Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åh ååhh, kan da godt forstå du er nervøs! Vi lagde vores i postkassen i går og regner da også med, ar det betyder dem i nærheden kommer til omdeling i dag! Det lyder da virkeligt mærkeligt - så skulle en hel postsæk lige være væk? Krydser fingre!!!

0

Del dette indlæg

Æv altså:-( Jeg håber virkeligt de kommer frem snart.

Har selv haft problemer med at få et brev frem rent arbejdsmæssigt i denne uge. Det blev sendt tirsdag, og i går var det ikke kommet frem..

Jeg krydser fingre.

0

Del dette indlæg

Årh æv. Det kan jeg godt forstå, du bekymrer dig over , sikke noget skod og sikke en behandling at få… :(

Vi sendte vores ud d. 3 Januar og nogle havde dem dagen efter og andre først op til en uge efter … Krydser fingrer for at de alle når sikkert frem .. :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor har adskillige gange været ude for at når hun sender til mig, altså på tværs af landet fra Ribe til Hvidovre, så er det kommet dagen efter, men når hun har sendt noget til sin kusine i Randers er der gået en uge... Meget mystisk... Man kan i hvert fald ikke stole på dag til dag levering. :)

0

Del dette indlæg

Øv med de langsomme breve, mon ikke det er fordi de har et efterslæb fra påsken hvor der ikke blev delt post ud i flere dage.... Det kan også komme lidt an på hvor man sender hen, Bornholm og andre øer tager konsekvent 1-2 dage længere

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juuuuhu, nu jeg rolig igen :loveshower:

Så småt begynder jeg at få respons fra invitationerne ..

Havde godtnok lidt nerver på, da ligger jo mange timers arbejde i de kære invitationer..

OG BEKLAGER, hvis det har haft domino effekt og nogen af jer er blevet bekymret.

Det nok som nogen af jer skriver, efterslæb fra påsken siden de er sååååå langsomme...

utroligt, hvis a og b bliver behandlet ens, der er alligevel 2,5 kr i forskel på det..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv..

Jeg er så småt begyndt få respons fra invitationer til festen og receptionen.. Det er selvfølgelig rigtig skønt efter min bekymring om post danmark..

Som i alle nok selv har prøvet, er det meget svært med den gæsteliste - hvem skal med til hvad? :huh:

Kort fortalt:

Jeg har en bekendt/veninde (som bor en ca. 1 time fra kirken), som er med i den "pigegruppe" hvor jeg er - vi ses når vi alle er samlet, men aldrig selv sammen.

Af økonomiske grunde samt vi ikke er så tætte valgte jeg ikke at have hende med til festen. Og igen, hvor går grænsen?

Jeg valgte invitere hende til receptionen, da jeg gerne vil dele dagen med hende.

Idag skriver hun, tak for invitationen. Men at hun desværre ikke kan deltage da hendes kæreste har fødselsdag d. 23.08 og de får gæster!!

Jeg forstår kke hendes prioritering og ville gerne hun var kommet :boohoo:

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Det synes jeg faktisk er okay - du har prioriteret ikke at have hende med til festen - så må hun også godt prioritere at holde fødselsdag i stedet :) Så længe at hun ikke bare gør det fordi hun er fornærmet, så synes jeg det er helt fint :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg skulle lige til at tilføje - der er jo så lang tid til, så der er jo ingen chance for at de allerede har planlagt at holde fødselsdagen der... Det er da ret nederen af hende :huh: Især når hun skriver det lige med det samme...

Nå men for at lade tvivlen komme hende til gode, så kan det jo være at hun er oprigtig skuffet over ikke at være inviteret til festen og så derfor ikke har lyst til at komme med til det "næstebedste"... Måske :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Ja jeg skulle lige til at tilføje - der er jo så lang tid til, så der er jo ingen chance for at de allerede har planlagt at holde fødselsdagen der... Det er da ret nederen af hende :huh: Især når hun skriver det lige med det samme...

Nå men for at lade tvivlen komme hende til gode, så kan det jo være at hun er oprigtig skuffet over ikke at være inviteret til festen og så derfor ikke har lyst til at komme med til det "næstebedste"... Måske :rolleyes:

Nej, og skulle de være gået igang med planlægning af fødselsdag, kan jeg ikke forstå det ikke kan rykkes... I min verden er bryllup større end fødselsdag :blush:

Havde hun skulle giftes og ligemeget om hun holdte reception eller ej, ville jeg 100% overvære vielsen.. :blink:

0

Del dette indlæg

Hmm, ja, min første reaktion var også "det er vel egentlig fair nok". Jeg tænker, at hvis de allerede har planlagt noget nu, så havde hun nok også allerede regnet ud, at hun ikke ville blive inviteret med til festen. Måske er hun skuffet, men så er det jo i virkeligheden fordi hun mega gerne vil have været med og er ked af det over det - hvilket på en eller anden måde jo er "sødt nok".. Bare det ikke ender i drama og sure opstød:)

Jeg har selv to af sådanne grupper, hvor jeg ikke har inviteret alle med til festen. Har ikke fået respons på invitationerne endnu, så det bliver jo spændende at se, hvordan de reagerer. Har dog lagt op til i receptionsinvitationerne, at jeg vil blive rigtig glad for at se dem hvis det kan passe ind i deres planer - for ville ærlig talt godt kunne forstå, hvis de prioriterede noget andet, nu hvor jeg netop ikke har prioriteret at have dem med til festen, men håber da de har lyst til at komme:)

0

Del dette indlæg

Hvis hun var inviteret med til festen ville jeg synes det var lidt nederen, men når det "kun" er receptionen synes jeg faktisk det er okay, det kan jo være at fødselsdagsfester betyder meget for hendes kæreste....

Jeg har det sådan lidt at hvis folk vil kører ud til vores reception så bliver jeg smadder glad og hvis det ikke lige passer så er det også okay, vi har faktisk snakket om at vi ikke invitere folk fra Jylland til receptionen, folk skal ikke få dårlig samvittighed over at de ikke vil bruge 3 timers transport hver vej for at se os i et par timer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil måske ikke sige sippet, måske mere lidt skuffet fordi det her er den største dag i dit liv og for andre er det måske "bare" en reception....

Jeg ved allerede nu med 95 pct sikkerhed at en veninde jeg har været virkeligt tæt med for nogle år siden ikke kommer, hendes mand kan af en eller anden grund ikke fordrage mig så da hun blev gift hed det sig at jeg ødelagde hendes mands chancer for at komme opad i systemet inden for Jehovas Vidner, da jeg jo ikke "hørte til"....det var så aldrig et problem før han kom ind i billedet....

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er super dejligt i er ærlige :wink: ..

Men i har ret i, at jeg er skuffet.. Og det er lige præcis som du skriver; for mig den største dag i mit liv, og for hende "bare" reception..

ØV! hvor er det bare bittert når folk melder fra pga. af kæresten/ægtefællen..

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er super dejligt i er ærlige :wink: ..

Men i har ret i, at jeg er skuffet.. Og det er lige præcis som du skriver; for mig den største dag i mit liv, og for hende "bare" reception..

ØV! hvor er det bare bittert når folk melder fra pga. af kæresten/ægtefællen..

Jeg er jo så tilpas provokerende så jeg invitere dem alligevel og jeg sender også stadig non-fødselsdagskort til hende på hendes fødselsdag

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer