Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Guidet tur i Christiansfeld. :cheerleader3:

Hej Kimsebimse.

Nu har jeg læst en lille smule af din planlægningstråd, og kan se, at i skal holde festen i Christiansfeld. Jeg ved ikke, om I har fundet location til bryllupsbillederne, men ellers er der flere smukke steder her i byen. Hvis du skulle have lyst til at se nogle af dem en dag, så sig til, jeg bor i byen og giver gerne en tur ud til de smukke steder.

Mange hilsner, enkenoguniformen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Guidet tur i Christiansfeld. :cheerleader3:

Hej Kimsebimse.

Nu har jeg læst en lille smule af din planlægningstråd, og kan se, at i skal holde festen i Christiansfeld. Jeg ved ikke, om I har fundet location til bryllupsbillederne, men ellers er der flere smukke steder her i byen. Hvis du skulle have lyst til at se nogle af dem en dag, så sig til, jeg bor i byen og giver gerne en tur ud til de smukke steder.

Mange hilsner, enkenoguniformen.

Hej ..

Hold da fast et gavmildt tilbud :loveshower:

Vi har endnu ikke fundet locations billeder - så jeg vil MEGET gerne takke ja til guidet tur .. Hvor er det dog stort af dig :wink:

0

Del dette indlæg

Skoene :wink:

Jeg har jo egentligt købt disse på Etsy . Men, jeg er kommet lidt i tvivl. Oprindelig ville jeg gerne have stiletter, men da der kun et FÅ centimeneter mellem H2B og jeg - blev valget på ballerina. Jeg har simpelthen ikke kunne finde nogle stiletter med max 3-4 cm hæl - som jeg vel og mærket kunne lide ..

Jeg leder videre, finder jeg ikke andet - bliver det dem her :cheerleader3:

post-69556-0-97854100-1394974270_thumb.j

post-69556-0-78362500-1394974276_thumb.j

0

Del dette indlæg

Pynt til receptionen ..

Receptionen skal holde i et forsamlingshus - og som i fleste ved, er forsamlingshuse ikke altid de kønnest.

Derfor vil jeg gerne prøve pynte op så det gæsterne får indtrykket af vintage-stilen, her tænker jeg masser af jar glas, blomster og gamle glas flasker m.m. ..

Mine tanker omkring reception:

- Slik buffet

- Pom pommer

- Lemonade buffet med masser af Jar'glas

- Bryllupskage

- Diverse drikkevare fra tyskland

Til dette, har jeg købt følgende:

Jeg har haft svært ved at finde pom pomm som er i samme farve som mine farverige tags .

I som kender mit tema, farvevalg m.m. - synes i pom pomm'erne vil passe ?

Jeg tænker de skal hænge over slikbuffet. Og lemonade buffet skal være for sig selv.

UPDATE: den pink farvet er taget væk, og mint samt ivroy bestilt :-)

post-69556-0-62628600-1394974750_thumb.j

post-69556-0-10335200-1394974759_thumb.j

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Supermand :heart:

I Thailand fandt jeg supermands t-shirt til 25kr - som skal bruges til fotograferingen .. Jeg elsker simpelthen idéen. Christian er så meget min supermand, så det kunne ikke passe bedre.

Dejligt du er back:-)

Hvor er det super fedt med den t-shirt, det er så sejt:-)

0

Del dette indlæg

Velkommen tilbaws søde

Super super fed ide med supermand :loveshower::loveshower:

angående forsamlingshuset så tror jeg det vil være skønt i de farver du har i pom pom'er og sammen med de andre ideer så skal det nok blive super flot og vintage

er stadig vild med dine ballerinaer :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor har jeg bare savnet bryllupsklar :wink:

Der har været rigtig mange ting siden års skiftet..

Christian fyldte 30. Vi var i Thailand.

Min assistent eksamen. Supervisor kørsel.

OG....

Vi har fået solgt vores hus - og er derfor begyndt på det nye ...

Hold da kæft, der er mange valg der skal tages :pokey:

Vi var så heldige at der var to interesseret køber, så vi fik 100.000 oveni prisen PLUS vi først skal være ude 01.09 ..

Det betyder vi ikke skal bo i skurvogn eller lign ..

Dog er udflytning meget tæt på bryllup :td:

Så ingen bryllupsrejse til os :huh:

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Sikke en masse lækre nyheder! Stort tillykke med jeres salg, hvor er det bare skønt og virkelig dejlig for jer, at I ikke sakl bo i skur/campingvogn.

Hvordan gik din eksamen og skal du så læse videre nu?

Super søde risposer :7himmel:

0

Del dette indlæg

Sikke en masse lækre nyheder! Stort tillykke med jeres salg, hvor er det bare skønt og virkelig dejlig for jer, at I ikke sakl bo i skur/campingvogn.

Mange tak :wink: Det er simpelthen så skønt. Jeg havde frygtede sidde med alle mine DIY projekt i en lille ussel skurvogn ..

Eksamen gik ganske fint :tunge: Uddannelsen er lidt "anderledes" bygget op. Så selvom jeg har afsluttet min assistent eksamen og supervisor kørsel, så skal jeg stadig være under uddannelse resten af året.

Grunden til assistent eksamen og supervisor kørsel, det er fordi når det er bestået er jeg egentligt uddannet ambulance assistent og må derfor køre om 2. mand i ambulancen MEN har først min afsluttende eksamen til vinter .. :a1221::a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak :wink: Det er simpelthen så skønt. Jeg havde frygtede sidde med alle mine DIY projekt i en lille ussel skurvogn ..

Eksamen gik ganske fint :tunge: Uddannelsen er lidt "anderledes" bygget op. Så selvom jeg har afsluttet min assistent eksamen og supervisor kørsel, så skal jeg stadig være under uddannelse resten af året.

Grunden til assistent eksamen og supervisor kørsel, det er fordi når det er bestået er jeg egentligt uddannet ambulance assistent og må derfor køre om 2. mand i ambulancen MEN har først min afsluttende eksamen til vinter .. :a1221::a1221:

Spændende og dejligt at din eksamen gik godt! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer