Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Bordkort og blomster favor :loveshower:

Så fik jeg lavet alle bordkortene færdige

..... og begyndt på blomster(frø) favor poserne :loveflag:

Meningen er de skal i favor poserne sammen med personlige chokolade og ja resten ved jeg ikke endnu :)

Jeg har stadig ikke besluttet mig for hvilke blomster frø som skal i . Nogen idéer?

vil bare lige sige damn det ser godt ud...ang frøene der er jeg lost aner nada om blomster :blush: ikke andet end de kan være flotte og jeg elsker at få blomster :lol::floejt:

Tak min blomst :hug:

Halvmarthon - hvor er du sej!

Lækker ide med blomsterfrøene :)

Tak søde Winn :rolleyes: Jeg arbejder i en ungdomsskolen nogen hverdage om ugen, der har jeg masser af tid tll at sidde og klippe og klistre . Det skønt!

Drinks pinde

Da jeg kom hjem fra døgnvagt, havde posten igår været forbi med mine drinkspinde fra Ebay. :cheerleader3:

Så jeg gik selvfølgelig straks i krig med dem.

På den ene side er der tags med drinks-relaterede citater, og den anden side selvfølgelig tags med vores monogram..

Hvor er de fine!! Hvilket program har du brugt til at lave dem?

Jeg bruger Coral-draw :thumbsupsmileyanim: et program a' la illustrator. Og så brugte jeg et stansejern til at stikke dem ud med. Se evt. indlæg med tags.

Tak! Hvor købte du standsejern?

Cchobby.dk :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de vildt søde de der blomsterfrø poser! Men personligt skulle jeg nok også bruge en instruktion:D Har aldrig plantet noget i mit liv.

Hvor er det sejr med halvmaraton!!!! Det gad jeg også godt gøre en dag! Men nu har jeg løbet 3 gange om ugen i et halvt år, og bliver ved med at have så mange problemer med sidestik, og synes snart jeg har prøvet ALT:(

0

Del dette indlæg

Jeg elsker idéen med frøene. Hvor er det sødt!

Dine bordkort er blevet så fine. Glæder mig virkelig til at se alle dine flotte projekter samlet på dagen.

TAK :loveshower: .. Synes efterhånden jeg løber tør for DIY projekter :huh: WHAT TO DO!!

Menukort og kirkehæfte kan ikke laves færdig, da vi endnu ikke har haft møde med feststedet og præst :td:

Du er bare så sej til alle de ting Kimse, det er helt vildt. Det er nogle rigtigt fine og gennemførte DIY ting du laver:-)

Tak søde Cirkeline. :kiss:

Hvor er det pisse sejt med løbet, jeg er bare slet ikke til løb - så jeg synes det er mega mega sejt gået!!!

Og hvor er bordkortene flotte! Sikke et arbejde

Jeg var også ret stolt selv :floejt: er allerede meldt til nyt løb i sep. Vil sgu under 2 timer ..

TAK ..

Hvor er de vildt søde de der blomsterfrø poser! Men personligt skulle jeg nok også bruge en instruktion:D Har aldrig plantet noget i mit liv.

Hvor er det sejr med halvmaraton!!!! Det gad jeg også godt gøre en dag! Men nu har jeg løbet 3 gange om ugen i et halvt år, og bliver ved med at have så mange problemer med sidestik, og synes snart jeg har prøvet ALT:(

Haha. Hvor du sød. Jeg overvejede godt lave brugsanvisning bagpå, men droppede det igen - og tænkte folk der ikke kan finde ud af at plante må sgu spørge en til råds eller google. :biggrin:

ØV! for problemer med sidestik. Sidestik er det værste! Det da længe du ar døjet med det og især hvis du løber 3 gange i ugen. Jeg får sidestik hvis jeg har spist for tæt på eller ikke får trukket vejret ordenligt. Èn gang ind igennem næsen, pust ud to gange igennem munden. Sidestik opstår ofte når man ikke kommer ordenligt af med luften :o

Hvor ser det hele bare SÅ super fedt ud .. :)

Tak smukke..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Kimie. Jeg er så vild med idéen om at plante kærlighed, at jeg nu har foreslået Kasparr det.

Han synes også om idéen. Vi havde egentligt ikke tænkt os, at vi skulle have favours, men til det bryllup vi var til i lørdags, blev deres hjemmelavede karameller bare så fint modtaget. Så jeg blev helt lun på idéen. Da vi har en del natur og træ med i brylluppet, synes jeg at tanken om, at give blomster frø er så fin.

0

Del dette indlæg

Søde Kimie. Jeg er så vild med idéen om at plante kærlighed, at jeg nu har foreslået Kasparr det.

Han synes også om idéen. Vi havde egentligt ikke tænkt os, at vi skulle have favours, men til det bryllup vi var til i lørdags, blev deres hjemmelavede karameller bare så fint modtaget. Så jeg blev helt lun på idéen. Da vi har en del natur og træ med i brylluppet, synes jeg at tanken om, at give blomster frø er så fin.

Hvor det dejligt at høre :heart: Og er SÅ enig i det du skriver .. Det en smuk tanke ..

Jeg har valgt lavet favour posen/pakken meget enkelt og vedlægger så en lille seddel inden i med info om hvilken plante/blomst m.m. . Så folk lige ved hvilken en det er :thumbsupsmileyanim:

Har du nogen frø i tankerne? jeg er loooost!

0

Del dette indlæg

Vi putter vores frø i de risposer, som jeg har købt. Så sætter vi et tag på i stedet. Ligesom på billedet.

Jeg aner ikke en fis om blomster, så har ingen anelse, hvilke vi skal bruge. Regner med en tur i et af de store grønthuse og så spørge dem til råds.

post-56633-0-86993600-1399995690_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at laver flowerbombs (lidt mere arbejde, men de er rigtig fine) og så lave dem med blomsterfrø der kan sås umiddelbart efter brylluppet, ellers er der nok rigtig mange der aldrig får dem i jorden og så er det lidt spildt arbejde

0

Del dette indlæg

Jeg regner med at laver flowerbombs (lidt mere arbejde, men de er rigtig fine) og så lave dem med blomsterfrø der kan sås umiddelbart efter brylluppet, ellers er der nok rigtig mange der aldrig får dem i jorden og så er det lidt spildt arbejde

Vi putter vores frø i de risposer, som jeg har købt. Så sætter vi et tag på i stedet. Ligesom på billedet.

Jeg aner ikke en fis om blomster, så har ingen anelse, hvilke vi skal bruge. Regner med en tur i et af de store grønthuse og så spørge dem til råds.

Hvor er i kreative begge to :loveshower: Glæder mig til at se jeres resultater..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :)

Tillykke med de 100 dage KimseBimse:-)

Nej, hold nu fast hvor er det vildt! :bunny_4: Jeg har midt i alt travlheden med husbyggeri og udannelse - slet ikke opdaget at vi har passeret de 100 dage.

Tak for påmindelsen de skønne damer. :loveshower: Og tillykke til dig beton..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bordkort og blomster favor :loveshower:

Så fik jeg lavet alle bordkortene færdige

..... og begyndt på blomster(frø) favor poserne :loveflag:

Meningen er de skal i favor poserne sammen med personlige chokolade og ja resten ved jeg ikke endnu :)

Jeg har stadig ikke besluttet mig for hvilke blomster frø som skal i . Nogen idéer?

Hvor har du fået de naturposer fra, eller hvad man nu kalder dem? :tunge:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer