Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Bordkort :wink:

Så har jeg fået lavet prototype af vores bordkort ..

Det er meningen der skal ivory-farvet jelly beans i glasset ..

Hvad synes i ?

ps. jeg ved godt skriften er lidt utydelig - blækpatronen trænger til at blive skiftet.

post-69556-0-81378400-1395916335_thumb.j

post-69556-0-72329400-1395916343_thumb.j

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nye sko :loveshower:

Jeg har købt nye sko .. 2 par endda - jeg kunne simpelthen ikke vælge :wink:

Grunden til jeg valgte nye sko, var fordi de navy blå jeg først have købt ikke passer ind i resten af farverne OG så har vi fået målt og jeg kan have ca. 6 cm hæl på, også er vi samme højde H2B og jeg.

Mit farve tema: ivory, brunelige farver, peach, pastel lyserrød og MINT :wink:

post-69556-0-39534600-1395924091_thumb.p

post-69556-0-39962200-1395924109_thumb.p

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

waaauw! et par timer senere og 24 sider er læst igennem, fra ende til anden.

Hvor har du bare nogle fede ideer! :loveshower:

Håber, at min kreative side udfolder sig ligeså meget, som din har gjort.
Jeg elsker at være kreativ, men dine påfund er jo intet mindre end fantastiske. Jeg glæder mig til at følge din rejse til brylluppet :cheerleader3:

Har du nogen anelse om, hvad dine DIY ting har kostet dig, so far? (hvis man må være et skarn og spørge om det) :tunge:

0

Del dette indlæg

.. Sidste billeder kommer her .. De er desværre ikke sat ind i rækkefølge. Men læs nr. på billedet :loveshower:

Den kjole der er til venstre for kjole nr. 6 har den flotteste corsage og sidder perfekt. Ville være flot med en blonde over :loveshower:

0

Del dette indlæg

Nogle gange er BK lidt for farligt at klikke sig ind på, så mange gode idéer og lækre køb... Skoene med hjertet får mig helt til at overveje OM jeg lige skal prøve et par mere, før jeg bestemmer mig :biggrin:

Hvor er de fra?

0

Del dette indlæg

Hold da fast, hvor er i skønne :cheerleader3:

Tak :rolleyes:

Jeg er glad for den positive respons for både bordkort og skoene :wink:

Skoene er købt på modcloth.com. 54$ for det øverste par, og 34$ for det nederste par OG PORTO FRIT :bunny_4::bunny_4:

Hvis jeg nu skulle være så heldig, at de slipper igennem tolden, så det jo et røver'køb ...

Frkrasmussen, :thanks: jeg er sikker på når du først er kommet igang, vil dine kreative side vælte frem :thumbsupsmileyanim:

Vigtigst af alt, handler det om man nyder det :heart:

Medhensyn til budget, så set svært sige hvad jeg har brugt overordnet. Jeg har lavet et par (eller lidt mere :unsure: ) fortrudt køb, men prøver sælge tingene igen.

Mit budget siger 3500 ind til videre ..

Hvis du har brug for yderligere information, så smid en privat besked.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noooo! De findes ikke i min størrelse (39 - dvs 8.5 US)! :boohoo:

Og jeg som ellers ikke er til hjerter, men de her er da SÅ fine!

Nej, det bare ikke okay :boohoo: .. Hvad f*** bilder de sig ind? :rolleyes:

Jeg har faktisk købt mine ét nummer større :sm: Varme sommer fødder og et lille indlæg - så kører det :loveflag:

Det væreste jeg ved er stramme sko :floejt:

0

Del dette indlæg

Jeg har faktisk købt mine ét nummer større :sm: Varme sommer fødder og et lille indlæg - så kører det :loveflag:

Hvilken størrelse bruger du?

Vi skal jo netop ikke giftes om sommeren, og jeg duer ikke til sko der er for store, for så hviler min fod ikke i skoen... Men jeg må indrømme at jeg overvejede at købe dem enten i str. 8 eller str. 9, men kan ikke finde ud af om det er bedst at gå lidt op eller lidt ned i str. Fra min fodlængde og ned til str. 8 er der 4mm forskel og fra mig og op til str. 9 er der 6mm forskel. En 8,5 ville virkelig have været perfekt (min fod måler 26,5cm og en 39/8,5 i følge deres størrelsesskema er 24,6cm)... *SUK*

0

Del dette indlæg

Vi skal jo netop ikke giftes om sommeren, og jeg duer ikke til sko der er for store, for så hviler min fod ikke i skoen... Men jeg må indrømme at jeg overvejede at købe dem enten i str. 8 eller str. 9, men kan ikke finde ud af om det er bedst at gå lidt op eller lidt ned i str. Fra min fodlængde og ned til str. 8 er der 4mm forskel og fra mig og op til str. 9 er der 6mm forskel. En 8,5 ville virkelig have været perfekt (min fod måler 26,5cm og en 39/8,5 i følge deres størrelsesskema er 24,6cm)... *SUK*

Ved i øvrigt ikke om jeg ville bruge dem til vores bryllup selvom det er oplagt til det med hjertet - jeg skulle jo egentlig have lilla sko.... men så kunne jeg måske gå med lilla skørt i stedet?

0

Del dette indlæg

Jeg er en str 40/40.5 :wink: og har købt i 41 ... Så jeg håber virkelig ikke de er store i str.

Forstår godt dit dilemma :o

Så snart jeg har fået mine, skal jeg nok skrive om de er små eller store i str. Så kan du måske bedre vurdere det :loveflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer