagde mærke til ALLE detaljerne, hvorefter jeg måtte svare, nej, men det gør jeg :c166:

Det er nogle meget flotte kuverter, super dejligt gennemført:-)

Tak :wink: Jeg har luret, og kan stadig ikke finde nogen tråd :shooter: Sagde jo jeg holdte øje med dig .. Hehe.. Get going ..

hvor er det gennemført søde, elsker jeres lille note "Love is sweet "

Tak søde marie :bunny_4: Love is sweet :heart:

Ha ha du har ret, jeg har faktisk lavet en tråd, den hedder noget med augustbryllup (fedt jeg ikke engang kan huske navnet). Jeg har faktisk besluttet mig for at skrive noget nyt snart, da der er sket lidt:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom min brudebuket idag med posten, undskyld mit sporg - men hold kæft hvor er den smuk :wink:

Den bliver perfekt til min skrædder syet kjole og vores smukke vintage-inspireret tema.

Hold nu biiiiib hvor er den smuk :loveshower::loveshower: den vil jeg smisme gerne arve :floejt::loveboard:

ejjj hvor har du fundet denne lækre buket henne smukke ..... Den er jo et must have :iloveyou:

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen for filen, her er overskriften: August bryllup af Betoncirkeline og kommende mand

Jeg har søgt på din tråd, men kan ikke finde den :td: Du må få sat den i din signatur :floejt:

Hold da fast jeg jager med dig :biggrin::biggrin:

Smuk buket - og utroligt smuk skrift på kuverterne :) Meget charmerende!

Tak søde Oxy :loveshower: jeg eeeeeeelsker etsy :bunny_4: ...

Super flot buket - det er bestemt ikke alle af den type jeg synes om, men den der er smuuuuk

Tak :wink: Jeg kan kun være enig .. Og er sikker på prikken over i'et bliver én af dine foto-frames :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hold nu biiiiib hvor er den smuk :loveshower::loveshower: den vil jeg smisme gerne arve :floejt::loveboard:

ejjj hvor har du fundet denne lækre buket henne smukke ..... Den er jo et must have :iloveyou:

:hug:

Tak søde Marie :loveboard: Jeg er super glad for jeg valgte en som aldrig visner :lol: - tænker den bliver smuk at have stående :loveflag: ..

Jeg har købt den inde på etsy - https://www.etsy.com/search?q=bride%20bouquet&order=most_relevant&view_type=gallery&ship_to=ZZ&ref=auto1..

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer