Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hovsa. Jeg så lige, at kjole nr. 6 ikke var kommet med :wink: Det er en Rikke Gudnitz kjole ..

Hvor i skønne :loveboard: .

Jeg er bestemt blevet mere bevidst på hvordan kjolen skal syet :biggrin: "Kort" fortalt skal den have; slæb som kjole 2, corsage ala kjole 3 og 6 dog med blonde, blonder på tyl bagpå som på billede 4, ryg som kjole 7 :7himmel:

Årh, jeg glæder mig til at vise jer den :wink: Måske jeg kan få taget et billede af skrædders tegning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hovsa. Jeg så lige, at kjole nr. 6 ikke var kommet med :wink: Det er en Rikke Gudnitz kjole ..

Hvor i skønne :loveboard: .

Jeg er bestemt blevet mere bevidst på hvordan kjolen skal syet :biggrin: "Kort" fortalt skal den have; slæb som kjole 2, corsage ala kjole 3 og 6 dog med blonde, blonder på tyl bagpå som på billede 4, ryg som kjole 7 :7himmel:

Årh, jeg glæder mig til at vise jer den :wink: Måske jeg kan få taget et billede af skrædders tegning :thumbsupsmileyanim:

ER sikker på at din kjole, blir sååååå flot søde.... Glæder mig til at se det endelige resultat .....

psst må hellere smutte tilbage til forberedelserne til sso ....som ikke er nær så spændende som at kigge kjoler

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt forgabt i nr 5 til dig, wauw den er flot. 3eren er jeg faktisk ikke vild med, men det er skørtet, corsagen sidder godt på dig :) flot flot ryg på nr 7, men favoritten hos gyblen er altså nr 5!

0

Del dette indlæg

Kjole nummer tre er mega smuk til dig og sidde virkelig flot!

Men alle kjolerne er fantastiske. Jeg glæder mig meget til at se, hvordan din ender med at se ud :)

Tak søde Jossi :c166: .. Jeg glæder mig til at vise den

Jeg er helt forgabt i nr 5 til dig, wauw den er flot. 3eren er jeg faktisk ikke vild med, men det er skørtet, corsagen sidder godt på dig :) flot flot ryg på nr 7, men favoritten hos gyblen er altså nr 5!

Jeg er total enig med dig i 3'eren .. Corsagen og snittet fungerer RIGTIG godt til min figur, men skørtet og tyllen er bare ikke mig :shooter:5'eren og 7'eren har en masse dejlig blonde :loveflag: Men hold da fast, hvor jeg bare glad for at få prøvet så mange forskellige typer :)

0

Del dette indlæg

Hvor ser du bare LÆKKER ud på alle billederne!! Piift en figur! :floejt:

Jeg kan så se du har prøvet halvdelen af de kjoler jeg har planlagt at prøve i hhv. Kennedys og Bridehouse :griner:-:biggrin:

Kjole nr 5. er jeg personligt helt forelsket i, og du ser så smuk ud i nr. 3, 2 og 4 :loveshower::cheerleader3::7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Louise, Asmaa & My tusinde tak :7himmel: Det dejligt med så skøn respons fra andre zillaer. :loveflag:

Asmaa, hvor det pudsigt :loveshower: Det fordi vi har god smag .. Hvornår skal du ud og prøve?

Jeg mente, jeg var glad for jeg ikke skulle vælge en færdig lavet kjole - de er smukke hver i sig, men der var én eller anden ting ved dem alle jeg ikke var tilfreds med. Og ved skrædderen, skal jeg vælge hvordan den skal se ud :wink: - men der bestemmer jeg jo selv hvordan den skal se.. :c166:

Redigeret af Kimsebimse
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fit-zilla :biggrin:

Jeg er for alvor gået igang med konditionstræning, da jeg om få måneder skal løbe mit aller første halvmaraton.

Jeg cykler normalt en del mountainbike og er lige begyndt til håndbold. Derudover går jeg i fitnesscenter hvor jeg styrketræner.

Men...

Hvis vejret er trist og gråt - finder jeg alternativ til løb og cykel..

OG det er nemlig inde på stuegulvet (y)

Derfor vil jeg lige dele denne her dejlige cardio satan med jer :biggrin:

Den er super let at gå til og kræver ikke andet end at i giver den gas og noget godt musik i højtalerne..

Jeg kan love jer for i får pulsen op. Det en rigtig fat-killer :thumbsupsmileyanim:

Kør minimum 2 omgange af den !!

Jeg skriver hermed en lille note til hver øvelse, hvis der er nogen der skulle være i tvivl om, hvad de forskellige øvelser indebærer.

- Jump rope = Sjipning. Man behøver ikke nødvendigvis et sjippetorv, da man blot kan simulere.
- Plank jacks = Stå i planken og skiftevis spred benene og saml. Altså faktisk sprællemænd mens man står i planken
- High knees = Høje knæløft
- Push ups = Armbøjninger
- Burpees = Se billede nedenfor. Denne øvelse er fantastisk, da den kombinerer så mange forskellige øvelser!
- Jumping jacks = Sprællemænd.
- Squat punches = Squat og boks skiftevis med armene.

post-69556-0-81073300-1389172705_thumb.p

post-69556-0-01597200-1389172828_thumb.p

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Bum bum sikke en omgang!

Nu sidder jeg her med super ømme muskler i arme og ryg, efter træning i går - så lige nu springer jeg over :)

Men tænker - så er det derfor du ser så forbandet godt ud på billederne :) smuk!!! Og det er motiverende for mig - så lækker smækker vil jeg fanme også være :) :) :)

Super sejt med halvmaratonet!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halvmarton hvor er du sej smukke .... :cheerleader3::cheerleader3:

ååårh blev helt træt da jeg så de øvelser ..... nok fordi jeg sidder og knokler med større skriftlig opgave ( forberedelserne ) og religions opgave :pokey::pokey:

Du er bare så sej, at du bare springer ud i det

0

Del dette indlæg

Louise, Asmaa & My tusinde tak :7himmel: Det dejligt med så skøn respons fra andre zillaer. :loveflag:

Asmaa, hvor det pudsigt :loveshower: Det fordi vi har god smag .. Hvornår skal du ud og prøve?

Jeg mente, jeg var glad for jeg ikke skulle vælge en færdig lavet kjole - de er smukke hver i sig, men der var én eller anden ting ved dem alle jeg ikke var tilfreds med. Og ved skrædderen, skal jeg vælge hvordan den skal se ud :wink: - men der bestemmer jeg jo selv hvordan den skal se.. :c166:

Så blev jeg klogere :D Hihi.

Men det kan jeg godt forstå, det er da også super fedt at få sin helt egen unikke kjole :loveshower::c166:

0

Del dette indlæg

Kæft, hvor er i skønne :loveshower:

Halv marathon - jeg kommer til at sparke røv (y):floejt:

Burpees er så god en øvelse - den aktiverer så mange forskellige muskel grupper og skyder pulsen i vejret :lol: Men fuck de er hårde..

Øvelsen er skide effektiv og "hurtig" så tænkte - den måtte helt sikkert deles med jer skønne zillaer. :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer