Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Brudeløb :)

Jeg har meldt C og jeg til brudeløbet i Vejle d. 29 marts :floejt: ..

Kort sagt går det ud på, at gommen skal løbe ca. 120 meter med sin brud på ryggen - vinder brudeparret får fantastiske premier for mange penge :wink:

Det bliver simpelthen så sjovt og underholdende..

Jeg har sagt til ham, at vi kan øve os nede på stranden i Thailand - for så lander jeg da blødt hvis vi skulle falde.

post-69556-0-55148800-1390819461_thumb.p

0

Del dette indlæg

Ha ha fedt!! Det er mega godt han skal løbe med dig:-) Jeg glæder mig virkeligt til at høre hvordan det går:-)

Hvornår er det i rejser?!

Hehe . Jeg er hvertfald glad for det ikke er mig der skal løbe med ham på ryggen :tunge:

Vi rejser om præcis en uge :wink: Håber balladen i Bangkok stiller lidt af - men der desværre valg dagen inde vi kommer :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha fedt!! Det er mega godt han skal løbe med dig:-) Jeg glæder mig virkeligt til at høre hvordan det går:-)

Hvornår er det i rejser?!

Hehe . Jeg er hvertfald glad for det ikke er mig der skal løbe med ham på ryggen :tunge:

Vi rejser om præcis en uge :wink: Håber balladen i Bangkok stiller lidt af - men der desværre valg dagen inde vi kommer :shooter:

Ja det er godt det ikke er omvendt med det løb - det er virkeligt en skæg opfindelse det løb:-)

Fedt i rejser om en uge, hvis man kigger ud af vinduet har man da heller ikke noget imod, at tage til de varmere regioner:-)

Ja der er jo balladen dernede, men vi håber det bedste for jer. Mon ikke der bliver taget ret godt hånd om jer.

0

Del dette indlæg

Jeg var seriøst ved at knække mig af grin, Brudeløb?! Gud hvor er det dejligt tosset!

Til gengæld undrer det mig ikke, at det er i jylland :) Men jeg synes godt nogen kunne have peppet det lidt op herinde med denne video:

Video siger bare rigtig meget (og ja jeg har googlet det, fordi jeg blev nød til at vide mere om det fantastisk skøre påfund!)

Hey BC :wink: - hvad laver du med det der beton? Det kan jeg kun blive mere nysgerrig af jo! :tunge:

Og Kimse, du kan selv være for skøN! :bunny_4::kiss: Vi er jo total indbegrebet af kvantitet! Det er også bare overvurderet med det der at være mange der bliver gift den samme dag.. og så ville det specielle også gå lidt af det (som 07/09/13)

Og så vil jeg lige ønske jer en rigtig god tur! Glæder mig til at se billeder - selvom jeg VED jeg kommer til at DØ af misundelse når det er :)

Men, dør ikke helt, for min veninde og jeg skal også på en lille tur sammen til Mallorca et par uger før brylluppet, det bliver super fedt, rigtig veninde-dase-i-solen-og-nyde-livet-tur :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hey BC :wink: - hvad laver du med det der beton? Det kan jeg kun blive mere nysgerrig af jo! :tunge:

Hej MY, jeg er bare udannet bygningsingeniør, og jeg er ret glad for at have med beton at gøre, regne på det, og ja det er bare fascinerende!! WHAAAAAT tænker i så allesammen, det er rigtigt, jeg er bare lidt interesseret i mærkelige ting. Jeg arbejder til dagligt som byggeleder på byggepladser, så jeg er i bygge-miljøet dagligt:-)

Jeg har engang været ansat i en beton afdeling, så det var der mit navn startede:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var seriøst ved at knække mig af grin, Brudeløb?! Gud hvor er det dejligt tosset!

Til gengæld undrer det mig ikke, at det er i jylland :) Men jeg synes godt nogen kunne have peppet det lidt op herinde med denne video:

Video siger bare rigtig meget (og ja jeg har googlet det, fordi jeg blev nød til at vide mere om det fantastisk skøre påfund!)

Og Kimse, du kan selv være for skøN! :bunny_4::kiss: Vi er jo total indbegrebet af kvantitet! Det er også bare overvurderet med det der at være mange der bliver gift den samme dag.. og så ville det specielle også gå lidt af det (som 07/09/13)

Og så vil jeg lige ønske jer en rigtig god tur! Glæder mig til at se billeder - selvom jeg VED jeg kommer til at DØ af misundelse når det er :)

Men, dør ikke helt, for min veninde og jeg skal også på en lille tur sammen til Mallorca et par uger før brylluppet, det bliver super fedt, rigtig veninde-dase-i-solen-og-nyde-livet-tur :thumbsupsmileyanim:

Det er simpelthen så dejlig tosset :wink: Vinderparret fra sidste år vandt gaver for 60.000 kr blandt andet gavekort til lilly på 20.000 og gavekort til star tour på vidst nok 25.000. Det så fedt :loveshower: Jeg har set der er ét par fra sjælland tilmeldt :o

Hvor er det fedt vi er kommet med :biggrin: Jeg har dog døgnvagt den dag, så har søgt om frihed - jeg krydser fingre for jeg får fri :blush:

OGSÅ pisker jeg C til at løbe STÆRKT :shooter:

Tak søde my . Det bliver så skønt med pre-honey moon :)

0

Del dette indlæg

Hej MY, jeg er bare udannet bygningsingeniør, og jeg er ret glad for at have med beton at gøre, regne på det, og ja det er bare fascinerende!! WHAAAAAT tænker i så allesammen, det er rigtigt, jeg er bare lidt interesseret i mærkelige ting. Jeg arbejder til dagligt som byggeleder på byggepladser, så jeg er i bygge-miljøet dagligt:-)

Jeg har engang været ansat i en beton afdeling, så det var der mit navn startede:-)

Siger du beton? :floejt: Har du erfaring med beton gulv til private hjem? Sådan noget med epoxy eller lign ovenpå, du ved :)

Jeg synes det så sejt du er byggeingeniør :bunny_4::bunny_4:

0

Del dette indlæg

Siger du beton? :floejt: Har du erfaring med beton gulv til private hjem? Sådan noget med epoxy eller lign ovenpå, du ved :)

Jeg synes det så sejt du er byggeingeniør :bunny_4::bunny_4:

Ja beton, jeg har erfaringer med det i gulvudgaver også:-) Faktisk har jeg også arbejdet med gulve (blandt andet epoxy i 4 år), så noge tmå jeg da vide:-)

Tak for dansende kaniner - god røv dér:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudeløb :)

Jeg har meldt C og jeg til brudeløbet i Vejle d. 29 marts :floejt: ..

Kort sagt går det ud på, at gommen skal løbe ca. 120 meter med sin brud på ryggen - vinder brudeparret får fantastiske premier for mange penge :wink:

Det bliver simpelthen så sjovt og underholdende..

Jeg har sagt til ham, at vi kan øve os nede på stranden i Thailand - for så lander jeg da blødt hvis vi skulle falde.

Sjaaaaaw! Får I ikke lige en eller anden til at forevige det i en video så? Det så SÅ grineren ud i den fra youtube – regner da bestemt med, at I vinder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er super fedt! Har også altid selv været fan af det atypiske, og aldrig gået efter alt det som var normalt eller populært :)

Hver sine interesser, og eftersom jeg aldrig har stået i en situation hvor jeg kunne "lege" med beton, kan jeg jo ikke udtale mig om om jeg ville synes det var fedt eller ej. Dog ved jeg en ting, umiddelbart er jeg større fan af betonarb., end jeg er af fx tømmerarb. da jeg HADER splinter og splinter bare ELSKER mig!

Beton har ingen splinter ! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Sikke mange gode ting du har i denne lange tråd.

Dit gæstetræ er vildt flot!

Og det sammen med gæstebogen. Er det sådan du evt vil sende siderne til mig ligesom du har gjort til mange andre? Synes ikke jeg har kunne finde den bogen steder på de mange sider her ;)

Jeg håber I har haft en helt fantastisk rejse.. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I'AM BACK :tunge:

Så er vi kommet hjem fra 3 ugers fantastisk ferie og NU må jeg tilbage til bryllups planlægning ..

Jeg har ikke været særlig aktiv herinde i det nye år - den går altså ikke længere :cheerleader3:

Velkommen hjem søde, håber i har haft en fantastisk ferie :loveshower::loveshower: ..... glæder mig til at se hvad du kan finde på :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manillamærker som serviet holder :wink:

Jeg er ikke så meget til konservative foldet servietter - så jeg har valgt den her løsning.

Jeg synes selv den er super sød og enkel ..

Det bliver selvfølgelig med hvid stofserviet og feststedets bestik.

Men det var så i kunne se meningen med det :cheerleader3:

PS. jeg ved godt datoen er forkert . Men det er kun én prøve ..

post-69556-0-82005100-1393230263_thumb.j

post-69556-0-08807400-1393230274_thumb.j

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer